Haha ik maak me weinig illusies over de kwaliteit van m'n muzieksmaakquote:Op maandag 30 mei 2022 22:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Me
[..]
En jaZeker. En dat ik het dan jammer vind dat veel mensen niet zo'n goede muzieksmaak hebben als ik, etc etc
Best leuk gedaan! Beau was totaal niet ingelezen, maar verder prima uitzendingquote:Op maandag 30 mei 2022 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Helemaal vergeten beau te kijken.
I would never.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tuurlijk vinden we dat hier normaal! We (een @:ijs_beer, @:Momo, @:Cyan9 en ondergetekende) zaten slechts een beetje te stoken in dat topic
Das kut eejquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren eind van de middag iets afgerond, zodat ik vandaag met het volgende jaar verder kon gaan. Ben ik alleen vergeten om het op te slaan, dus ik kan weer opnieuw beginnen.
Succes.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:13 schreef AgnesGru het volgende:
Ik lig inmiddels weer in bed, wat paracetamol en ibuprofen erin en maar even wat bijtanken
Hoef ik me in ieder geval niet te vervelen vandaag.quote:
Dat hebben ze jou op dit forum al vaak genoeg op het hart gedrukt vrees ikquote:Op maandag 30 mei 2022 23:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ik maak me weinig illusies over de kwaliteit van m'n muzieksmaak
Wat een heerlijk begin van de dagquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren eind van de middag iets afgerond, zodat ik vandaag met het volgende jaar verder kon gaan. Ben ik alleen vergeten om het op te slaan, dus ik kan weer opnieuw beginnen.
Beterschapquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:13 schreef AgnesGru het volgende:
Ik lig inmiddels weer in bed, wat paracetamol en ibuprofen erin en maar even wat bijtanken
Ik voel me nu weer iemand met een goede muzieksmaak omdat ik Kate Bush al waardeerde voordat al m'n leeftijdsgenootjes haar leerden kennen door een nummer in een seriequote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:14 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me heel oud want ik ken Kate Bush en haar nummers alleen van haarzelf en ken al die covers niet
Eigenlijk wel raar, want wat maakt het uit. Genoeg mensen die een deel van jouw 'goede muzieksmaak' waarschijnlijk ook vreselijk vinden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat hebben ze jou op dit forum al vaak genoeg op het hart gedrukt vrees ik
Tenzij je met ze in de auto zit en zij bepalen welke muziek er gedraaid wordt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar, want wat maakt het uit. Genoeg mensen die een deel van jouw 'goede muzieksmaak' waarschijnlijk ook vreselijk vinden.Zoveel smaken, heb er niet last van wat anderen luisteren.
Ja helaas, dan moet je toch met je eigen auto.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tenzij je met ze in de auto zit en zij bepalen welke muziek er gedraaid wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |