SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2022 15:19 schreef Cyan9 het volgende:
Een bepaalde Amerikaanse staat moet nog wat beter haar best doen voor ik haar ook een held noem.
Maar de TT is weer gefixed hoor.
Ik zit mobiel en moet ook nog keihard werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ook weer zo inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beter Excel dan een auto op het terras van je stamcafé![]()
Gelukkig dat het relatief goed afgelopen is met de betrokkenen, @:strani
Ik ookquote:Op maandag 30 mei 2022 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog lezen waarom Hamlapjes een held is.
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar het is ongetwijfeld terecht!
quote:Op maandag 30 mei 2022 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog lezen waarom Hamlapjes een held is.
GC / Vriendschap tussen man en vrouw, vind je dat kunnen?quote:Op maandag 30 mei 2022 16:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar het is ongetwijfeld terecht!
Heavyquote:Op maandag 30 mei 2022 12:25 schreef Strani het volgende:
Zo, heftig verhaal vanuit m'n stamcafé en de café's er direct naast. Gisterenavond is een auto daar de terrassen op gereden en van wat ik hoor qua ravage is het een wonder dat er geen doden zijn gevallen. Wel een paar gewonden. Enorm geluk dat op het terras van mijn stamcafé, wat ook de eerste was die geraakt werd, net niemand meer zat omdat de eigenaar minuten daarvoor had gezegd dat ze gingen sluiten. Een bloembak op het tweede terras heeft waarschijnlijk voorkomen dat de auto daadwerkelijk het derde café is binnengereden, waar op dat moment ook meerdere van mijn vrienden en kennissen aanwezig waren bij de voordeur.
Net een vriend van me die daar was gesproken en die was nog aardig in shock. Stond ook tien seconden ervoor nog op de plek waar de auto het terras raakte, zei hij. Ben blij dat ik er zelf gisteren niet was omdat ik voor de verandering eens vroeg naar huis was gegaan.
Ik heb alleen Hamlaps reactie gelezen.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
GC / Vriendschap tussen man en vrouw, vind je dat kunnen?
Succes en sterkte!
Wij hebben twee afleveringen gezien nu, wij vinden het ook weer gaafquote:Op maandag 30 mei 2022 16:40 schreef Momo het volgende:
Nieuw Stranger Things seizoen wel echt weer gaaf
Oeh lekker. Heb je een recept? Ik wil ook weleens zoiets maken maar weet nooit zo goed wat de beste manier is.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:46 schreef Arizona het volgende:
Eindelijk klaar met werken. Nou ja het is nog best vroeg, maar het VOELT wel als eindelijk. Het was een drukke dag.
Zometeen lekker een nachosschotel in de oven
Wederom bewijs dat mobiel FOK!ken zwaar inferieur is.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en moet ook nog keihard werken
Zolang er maar veel kaas op zitquote:Op maandag 30 mei 2022 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oeh lekker. Heb je een recept? Ik wil ook weleens zoiets maken maar weet nooit zo goed wat de beste manier is.
Ik had van jou niet anders verwachtquote:Op maandag 30 mei 2022 16:53 schreef Guanabana het volgende:
Heb al twee keer het onderdeel 'gevaarherkenning' gehaald bij oefenexamens.
Ik ben een parodie topic aan het lezen. Ja toch?quote:Op maandag 30 mei 2022 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Succes en sterkte!
En ook fijn dat @Strani daar niet als (on)schuldige omstander bij aanwezig was.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:14 schreef H_T het volgende:
@:Strani heftig verhaal! Fijn dat er geen onschuldige gewonden zijn gevallen
quote:Op maandag 30 mei 2022 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Succes en sterkte!
Oh jemig wat heftig. Is er veel schade? Hoe zijn je vrienden er nu onder? Is de dader opgepakt?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:25 schreef Strani het volgende:
Zo, heftig verhaal vanuit m'n stamcafé en de café's er direct naast. Gisterenavond is een auto daar de terrassen op gereden en van wat ik hoor qua ravage is het een wonder dat er geen doden zijn gevallen. Wel een paar gewonden. Enorm geluk dat op het terras van mijn stamcafé, wat ook de eerste was die geraakt werd, net niemand meer zat omdat de eigenaar minuten daarvoor had gezegd dat ze gingen sluiten. Een bloembak op het tweede terras heeft waarschijnlijk voorkomen dat de auto daadwerkelijk het derde café is binnengereden, waar op dat moment ook meerdere van mijn vrienden en kennissen aanwezig waren bij de voordeur.
Net een vriend van me die daar was gesproken en die was nog aardig in shock. Stond ook tien seconden ervoor nog op de plek waar de auto het terras raakte, zei hij. Ben blij dat ik er zelf gisteren niet was omdat ik voor de verandering eens vroeg naar huis was gegaan.
Cringequote:Op maandag 30 mei 2022 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Succes en sterkte!
Ja jij postte iets over seks in een sauna dus vandaar!quote:
wowquote:Op maandag 30 mei 2022 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Succes en sterkte!
Nee, laat ons allemaal in een depri en negatieve bui NQquote:Op maandag 30 mei 2022 20:02 schreef NailQueen het volgende:
Mag ik iets plaatsen wat ons allemaal denk ik een beetje vrolijk maakt en beetje een pijn kan verlichten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
seks in een sauna, lijkt me niet echt gezondquote:Op maandag 30 mei 2022 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja jij postte iets over seks in een sauna dus vandaar!
Tuurlijk vinden we dat hier normaal! We (een @ijs_beer, @Momo, @Cyan9 en ondergetekende) zaten slechts een beetje te stoken in dat topicquote:Op maandag 30 mei 2022 19:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Cringe
Een vriendschap tussen een hetero-man en -vrouw kan. Of in welke combinatie dan ook. Een hetero-man en homo-man komt ook gewoon voor en is ook niks mis mee, bijvoorbeeld.
Soms is het huilen met wat voor mensen we in dit land rondlopen. Man man man wat een onzintopic.
Waarom ga ik hier eigenlijk serieus op in, ik neem aan dat iedereen in dit topic dit wel accepteert en anders ga ik toch maar eens een andere SC zoeken.
Oh ja dat jullie zaten te stoken had ik wel door. Maar ik vrees dat er een paar anderen zijn die in dat topic hebben gereageerd die alles wél heel serieus bedoelden.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tuurlijk vinden we dat hier normaal! We (een @:ijs_beer, @:Momo, @:Cyan9 en ondergetekende) zaten slechts een beetje te stoken in dat topic
Waar in hemelsnaam heb ik zojuist naar gekeken?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:08 schreef NailQueen het volgende:
Alsjullieblieft![]()
Ik heb dus tranen gelachen om het gezicht van Simon Cowell
Dat vraagt Simon zich ook afquote:Op maandag 30 mei 2022 20:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar in hemelsnaam heb ik zojuist naar gekeken?
Dat moet wel goedkomen hoor, daar ga je echt niet op zakken!quote:Op maandag 30 mei 2022 16:53 schreef Guanabana het volgende:
Heb al twee keer het onderdeel 'gevaarherkenning' gehaald bij oefenexamens.
Wat heeft die Tinkiewinkie trouwens een grote kont holy shitquote:
De stoelen, tafels en grote parasols aan de straatkant zijn allemaal kapot. De vrienden die erbij waren zijn nog aardig in shock na een dag lang getuigenissen afleggen bij de politie. De dader is meteen ter plekke opgepakt gelukkig. Ik heb ook beelden gezien inmiddels (want zulke video's verspreiden zich via Whatsapp dan snel in zo'n kleine gemeenschap) van dat de dader ook echt nog gewoon z'n koptelefoon op heeft en er rustig bij staat.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh jemig wat heftig. Is er veel schade? Hoe zijn je vrienden er nu onder? Is de dader opgepakt?
Kut mensen die mij op LastFM volgen zullen nu denken: WTF bij wélk liedje had je dit in vredesnaamquote:Op maandag 30 mei 2022 20:37 schreef Meke het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een playlist luistert en denkt OMG JAA dit nummer wat heb ik toch een goede muzieksmaak?![]()
Goed dat die gelijk is opgepakt. Nooit meer laten gaan die gastquote:Op maandag 30 mei 2022 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
De stoelen, tafels en grote parasols aan de straatkant zijn allemaal kapot. De vrienden die erbij waren zijn nog aardig in shock na een dag lang getuigenissen afleggen bij de politie. De dader is meteen ter plekke opgepakt gelukkig. Ik heb ook beelden gezien inmiddels (want zulke video's verspreiden zich via Whatsapp dan snel in zo'n kleine gemeenschap) van dat de dader ook echt nog gewoon z'n koptelefoon op heeft en er rustig bij staat.
Nee. Ik ga er van uit dat hij psychisch gestoord is maar ook dan, gedwongen opname en nooit meer laten gaan.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Goed dat die gelijk is opgepakt. Nooit meer laten gaan die gast
Neequote:Op maandag 30 mei 2022 20:37 schreef Meke het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een playlist luistert en denkt OMG JAA dit nummer wat heb ik toch een goede muzieksmaak?![]()
quote:
JAAAA en dat ik ook niet begrijp dat andere mensen mijn muziek niet kunnen waarderenquote:Op maandag 30 mei 2022 20:37 schreef Meke het volgende:
Welke liedjes zijn dat?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:56 schreef Meke het volgende:
Ik heb van sommige liedjes echt zo'n geborgen gevoel, alsof iemand een warme deken over je heen legtNiet zozeer kippenvel, maar echt alsof het liedje zo om je heen gezongen word en je er helemaal mee bedekt wordt, ZO FIJN
Sigur Rós!quote:Op maandag 30 mei 2022 20:56 schreef Meke het volgende:
Ik heb van sommige liedjes echt zo'n geborgen gevoel, alsof iemand een warme deken over je heen legtNiet zozeer kippenvel, maar echt alsof het liedje zo om je heen gezongen word en je er helemaal mee bedekt wordt, ZO FIJN
Heeel veel van Wouter Hamelquote:Op maandag 30 mei 2022 21:04 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Welke liedjes zijn dat?![]()
Ik moest ooit een keer een liedje dat ik mooi vond laten horen met andere mensen erbij, die de muziek niet kenden. Dat voelde verbazingwekkend heel intiem/persoonlijk
Oh ja die ken ik minder goed maar dat is wel statige muziek volgens mij?quote:
Statige muziek? Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 30 mei 2022 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ja die ken ik minder goed maar dat is wel statige muziek volgens mij?
Een beetje droevig en langzaam?quote:Op maandag 30 mei 2022 21:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Statige muziek? Wat bedoel je daarmee?
HOE DAN?!quote:Op maandag 30 mei 2022 21:38 schreef Em31 het volgende:
Word chagrijnig van Kopen zonder kijken28 jaar (werkt bij callcenter) en 35 jaar (werk onbekend) en ze hebben een budget van 700.000
Werk onbekend = drugsdealer.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:38 schreef Em31 het volgende:
Word chagrijnig van Kopen zonder kijken28 jaar (werkt bij callcenter) en 35 jaar (werk onbekend) en ze hebben een budget van 700.000
Even beluisterd, fijne muziek voor op de achtergrond (en dat bedoel ik positief).quote:Op maandag 30 mei 2022 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Heeel veel van Wouter Hamel![]()
![]()
Deze bijvoorbeeld!
Ja, dat snap ik ook, dat vind ik ergens ook wel altijd
Moet toch wel ouders zijn, kan niet andersquote:Op maandag 30 mei 2022 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]
HOE DAN?!![]()
![]()
Zes paar ouders die een jubelton kunnen schenken ofzo?
Dat huis waar ze tijdelijk woonden was van een van de ouders toch? Dat zag er wel uit als een huis van jubelton schenkersquote:Op maandag 30 mei 2022 21:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet toch wel ouders zijn, kan niet andersook 175.000 voor de verbouwing (kwam 'even' 40.000 extra bij)
Van familie zeiden ze, weet niet of ze ouders bedoelden, maar was echt groot jaquote:Op maandag 30 mei 2022 21:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat huis waar ze tijdelijk woonden was van een van de ouders toch? Dat zag er wel uit als een huis van jubelton schenkers
Nee ik begreep dat je in dat onderdeel best veel fouten mag maken.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:16 schreef BillDauterive het volgende:
@:Strani, dat is wel even schrikken. Fijn dat je er niet bij was en ook heel fijn dat er geen gewonden zjin gevallen.
[..]
Dat moet wel goedkomen hoor, daar ga je echt niet op zakken!
Jaquote:Op maandag 30 mei 2022 20:37 schreef Meke het volgende:
Ja dat vind ik ook (maar ook voorgrondquote:Op maandag 30 mei 2022 21:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Even beluisterd, fijne muziek voor op de achtergrond (en dat bedoel ik positief).
Hij heeft een fijne stem.
Ja daarvan ben ik ook benieuwd hoe dat altijd kanquote:Op maandag 30 mei 2022 21:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet toch wel ouders zijn, kan niet anders![]()
ook 175.000 voor de verbouwing (kwam 'even' 40.000 extra bij)
Dat programma geeft echt een volledig realistisch beeld van de mogelijkheden op de woningmarktquote:Op maandag 30 mei 2022 21:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet toch wel ouders zijn, kan niet anders![]()
ook 175.000 voor de verbouwing (kwam 'even' 40.000 extra bij)
Ja ik ken het dus niet zo goedquote:Op maandag 30 mei 2022 21:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel een beetje ja. Al vind ik het juist eerder euforische muziek, zeker live.
Oooh dat snap ik ja.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:38 schreef Em31 het volgende:
Ja vooral die verbouwing ook. Stel van vorige week was echt leuk.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat programma geeft echt een volledig realistisch beeld van de mogelijkheden op de woningmarkt
Wel leuk om te kijken overigens.
Ja hoe relaxt moet dat zijn, alles voor je gedaanquote:Op maandag 30 mei 2022 21:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oooh dat snap ik ja.
Zij hadden een jubelton van hun ouders gekregen of wat?Ga het morgen terugkijken.
Sowieso ben ik altijd wel jaloers bij het eindresultaat. Een huis vinden en kopen is tot daaraan toe, maar dan is het ook altijd nog mega mooi verbouwd en ingericht
Als ik een liedje (of iets anders, kan ook een film zijn of zo) écht heel leuk vind dan wil ik het ook liever niet zeggen, want ik kan het niet handelen als mensen het dan afkraken of niet zo goed vinden als ik.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:04 schreef Meridiaan het volgende:
Ik moest ooit een keer een liedje dat ik mooi vond laten horen met andere mensen erbij, die de muziek niet kenden. Dat voelde verbazingwekkend heel intiem/persoonlijk
Zit de militaire colonne er nog in? Heel veel regels over hoe je het kan herkennen, hoe je kan zien wat het voorste en wat het achterste voertuig is en in de praktijk kom je ze nooit tegenquote:Op maandag 30 mei 2022 21:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik begreep dat je in dat onderdeel best veel fouten mag maken.
Als ik ergens op ga zakken is het 'in welke volgorde heeft men hier voorrang'Al die stampdingen en verkeersborden zijn wel easy om te onthouden.
Ik heb het geluk dat als ik een getal een keer zie dat ik dat dan meteen onthou
Ik zou zo meedoen aan het programmaquote:Op maandag 30 mei 2022 21:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hoe relaxt moet dat zijn, alles voor je gedaan
Dat heb ik volgens mij gezien, waren dat die Groningers? Die verbouwing was echt bizar, voor dat bedrag.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja vooral die verbouwing ook. Stel van vorige week was echt leuk.
Ja, dit inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Zit de militaire colonne er nog in? Heel veel regels over hoe je het kan herkennen, hoe je kan zien wat het voorste en wat het achterste voertuig is en in de praktijk kom je ze nooit tegen
Ben hem al eens tegengekomen ja, niet in zoveel detail nogquote:Op maandag 30 mei 2022 21:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Zit de militaire colonne er nog in? Heel veel regels over hoe je het kan herkennen, hoe je kan zien wat het voorste en wat het achterste voertuig is en in de praktijk kom je ze nooit tegen
Ik zat al door z'n PoHi te struinen en was bang dat ik een WLR-topic moest lezenquote:Op maandag 30 mei 2022 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Succes en sterkte!
Ook als je met je snoet op tv komt?quote:Op maandag 30 mei 2022 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zou zo meedoen aan het programmaWordt altijd gedaan van 'omg je geeft alles uit handen', maar nou en, het wordt toch mooier dan je zelf ooit kan doen en je hebt er verder geen omkijken naar
Ja en hierbij is het nooit dat je denkt, dit is écht lelijk. Zou het ook wel durven met deze verbouwers.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zou zo meedoen aan het programmaWordt altijd gedaan van 'omg je geeft alles uit handen', maar nou en, het wordt toch mooier dan je zelf ooit kan doen en je hebt er verder geen omkijken naar
Nee nou ja, dat liever niet neequote:
Ben jij 32?quote:Op maandag 30 mei 2022 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit inderdaad.
Ik heb nu zo'n 14 jaar mijn rijbewijs en nog nooit een militaire colonne tegengekomen.
Ja die uit Groningenquote:Op maandag 30 mei 2022 21:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij gezien, waren dat die Groningers? Die verbouwing was echt bizar, voor dat bedrag.
Ohjaquote:
Dat ook ja, want andere mensen snappen het dan gewoon nietquote:Op maandag 30 mei 2022 21:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als ik een liedje (of iets anders, kan ook een film zijn of zo) écht heel leuk vind dan wil ik het ook liever niet zeggen, want ik kan het niet handelen als mensen het dan afkraken of niet zo goed vinden als ik.
Nee heb ze het echt nog nóóit zien vernaggelenquote:Op maandag 30 mei 2022 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, wegdroommuziek. Maar ik zou dit ook prima kunnen afspelen als ik aan het werk ben.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook (maar ook voorgrond), het is echt heerlijke wegdroommuziek
Ik had een keer een etentje met de schoonfamilie (...) en toen gingen ze een van mijn favoriete films afkraken, ik zat daar serieus ziedend, ik kan daar echt niet tegenquote:Op maandag 30 mei 2022 22:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat ook ja, want andere mensen snappen het dan gewoon nieten dat zou ik inderdaad ook moeilijk kunnen hebben.
Iedereen moest na afloop vertellen wat ze er van vonden en erbij voelden etc, een hele gekke gewaarwording.
Maar ik heb daar wel muziek van Ludovico Einaudi leren kennen, dus het leverde ook wat op.
Een hele nieuwe generatie ook natuurlijk die dit nummer niet echt kent, gaaf wel.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:05 schreef blackswangreen het volgende:
Wel leuk dat Kate Bush nu een Spotify-hit heeft met Running Up That Hill. Het Stranger Things-effect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |