Dat is sowieso al verpest door de komst van Viaplay. Een gedeelte voorlopig via lineair kanaal, ander gedeelte Viaplay app, ander gedeelte F1 TV. Samen juichen krijgt een flink echo effect dit seizoen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:25 schreef Schnitzels het volgende:
Is het dan niet onmogelijk om overal live in Whatsapp-groepen, forums te mee te lezen of spannende races te kijken? Dan heb je toch zeker 15/20 seconde vertraging met de buurman of met vrienden en familie?
Dat was voorheen natuurlijk ook al zo. Sommige mensen keken lineair via Ziggo, anderen hadden een stream van Ziggo, en sommigen keken via F1 TV. Precies dezelfde situatie als nu met Viaplay.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is sowieso al verpest door de komst van Viaplay. Een gedeelte voorlopig via lineair kanaal, ander gedeelte Viaplay app, ander gedeelte F1 TV. Samen juichen krijgt een flink echo effect dit seizoen.
F1TV heeft gewoon NL commentaar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Darts, NL-commentaar, de echte lineaire zender iig tot 1 augustus en vanaf 1 augustus Premier League.
Het laatste nieuws is dat Nederlands commentaar in juni beschikbaar komt. Dus de eerste races van dit seizoen hebben dat niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:42 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
F1TV heeft gewoon NL commentaar.
Je kunt onderaan het scherm overschakelen naar commentaar van meerdere landen, waaronder het Ziggo commentaar. Ik ben benieuwd of dat dit jaar ook nog zo is.
Ja oké, dat wel, alleen eerst een veeel groter gedeelte met z'n allen direct op tv en nu meer verpreid over de groepenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was voorheen natuurlijk ook al zo. Sommige mensen keken lineair via Ziggo, anderen hadden een stream Ziggo, en sommigen keken via F1 TV. Precies dezelfde situatie als nu met Viaplay.
Ik denk dat ik dat ook mssr ga doen, want het commentaar is om te janken.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik installeer de app met commentaar van Olav
Ik vind deze koppels en domme dozen echt:aaaaarghquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:02 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben juist blij dat ik van Olav af ben.
Oh dat past dan wel goed bij mijquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat commentaar van Olav had ook zo'n ongelofelijk arrogante air over zich, net zoals Olav sowieso heeft.
Nee ik ben wel blij met de ViaBoys.
Maar Je zou Amber met Rob Kamphues moeten vergelijken niet met Olav.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind deze koppels en domme dozen echt:aaaaargh
Oke oke 🤣quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar Je zou Amber met Rob Kamphues moeten vergelijken niet met Olav.
En dat meisje welke vanuit de pits verslag staat te doen met Jack Plooij.
Lichtjaren vooruitgang.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar Je zou Amber met Rob Kamphues moeten vergelijken niet met Olav.
En dat meisje welke vanuit de pits verslag staat te doen met Jack Plooij.
Ja wat mij betreft welquote:
Meeste mensen snappen niet dat Olav gewenning is. Als je gewoon dit hele seizoen kijkt op ViaPlay ben je daar ook wel weer gewend aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:01 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat ik dat ook mssr ga doen, want het commentaar is om te janken.
Ik begin een hekel aan vrouwen te krijgen
Ja, geen idee wie dat is, zat ik me ook al af te vragen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:14 schreef Evenstar het volgende:
Wie is die chick bij Sky/F1TV nou? Klinkt als een 12-jarige. Zit keihard te fangirlen.
Heb even teruggespoeld. Blijkbaar winnaar van een DHL commentary wedstrijd om jong talent te vinden. 19 jaar, uit de Filippijnenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, geen idee wie dat is, zat ik me ook al af te vragen.
pics?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb even teruggespoeld. Blijkbaar winnaar van een DHL commentary wedstrijd om jong talent te vinden. 19 jaar, uit de FilippijnenIs wel goed op de hoogte van alles moet ik zeggen en doet het echt goed voor een amateur
Fangirlen is haar vergeven, ik zou daar ook zo zitten
Iemand die veel geld heeft betaaldquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:14 schreef Evenstar het volgende:
Wie is die chick bij Sky/F1TV nou? Klinkt als een 12-jarige. Zit keihard te fangirlen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |