Oef haha, dat is niet best. Kwam het zo maar ter sprake of was jij er over begonnen?quote:Op maandag 30 mei 2022 22:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik had een keer een etentje met de schoonfamilie (...) en toen gingen ze een van mijn favoriete films afkraken, ik zat daar serieus ziedend, ik kan daar echt niet tegen
Nee ik was er volgens mij niet over begonnen, ik kijk wel uitquote:Op maandag 30 mei 2022 22:11 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oef haha, dat is niet best. Kwam het zo maar ter sprake of was jij er over begonnen?
En kan je het dan de rest van de avond loslaten
Stom is dat, vooral als ze weten dat het een van je favorieten is. Laat me er gewoon van genieten, je hoeft niet overal je mening over te gevenquote:Op maandag 30 mei 2022 22:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik had een keer een etentje met de schoonfamilie (...) en toen gingen ze een van mijn favoriete films afkraken, ik zat daar serieus ziedend, ik kan daar echt niet tegen
Die nummers als Ice Queen enzo zijn ook wel heel erg Kate Busherig. Later kreeg Sharon iets meer een eigen sound.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Een hele nieuwe generatie ook natuurlijk die dit nummer niet echt kent, gaaf wel.
Ik leerde het nummer in 2003 kennen op deze manier.
Nee wisten ze nietquote:Op maandag 30 mei 2022 22:16 schreef H_T het volgende:
Stom is dat, vooral als ze weten dat het een van je favorieten is.
Ik denk ook niet dat je van mensen kan verwáchten dat ze diplomatiek commentaar leveren op Costa! de film.quote:
Waarom zou je daar een NIET-diplomatieke reactie op willen geven?quote:Op maandag 30 mei 2022 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je van mensen kan verwáchten dat ze diplomatiek commentaar leveren op Costa! de film.
Ja oké je zou kunnen stellen dat het een onbegrepen meesterwerk is.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een NIET-diplomatieke reactie op willen geven?
Dat scheelt, ik heb ook wel eens meegemaakt dat de criticaster het wel wistquote:
Wel rond die leeftijd dan?quote:
Mequote:Op maandag 30 mei 2022 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Kut mensen die mij op LastFM volgen zullen nu denken: WTF bij wélk liedje had je dit in vredesnaam
En jaquote:Op maandag 30 mei 2022 20:37 schreef Meke het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een playlist luistert en denkt OMG JAA dit nummer wat heb ik toch een goede muzieksmaak?![]()
Zou mooi zijn als Kate Bush-muziek sowieso een tweede leven hierdoor krijgt. Ik vind het prachtig.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:05 schreef blackswangreen het volgende:
Wel leuk dat Kate Bush nu een Spotify-hit heeft met Running Up That Hill. Het Stranger Things-effect.
Dat is gemeen zeg, wat stom. Het ging vast niet van ‘maar dit is mijn mening’ of op die manier genuanceerd?quote:Op maandag 30 mei 2022 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik heb ook wel eens meegemaakt dat de criticaster het wel wist
Ze doen niet eens zo heel veel bijzonders qua muziek, het zijn gewoon grote eighties hits die je hoort. Maar het zijn wel toffe nummers natuurlijk.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:52 schreef molloot200 het volgende:
Weet je hoe heerlijk als iemand achter zo'n succesvolle serie, kan je gewoon lekker muziek pushen waarvan je wilt dat iedereen het hoort
Nee, maar meer iemand achter een echt grote serie zou min of meer (een deel van) z'n eigen muzieksmaak kunnen pushenquote:Op maandag 30 mei 2022 23:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze doen niet eens zo heel veel bijzonders qua muziek, het zijn gewoon grote eighties hits die je hoort. Maar het zijn wel toffe nummers natuurlijk.
Uiteraard niet, gewoon zijn mening als feit presenteren. Ik heb het maar zoveel mogelijk genegeerdquote:Op maandag 30 mei 2022 22:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is gemeen zeg, wat stom. Het ging vast niet van ‘maar dit is mijn mening’ of op die manier genuanceerd?
37 intussen, maar ik gedraag me nog als puber.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wel rond die leeftijd dan?
Nouja het punt is dat ik als midden-twintiger had geschat vandaar. Maar dit verklaart ook meer over het niet kennen van bepaalde pop-iconen van nu enzo.![]()
Ik kende het viaquote:Op maandag 30 mei 2022 22:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Een hele nieuwe generatie ook natuurlijk die dit nummer niet echt kent, gaaf wel.
Ik leerde het nummer in 2003 kennen op deze manier.
Haha ik maak me weinig illusies over de kwaliteit van m'n muzieksmaakquote:Op maandag 30 mei 2022 22:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Me
[..]
En jaZeker. En dat ik het dan jammer vind dat veel mensen niet zo'n goede muzieksmaak hebben als ik, etc etc
Best leuk gedaan! Beau was totaal niet ingelezen, maar verder prima uitzendingquote:Op maandag 30 mei 2022 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Helemaal vergeten beau te kijken.
I would never.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tuurlijk vinden we dat hier normaal! We (een @:ijs_beer, @:Momo, @:Cyan9 en ondergetekende) zaten slechts een beetje te stoken in dat topic
Das kut eejquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren eind van de middag iets afgerond, zodat ik vandaag met het volgende jaar verder kon gaan. Ben ik alleen vergeten om het op te slaan, dus ik kan weer opnieuw beginnen.
Succes.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:13 schreef AgnesGru het volgende:
Ik lig inmiddels weer in bed, wat paracetamol en ibuprofen erin en maar even wat bijtanken
Hoef ik me in ieder geval niet te vervelen vandaag.quote:
Dat hebben ze jou op dit forum al vaak genoeg op het hart gedrukt vrees ikquote:Op maandag 30 mei 2022 23:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ik maak me weinig illusies over de kwaliteit van m'n muzieksmaak
Wat een heerlijk begin van de dagquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren eind van de middag iets afgerond, zodat ik vandaag met het volgende jaar verder kon gaan. Ben ik alleen vergeten om het op te slaan, dus ik kan weer opnieuw beginnen.
Beterschapquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:13 schreef AgnesGru het volgende:
Ik lig inmiddels weer in bed, wat paracetamol en ibuprofen erin en maar even wat bijtanken
Ik voel me nu weer iemand met een goede muzieksmaak omdat ik Kate Bush al waardeerde voordat al m'n leeftijdsgenootjes haar leerden kennen door een nummer in een seriequote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:14 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me heel oud want ik ken Kate Bush en haar nummers alleen van haarzelf en ken al die covers niet
Eigenlijk wel raar, want wat maakt het uit. Genoeg mensen die een deel van jouw 'goede muzieksmaak' waarschijnlijk ook vreselijk vinden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat hebben ze jou op dit forum al vaak genoeg op het hart gedrukt vrees ik
Tenzij je met ze in de auto zit en zij bepalen welke muziek er gedraaid wordt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar, want wat maakt het uit. Genoeg mensen die een deel van jouw 'goede muzieksmaak' waarschijnlijk ook vreselijk vinden.Zoveel smaken, heb er niet last van wat anderen luisteren.
Ja helaas, dan moet je toch met je eigen auto.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tenzij je met ze in de auto zit en zij bepalen welke muziek er gedraaid wordt.
Ik heb het pas laat leren kennen. Want vroeger, in de jaren ‘90 dan, werd behalve Wuthering Heights maar zelden iets van Kate gedraaid op de radio.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik voel me nu weer iemand met een goede muzieksmaak omdat ik Kate Bush al waardeerde voordat al m'n leeftijdsgenootjes haar leerden kennen door een nummer in een serieIk had daarvoor al door dat het goede muziek was
Ja, dat is ook waar. Maar ik moest gelijk denken aan de reacties op de Top 2000 lijstjes van @Meke. En ook daar moet ze haarzelf niet te veel van aantrekken (en ik denk ook dat Meke dat niet doet hoor)quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar, want wat maakt het uit. Genoeg mensen die een deel van jouw 'goede muzieksmaak' waarschijnlijk ook vreselijk vinden.Zoveel smaken, heb er niet last van wat anderen luisteren.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb het pas laat leren kennen. Want vroeger, in de jaren ‘90 dan, werd behalve Wuthering Heights maar zelden iets van Kate gedraaid op de radio.
Precies, dat ontdekken is ook leuk. Hoop alleen niet dat mensen zich inhouden omdat hun smaak ‘niet goed genoeg is’, vandaarquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook waar. Maar ik moest gelijk denken aan de reacties op de Top 2000 lijstjes van @:Meke. En ook daar moet ze haarzelf niet te veel van aantrekken (en ik denk ook dat Meke dat niet doet hoor)Zoveel mensen, zoveel smaken en zo kunnen we allemaal weer van elkaar iets mogelijk leuks ontdekken en dat is ook wel heel erg leuk eigenlijk
Lange leve muziek!
Dat is het leuke van mensen met zoveel verschillende smaken. Je ontdekt dingen die je anders nooit had gehoord.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Precies, dat ontdekken is ook leuk. Hoop alleen niet dat mensen zich inhouden omdat hun smaak ‘niet goed genoeg is’, vandaarmaar valt vast mee.
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Kut mensen die mij op LastFM volgen zullen nu denken: WTF bij wélk liedje had je dit in vredesnaam
Tsjechië had echt een kwalificatiestreak vanaf 2018 kunnen hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:32 schreef Em31 het volgende:
Kreeg deze aanbevolen, zo raar dat dit zo misging.
Alsof hij er ook helemaal geen zin in had
Ik ga vandaag concept inleverenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:35 schreef Veravision het volgende:
En met goede muziek nu voor de laatste keer door mijn scriptie heen
Wat goed!quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:11 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Mensen, ik zit vandaag 15 jaar op FOK!!!!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toetersquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:11 schreef Guanabana het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik wil iedereen bedanken voor alle mooie jaren.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Er is vast een 'Ik heb geen leven-topic op FOK!'quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:17 schreef Guanabana het volgende:
Is er niet ergens een centraal 'ik zit x jaar op FOK!-topic'?
Ja vind ze het ook leuk doen de laatste jaren en je bent bij hen nu ook wel echt benieuwd waarmee ze komen. Hopelijk zit er de komende jaren een keer een winnaar tussen. Zou leuk zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tsjechië had echt een kwalificatiestreak vanaf 2018 kunnen hebbenEcht de hele uitstraling en staging heeft dit verpest.
Tsjechië is nog steeds een van m’n favoriete ESF-landen de laatste jaren wel
Mehquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:31 schreef Fred_B het volgende:
“Barcelona en Manchester United akkoord over overgang Frenkie de Jong”
Sportief lijkt me dat geen handige keuze.
Ik las in VBL dat de clubs eruit zouden zijn. En eigenlijk lijkt hij me ook net iets te licht voor Barcelona, in elk geval in het systeem waar hij nu in speelt. Ik kan me wel voorstellen dat ze hem met de huidige financiële moeilijkheden best voor een leuke prijs willen wegdoen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:34 schreef Em31 het volgende:
@:Fred_B ik zocht op Twitter naar zijn naam en daar staan net allemaal quotes van hem dat hij bij Barcelona wil blijvenVan een interview van gisteren of vandaag
Edit: of hij moet weg van Barcelona?
IN OO je feestje vieren .quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:17 schreef Guanabana het volgende:
Is er niet ergens een centraal 'ik zit x jaar op FOK!-topic'?
Happy Fok! Quinceañeraquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:11 schreef Guanabana het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik wil iedereen bedanken voor alle mooie jaren.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Denk dat het zoiets is ja, wel lullig als dat zo gaat want hij wil zelf blijkbaar blijven. Vertel het ‘m dan in ieder geval even.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik las in VBL dat de clubs eruit zouden zijn. En eigenlijk lijkt hij me ook net iets te licht voor Barcelona, in elk geval in het systeem waar hij nu in speelt. Ik kan me wel voorstellen dat ze hem met de huidige financiële moeilijkheden best voor een leuke prijs willen wegdoen.
Of in JUIquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Moest opzoeken wat OO is, dus ik weet niet of ik wel worthy ben.
Ik vond JUI een beetje uitgestorven, trekt vast alleen maar rare types aanquote:
Ik dacht dat hier de grootste gekkies van Fok zaten eigenlijk. Ook weer in dat man/vrouw-vrienden topic. Gingen álleen de mensen die hier ook weleens te vinden zijn een andere mening te lopen verkondigen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:49 schreef Guanabana het volgende:
Wat zeg je nu Guana, zitten er rare types op FOK!?
Rare mensen, die ESF-ers.Wie gaat er nu normaal met anderen omquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hier de grootste gekkies van Fok zaten eigenlijk. Ook weer in dat man/vrouw-vrienden topic. Gingen álleen de mensen die hier ook weleens te vinden zijn een andere mening te lopen verkondigen.
Maar wat is normaal?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Rare mensen, die ESF-ers.Wie gaat er nu normaal met anderen om
Ik dacht dat ik gewoon koeien heb gezien, maar nu ben ik aan het twijfelen...quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb gisteren blijkbaar wat gemist
[ twitter ]
Dit filmpje
“Zo gaat het er uitzien als het zo doorgaat” ik ga er vanuit dat we dan andere plannen hebben met de weilandenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb gisteren blijkbaar wat gemist
[ twitter ]
Dit filmpje
Volbouwen!! We hebben huizen nodig!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
“Zo gaat het er uitzien als het zo doorgaat” ik ga er vanuit dat we dan andere plannen hebben met de weilandenDit is Nederland….
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een topic![]()
JUI / Guanabana zit 15 jaar op FOK!
Ik denk ook niet dat het de impact heeft dat ze denken dat het heeftquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volbouwen!! We hebben huizen nodig!!!
Ik dacht heel even vijf seconden dat je zelf een topic aan had gemaakt, maar dat valt nog meequote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een topic![]()
JUI / Guanabana zit 15 jaar op FOK!
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:05 schreef molloot200 het volgende:
Derde post op rij maar deze is pas echt belangrijk, m'n concept is ingeleverd en ik heb eindelijk weer even een avondje voor mezelf
En om dat te vieren hoef ik niet te koken van mam vanavond
Dinsdag of donderdag. Eigenlijk afwisselend met m'n broertje en afhankelijk van onze roosters zeg maar, ingewikkeld systeemquote:
Die auto ziet er niet lekker uit. Fijn dat dat komt door de betonnen bloembak.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:03 schreef Strani het volgende:
Noorse TV heeft een video geplaatst van de gebeurtenissen hier, van toen het allemaal alweer een stuk rustiger was. Veel van de aanwezigen op dat moment waren ook Noors trouwens.
https://www.tv2.no/underholdning/14829528/
Dit is dan wel weer herkenbaar. Of dat je dan een liedje luistert en denkt: "Nu moet dat en dat liedje er toch echt achter!", waardoor de rest weer opschuift.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:14 schreef molloot200 het volgende:
Ik maak dus altijd als ik muziek ga luisteren een wachtrij met nummers die ik graag wil horen.
En dan bedenk ik weer een ander nummer en die zet ik dan altijd helemaal bovenaan in de wachtrij waardoor sommige liedjes echt heel lang in die wachtrij blijven staan terwijl ik ze op het begin er al in heb gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |