SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes W13 (18 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Mooi is dat he ...quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:15 schreef Dauthi het volgende:
Och op F1TV probeert Team Sky Mercedes alweer een lading woorden in de mond van Horner te leggen.
Sky: What do you think about the Mercedes, that surely can't be legal, right?
Horner: I hardly looked at their car, our aero guys will have to look at it. I really do not know.
Headline: Horner thinks Mercedes is not legal
Dat is een beetje hoe het gaat (niet de exacte woorden natuurlijk, maar wel de setting).![]()
Commentatoren nu zijn niet dezelfde commentatoren die bij de race zitten. Die mogen overigens vanmiddag wel aantreden bij de test om commentaar te leveren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:08 schreef Danny het volgende: sjongejongejonge, ik vind de presentatie vij viaplay echt compleet ruk. Guido prima, maar het doet allemaal zo saai en serieus aan en die limburgse die in de pitlane loopt komt niet heel snugger over. Vast offtopic, maar ik moest het ergens even kwijt. Dat was bij Ziggo toch wat prettiger allemaal. Ook het commentaar vind ik belabberd overigens.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Het was nog veel erger.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mooi is dat he ...
Sky: What do you think about the Mercedes, that surely can't be legal, right?
Horner: I hardly looked at their car, our aero guys will have to look at it. I really do not know.
Headline: Horner thinks Mercedes is not legal
Dat is een beetje hoe het gaat (niet de exacte woorden natuurlijk, maar wel de setting).
Vanochtend voor de test kwam al op F1TV: pssst, Horner zou wat gezegd hebben. Horner zegt dat de Mercedes illegaal is.A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
De richting die Viaplay op wil kennen we al maanden natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan best vrede gehad hebben met ziggo maar dan 2 1/2 uur op de eerste dag dit al kut vinden lijkt me ook wat overdreven100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zal een verschil in voorkeur zijn dan. Ik vind de commentatorstemmen al niet prettig (zelfs irritant) en ze klinken erg ongeïnteresseerd. Is vast niet zo, maar ze klinken niet heel enthousiast. Verder weet ik niet wat je met 'sesamstraat' bedoeltquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het is juist minder sesamstraat en daardoor een stuk beterMwoa, ik vond dat luchtige juist wel wat hebben. Niet alleen van Jack, maar ook van Olav en Rob en Robert. Ik zal dan ook gewoon zoveel mogelijk op ziggo de F1 café's en voor/nabeschouwingen doen. Jammer dat Guido en Tom daar niet meer zullen zitten, maar voor mij hoeft het allemaal niet zo serieusquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De pitreporter kan nooit slechter zijn dan Jack.Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
maar om het te beoordelen moet je toch eerst even kijken en dan nog het liefst een paar race weekendenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De richting die Viaplay op wil kennen we al maanden natuurlijk.![]()
Right back at you;quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat er mensen zijn die dat zakelijke geen zak aan vinden en gewoon vrede hadden met Ziggo. Niet iedereen denkt als jij hè.
En mijn ervaring is ook dat het juist de fans die al heel lang de F1 volgen er zo over denken, voor je daar over begint.
Je zou bijna denken dat er mensen zijn die het eeuwige niveau Sesamstraat geen zak aan vinden en gewoon vrede hebben met Viaplay. Niet iedereen denkt als jij hè.
Iets met pot en ketel.
Grappig, de meerderheid in mijn kenniskring die bij het 'Max-tijdperk' is ingestapt vindt tot nu toe Viaplay kut, de meerderheid die daarvoor al volgde is juist enthousiast.![]()
klopt. Het is dan ook gewoon een 'tot nu toe valt me op dat ik het kut vind'. Ik weet al wel dat deze manier van presenteren voor mij niet de voorkeur heeft. Dat kan ik gewoon al prima beoordelen. Of ik eraan kan (en wil) wennen is een ander verhaal.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar om het te beoordelen moet je toch eerst even kijken en dan nog het liefst een paar race weekendenZie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Nou ja, dat luchtige is dus precies het sesamstraat wat ik bedoel. En bij iedere sessie weer doen alsof de kijker achterlijk is door, bijvoorbeeld, opnieuw uit te leggen hoe DRS werkt. Bij een voetbalwedstrijd leggen ze ook niet iedere keer uit hoe buitenspel werkt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Zal een verschil in voorkeur zijn dan. Ik vind de commentatorstemmen al niet prettig (zelfs irritant) en ze klinken erg ongeïnteresseerd. Is vast niet zo, maar ze klinken niet heel enthousiast. Verder weet ik niet wat je met 'sesamstraat' bedoelt
[..]
Mwoa, ik vond dat luchtige juist wel wat hebben. Niet alleen van Jack, maar ook van Olav en Rob en Robert. Ik zal dan ook gewoon zoveel mogelijk op ziggo de F1 café's en voor/nabeschouwingen doen. Jammer dat Guido en Tom daar niet meer zullen zitten, maar voor mij hoeft het allemaal niet zo serieus![]()
Ik vond dat echt dodelijk vermoeiend, maar zoals je al zegt is het een kwestie van persoonlijke voorkeur.![]()
Mja, ik kijk pas sinds de jaren 90. Misschien is dat te kort, dat zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Right back at you;
Je zou bijna denken dat er mensen zijn die het eeuwige niveau Sesamstraat geen zak aan vinden en gewoon vrede hebben met Viaplay. Niet iedereen denkt als jij hè.
Iets met pot en ketel.
Grappig, de meerderheid in mijn kenniskring die bij het 'Max-tijdperk' is ingestapt vindt tot nu toe Viaplay kut, de meerderheid die daarvoor al volgde is juist enthousiast.Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Daarom ook 'de meerderheid in mijn kenniskring'quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja, ik kijk pas sinds de jaren 90. Misschien is dat te kort, dat zou zomaar kunnen.![]()
Zoveel mensen zo veel wensen, ik ben zelf in ieder geval wèl enthousiast.![]()
![]()
Oké, da's dus gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, dat luchtige is dus precies het sesamstraat wat ik bedoel.Da's voor nieuwe kijkers. Er werd net overigens uitgelegd welk deel van het wiel de velg is, dus ik snap niet helemaal wat daar minder 'doen alsof de kijker achterlijk is' aan is.quote:En bij iedere sessie weer doen alsof de kijker achterlijk is door, bijvoorbeeld, opnieuw uit te leggen hoe DRS werktDe regels in het voetbal veranderen wat minder vaak en het heeft een veel grotere kijkersbase die niet grootschalig toeneemt. Iedereen kan 'op voetbal', waardoor de regels wel algemeen bekend zijn. Dat is bij F1 nogal anders. Je vergelijkt appels met slotbouten. Verder is commentaar sowieso redelijk overbodig, want alles wat verteld wordt kun je zelf zien gebeuren en elke uitleg die gegeven wordt doet dan toch alsof de kijker 'achterlijk' is?quote:Bij een voetbalwedstrijd leggen ze ook niet iedere keer uit hoe buitenspel werkt.exact. Mijn voorkeur is gewoon meer een 'voetbalcafesfeertje'.quote:Ik vond dat echt dodelijk vermoeiend, maar zoals je al zegt is het een kwestie van persoonlijke voorkeur.Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Ik kijk overigens momenteel op mijn pc in een browser, maar ik vind de beeldkwaliteit echt belabberd. Vooral duidelijk te zien in de linkerbalk met timings. Die is gewoon wazig en ik vermoed dat ze niet hoger uitzenden dan 720p (mogelijk upscaled). Ligt dat aan mij (zowel op een 1440p als 4k monitor is het wazig) of gaat het in de app wel goed als je die cast of afspeelt op bv een shield of chromecast?quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daarom ook 'de meerderheid in mijn kenniskring'![]()
Zoveel mensen zo veel wensen, ik ben zelf in ieder geval wèl enthousiast.Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Alles beter dan Jack Plooij die nul verstand had van F1, kijkers als kleuters behandelde, gemaakt grappig probeerde te zijn, mokerdomme 'vragen' stelde aan coureurs etc.![]()
Het mag van mij best vrolijk en pro-Max zijn. Het blijft immers sport en spel en dat is per definitie fun. Maar het popiejopie kleuterschoolgehalte van Plooij ging ik echt heel erg slecht op. 'Pierre, sixth place! Veeerrrryyy good'. En dan naar buiten toe de ultieme kenner uithangen omdat jij in de pitstraat rondloopt, terwijl je er (in mijn optiek) nauwelijks verstand van hebt.Rini dankjewel.![]()
Ik probeerde het nog genuanceerd te zeggenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alles beter dan Jack Plooij die nul verstand had van F1, kijkers als kleuters behandelde, gemaakt grappig probeerde te zijn, mokerdomme 'vragen' stelde aan coureurs etc.![]()
Rini dankjewel.![]()
Ik volg dit nu vanaf m'n laptop, 14 inch schermpje. Daar ervaar ik het niet als problematisch.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik kijk overigens momenteel op mijn pc in een browser, maar ik vind de beeldkwaliteit echt belabberd. Vooral duidelijk te zien in de linkerbalk met timings. Die is gewoon wazig en ik vermoed dat ze niet hoger uitzenden dan 720p (mogelijk upscaled). Ligt dat aan mij (zowel op een 1440p als 4k monitor is het wazig) of gaat het in de app wel goed als je die cast of afspeelt op bv een shield of chromecast?![]()
Via de Viaplay app op m'n tv heb ik nog niet live gekeken, F1 talks & de terugblik op de eerste testdagen in Barcelona zag er daar bij mij wèl uit als HD.![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het mag van mij best vrolijk en pro-Max zijn. Het blijft immers sport en spel en dat is per definitie fun. Maar het popiejopie kleuterschoolgehalte van Plooij ging ik echt heel erg slecht op. 'Pierre, sixth place! Veeerrrryyy good'. En dan naar buiten toe de ultieme kenner uithangen omdat jij in de pitstraat rondloopt, terwijl je er (in mijn optiek) nauwelijks verstand van hebt.Dit vat perfect samen waarom ik tot nu toe erg tevreden ben met de verslaggeving van Viaplay.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
![]()
Het is Giedo!!!!No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Van mij had mix van serieuze en schijtlollige.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, dat luchtige is dus precies het sesamstraat wat ik bedoel. En bij iedere sessie weer doen alsof de kijker achterlijk is door, bijvoorbeeld, opnieuw uit te leggen hoe DRS werkt. Bij een voetbalwedstrijd leggen ze ook niet iedere keer uit hoe buitenspel werkt.![]()
Ik vond dat echt dodelijk vermoeiend, maar zoals je al zegt is het een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Ik vind het jammer dat bijvoorbeeld bij F1 café/voorbeschouwing/nabeschouwing dat Doornbos iets technisch probeerde verduidelijken dat Kamphues middenin onderbrak.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Maar wat is het nou het gedoe rondom Mercedes? Het feit dat ze weinig tot geen "sleuf" aan de zijkant hebben?
Ik dacht juist dat zo'n opening gunstig was voor het creëren van een tweede luchtstroom.![]()
Op mijn 4k tv met de app op tv ziet het er imho prima uit.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik kijk overigens momenteel op mijn pc in een browser, maar ik vind de beeldkwaliteit echt belabberd. Vooral duidelijk te zien in de linkerbalk met timings. Die is gewoon wazig en ik vermoed dat ze niet hoger uitzenden dan 720p (mogelijk upscaled). Ligt dat aan mij (zowel op een 1440p als 4k monitor is het wazig) of gaat het in de app wel goed als je die cast of afspeelt op bv een shield of chromecast?No Dyson Barrier is going to stop me!
Viaplay stream alles in 720p, zelfs de premier league!quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik kijk overigens momenteel op mijn pc in een browser, maar ik vind de beeldkwaliteit echt belabberd. Vooral duidelijk te zien in de linkerbalk met timings. Die is gewoon wazig en ik vermoed dat ze niet hoger uitzenden dan 720p (mogelijk upscaled). Ligt dat aan mij (zowel op een 1440p als 4k monitor is het wazig) of gaat het in de app wel goed als je die cast of afspeelt op bv een shield of chromecast?
En de bitrate is laag.
Dus mensen die dachten lekker naar hun 4K TV te casten komen bedrogen uit.
F1TV is tenminste nog 1080pA pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Ok, nou ja dat zie ik op een ander moment dan wel (in 1080p dan, want geen 4k tv).quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Op mijn 4k tv met de app op tv ziet het er imho prima uit.Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Mijn 4k tv weet de uitvoer van mijn oude Wii er nog goed uit te laten zienquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Op mijn 4k tv met de app op tv ziet het er imho prima uit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik vind het jammer dat F1TV nog geen 4K stream aanbied. Had dat ondertussen wel verwacht.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
da's sowieso alleen als je via ziggo je viaplay abo hebt afgesloten toch?quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
Is het met Viaplay op Ziggo nu op kanaal 200 te zien of alleen via de app?Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Alleen sky heeft 4K stream helaas.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:52 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vind het jammer dat F1TV nog geen 4K stream aanbied. Had dat ondertussen wel verwacht.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
M'n F1TV Pro met Apple Airplay 2 naar de TV werkt echt prima
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
F1TV vanaf de iPad via de Chromecast naar de TV gaat ook prima hier, zo kijk ik al jarenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:55 schreef D_A het volgende:
M'n F1TV Pro met Apple Airplay 2 naar de TV werkt echt prima![]()
![]()
De meeste tv providers raken al helemaal in paniek als je over 4K begint, laat staan een streamingsdienstquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:52 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vind het jammer dat F1TV nog geen 4K stream aanbied. Had dat ondertussen wel verwacht.
En ik heb toch liever 1080p dan zware compressie over 4K.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heb ik gedaan voor mijn ouders, ik heb zelf F1TV. Maar ik denk dat de testdagen alleen via de app te zien zijn, want ze krijgt nu Viaplay reclame op kanaal 200.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:55 schreef Danny het volgende:
[..]
da's sowieso alleen als je via ziggo je viaplay abo hebt afgesloten toch?Powered by Janetje®![]()
F1TV kijken vanuit mijn Apple TV werkt ook perfect.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
F1TV vanaf de iPad via de Chromecast naar de TV gaat ook prima hier, zo kijk ik al jaren
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Netflix zend 4K uit, D+ ook, Prime ook, HBO ook. Dus waarom F1TV achterblijft is mij een raadsel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De meeste tv providers raken al helemaal in paniek als je over 4K begint, laat staan een streamingsdienst
En ik heb toch liever 1080p dan zware compressie over 4K.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Dit is echt zo fijn inderdaad, die app op Apple TVquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
F1TV kijken vanuit mijn Apple TV werkt ook perfect.![]()
Ik zie in de android app geen casting icon..quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
F1TV vanaf de iPad via de Chromecast naar de TV gaat ook prima hier, zo kijk ik al jarenA pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Iemand op GOT had xcode op zijn apple tv geïnstalleerd om de resolutie en bitrate te bevestigen.
https://gathering.tweaker(...)ge/70801430#70801430A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Denk nou even heel goed na wat het verschil nou is tussen Netflix en F1TV.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Netflix zend 4K uit, D+ ook, Prime ook, HBO ook. Dus waarom F1TV achterblijft is mij een raadsel.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vertel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk nou even heel goed na wat het verschil nou is tussen Netflix en F1TV.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Bitrate is veel belangrijker idd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De meeste tv providers raken al helemaal in paniek als je over 4K begint, laat staan een streamingsdienst
En ik heb toch liever 1080p dan zware compressie over 4K.![]()
Maar juist de compressie artifacten maken het beeld kut bij Viaplay helaas.quote:
De 1080p stream van f1tv is veel beter![]()
Een stream is een stream. Daarbij is het natuurlijk een bull argument omdat Sky wel in 4K uitzend.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een live evenement streamen versus een opgeslagen filmbestand doorgeven.
Dus die stream is er al.
De infrastructuur er achter zal mogelijk een dingetje zijn gezien ze geen "bekende" CDN gebruiken.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Met andere woorden: jij weet het ook niet, dus dan maar een simpele dooddoener.quote:
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Inderdaad zeg, ik wil best technische details horen, maar dan vooral wat betreft de auto's en niet in welke resolutie iemand het op z'n TV te zien krijgtquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan die technische discussie in het ViaPlay-topic?
/pseudomod![]()
![]()
Voor- en nabeschouwing, andere sporten, films en series, etc.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:59 schreef NaturalScience het volgende:
Ik begrijp niet waarom iemand Viaplay zou aanschaffen als F1TV veel goedkoper is.....
Plus de app op tv wat bij F1TV blijkbaar niet mag.No Dyson Barrier is going to stop me!
Nee, ik weet het wel, en ik heb een gigantische hekel aan wijsneuzen die niet weten waar ze het over hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Met andere woorden: jij weet het ook niet, dus dan maar een simpele dooddoener.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De app werkt toch gewoon op TV via een chromecast (of iets soortgelijks)?quote:
(Bij mij althans wel)![]()
F1TV kijk ik via Apple TV app op mijn TV. Is uitstekend!quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor- en nabeschouwing, andere sporten, films en series, etc.
Plus de app op tv wat bij F1TV blijkbaar niet mag.Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"![]()
Uhh wat mijn android tv heeft gewoon een F1TV app en die werkt ook nog erg goed en snel!quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:01 schreef Starflyer het volgende:
Plus de app op tv wat bij F1TV blijkbaar niet mag.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Diegene die een wijsneus uit hangt ben jij, met dat pedante toontje van je.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik weet het wel, en ik heb een gigantische hekel aan wijsneuzen die niet weten waar ze het over hebben.
Viaplay is dan ook meer dan alleen F1.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:59 schreef NaturalScience het volgende:
Ik begrijp niet waarom iemand Viaplay zou aanschaffen als F1TV veel goedkoper is.....![]()
Dartsgoden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Viaplay is dan ook meer dan alleen F1.![]()
Ik heb het voor de voor en nabeschouwing en de shows eromheen. Of dat de prijs waard is moet nog blijken, maar ze hebben wel interessante dingen aangekondigd dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:59 schreef NaturalScience het volgende:
Ik begrijp niet waarom iemand Viaplay zou aanschaffen als F1TV veel goedkoper is.....Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Er zullen wel meer kosten aan verbonden zijn. Als de infrastructuur erachter anders is dan is het dus toch niet zo simpel als 'een stream is een stream'.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een stream is een stream. Daarbij is het natuurlijk een bull argument omdat Sky wel in 4K uitzend.
Dus die stream is er al.
De infrastructuur er achter zal mogelijk een dingetje zijn gezien ze geen "bekende" CDN gebruiken.![]()
Helaas kan ik die niet op mijn Android TV installeren vanwege een rechtenissue of zo.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:06 schreef DX11 het volgende:
[..]
Uhh wat mijn android tv heeft gewoon een F1TV app en die werkt ook nog erg goed en snel!
In ieder geval is de melding "F1 TV van Formula One Digital Media Limited is niet beschikbaar op Google Play op dit apparaat".
[ Bericht 10% gewijzigd door Starflyer op 10-03-2022 13:21:29 ]No Dyson Barrier is going to stop me!
Haas is op de baan geweest
No Dyson Barrier is going to stop me!
Ze mogen de verloren tijd zondag goedmaken. Beetje matig imho, maar goed, alsof dat ze veel gaat helpenquote:![]()
Hopelijk zenden ze dit ook uit.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze mogen de verloren tijd zondag goedmaken. Beetje matig imho, maar goed, alsof dat ze veel gaat helpen
[ twitter ]![]()
Darts, NL-commentaar, de echte lineaire zender iig tot 1 augustus en vanaf 1 augustus Premier League.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:59 schreef NaturalScience het volgende:
Ik begrijp niet waarom iemand Viaplay zou aanschaffen als F1TV veel goedkoper is.....![]()
Geannuleerde vlucht en daarna een vertraagde vlucht, konden ze echt niets aan doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze mogen de verloren tijd zondag goedmaken. Beetje matig imho, maar goed, alsof dat ze veel gaat helpen
[ twitter ]![]()
Wasrekje kapoetgegaanGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Stroll vernielt even wat sensoren
Tja, ik heb daar eigenlijk moeite mee, want andere teams zijn er ook gewoon. "Dan ga je maar eerder weg" zeiden ze tegen mij altijdquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Geannuleerde vlucht en daarna een vertraagde vlucht, konden ze echt niets aan doen.![]()
Maar goed, het is allemaal geen halszaak verder. Fijn voor ze dat ze de verloren tijd een beetje goed kunnen maken, ze zullen het nodig hebben![]()
![]()
En, is de wereldkampioen gekend?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
De Mercedes heeft een twijfelachtig nieuw design, maar voorlopig helpt het Lewis niet echt om lekker op de baan te blijvenquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
En, is de wereldkampioen gekend?Kheb 'm al aardig wat keren met blokkerende remmen gezien in elk geval.
![]()
Evenstar
![]()
Mensen zeuren altijd over onderbroekenlol bij Ziggo, maar Sky is op dit moment nog erger dan Jack afgelopen jaar is geweest. Wat een niveau ....![]()
Ja. Dat zei ik ook tegen TeamLH toen ik zei dat hij het No War statement blijkbaar niet belangrijk genoeg vond om er op tijd te zijn. Maar ja, het lag natuurlijk aan de vliegtuigmaatschappij dat hij te laat was, en aan alle andere coureurs (die zich wel aan de afspraak hielden) die het niet de volgende dag (tijdens de belangrijke briefings) wilden doen toen Lewis te laat was.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, ik heb daar eigenlijk moeite mee, want andere teams zijn er ook gewoon. "Dan ga je maar eerder weg" zeiden ze tegen mij altijd![]()
Maar goed, het is allemaal geen halszaak verder. Fijn voor ze dat ze de verloren tijd een beetje goed kunnen maken, ze zullen het nodig hebben![]()
Commentaar is wel interactiever dat je met ze kan twitterenN/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Beter of slechter dan Louis van Gaal?quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het Engels van dat Viaplay meisje valt niet mee.![]()
Lijkt me voor de commentatoren ook fijn, pittig om anders die 4 uur vol te lullen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:12 schreef nils7 het volgende:
Commentaar is wel interactiever dat je met ze kan twitteren![]()
Die commentatoren van nu zijn ze race commentatoren? Heb minuutje gehoord dus kan inhoudelijk niet oordelen maar wel lekkere hete aardappel in de keel zeg.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:26 schreef VacaLoca het volgende:
Die commentatoren van nu zijn ze race commentatoren? Heb minuutje gehoord dus kan inhoudelijk niet oordelen maar wel lekkere hete aardappel in de keel zeg.![]()
Is dit het Viaplay topic?
Kunnen we het nu weer gewoon over de illegale wagen van Mercedes hebben? De schoften!![]()
![]()
![]()
Het onboard motorgeluid van Mercedes doet me denken aan het eerste jaar met V6 hybride in 2014
[ Bericht 1% gewijzigd door ChevyCaprice op 10-03-2022 15:39:09 ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Illegaal? Hij stuitert teveel?quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kunnen we het nu weer gewoon over de illegale wagen van Mercedes hebben? De schoften!![]()
![]()
De bevestiging van de spiegels aan een element dat daar niet voor bedoeld is kan natuurlijk nietquote:
Is de Williams dan ook illegaal?quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kunnen we het nu weer gewoon over de illegale wagen van Mercedes hebben? De schoften!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ja, Louis gaat ons laten JUICHEN komend najaar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
En, is de wereldkampioen gekend?![]()
Dat plaatwerk van die Mercedes waar eigenlijk de sidepod zou zitten ziet er een beetje verkreukt uitGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Het was een grapje. Prachtig radicaal design, enige twijfel puntje is de bevestiging van de spiegels. En ik kan me voorstellen dat een aantal zaken door andere teams worden gezien als 'niet in lijn met de reglementen'.quote:
Voer voor de juristen, maar ik vind het tof dat ze wat durven.![]()
Ik zou het tof vinden als het daadwerkelijk voer voor juristen was en niet voor de F1 politici.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[..]
Het was een grapje. Prachtig radicaal design, enige twijfel puntje is de bevestiging van de spiegels. En ik kan me voorstellen dat een aantal zaken door andere teams worden gezien als 'niet in lijn met de reglementen'.
Voer voor de juristen, maar ik vind het tof dat ze wat durven.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Verslaggeefster?quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:22 schreef Danny het volgende:
omg haar Engels is bijna slechter dan dat van gunther steiner![]()
jah. die waarbij de persassistent van Steiner haar vraag steeds moest herhalen.quote:
Maar goed, ik ken haar verder ook niet. Kan zijn dat ze helemaal nieuw is en nog een beetje nerveus is ofzo. Presentatie in de studio is ook nog ruk.
Deze commentatoren bevallen wel al iets beter, maar het is allemaal wel een beetje pretentieus geneuzel hier en daar.Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Toen dat interview klaar was werd die Haas gefilmd en er vloog meteen een onderdeel van dat ding afquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:22 schreef Danny het volgende:
omg haar Engels is bijna slechter dan dat van gunther steiner
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nee, dat is met opzet, dan kunnen ze op de circuits waar ze niet dominant zijn op de Red Bull stuiteren en zo meeliften naar een overwinning /squote:
[ Bericht 0% gewijzigd door tripel7 op 10-03-2022 15:38:03 (Sarcasme tag toegevoegd, hebben sommige moeite mee) ]![]()
Goede beheersing van de Engelse taal lijkt me wel redelijk cruciaal in zo'n functie.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:33 schreef Danny het volgende:
[..]
jah. die waarbij de persassistent van Steiner haar vraag steeds moest herhalen.
Maar goed, ik ken haar verder ook niet. Kan zijn dat ze helemaal nieuw is en nog een beetje nerveus is ofzo. Presentatie in de studio is ook nog ruk.
Deze commentatoren bevallen wel al iets beter, maar het is allemaal wel een beetje pretentieus geneuzel hier en daar.
Maar je zag wel aan Jack dat het kennelijk allemaal gewoon kan met wat vriendjes (Olav Mol) op andere posities. Als ik een timmerman inhuur dan hoop ik ook dat hij een hamer van een beitel kan onderscheiden, maar voor dit soort functies mag kennelijk elke eerste beste clown ingevlogen worden. Terwijl journalistiek en verslaggeving ook gewoon een vak zijn.![]()
Mjah, ze heeft wel het een en ander aan ervaring in het racewereldje. Daarvan zijn er in Nederland niet bijster veel (en dan moeten ze nog willen).quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Goede beheersing van de Engelse taal lijkt me wel redelijk cruciaal in zo'n functie.
Maar je zag wel aan Jack dat het kennelijk allemaal gewoon kan met wat vriendjes (Olav Mol) op andere posities. Als ik een timmerman inhuur dan hoop ik ook dat hij een hamer van een beitel kan onderscheiden, maar voor dit soort functies mag kennelijk elke eerste beste clown ingevlogen worden. Terwijl journalistiek en verslaggeving ook gewoon een vak zijn.![]()
Moderator DIG
Viaplay-app op WebOS loopt als een zonnetje
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Viel me ook al op, het is sowieso dat Nederlandse hakkelende Engels en dan ook nog eens niet bijster goed, dan kan je kennis van autoracen nog zo goed zijn als je die niet kan vertalen naar een goed opgebouwde Engelse vraag dan vrees ik het ergste dit seizoen qua interviews. Dan gaan zelfs de ergste Jack-haters nog terug verlangen naar Jack.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:22 schreef Danny het volgende:
omg haar Engels is bijna slechter dan dat van gunther steiner![]()
Op welke band heeft Gasly z’n snelste rond gereden?N/A
C4quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:48 schreef nils7 het volgende:
Op welke band heeft Gasly z’n snelste rond gereden?![]()
ik heb geen abo genomen, 10 euro in de maand vind het nogal watquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je kan nu nog F1 TV pro nemen voor 52/12 = 4,33quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik heb geen abo genomen, 10 euro in de maand vind het nogal wat![]()
thnx, ik ga even kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kan nu nog F1 TV pro nemen voor 52/12 = 4,33
edit,
gekeken moet een jaar abo nemen, wil liever per maand betalenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je, had het net gezien, maar ik wil geen jaar abo, mij te duur in een keer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#en-NL
t/m zondag 13 maart die prijsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan ook, alleen daarop geven ze geen korting, is dan 8 euro per maand. En anders gratis streams zoekenquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, ik ga even kijken.
edit,
gekeken moet een jaar abo nemen, wil liever per maand betalen![]()
![]()
Ik kijk het nog wel even aan, maar het is wel balen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat kan ook, alleen daarop geven ze geen korting, is dan 8 euro per maand. En anders gratis streams zoeken
Maar dank je voor je info
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moderator DIG
Waar is McLaren? Van het kaartje gevallen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:06 schreef Johannes788 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Race pace data![]()
![]()
Same old story.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:06 schreef Johannes788 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Race pace dataAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Red Bull Racing komt morgen pas met de updates.No Dyson Barrier is going to stop me!
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:06 schreef Johannes788 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Race pace dataDenk een gebrek aan "betrouwbare" data vandaag; problemen en korte runs.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:26 schreef Perox het volgende:
[..]
Waar is McLaren? Van het kaartje gevallen?![]()
Zo de boel maar weer aanslingeren
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
gebeurt nog niet veel. veel slap gelul en een presentatrice die met een aardappel in d'r keel lult. Die studio mogen ze sowieso achterwege laten van me...Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Zo veel beter ook twee man. Ze vullen elkaar echt aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Commentaar bevalt me prima tot nu toe. Ik mis Ollie na 5 minuten al niet meer.![]()
Eens ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo veel beter ook twee man. Ze vullen elkaar echt aan.Rini dankjewel.![]()
Meen je dit serieus? Ik vind het echt tenenkrommend slechtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo veel beter ook twee man. Ze vullen elkaar echt aan.veelal misplaatste enthousiasme, dialoogjes zonder doel, en weinig inside info/achtergrond kennis
Daarbij is de Viaplay stream belabberde kwaliteit
hardcoholic![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:01 schreef Zipportal het volgende:
Formula 1: Drive to Survive S4 staat er NU op.
hardcoholic![]()
Wat een onzin, alsof je niet wat enthousiasme mag tonen als de snelste tijd met een seconde verbeterd wordt. Wat moet je dan op zo’n dag? Alleen maar constateren dat het maar tests zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:02 schreef Ferdii het volgende:
Net alweer, hoop lawaai want leclerc reed de snelste ronde11!1!1!1 echt who cares?
Dat ze geen technische kennis tentoonspreiden is ook echt onzin. Het is juist voortdurend duiden wat er gebeurt. Nu rondom het moment van MSC ook.Rini dankjewel.![]()
Die testdagen zal je veel meer moeten hebben over wat de teams doen, kwa testen, afstellen etc. Een ronde tijd is op geen enkele manier iets om te juichen ik deze fase, zeker niet als de rest nog geen serieuze tijden gereden heeftquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof je niet wat enthousiasme mag tonen als de snelste tijd met een seconde verbeterd wordt. Wat moet je dan op zo’n dag? Alleen maar constateren dat het maar tests zijn?
Dat ze geen technische kennis tentoonspreiden is ook echt onzin. Het is juist voortdurend duiden wat er gebeurt. Nu rondom het moment van MSC ook.
Gister hadden Bv een mooi momentje waarbij ze lieten zien dat Russel steeds bezig was met de lijn van Ferarri na te bootsen in 1 bocht die die niet kon houden. Dat soort zaken zijn veel leuker om te zienhardcoholic![]()
Zo dit jaar via F1 TV kijken
MiBox met de F1TV app en nu kijken naar de wintertest
[ Bericht 71% gewijzigd door Kickstart op 11-03-2022 09:26:23 ]![]()
Je hebt 2x 4 uur om te vullen. Daarin kun je helaas niet alleen vertellen wat jij graag wilt horen. Bovendien vindt 90% van de kijkers toch echt de tijden boeiend.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:08 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Die testdagen zal je veel meer moeten hebben over wat de teams doen, kwa testen, afstellen etc. Een ronde tijd is op geen enkele manier iets om te juichen ik deze fase, zeker niet als de rest nog geen serieuze tijden gereden heeft
Gister hadden Bv een mooi momentje waarbij ze lieten zien dat Russel steeds bezig was met de lijn van Ferarri na te bootsen in 1 bocht die die niet kon houden. Dat soort zaken zijn veel leuker om te zienRini dankjewel.![]()
Ruim 6 seconden tussen de snelste coureur en Bottas die de negende tijd heeft. Heeft dat met verschillende banden te maken?![]()
Tuurlijk snap ik ook wel dat je 8 uur lang moet vollullen, maar daarin merk je juist dat het allemaal wat stijf over komt. Ik heb nog geen grappig momentje gehoordquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je hebt 2x 4 uur om te vullen. Daarin kun je helaas niet alleen vertellen wat jij graag wilt horen. Bovendien vindt 90% van de kijkers toch echt de tijden boeiend.
Alsof Viaplay een dikke in de pap heeft over de commentaar stijl. Vooral zakelijk en professioneel houdenhardcoholic![]()
Nee, tijden zeggen helemaal niets.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:21 schreef Nia het volgende:
Ruim 6 seconden tussen de snelste coureur en Bottas die de negende tijd heeft. Heeft dat met verschillende banden te maken?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee, met Bottas.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:21 schreef Nia het volgende:
Ruim 6 seconden tussen de snelste coureur en Bottas die de negende tijd heeft. Heeft dat met verschillende banden te maken?![]()
Ja, dit is het verschil in compounds dit jaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:21 schreef Nia het volgende:
Shit, hij zei code rood -3 punten
Er staat een Williams in brand
En een band die explodeert.
Het kan zo in de film.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Remmen in de fik.No Dyson Barrier is going to stop me!
Ik vind die spatborden toch zo truttig trouwens.
Geen gezichtAnd everything under the sun is in tune
Lekker amateuristische bende weer. Lijkt F1 wel in 1970...
Duurt lang voordat de marshalls er zijn, en ze dragen maar half beschermende kleding.
En de FIA die iedere keer bij hoog en laag blijft beweren dat veiligheid hoog in het vaandel staat.
Maar goed er zal zoals altijd eerst iemand dood moeten gaan, voordat er wat veranderd.A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Was het echt een band die explodeerde? Ze zien er nog intact uit.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:42 schreef ondeugend het volgende:
Shit, hij zei code rood -3 punten
Er staat een Williams in brand
En een band die explodeert.
Het kan zo in de film.![]()
![]()
Ze hadden het over een gebroken ophangingquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Was het echt een band die explodeerde? Ze zien er nog intact uit.No Dyson Barrier is going to stop me!
denk dat er wat brak door het blussenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Was het echt een band die explodeerde? Ze zien er nog intact uit.![]()
Helpt ook niet dat het weer BWT als grote sponsor is.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die roze Alpine is toch gewoon een Force India zo in mijn beleving![]()
Toch een wat vreemde plof. Zou me niet verbazen als Williams de rest van de dag wel zoet is met de reparatie.![]()
Ik hoorde Albers. Gelijk F1TV maar opgezet
Waarom heb je beide?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:09 schreef Starflyer het volgende:
Ik hoorde Albers. Gelijk F1TV maar opgezet![]()
Bij de podcast van de Telegraaf kan ik hem meesttijds wel hebben opvallend genoeg. Ik vind het eigenlijk een vreselijk vervelend joch, maar daar valt ie mee.quote:Rini dankjewel.![]()
Waarom niet, is eigenlijk een betere vraag.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zonde van het geld.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waarom niet, is eigenlijk een betere vraag.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
https://streamable.com/lvlvk4quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:59 schreef Ferdii het volgende:
Bah ben ik ff boodschappen doen, gebeurd er eindelijk iets
Iemand hofje?![]()
Om te kunnen vergelijken. Daar heb ik die ¤ 4 p/m van F1TV wel voor over.quote:No Dyson Barrier is going to stop me!
Ik heb ook beide...
Zodat ik volgend seizoen een goede afweging kan maken en dan uiteindelijk een keuze maak.And everything under the sun is in tune
Ik vind het ook wel prima alleen de kwaliteit van de stream niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:10 schreef BroesWillems het volgende:
Vind het tot nu toe nog helemaal niet verkeerd bij viaplay.
Tijdens deze testdagen vind ik dat niet zo'n probleem maar de races zie ik graag scherp.And everything under the sun is in tune
Daarom ben ik blij dat ze nu toch iig tot Augustus een echt kanaal hebben voor de kwali en races. (zal je zien dat ze daar ook een 720p 30fps stream op hebben).quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel prima alleen de kwaliteit van de stream niet.
Tijdens deze testdagen vind ik dat niet zo'n probleem maar de races zie ik graag scherp.
Maar de kwaliteit valt inderdaad niet mee, ook gewoon qua bitrate, 720p, 30fps hoeft echt niet slecht te zijn met een hoge bitrate.![]()
in een 4k tijdperk valt dit toch wel zwaar tegen jaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel prima alleen de kwaliteit van de stream niet.
Tijdens deze testdagen vind ik dat niet zo'n probleem maar de races zie ik graag scherp.
hardcoholic![]()
Precies.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
in een 4k tijdperk valt dit toch wel zwaar tegen ja
Dit seizoen krijgen ze van mij het voordeel van de twijfel aangezien ik enorm benieuwd ben naar hoe ze de F1 brengen kwa commentaar, analyses en live bijdagen, maar als die kwaliteit van streamen niet verbetert dan is het volgend jaar gewoon F1TVAnd everything under the sun is in tune
En bedenk je dan eens hoeveel je moet betalen per jaar voor een SKY stream.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een stream is een stream. Daarbij is het natuurlijk een bull argument omdat Sky wel in 4K uitzend.
Dus die stream is er al.
De infrastructuur er achter zal mogelijk een dingetje zijn gezien ze geen "bekende" CDN gebruiken.A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
vanaf morgen schijnt het beter te zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Precies.
Dit seizoen krijgen ze van mij het voordeel van de twijfel aangezien ik enorm benieuwd ben naar hoe ze de F1 brengen kwa commentaar, analyses en live bijdagen, maar als die kwaliteit van streamen niet verbetert dan is het volgend jaar gewoon F1TV![]()
[quote]Op vrijdag 11 maart 2022 10:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Precies.
Dit seizoen krijgen ze van mij het voordeel van de twijfel aangezien ik enorm benieuwd ben naar hoe ze de F1 brengen kwa commentaar, analyses en live bijdagen, maar als die kwaliteit van streamen niet verbetert dan is het volgend jaar gewoon F1TV
[/quote]
crosspost van mijn mede fokker:
[quote]Op vrijdag 11 maart 2022 10:39 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
[/quote]
-spuitelf-
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2022 10:40:53 ]![]()
2 man commentaar
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dat gefrunnik aan de sidepod van de Mercedes van zojuist roept de vraag op hoeveel extra kwetsbaar die auto is m.b.t. troep die er in kan komen.
Note to self: tzt op Zandvoort boterhammen in zakjes meenemen![]()
![]()
Evenstar
![]()
F1TV ook maar aangeschaft. Als ik netjes via Zweden doe is het ¤81 en met VPN via Nederland ¤51. Nou makkelijke keuzeHad toch nog adres en bankgegevens in NL
![]()
![]()
Waar kunnen we zeiken over de beeldkwaliteit?Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ah kijk aan. Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
vanaf morgen schijnt het beter te zijn
[ twitter ]And everything under the sun is in tune
Via Turkije ¤19 :pquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:57 schreef Evenstar het volgende:
F1TV ook maar aangeschaft. Als ik netjes via Zweden doe is het ¤81 en met VPN via Nederland ¤51. Nou makkelijke keuzeHad toch nog adres en bankgegevens in NL
![]()
duur rotland dat zwedenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:57 schreef Evenstar het volgende:
hardcoholic![]()
Evenstar
![]()
Ja, zag het. Was even wat lastiger ivm betalen etc want wilde mijn mastercard niet pakkenquote:Had geen zin om verder te kloten. Prima zo
![]()
![]()
Evenstar
![]()
Ben echt zo benieuwd hoe goed die Ferrari nou eigenlijk is. Zou leuk zijn als ze echt mee zouden kunnen doen.![]()
Vettel stilgevallenNo Dyson Barrier is going to stop me!
Hier toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:00 schreef yvonne het volgende:
Waar kunnen we zeiken over de beeldkwaliteit?And everything under the sun is in tune
Kan ik gewoon F1TV kopen met VPN uit Turkije, maar dan wel zonder VPN vanuit Nederland kijken, of heb ik dan elke keer VPN Turkije nodig?![]()
Bier in plastic tassen van jumboquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:57 schreef Evenstar het volgende:
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Evenstar
![]()
Ik heb vanuit Zweden met NL VPN gekocht en kan nu zonder VPN kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:32 schreef Arts-assistent het volgende:
Kan ik gewoon F1TV kopen met VPN uit Turkije, maar dan wel zonder VPN vanuit Nederland kijken, of heb ik dan elke keer VPN Turkije nodig?![]()
Amateur hour!A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Bottas verpest het weer
Ik heb het enkele jaren geleden gewoon hier in Nederland gekocht, en op vakanties kan ik gewoon zonder VPN kijken, ook buiten Europa.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:32 schreef Arts-assistent het volgende:
Kan ik gewoon F1TV kopen met VPN uit Turkije, maar dan wel zonder VPN vanuit Nederland kijken, of heb ik dan elke keer VPN Turkije nodig?Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?![]()
Die F1TV pro app vreet wel veel stroom zeg.A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Vrijwillig naar Olav luisterenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:08 schreef onlogisch het volgende:
https://gostreaming.nl/fo(...)av-mol-zo-werkt-het/
#GENIETEN![]()
![]()
Ik heb er de ballen verstand van en een ware maxfanboy + autist. Ik kan dus niet zo goed tegen verandering. Ik geniet van Olavquote:![]()
![]()
En dan ga je met de telefoon naast je of de oordopjes in ernaar luisteren of via bluetooth sturen naar een speakertje?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik installeer de app met commentaar van Olav![]()
Chromecastje en streamen naar een bluetooth speaker.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En dan ga je met de telefoon naast je of de oordopjes in ernaar luisteren of via bluetooth sturen naar een speakertje?![]()
Ok. Niet zeuren dan als die iets zegt wat niet kloptquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van en een ware maxfanboy + autist. Ik kan dus niet zo goed tegen verandering. Ik geniet van Olav
[ Bericht 0% gewijzigd door StephanL op 11-03-2022 12:29:53 ]![]()
een aardige aanpassing voor iemand die niet tegen verandering kanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Chromecastje en streamen naar een bluetooth speaker.![]()
![]()
Is het dan niet onmogelijk om overal live in Whatsapp-groepen, forums te mee te lezen of spannende races te kijken? Dan heb je toch zeker 15/20 seconde vertraging met de buurman of met vrienden en familie?Of saté?![]()
Oké dus je dient die audio zelf te synchroniseren met die slider, het gaat niet automatisch? Ik denk dat het nog niet zo makkelijk is om het precies gelijk te laten lopenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:08 schreef onlogisch het volgende:
#GENIETENGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
In principe kan je gewoon de stream van Olav 5 minuten vertragen t.o.v. het beeld, dan heb je meestal wel een reactie op het juiste momentquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké dus je dient die audio zelf te synchroniseren met die slider, het gaat niet automatisch? Ik denk dat het nog niet zo makkelijk is om het precies gelijk te laten lopen![]()
![]()
Dat is sowieso al verpest door de komst van Viaplay. Een gedeelte voorlopig via lineair kanaal, ander gedeelte Viaplay app, ander gedeelte F1 TV. Samen juichen krijgt een flink echo effect dit seizoen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:25 schreef Schnitzels het volgende:
Is het dan niet onmogelijk om overal live in Whatsapp-groepen, forums te mee te lezen of spannende races te kijken? Dan heb je toch zeker 15/20 seconde vertraging met de buurman of met vrienden en familie?![]()
Dat was voorheen natuurlijk ook al zo. Sommige mensen keken lineair via Ziggo, anderen hadden een stream van Ziggo, en sommigen keken via F1 TV. Precies dezelfde situatie als nu met Viaplay.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is sowieso al verpest door de komst van Viaplay. Een gedeelte voorlopig via lineair kanaal, ander gedeelte Viaplay app, ander gedeelte F1 TV. Samen juichen krijgt een flink echo effect dit seizoen.![]()
F1TV heeft gewoon NL commentaar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Darts, NL-commentaar, de echte lineaire zender iig tot 1 augustus en vanaf 1 augustus Premier League.
Je kunt onderaan het scherm overschakelen naar commentaar van meerdere landen, waaronder het Ziggo commentaar. Ik ben benieuwd of dat dit jaar ook nog zo is.![]()
Het laatste nieuws is dat Nederlands commentaar in juni beschikbaar komt. Dus de eerste races van dit seizoen hebben dat niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:42 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
F1TV heeft gewoon NL commentaar.
Je kunt onderaan het scherm overschakelen naar commentaar van meerdere landen, waaronder het Ziggo commentaar. Ik ben benieuwd of dat dit jaar ook nog zo is.![]()
Ja oké, dat wel, alleen eerst een veeel groter gedeelte met z'n allen direct op tv en nu meer verpreid over de groepenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was voorheen natuurlijk ook al zo. Sommige mensen keken lineair via Ziggo, anderen hadden een stream Ziggo, en sommigen keken via F1 TV. Precies dezelfde situatie als nu met Viaplay.![]()
Ik denk dat ik dat ook mssr ga doen, want het commentaar is om te janken.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik installeer de app met commentaar van Olav
Ik begin een hekel aan vrouwen te krijgen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Ik ben juist blij dat ik van Olav af ben.
Dat commentaar van Olav had ook zo'n ongelofelijk arrogante air over zich, net zoals Olav sowieso heeft.
Nee ik ben wel blij met de ViaBoys.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
De races die RTL Duitsland uitzend zijn gewoon 4K live tv.
Zou me verbazen als ik dan niet de eerste in het topic ben die wat kan spoileren.Wie dit leest is gek![]()
Ik vind deze koppels en domme dozen echt:aaaaarghquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:02 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben juist blij dat ik van Olav af ben.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Oh dat past dan wel goed bij mijquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat commentaar van Olav had ook zo'n ongelofelijk arrogante air over zich, net zoals Olav sowieso heeft.
Nee ik ben wel blij met de ViaBoys.
Welke motoren gebruiken ze eigenlijk bij het testen? Van vorig jaar of lopen ze nu al het risico een nieuwe motor kapot te rijden?![]()
Maar Je zou Amber met Rob Kamphues moeten vergelijken niet met Olav.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind deze koppels en domme dozen echt:aaaaargh
En dat meisje welke vanuit de pits verslag staat te doen met Jack Plooij.And everything under the sun is in tune
Oke oke 🤣quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar Je zou Amber met Rob Kamphues moeten vergelijken niet met Olav.
En dat meisje welke vanuit de pits verslag staat te doen met Jack Plooij.
Lichtjaren vooruitgang.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar Je zou Amber met Rob Kamphues moeten vergelijken niet met Olav.
En dat meisje welke vanuit de pits verslag staat te doen met Jack Plooij.![]()
Evenstar
![]()
Wie is die chick bij Sky/F1TV nou? Klinkt als een 12-jarige. Zit keihard te fangirlen.![]()
Ja wat mij betreft welquote:
Meeste mensen snappen niet dat Olav gewenning is. Als je gewoon dit hele seizoen kijkt op ViaPlay ben je daar ook wel weer gewend aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:01 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat ik dat ook mssr ga doen, want het commentaar is om te janken.
Ik begin een hekel aan vrouwen te krijgen
Mensen moeten niet zo miepen. Olav is zo vervangbaar als wat. Zijn stem is gewoon zo geïndoctrineerd in de hoofden mensen dat ze alleen zijn stem met F1 commentaar associëren.![]()
Vorige seizoenen hebben we geregeld gehuild van het lachen omdat een of meerdere van ons iets opmerkten en met een lag van soms wel een minuut Olav het ook nogal eens verrast meldde...
We hebben toen besloten dat Olav in ons stopcontact woont en via onze opmerkingen toch op de hoogte blijft van wat er gebeurde on-track.
Het was dat of woedend worden.And everything under the sun is in tune
Ja, geen idee wie dat is, zat ik me ook al af te vragen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:14 schreef Evenstar het volgende:
Wie is die chick bij Sky/F1TV nou? Klinkt als een 12-jarige. Zit keihard te fangirlen.![]()
Evenstar
![]()
Heb even teruggespoeld. Blijkbaar winnaar van een DHL commentary wedstrijd om jong talent te vinden. 19 jaar, uit de Filippijnenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, geen idee wie dat is, zat ik me ook al af te vragen.Is wel goed op de hoogte van alles moet ik zeggen en doet het echt goed voor een amateur
Fangirlen is haar vergeven, ik zou daar ook zo zitten
![]()
![]()
pics?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb even teruggespoeld. Blijkbaar winnaar van een DHL commentary wedstrijd om jong talent te vinden. 19 jaar, uit de FilippijnenIs wel goed op de hoogte van alles moet ik zeggen en doet het echt goed voor een amateur
Fangirlen is haar vergeven, ik zou daar ook zo zitten
![]()
Iemand die veel geld heeft betaaldquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:14 schreef Evenstar het volgende:
Wie is die chick bij Sky/F1TV nou? Klinkt als een 12-jarige. Zit keihard te fangirlen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Evenstar
![]()
Evenstar
![]()
Blijkbaar winnaar van https://inmotion.dhl/en/formula-1/commentator-challenge/quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iemand die veel geld heeft betaald![]()
Ik kijk met het geluid uit, maar waarom wordt er in de timings gekeken naar een tijd van Ocon in de 1.39 ipv de snelste tijd van 1.34?
(en waarom hebben ze alle coureurs in het lijstje staan, terwijl de helft helemaal niet eens in actie komt)![]()
Stephane mag wel even langs de nonnen in Vught![]()
Verder vond ik vanochtend Nelson en Melroy wel echt prima![]()
![]()
Benzineprijzen te hoogquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:50 schreef Tijn het volgende:
Er wordt tot nu toe weinig gereden deze middagGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Halve seconde stappen zijn best groot...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:08 schreef onlogisch het volgende:
#GENIETEN100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Denk niet dat je daar heel veel van merkt, probeer het eerst überhaupt maar eens te syncenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Halve seconde stappen zijn best groot...Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Misschien komt Max zo wel met een compleet andere auto.quote:
Nee, die doen net alsof ze een overmacht dingetje hebben om zo vanavond samen met HAAS te mogen rijden tijdens dezelfde condities als volgend weekend de race heeft.quote:![]()
Ik synchroniseer vaak genoeg video's, en dan is 0,1s al merkbaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar heel veel van merkt, probeer het eerst überhaupt maar eens te syncen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Als het om het geluid bij een video gaat is 0,1s inderdaad veel.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik synchroniseer vaak genoeg video's, en dan is 0,1s al merkbaar.
Als het om aanvullend commentaar gaat dan valt 0,1 seconden niet op natuurlijk.![]()
En dat is niet in conflict met WK Voetbal?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:23 schreef Sked het volgende:
Volgens Stephané is Kwatar toch een optie als vervanging van Rusland.
Bah bah bahFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
JAAA SAINZGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Als het zo is, dan is het zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:23 schreef Sked het volgende:
Volgens Stephané is Kwatar toch een optie als vervanging van Rusland.
Bah bah bah
Het circuit zelf slaat nergens op. Portimao VEEL beter. Of Turkije.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
2 maanden eerder.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En dat is niet in conflict met WK Voetbal?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat kan wel toch? Eind september zou GP Rusland zijn, WK is pas in novemberquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En dat is niet in conflict met WK Voetbal?![]()
Ik moet wennen aan het zilver livery van MercedesFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Dit viel me ook op ja. Dacht heel even dat er live verbinding was met een fan die een vraag mocht stellen ofzo..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:14 schreef Evenstar het volgende:
Wie is die chick bij Sky/F1TV nou? Klinkt als een 12-jarige. Zit keihard te fangirlen.
Gisteren begonnen met Viaplay, maar al best snel daar afgehaakt. Commentaar was zo tergend saai, dus toch maar weer F1TV erbij genomen nu. Is toch veel chiller, en veel inhoudelijker ook![]()
MAX GAAT NAAR BUITEN
IK HERHAAL
MAX GAAT NAAR BUITENGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Kijkt naar buiten en yup het is mooi weer om naar buiten te gaanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
MAX GAAT NAAR BUITEN
IK HERHAAL
MAX GAAT NAAR BUITENFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
En toch zitten we met z'n allen binnen naar een vrij nutteloze F1-test te kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kijkt naar buiten en yup het is mooi weer om naar buiten te gaan![]()
Evenstar
![]()
Mercedes zal er volgende week gewoon, zoals altijd, vast wel weer staan. Ik vind ze in Bahrain tot nu toe wel heel raar ogen. Alsof ze moeite hebben met insturen en de auto rechttrekken na een bocht.![]()
Heel veel wijd idd. Al zie ik dat bij andere teams ook. En veel gestuiter. Nerveuze wagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:34 schreef Evenstar het volgende:
Mercedes zal er volgende week gewoon, zoals altijd, vast wel weer staan. Ik vind ze in Bahrain tot nu toe wel heel raar ogen. Alsof ze moeite hebben met insturen en de auto rechttrekken na een bocht.![]()
Juist met al die wijzigingen is het ook niet "gewoon" toch? Ik verwacht het ook wel hoor, maar als er een moment is dat ze de plank mogelijk misgeslagen hebben ten opzichte van andere teams, zou het nu zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:34 schreef Evenstar het volgende:
Evenstar
![]()
Ja, dat viel mij nu net ook opeens op. Eerste keer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:39 schreef alpeko het volgende:
RB rijdt ook niet bepaald op rails. Log. Veel onderstuur
RB speelt wel minder dolfijntje. Je ziet Lewis bijna een whiplash oplopen op een recht stuk![]()
![]()
Volgens mij was Verstappen helemaal niet bezig met de apexquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:39 schreef alpeko het volgende:
RB rijdt ook niet bepaald op rails. Log. Veel onderstuur
RB is de entry aan het testen, en dan ziet de exit er altijd slecht uit.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat zou best kunnen. Hij stuurt op het oog idd niet scherp in. Mist de apex geregeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij was Verstappen helemaal niet bezig met de apex
RB is de entry aan het testen, en dan ziet de exit er altijd slecht uit.![]()
Kees van de Grintquote:
Moderator DIG
Ja, veel correcties, lock ups ook enzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:34 schreef Evenstar het volgende:
Vind je? Stukken minder cringe dan die ultra domme vragen van Kampheus aan Doornbos in de pitbox. Ik weet dat het een rol was van Rob, maar het was bijna minachting voor de kijker.quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2022 14:46:44 ]![]()
doel vooral op Amber met d'r aardappel in d'r strot en d'r kinderen voor kinderen errrrrrrrrrrquote:
Kees van de Grint is top en lult ook gewoon lekker vlot, maar die andere twee? Nee. Die kunnen wmb beter iets anders gaan doen.Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Enorm mooie studio trouwens, op zich wordt er genoeg gezegd. Mag alleen wel wat gezelliger qua dynamiek met de mensen van ViaPlay.
Jammer dat Doornbos niet is meegekomen in een grote rol.SOONY![]()
Je overdrijft.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:47 schreef Danny het volgende:
[..]
doel vooral op Amber met d'r aardappel in d'r strot en d'r kinderen voor kinderen errrrrrrrrrr![]()
Ik vind deze gesprekken ook niet heel hoogstaand. 'ja, die groene vloeistof dus. hier zie je het'. Dodelijk saai ook allemaal. Ze vinden zich nogal geweldig en alles moet vooral zo serieus mogelijk. Nee, ik vind 't sfeerloos gebrabbel.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vind je? Stukken minder cringe dan die ultra domme vragen van Kampheus aan Doornbos in de pitbox. Ik weet dat het een rol was van Rob, maar het was bijna minachting voor de kijker.Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Voor het zicht vind ik Amber best prettigquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:47 schreef Danny het volgende:
[..]
doel vooral op Amber met d'r aardappel in d'r strot en d'r kinderen voor kinderen errrrrrrrrrr
Kees van de Grint is top en lult ook gewoon lekker vlot, maar die andere twee? Nee. Die kunnen wmb beter iets anders gaan doen.
Albers vind ik op zich wel prima eigenlijk.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Het enige wat ze bij Ziggo hadden hoeven doen is Ducktales acteur Kamphues er na zijn corona besmetting uitgooien en Jack van Gelder het seizoen af laten maken. Het was ineens een heel stuk beter te pruimen die GP in Imola. Ik heb een paar minuten van zijn optreden bij de MotoGP meegekregen. Nog steeds even verschrikkelijk, Servus tv all the wayquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vind je? Stukken minder cringe dan die ultra domme vragen van Kampheus aan Doornbos in de pitbox. Ik weet dat het een rol was van Rob, maar het was bijna minachting voor de kijker."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Het enige wat ik nu op Viaplay aan te merken heb is die walgelijke kwaliteit van de circuitbeelden. Inmiddels wel 60 fps maar die bitrateHoop dat dit wordt opgelost anders hebben ze een GROOT PROBLEEM.
Moderator DIG
nee, ik meen het precies zoals ik het zeg. Jij vindt 't misschien overdreven, en dat mag gewoon.quote:Ze staan aan een tafel... Waarom zitten ze niet? En waarom is er niet gewoon een biertje joh.quote:Ja, maar ze nemen zich te serieus dus die gezelligheid gaat er echt niet komen.quote:op zich wordt er genoeg gezegd. Mag alleen wel wat gezelliger qua dynamiek met de mensen van ViaPlay.Nee, blij toe. Alle voor/nabeschouwingen en f1 cafe blijft nu vrijwel ongewijzigd bij ziggo. Jammer dat Tom Coronel en Giedo van de Garde zijn overgestapt, maar die twee maken voor mij de belabberde sfeer bij viaplay beslist niet goed genoeg om dat als vervanger voor de F1 voor/nabeschouwingen te gaan bekijken.quote:Jammer dat Doornbos niet is meegekomen in een grote rol.Zie wat ik kijk: trakt.tv
Forum Opties Forumhop: Hop naar: