Lichtjaren vooruitgang.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar Je zou Amber met Rob Kamphues moeten vergelijken niet met Olav.
En dat meisje welke vanuit de pits verslag staat te doen met Jack Plooij.
Ja wat mij betreft welquote:
Meeste mensen snappen niet dat Olav gewenning is. Als je gewoon dit hele seizoen kijkt op ViaPlay ben je daar ook wel weer gewend aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:01 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat ik dat ook mssr ga doen, want het commentaar is om te janken.
Ik begin een hekel aan vrouwen te krijgen
Ja, geen idee wie dat is, zat ik me ook al af te vragen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:14 schreef Evenstar het volgende:
Wie is die chick bij Sky/F1TV nou? Klinkt als een 12-jarige. Zit keihard te fangirlen.
Heb even teruggespoeld. Blijkbaar winnaar van een DHL commentary wedstrijd om jong talent te vinden. 19 jaar, uit de Filippijnenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, geen idee wie dat is, zat ik me ook al af te vragen.
pics?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb even teruggespoeld. Blijkbaar winnaar van een DHL commentary wedstrijd om jong talent te vinden. 19 jaar, uit de FilippijnenIs wel goed op de hoogte van alles moet ik zeggen en doet het echt goed voor een amateur
Fangirlen is haar vergeven, ik zou daar ook zo zitten
Iemand die veel geld heeft betaaldquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:14 schreef Evenstar het volgende:
Wie is die chick bij Sky/F1TV nou? Klinkt als een 12-jarige. Zit keihard te fangirlen.
Blijkbaar winnaar van https://inmotion.dhl/en/formula-1/commentator-challenge/quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iemand die veel geld heeft betaald
Benzineprijzen te hoogquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:50 schreef Tijn het volgende:
Er wordt tot nu toe weinig gereden deze middag
Halve seconde stappen zijn best groot...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:08 schreef onlogisch het volgende:
https://gostreaming.nl/fo(...)av-mol-zo-werkt-het/
#GENIETEN
Denk niet dat je daar heel veel van merkt, probeer het eerst überhaupt maar eens te syncenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Halve seconde stappen zijn best groot...
Misschien komt Max zo wel met een compleet andere auto.quote:
Nee, die doen net alsof ze een overmacht dingetje hebben om zo vanavond samen met HAAS te mogen rijden tijdens dezelfde condities als volgend weekend de race heeft.quote:
Ik synchroniseer vaak genoeg video's, en dan is 0,1s al merkbaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar heel veel van merkt, probeer het eerst überhaupt maar eens te syncen
Als het om het geluid bij een video gaat is 0,1s inderdaad veel.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik synchroniseer vaak genoeg video's, en dan is 0,1s al merkbaar.
En dat is niet in conflict met WK Voetbal?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:23 schreef Sked het volgende:
Volgens Stephané is Kwatar toch een optie als vervanging van Rusland.
Bah bah bah
Als het zo is, dan is het zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:23 schreef Sked het volgende:
Volgens Stephané is Kwatar toch een optie als vervanging van Rusland.
Bah bah bah
2 maanden eerder.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En dat is niet in conflict met WK Voetbal?
Dat kan wel toch? Eind september zou GP Rusland zijn, WK is pas in novemberquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En dat is niet in conflict met WK Voetbal?
Dit viel me ook op ja. Dacht heel even dat er live verbinding was met een fan die een vraag mocht stellen ofzo..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:14 schreef Evenstar het volgende:
Kijkt naar buiten en yup het is mooi weer om naar buiten te gaanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
MAX GAAT NAAR BUITEN
IK HERHAAL
MAX GAAT NAAR BUITEN
En toch zitten we met z'n allen binnen naar een vrij nutteloze F1-test te kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kijkt naar buiten en yup het is mooi weer om naar buiten te gaan
Heel veel wijd idd. Al zie ik dat bij andere teams ook. En veel gestuiter. Nerveuze wagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:34 schreef Evenstar het volgende:
Mercedes zal er volgende week gewoon, zoals altijd, vast wel weer staan. Ik vind ze in Bahrain tot nu toe wel heel raar ogen. Alsof ze moeite hebben met insturen en de auto rechttrekken na een bocht.
Juist met al die wijzigingen is het ook niet "gewoon" toch? Ik verwacht het ook wel hoor, maar als er een moment is dat ze de plank mogelijk misgeslagen hebben ten opzichte van andere teams, zou het nu zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:34 schreef Evenstar het volgende:
Mercedes zal er volgende week gewoon, zoals altijd, vast wel weer staan. Ik vind ze in Bahrain tot nu toe wel heel raar ogen. Alsof ze moeite hebben met insturen en de auto rechttrekken na een bocht.
Ja, dat viel mij nu net ook opeens op. Eerste keer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:39 schreef alpeko het volgende:
RB rijdt ook niet bepaald op rails. Log. Veel onderstuur
Volgens mij was Verstappen helemaal niet bezig met de apexquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:39 schreef alpeko het volgende:
RB rijdt ook niet bepaald op rails. Log. Veel onderstuur
Dat zou best kunnen. Hij stuurt op het oog idd niet scherp in. Mist de apex geregeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij was Verstappen helemaal niet bezig met de apex
RB is de entry aan het testen, en dan ziet de exit er altijd slecht uit.
Kees van de Grintquote:
Ja, veel correcties, lock ups ook enzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:34 schreef Evenstar het volgende:
Vind je? Stukken minder cringe dan die ultra domme vragen van Kampheus aan Doornbos in de pitbox. Ik weet dat het een rol was van Rob, maar het was bijna minachting voor de kijker.quote:
doel vooral op Amber met d'r aardappel in d'r strot en d'r kinderen voor kinderen errrrrrrrrrrquote:
Je overdrijft.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:47 schreef Danny het volgende:
[..]
doel vooral op Amber met d'r aardappel in d'r strot en d'r kinderen voor kinderen errrrrrrrrrr
Ik vind deze gesprekken ook niet heel hoogstaand. 'ja, die groene vloeistof dus. hier zie je het'. Dodelijk saai ook allemaal. Ze vinden zich nogal geweldig en alles moet vooral zo serieus mogelijk. Nee, ik vind 't sfeerloos gebrabbel.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vind je? Stukken minder cringe dan die ultra domme vragen van Kampheus aan Doornbos in de pitbox. Ik weet dat het een rol was van Rob, maar het was bijna minachting voor de kijker.
Voor het zicht vind ik Amber best prettigquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:47 schreef Danny het volgende:
[..]
doel vooral op Amber met d'r aardappel in d'r strot en d'r kinderen voor kinderen errrrrrrrrrr
Kees van de Grint is top en lult ook gewoon lekker vlot, maar die andere twee? Nee. Die kunnen wmb beter iets anders gaan doen.
Het enige wat ze bij Ziggo hadden hoeven doen is Ducktales acteur Kamphues er na zijn corona besmetting uitgooien en Jack van Gelder het seizoen af laten maken. Het was ineens een heel stuk beter te pruimen die GP in Imola. Ik heb een paar minuten van zijn optreden bij de MotoGP meegekregen. Nog steeds even verschrikkelijk, Servus tv all the wayquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vind je? Stukken minder cringe dan die ultra domme vragen van Kampheus aan Doornbos in de pitbox. Ik weet dat het een rol was van Rob, maar het was bijna minachting voor de kijker.
nee, ik meen het precies zoals ik het zeg. Jij vindt 't misschien overdreven, en dat mag gewoon.quote:
Ze staan aan een tafel... Waarom zitten ze niet? En waarom is er niet gewoon een biertje joh.quote:
Ja, maar ze nemen zich te serieus dus die gezelligheid gaat er echt niet komen.quote:op zich wordt er genoeg gezegd. Mag alleen wel wat gezelliger qua dynamiek met de mensen van ViaPlay.
Nee, blij toe. Alle voor/nabeschouwingen en f1 cafe blijft nu vrijwel ongewijzigd bij ziggo. Jammer dat Tom Coronel en Giedo van de Garde zijn overgestapt, maar die twee maken voor mij de belabberde sfeer bij viaplay beslist niet goed genoeg om dat als vervanger voor de F1 voor/nabeschouwingen te gaan bekijken.quote:Jammer dat Doornbos niet is meegekomen in een grote rol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |