Bier in plastic tassen van jumboquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:57 schreef Evenstar het volgende:
F1TV ook maar aangeschaft. Als ik netjes via Zweden doe is het ¤81 en met VPN via Nederland ¤51. Nou makkelijke keuzeHad toch nog adres en bankgegevens in NL
Ik heb vanuit Zweden met NL VPN gekocht en kan nu zonder VPN kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:32 schreef Arts-assistent het volgende:
Kan ik gewoon F1TV kopen met VPN uit Turkije, maar dan wel zonder VPN vanuit Nederland kijken, of heb ik dan elke keer VPN Turkije nodig?
Ik heb het enkele jaren geleden gewoon hier in Nederland gekocht, en op vakanties kan ik gewoon zonder VPN kijken, ook buiten Europa.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:32 schreef Arts-assistent het volgende:
Kan ik gewoon F1TV kopen met VPN uit Turkije, maar dan wel zonder VPN vanuit Nederland kijken, of heb ik dan elke keer VPN Turkije nodig?
Vrijwillig naar Olav luisterenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:08 schreef onlogisch het volgende:
https://gostreaming.nl/fo(...)av-mol-zo-werkt-het/
#GENIETEN
Ik heb er de ballen verstand van en een ware maxfanboy + autist. Ik kan dus niet zo goed tegen verandering. Ik geniet van Olavquote:
En dan ga je met de telefoon naast je of de oordopjes in ernaar luisteren of via bluetooth sturen naar een speakertje?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik installeer de app met commentaar van Olav
Chromecastje en streamen naar een bluetooth speaker.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En dan ga je met de telefoon naast je of de oordopjes in ernaar luisteren of via bluetooth sturen naar een speakertje?
Ok. Niet zeuren dan als die iets zegt wat niet kloptquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van en een ware maxfanboy + autist. Ik kan dus niet zo goed tegen verandering. Ik geniet van Olav
een aardige aanpassing voor iemand die niet tegen verandering kanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Chromecastje en streamen naar een bluetooth speaker.
Oké dus je dient die audio zelf te synchroniseren met die slider, het gaat niet automatisch? Ik denk dat het nog niet zo makkelijk is om het precies gelijk te laten lopenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:08 schreef onlogisch het volgende:
https://gostreaming.nl/fo(...)av-mol-zo-werkt-het/
#GENIETEN
In principe kan je gewoon de stream van Olav 5 minuten vertragen t.o.v. het beeld, dan heb je meestal wel een reactie op het juiste momentquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké dus je dient die audio zelf te synchroniseren met die slider, het gaat niet automatisch? Ik denk dat het nog niet zo makkelijk is om het precies gelijk te laten lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |