Ik heb het voor de voor en nabeschouwing en de shows eromheen. Of dat de prijs waard is moet nog blijken, maar ze hebben wel interessante dingen aangekondigd dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:59 schreef NaturalScience het volgende:
Ik begrijp niet waarom iemand Viaplay zou aanschaffen als F1TV veel goedkoper is.....
Er zullen wel meer kosten aan verbonden zijn. Als de infrastructuur erachter anders is dan is het dus toch niet zo simpel als 'een stream is een stream'.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een stream is een stream. Daarbij is het natuurlijk een bull argument omdat Sky wel in 4K uitzend.
Dus die stream is er al.
De infrastructuur er achter zal mogelijk een dingetje zijn gezien ze geen "bekende" CDN gebruiken.
Helaas kan ik die niet op mijn Android TV installeren vanwege een rechtenissue of zo.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:06 schreef DX11 het volgende:
[..]
Uhh wat mijn android tv heeft gewoon een F1TV app en die werkt ook nog erg goed en snel!
Ze mogen de verloren tijd zondag goedmaken. Beetje matig imho, maar goed, alsof dat ze veel gaat helpenquote:
Hopelijk zenden ze dit ook uit.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze mogen de verloren tijd zondag goedmaken. Beetje matig imho, maar goed, alsof dat ze veel gaat helpen
[ twitter ]
Darts, NL-commentaar, de echte lineaire zender iig tot 1 augustus en vanaf 1 augustus Premier League.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:59 schreef NaturalScience het volgende:
Ik begrijp niet waarom iemand Viaplay zou aanschaffen als F1TV veel goedkoper is.....
Geannuleerde vlucht en daarna een vertraagde vlucht, konden ze echt niets aan doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze mogen de verloren tijd zondag goedmaken. Beetje matig imho, maar goed, alsof dat ze veel gaat helpen
[ twitter ]
Tja, ik heb daar eigenlijk moeite mee, want andere teams zijn er ook gewoon. "Dan ga je maar eerder weg" zeiden ze tegen mij altijdquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Geannuleerde vlucht en daarna een vertraagde vlucht, konden ze echt niets aan doen.
De Mercedes heeft een twijfelachtig nieuw design, maar voorlopig helpt het Lewis niet echt om lekker op de baan te blijvenquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
En, is de wereldkampioen gekend?
Ja. Dat zei ik ook tegen TeamLH toen ik zei dat hij het No War statement blijkbaar niet belangrijk genoeg vond om er op tijd te zijn. Maar ja, het lag natuurlijk aan de vliegtuigmaatschappij dat hij te laat was, en aan alle andere coureurs (die zich wel aan de afspraak hielden) die het niet de volgende dag (tijdens de belangrijke briefings) wilden doen toen Lewis te laat was.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, ik heb daar eigenlijk moeite mee, want andere teams zijn er ook gewoon. "Dan ga je maar eerder weg" zeiden ze tegen mij altijd![]()
Maar goed, het is allemaal geen halszaak verder. Fijn voor ze dat ze de verloren tijd een beetje goed kunnen maken, ze zullen het nodig hebben
Beter of slechter dan Louis van Gaal?quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het Engels van dat Viaplay meisje valt niet mee.
Lijkt me voor de commentatoren ook fijn, pittig om anders die 4 uur vol te lullen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:12 schreef nils7 het volgende:
Commentaar is wel interactiever dat je met ze kan twitteren
Klopt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:26 schreef VacaLoca het volgende:
Die commentatoren van nu zijn ze race commentatoren? Heb minuutje gehoord dus kan inhoudelijk niet oordelen maar wel lekkere hete aardappel in de keel zeg.
Illegaal? Hij stuitert teveel?quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Is dit het Viaplay topic?
Kunnen we het nu weer gewoon over de illegale wagen van Mercedes hebben? De schoften!![]()
De bevestiging van de spiegels aan een element dat daar niet voor bedoeld is kan natuurlijk nietquote:
Is de Williams dan ook illegaal?quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Is dit het Viaplay topic?
Kunnen we het nu weer gewoon over de illegale wagen van Mercedes hebben? De schoften!![]()
Ja, Louis gaat ons laten JUICHEN komend najaar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
En, is de wereldkampioen gekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |