SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes W13 (18 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)
[ Bericht 0% gewijzigd door Netsplitter op 08-03-2022 14:35:44 ]OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Bahrein testing. Wordt topGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Haha, mooi dit.
Het lijkt me vrij logisch dat Toto tijdens een terugblik op vorig seizoen desgevraagd nog even reflecteert op Silverstone. En dan vervolgens de usertjes hier, die weer komen met al hun voorspelbare reacties: Toto is een lul, Hamilton had het nooit gehaald, bla bla bla. Nou, prima. Mag je vinden. Vonden de stewards trouwens ook.
Ik vind het echter wel hilarisch om te zien dat usertjes als door een wesp gestoken reageren, wanneer Toto nog even terugblikt - en dan nota bene Toto gaan aanwrijven dat het nog diep zit. Weet je zeker dat Toto degene is bij wie het diep zit? Of zit het bij jezelf nog niet helemaal lekker?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2022 10:54:41 ]![]()
Wat moet er diep zitten?quote:Op maandag 7 maart 2022 10:53 schreef Sodemieters het volgende:
Haha, mooi dit.
Het lijkt me vrij logisch dat Toto tijdens een terugblik op vorig seizoen desgevraagd nog even reflecteert op Silverstone. En dan vervolgens de usertjes hier, die weer komen met al hun voorspelbare reacties: Toto is een lul, Hamilton had het nooit gehaald, bla bla bla. Nou, prima. Mag je vinden. Vonden de stewards trouwens ook.
Ik vind het echter wel hilarisch om te zien dat usertjes als door een wesp gestoken reageren, wanneer Toto nog even terugblikt - en dan nota bene Toto gaan aanwrijven dat het nog diep zit. Weet je zeker dat Toto degene is bij wie het diep zit? Of zit het bij jezelf nog niet helemaal lekker?
Hamilton en Toto hebben op karmatische wijze het WDC verloren.
Dus naast dat Max gewonnen heeft, heeft men ook een nog een portie leedvermaak gekregen. Hoeveel mooier kan je een seizoen eindigen?
Overigens zie ik in de woorden van Toto ook een bevestiging dat Lewis, Max er express afreed, maar dat kan ook door degene komen die het heeft opgeschreven.A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Het zit helemaal niet diep. Prachtig hoe uiteindelijk de beste combinatie driver/auto kampioen is geworden. Karma op zijn aller, aller beste.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:53 schreef Sodemieters het volgende:
Haha, mooi dit.
Ik vind het echter wel hilarisch om te zien dat usertjes als door een wesp gestoken reageren, wanneer Toto nog even terugblikt - en dan nota bene Toto gaan aanwrijven dat het nog diep zit. Weet je zeker dat Toto degene is bij wie het diep zit? Of zit het bij jezelf nog niet helemaal lekker?![]()
F1 TV 20% korting
https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#en-NL
52 euro/eerste jaar
Offer valid until 13 March 2022. Available on web and apps only for F1 TV Pro annual in selected territories. Promotion is available to new subscriptions only and discounted subscriptions will auto-renew to full price unless cancelled prior to the date of renewal.![]()
Ik denk niet dat dit hem gaat worden als ik weer via mijn Google Play account ga bestellenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:27 schreef 3rr0r het volgende:
F1 TV 20% korting
https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#en-NL
52 euro/eerste jaar
Offer valid until 13 March 2022. Available on web and apps only for F1 TV Pro annual in selected territories. Promotion is available to new subscriptions only and discounted subscriptions will auto-renew to full price unless cancelled prior to the date of renewal.
Wel het aanbod waar ik op zat te wachten
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Rare vraag. Jij komt met een nieuwsberichtje en zegt daarbij dat het bij Toto nog diep zit. En dan ga je aan mij vragen wat er nog diep zit? Vraag je mij nou om aan jou je eigen woorden uit te gaan leggen?quote:
Hoe dan ook, als ik lees wat Toto zegt (niks bijzonders) en ik vervolgens deze reactie van je lees......dan krijg ik toch het idee dat het bij jou ook nog een stukje onverwerkt leed is.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:15 schreef Dauthi het volgende:
[..]
De enige reden waarom dit er op deze manier bij haren moet worden bij gesleurd, is kwaad bloed. De eigen teleurstelling niet verwerkt en dan gaat men maar over tot zuigen.
Goedkope opmerkingen voor mindgames, die enkel als effect hebben om de ware hatelijke aard van Toto te openbaren.
Zo diep zit het dus, dat men niet eens meer door heeft dat ze enkel zichzelf beschadigen, maar dit is wel vaker zo met slechte verliezers.
Normale mensen zijn al lang niet meer bezig met die crash. Jou triggered het kennelijk nog steeds en dan is zo'n nieuwsberichtje een aanleiding om opnieuw te gaan fulmineren.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2022 12:15:27 ]![]()
Och....quote:Op maandag 7 maart 2022 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit hem gaat worden als ik weer via mijn Google Play account ga bestellen
Wel het aanbod waar ik op zat te wachtenNieuw account met ander mailadres:quote:Unfortunately you are not eligible for this plan because of your previous purchase history or you are in a territory that is not valid for this selection. Please choose another plan
Thank you blabla
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Het ding is dus dat ik geen cc heb, dus ik kan niet andersquote:Op maandag 7 maart 2022 12:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och....
[..]
Nieuw account met ander mailadres:
Thank you blabla
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het vlaggetje van de vijand staat nog in de kalender.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2022 12:26:17 ]![]()
2x zelfs.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:25 schreef Gehrman het volgende:
Het vlaggetje van de vijand staat nog in de kalender.![]()
![]()
Ja, uiteraard. Ik heb niets verloren, ben geen slachtoffer van een aanrijding, heb het beste F1 seizoen in meer dan een decennium mogen aanschouwen, en heb de coureur die ik support het WDC zien winnenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:14 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Rare vraag. Jij komt met een nieuwsberichtje en zegt daarbij dat het bij Toto nog diep zit. En dan ga je aan mij vragen wat er nog diep zit? Vraag je mij nou om aan jou je eigen woorden uit te gaan leggen?
Ik geef antwoord op opmerkingen, en doe constateringen.quote:Hoe dan ook, als ik lees wat Toto zegt (niks bijzonders) en ik vervolgens deze reactie van je lees...
[..]
...dan krijg ik toch het idee dat het bij jou ook nog een stukje onverwerkt leed is.
Normale mensen zijn al lang niet meer bezig met die crash. Jou triggered het kennelijk nog steeds en dan is zo'n nieuwsberichtje een aanleiding om opnieuw te gaan fulmineren.
Waarom zou je als deelnemer willen zeggen dat je er geen spijt van hebt dat je coureur zijn tegenstander in de muur heeft gezet? Waarom zeg je dat überhaupt nu?
Het heeft weinig te maken met de vragen van journalisten, Toto maakt zelf de keuze omdat op deze manier naar buiten te brengen.A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Natuurlijk heeft het wel te maken met een vraag die hij kan krijgen. Als hij in een documentaire meedoet waarin hem wordt gevraagd om te reflecteren op het vorige seizoen is het toch logisch dat hij zijn kijk erop geeft? Dat een nieuwswebsite daar vervolgens een heel artikel aan wijdt is niet zijn probleem.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:44 schreef Dauthi het volgende:
Waarom zou je als deelnemer willen zeggen dat je er geen spijt van hebt dat je coureur zijn tegenstander in de muur heeft gezet? Waarom zeg je dat überhaupt nu?
Het heeft weinig te maken met de vragen van journalisten, Toto maakt zelf de keuze omdat op deze manier naar buiten te brengen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Het is ook allemaal maar net hoe je het wilt draaien. Hij zegt ook nergens dat hij geen spijt heeft van de crash. Maar dat is wel hoe VER fans het graag willen draaien natuurlijk. Punt is, Tot kan ook helemaal geen spijt hebben, want hij heeft die crash niet veroorzaakt.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft het wel te maken met een vraag die hij kan krijgen. Als hij in een documentaire meedoet waarin hem wordt gevraagd om te reflecteren op het vorige seizoen is het toch logisch dat hij zijn kijk erop geeft? Dat een nieuwswebsite daar vervolgens een heel artikel aan wijdt is niet zijn probleem.
Hij stelt alleen dat hij geen spijt heeft van het vieren van de overwinning. En hoe je dat vindt is maar net hoe je dat moment hebt beleefd en wiens verhaal je daarin gelooft. Bij Mercedes claimen ze dat ze wisten dat VER niets ernstigs mankeerde en vierde ze daarom gewoon de overwinning. Vanuit het Verstappen-kamp wordt benadrukt dat VER nog in het ziekenhuis was en dat je daarom niet mag vieren. Waarbij natuurlijk opgeteld het gevoel dat HAM die race waarschijnlijk niet had gewonnen als hij op dat punt VER er niet af had getikt.
Ik geloof best dat ze bij Mercedes overtuigd waren dat VER ok was op het moment dat de finishvlag viel. En dat ze het zo uitbundig vieren snap ik ook vanuit hun perspectief (thuisrace, underdog op dat moment). Ik ben er alleen nog altijd van overtuigd dat VER die race had gewonnen als HAM hem er niet afgetikt had en HAM heeft eigenlijk ook ruiterlijk toegegeven dat hij dat ook weet. Daarom vond ik het uitbundig vieren wat erg cringe.
Ook omdat ik vind dat de regels op dat vlak niet kloppen. Ik vind dat je, wanneer je iemand van de baan tikt en daar voor bestraft wordt, je nooit meer punten zou moeten kunnen krijgen voor die race dan degene die je laat verongelukken. Opzet of niet. Voor mij is dat één van de meest onrechtvaardige zaken in het reglement. Dat je door je eigen fout uit kunt lopen op je concurrent. Ik snap dat dat een aspect van racen kan zijn, maar het hoort niet.
Ook als VER wel op de baan was gebleven maar zijn positie had verloren en uiteindelijk met een beschadigde wagen 3e was geworden, vind ik dat HAM nooit meer punten had moeten kunnen krijgen dan de als derde gefinishte VER.![]()
Om dit soort redenen ben ik ervoor dat x aantal plaatsen terug in de eindstand ook een mogelijke straf moet worden. Stel dat je te maken hebt met een coureur die regelmatig aan inhakken en afzakken doet om zo concurrenten uit de race te crashen, dan mag dat best aangepakt worden met bijv 10 plaatsen terug in de eind stand van de race, kan hij wel z'n wagen repareren onder een rode vlag, maar een reëel voordeel haalt hij er niet meer uit, en rijd hij eigenlijk vooral voor spek en bonen rondjes.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is ook allemaal maar net hoe je het wilt draaien. Hij zegt ook nergens dat hij geen spijt heeft van de crash. Maar dat is wel hoe VER fans het graag willen draaien natuurlijk. Punt is, Tot kan ook helemaal geen spijt hebben, want hij heeft die crash niet veroorzaakt.
Hij stelt alleen dat hij geen spijt heeft van het vieren van de overwinning. En hoe je dat vindt is maar net hoe je dat moment hebt beleefd en wiens verhaal je daarin gelooft. Bij Mercedes claimen ze dat ze wisten dat VER niets ernstigs mankeerde en vierde ze daarom gewoon de overwinning. Vanuit het Verstappen-kamp wordt benadrukt dat VER nog in het ziekenhuis was en dat je daarom niet mag vieren. Waarbij natuurlijk opgeteld het gevoel dat HAM die race waarschijnlijk niet had gewonnen als hij op dat punt VER er niet af had getikt.
Ik geloof best dat ze bij Mercedes overtuigd waren dat VER ok was op het moment dat de finishvlag viel. En dat ze het zo uitbundig vieren snap ik ook vanuit hun perspectief (thuisrace, underdog op dat moment). Ik ben er alleen nog altijd van overtuigd dat VER die race had gewonnen als HAM hem er niet afgetikt had en HAM heeft eigenlijk ook ruiterlijk toegegeven dat hij dat ook weet. Daarom vond ik het uitbundig vieren wat erg cringe.
Ook omdat ik vind dat de regels op dat vlak niet kloppen. Ik vind dat je, wanneer je iemand van de baan tikt en daar voor bestraft wordt, je nooit meer punten zou moeten kunnen krijgen voor die race dan degene die je laat verongelukken. Opzet of niet. Voor mij is dat één van de meest onrechtvaardige zaken in het reglement. Dat je door je eigen fout uit kunt lopen op je concurrent. Ik snap dat dat een aspect van racen kan zijn, maar het hoort niet.
Ook als VER wel op de baan was gebleven maar zijn positie had verloren en uiteindelijk met een beschadigde wagen 3e was geworden, vind ik dat HAM nooit meer punten had moeten kunnen krijgen dan de als derde gefinishte VER.![]()
Als iemand expres een andere coureur eraf rijd, krijgt diegene de zwarte vlag te zien en wordt gediskwalificeerd.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:48 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Om dit soort redenen ben ik ervoor dat x aantal plaatsen terug in de eindstand ook een mogelijke straf moet worden. Stel dat je te maken hebt met een coureur die regelmatig aan inhakken en afzakken doet om zo concurrenten uit de race te crashen, dan mag dat best aangepakt worden met bijv 10 plaatsen terug in de eind stand van de race, kan hij wel z'n wagen repareren onder een rode vlag, maar een reëel voordeel haalt hij er niet meer uit, en rijd hij eigenlijk vooral voor spek en bonen rondjes.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
WWe hebben genoeg acties van de heer Hamilton gezien die bewijzen dat dat niet zo is, tot complete compilaties op youtube aan toe.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als iemand expres een andere coureur eraf rijd, krijgt diegene de zwarte vlag te zien en wordt gediskwalificeerd.![]()
Punt is natuurlijk dat het niet zo zwart/wit is in de meeste gevallen. En wat is expres? Is de 'je houdt maar in of je gaat er af'-houding die we afgelopen seizoen zo vaak hebben gezien iemand expres er af rijden als het mis loopt?quote:Op maandag 7 maart 2022 13:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als iemand expres een andere coureur eraf rijd, krijgt diegene de zwarte vlag te zien en wordt gediskwalificeerd.![]()
En als het herhaaldelijk gebeurt gaan de strafpunten na verloop van tijd ook voor een schorsing zorgen.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kan veel over Tsunoda zeggen maar niet dat hij niet eerlijk is
‘FRANZ TOST WAS IN BETTER SHAPE THAN ME!’ – TSUNODA INTERVIEW
"The day I have a gym session, when I wake up it feels like I'm just having a bad day," he says.
"I still don't like gym sessions. I don't like the smell of the gym, I don't like everything. I don't like the equipment, just everything.
"At the same time I know the gym helps a lot to increase my performance. Of course, I really don't like it. But what I felt last year and experienced last year motivates me at least a little bit to train."
https://the-race.com/form(...)e-tsunoda-interview/
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2022 14:06:19 ]![]()
Dat ze het niet gedaan hebben nu, wil niet zeggen dat ze het nooit gedaan hebben.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:54 schreef tripel7 het volgende:
W
[..]
We hebben genoeg acties van de heer Hamilton gezien die bewijzen dat dat niet zo is, tot complete compilaties op youtube aan toe.
https://www.sportskeeda.com/f1/f1-top-10-black-flag-incidentsOxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ja maar dat hebben ze voor een bepaald iemand al verruimdquote:Op maandag 7 maart 2022 13:57 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
En als het herhaaldelijk gebeurt gaan de strafpunten na verloop van tijd ook voor een schorsing zorgen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Mwah, Senna heeft Prost er moedwillig vanaf gerost op Suzuka. Dat was de zwartste zwarte vlag waard.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk dat het niet zo zwart/wit is in de meeste gevallen. En wat is expres? Is de 'je houdt maar in of je gaat er af'-houding die we afgelopen seizoen zo vaak hebben gezien iemand expres er af rijden als het mis loopt?OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: