Blijkbaar winnaar van https://inmotion.dhl/en/formula-1/commentator-challenge/quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iemand die veel geld heeft betaald
Benzineprijzen te hoogquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:50 schreef Tijn het volgende:
Er wordt tot nu toe weinig gereden deze middag
Halve seconde stappen zijn best groot...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:08 schreef onlogisch het volgende:
https://gostreaming.nl/fo(...)av-mol-zo-werkt-het/
#GENIETEN
Denk niet dat je daar heel veel van merkt, probeer het eerst überhaupt maar eens te syncenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Halve seconde stappen zijn best groot...
Misschien komt Max zo wel met een compleet andere auto.quote:
Nee, die doen net alsof ze een overmacht dingetje hebben om zo vanavond samen met HAAS te mogen rijden tijdens dezelfde condities als volgend weekend de race heeft.quote:
Ik synchroniseer vaak genoeg video's, en dan is 0,1s al merkbaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar heel veel van merkt, probeer het eerst überhaupt maar eens te syncen
Als het om het geluid bij een video gaat is 0,1s inderdaad veel.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik synchroniseer vaak genoeg video's, en dan is 0,1s al merkbaar.
En dat is niet in conflict met WK Voetbal?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:23 schreef Sked het volgende:
Volgens Stephané is Kwatar toch een optie als vervanging van Rusland.
Bah bah bah
Als het zo is, dan is het zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:23 schreef Sked het volgende:
Volgens Stephané is Kwatar toch een optie als vervanging van Rusland.
Bah bah bah
2 maanden eerder.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En dat is niet in conflict met WK Voetbal?
Dat kan wel toch? Eind september zou GP Rusland zijn, WK is pas in novemberquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En dat is niet in conflict met WK Voetbal?
Dit viel me ook op ja. Dacht heel even dat er live verbinding was met een fan die een vraag mocht stellen ofzo..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:14 schreef Evenstar het volgende:
Wie is die chick bij Sky/F1TV nou? Klinkt als een 12-jarige. Zit keihard te fangirlen.
Kijkt naar buiten en yup het is mooi weer om naar buiten te gaanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
MAX GAAT NAAR BUITEN
IK HERHAAL
MAX GAAT NAAR BUITEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |