SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes W13 (18 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Mooi is dat he ...quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:15 schreef Dauthi het volgende:
Och op F1TV probeert Team Sky Mercedes alweer een lading woorden in de mond van Horner te leggen.
Sky: What do you think about the Mercedes, that surely can't be legal, right?
Horner: I hardly looked at their car, our aero guys will have to look at it. I really do not know.
Headline: Horner thinks Mercedes is not legal
Dat is een beetje hoe het gaat (niet de exacte woorden natuurlijk, maar wel de setting).![]()
Commentatoren nu zijn niet dezelfde commentatoren die bij de race zitten. Die mogen overigens vanmiddag wel aantreden bij de test om commentaar te leveren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:08 schreef Danny het volgende: sjongejongejonge, ik vind de presentatie vij viaplay echt compleet ruk. Guido prima, maar het doet allemaal zo saai en serieus aan en die limburgse die in de pitlane loopt komt niet heel snugger over. Vast offtopic, maar ik moest het ergens even kwijt. Dat was bij Ziggo toch wat prettiger allemaal. Ook het commentaar vind ik belabberd overigens.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Het was nog veel erger.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mooi is dat he ...
Sky: What do you think about the Mercedes, that surely can't be legal, right?
Horner: I hardly looked at their car, our aero guys will have to look at it. I really do not know.
Headline: Horner thinks Mercedes is not legal
Dat is een beetje hoe het gaat (niet de exacte woorden natuurlijk, maar wel de setting).
Vanochtend voor de test kwam al op F1TV: pssst, Horner zou wat gezegd hebben. Horner zegt dat de Mercedes illegaal is.A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
De richting die Viaplay op wil kennen we al maanden natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan best vrede gehad hebben met ziggo maar dan 2 1/2 uur op de eerste dag dit al kut vinden lijkt me ook wat overdreven100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zal een verschil in voorkeur zijn dan. Ik vind de commentatorstemmen al niet prettig (zelfs irritant) en ze klinken erg ongeïnteresseerd. Is vast niet zo, maar ze klinken niet heel enthousiast. Verder weet ik niet wat je met 'sesamstraat' bedoeltquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het is juist minder sesamstraat en daardoor een stuk beterMwoa, ik vond dat luchtige juist wel wat hebben. Niet alleen van Jack, maar ook van Olav en Rob en Robert. Ik zal dan ook gewoon zoveel mogelijk op ziggo de F1 café's en voor/nabeschouwingen doen. Jammer dat Guido en Tom daar niet meer zullen zitten, maar voor mij hoeft het allemaal niet zo serieusquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De pitreporter kan nooit slechter zijn dan Jack.Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
maar om het te beoordelen moet je toch eerst even kijken en dan nog het liefst een paar race weekendenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De richting die Viaplay op wil kennen we al maanden natuurlijk.![]()
Right back at you;quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat er mensen zijn die dat zakelijke geen zak aan vinden en gewoon vrede hadden met Ziggo. Niet iedereen denkt als jij hè.
En mijn ervaring is ook dat het juist de fans die al heel lang de F1 volgen er zo over denken, voor je daar over begint.
Je zou bijna denken dat er mensen zijn die het eeuwige niveau Sesamstraat geen zak aan vinden en gewoon vrede hebben met Viaplay. Niet iedereen denkt als jij hè.
Iets met pot en ketel.
Grappig, de meerderheid in mijn kenniskring die bij het 'Max-tijdperk' is ingestapt vindt tot nu toe Viaplay kut, de meerderheid die daarvoor al volgde is juist enthousiast.![]()
klopt. Het is dan ook gewoon een 'tot nu toe valt me op dat ik het kut vind'. Ik weet al wel dat deze manier van presenteren voor mij niet de voorkeur heeft. Dat kan ik gewoon al prima beoordelen. Of ik eraan kan (en wil) wennen is een ander verhaal.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar om het te beoordelen moet je toch eerst even kijken en dan nog het liefst een paar race weekendenZie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Nou ja, dat luchtige is dus precies het sesamstraat wat ik bedoel. En bij iedere sessie weer doen alsof de kijker achterlijk is door, bijvoorbeeld, opnieuw uit te leggen hoe DRS werkt. Bij een voetbalwedstrijd leggen ze ook niet iedere keer uit hoe buitenspel werkt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Zal een verschil in voorkeur zijn dan. Ik vind de commentatorstemmen al niet prettig (zelfs irritant) en ze klinken erg ongeïnteresseerd. Is vast niet zo, maar ze klinken niet heel enthousiast. Verder weet ik niet wat je met 'sesamstraat' bedoelt
[..]
Mwoa, ik vond dat luchtige juist wel wat hebben. Niet alleen van Jack, maar ook van Olav en Rob en Robert. Ik zal dan ook gewoon zoveel mogelijk op ziggo de F1 café's en voor/nabeschouwingen doen. Jammer dat Guido en Tom daar niet meer zullen zitten, maar voor mij hoeft het allemaal niet zo serieus![]()
Ik vond dat echt dodelijk vermoeiend, maar zoals je al zegt is het een kwestie van persoonlijke voorkeur.![]()
Mja, ik kijk pas sinds de jaren 90. Misschien is dat te kort, dat zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Right back at you;
Je zou bijna denken dat er mensen zijn die het eeuwige niveau Sesamstraat geen zak aan vinden en gewoon vrede hebben met Viaplay. Niet iedereen denkt als jij hè.
Iets met pot en ketel.
Grappig, de meerderheid in mijn kenniskring die bij het 'Max-tijdperk' is ingestapt vindt tot nu toe Viaplay kut, de meerderheid die daarvoor al volgde is juist enthousiast.Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Daarom ook 'de meerderheid in mijn kenniskring'quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja, ik kijk pas sinds de jaren 90. Misschien is dat te kort, dat zou zomaar kunnen.![]()
Zoveel mensen zo veel wensen, ik ben zelf in ieder geval wèl enthousiast.![]()
![]()
Oké, da's dus gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, dat luchtige is dus precies het sesamstraat wat ik bedoel.Da's voor nieuwe kijkers. Er werd net overigens uitgelegd welk deel van het wiel de velg is, dus ik snap niet helemaal wat daar minder 'doen alsof de kijker achterlijk is' aan is.quote:En bij iedere sessie weer doen alsof de kijker achterlijk is door, bijvoorbeeld, opnieuw uit te leggen hoe DRS werktDe regels in het voetbal veranderen wat minder vaak en het heeft een veel grotere kijkersbase die niet grootschalig toeneemt. Iedereen kan 'op voetbal', waardoor de regels wel algemeen bekend zijn. Dat is bij F1 nogal anders. Je vergelijkt appels met slotbouten. Verder is commentaar sowieso redelijk overbodig, want alles wat verteld wordt kun je zelf zien gebeuren en elke uitleg die gegeven wordt doet dan toch alsof de kijker 'achterlijk' is?quote:Bij een voetbalwedstrijd leggen ze ook niet iedere keer uit hoe buitenspel werkt.exact. Mijn voorkeur is gewoon meer een 'voetbalcafesfeertje'.quote:Ik vond dat echt dodelijk vermoeiend, maar zoals je al zegt is het een kwestie van persoonlijke voorkeur.Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Ik kijk overigens momenteel op mijn pc in een browser, maar ik vind de beeldkwaliteit echt belabberd. Vooral duidelijk te zien in de linkerbalk met timings. Die is gewoon wazig en ik vermoed dat ze niet hoger uitzenden dan 720p (mogelijk upscaled). Ligt dat aan mij (zowel op een 1440p als 4k monitor is het wazig) of gaat het in de app wel goed als je die cast of afspeelt op bv een shield of chromecast?quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daarom ook 'de meerderheid in mijn kenniskring'![]()
Zoveel mensen zo veel wensen, ik ben zelf in ieder geval wèl enthousiast.Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Alles beter dan Jack Plooij die nul verstand had van F1, kijkers als kleuters behandelde, gemaakt grappig probeerde te zijn, mokerdomme 'vragen' stelde aan coureurs etc.![]()
Het mag van mij best vrolijk en pro-Max zijn. Het blijft immers sport en spel en dat is per definitie fun. Maar het popiejopie kleuterschoolgehalte van Plooij ging ik echt heel erg slecht op. 'Pierre, sixth place! Veeerrrryyy good'. En dan naar buiten toe de ultieme kenner uithangen omdat jij in de pitstraat rondloopt, terwijl je er (in mijn optiek) nauwelijks verstand van hebt.Rini dankjewel.![]()
Ik probeerde het nog genuanceerd te zeggenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alles beter dan Jack Plooij die nul verstand had van F1, kijkers als kleuters behandelde, gemaakt grappig probeerde te zijn, mokerdomme 'vragen' stelde aan coureurs etc.![]()
Rini dankjewel.![]()
Ik volg dit nu vanaf m'n laptop, 14 inch schermpje. Daar ervaar ik het niet als problematisch.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik kijk overigens momenteel op mijn pc in een browser, maar ik vind de beeldkwaliteit echt belabberd. Vooral duidelijk te zien in de linkerbalk met timings. Die is gewoon wazig en ik vermoed dat ze niet hoger uitzenden dan 720p (mogelijk upscaled). Ligt dat aan mij (zowel op een 1440p als 4k monitor is het wazig) of gaat het in de app wel goed als je die cast of afspeelt op bv een shield of chromecast?![]()
Via de Viaplay app op m'n tv heb ik nog niet live gekeken, F1 talks & de terugblik op de eerste testdagen in Barcelona zag er daar bij mij wèl uit als HD.![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het mag van mij best vrolijk en pro-Max zijn. Het blijft immers sport en spel en dat is per definitie fun. Maar het popiejopie kleuterschoolgehalte van Plooij ging ik echt heel erg slecht op. 'Pierre, sixth place! Veeerrrryyy good'. En dan naar buiten toe de ultieme kenner uithangen omdat jij in de pitstraat rondloopt, terwijl je er (in mijn optiek) nauwelijks verstand van hebt.Dit vat perfect samen waarom ik tot nu toe erg tevreden ben met de verslaggeving van Viaplay.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
![]()
Het is Giedo!!!!No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Van mij had mix van serieuze en schijtlollige.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, dat luchtige is dus precies het sesamstraat wat ik bedoel. En bij iedere sessie weer doen alsof de kijker achterlijk is door, bijvoorbeeld, opnieuw uit te leggen hoe DRS werkt. Bij een voetbalwedstrijd leggen ze ook niet iedere keer uit hoe buitenspel werkt.![]()
Ik vond dat echt dodelijk vermoeiend, maar zoals je al zegt is het een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Ik vind het jammer dat bijvoorbeeld bij F1 café/voorbeschouwing/nabeschouwing dat Doornbos iets technisch probeerde verduidelijken dat Kamphues middenin onderbrak.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Maar wat is het nou het gedoe rondom Mercedes? Het feit dat ze weinig tot geen "sleuf" aan de zijkant hebben?
Ik dacht juist dat zo'n opening gunstig was voor het creëren van een tweede luchtstroom.![]()
Op mijn 4k tv met de app op tv ziet het er imho prima uit.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik kijk overigens momenteel op mijn pc in een browser, maar ik vind de beeldkwaliteit echt belabberd. Vooral duidelijk te zien in de linkerbalk met timings. Die is gewoon wazig en ik vermoed dat ze niet hoger uitzenden dan 720p (mogelijk upscaled). Ligt dat aan mij (zowel op een 1440p als 4k monitor is het wazig) of gaat het in de app wel goed als je die cast of afspeelt op bv een shield of chromecast?No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Viaplay stream alles in 720p, zelfs de premier league!quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik kijk overigens momenteel op mijn pc in een browser, maar ik vind de beeldkwaliteit echt belabberd. Vooral duidelijk te zien in de linkerbalk met timings. Die is gewoon wazig en ik vermoed dat ze niet hoger uitzenden dan 720p (mogelijk upscaled). Ligt dat aan mij (zowel op een 1440p als 4k monitor is het wazig) of gaat het in de app wel goed als je die cast of afspeelt op bv een shield of chromecast?
En de bitrate is laag.
Dus mensen die dachten lekker naar hun 4K TV te casten komen bedrogen uit.
F1TV is tenminste nog 1080pA pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Ok, nou ja dat zie ik op een ander moment dan wel (in 1080p dan, want geen 4k tv).quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Op mijn 4k tv met de app op tv ziet het er imho prima uit.Zie wat ik kijk: trakt.tv
Forum Opties Forumhop: Hop naar: