SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes W13 (18 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)
[ Bericht 0% gewijzigd door Netsplitter op 08-03-2022 14:35:44 ]OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Bahrein testing. Wordt topGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Haha, mooi dit.
Het lijkt me vrij logisch dat Toto tijdens een terugblik op vorig seizoen desgevraagd nog even reflecteert op Silverstone. En dan vervolgens de usertjes hier, die weer komen met al hun voorspelbare reacties: Toto is een lul, Hamilton had het nooit gehaald, bla bla bla. Nou, prima. Mag je vinden. Vonden de stewards trouwens ook.
Ik vind het echter wel hilarisch om te zien dat usertjes als door een wesp gestoken reageren, wanneer Toto nog even terugblikt - en dan nota bene Toto gaan aanwrijven dat het nog diep zit. Weet je zeker dat Toto degene is bij wie het diep zit? Of zit het bij jezelf nog niet helemaal lekker?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2022 10:54:41 ]![]()
Wat moet er diep zitten?quote:Op maandag 7 maart 2022 10:53 schreef Sodemieters het volgende:
Haha, mooi dit.
Het lijkt me vrij logisch dat Toto tijdens een terugblik op vorig seizoen desgevraagd nog even reflecteert op Silverstone. En dan vervolgens de usertjes hier, die weer komen met al hun voorspelbare reacties: Toto is een lul, Hamilton had het nooit gehaald, bla bla bla. Nou, prima. Mag je vinden. Vonden de stewards trouwens ook.
Ik vind het echter wel hilarisch om te zien dat usertjes als door een wesp gestoken reageren, wanneer Toto nog even terugblikt - en dan nota bene Toto gaan aanwrijven dat het nog diep zit. Weet je zeker dat Toto degene is bij wie het diep zit? Of zit het bij jezelf nog niet helemaal lekker?
Hamilton en Toto hebben op karmatische wijze het WDC verloren.
Dus naast dat Max gewonnen heeft, heeft men ook een nog een portie leedvermaak gekregen. Hoeveel mooier kan je een seizoen eindigen?
Overigens zie ik in de woorden van Toto ook een bevestiging dat Lewis, Max er express afreed, maar dat kan ook door degene komen die het heeft opgeschreven.A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Het zit helemaal niet diep. Prachtig hoe uiteindelijk de beste combinatie driver/auto kampioen is geworden. Karma op zijn aller, aller beste.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:53 schreef Sodemieters het volgende:
Haha, mooi dit.
Ik vind het echter wel hilarisch om te zien dat usertjes als door een wesp gestoken reageren, wanneer Toto nog even terugblikt - en dan nota bene Toto gaan aanwrijven dat het nog diep zit. Weet je zeker dat Toto degene is bij wie het diep zit? Of zit het bij jezelf nog niet helemaal lekker?![]()
F1 TV 20% korting
https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#en-NL
52 euro/eerste jaar
Offer valid until 13 March 2022. Available on web and apps only for F1 TV Pro annual in selected territories. Promotion is available to new subscriptions only and discounted subscriptions will auto-renew to full price unless cancelled prior to the date of renewal.![]()
Ik denk niet dat dit hem gaat worden als ik weer via mijn Google Play account ga bestellenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:27 schreef 3rr0r het volgende:
F1 TV 20% korting
https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#en-NL
52 euro/eerste jaar
Offer valid until 13 March 2022. Available on web and apps only for F1 TV Pro annual in selected territories. Promotion is available to new subscriptions only and discounted subscriptions will auto-renew to full price unless cancelled prior to the date of renewal.
Wel het aanbod waar ik op zat te wachten
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Rare vraag. Jij komt met een nieuwsberichtje en zegt daarbij dat het bij Toto nog diep zit. En dan ga je aan mij vragen wat er nog diep zit? Vraag je mij nou om aan jou je eigen woorden uit te gaan leggen?quote:
Hoe dan ook, als ik lees wat Toto zegt (niks bijzonders) en ik vervolgens deze reactie van je lees......dan krijg ik toch het idee dat het bij jou ook nog een stukje onverwerkt leed is.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:15 schreef Dauthi het volgende:
[..]
De enige reden waarom dit er op deze manier bij haren moet worden bij gesleurd, is kwaad bloed. De eigen teleurstelling niet verwerkt en dan gaat men maar over tot zuigen.
Goedkope opmerkingen voor mindgames, die enkel als effect hebben om de ware hatelijke aard van Toto te openbaren.
Zo diep zit het dus, dat men niet eens meer door heeft dat ze enkel zichzelf beschadigen, maar dit is wel vaker zo met slechte verliezers.
Normale mensen zijn al lang niet meer bezig met die crash. Jou triggered het kennelijk nog steeds en dan is zo'n nieuwsberichtje een aanleiding om opnieuw te gaan fulmineren.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2022 12:15:27 ]![]()
Och....quote:Op maandag 7 maart 2022 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit hem gaat worden als ik weer via mijn Google Play account ga bestellen
Wel het aanbod waar ik op zat te wachtenNieuw account met ander mailadres:quote:Unfortunately you are not eligible for this plan because of your previous purchase history or you are in a territory that is not valid for this selection. Please choose another plan
Thank you blabla
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Het ding is dus dat ik geen cc heb, dus ik kan niet andersquote:Op maandag 7 maart 2022 12:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och....
[..]
Nieuw account met ander mailadres:
Thank you blabla
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het vlaggetje van de vijand staat nog in de kalender.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2022 12:26:17 ]![]()
2x zelfs.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:25 schreef Gehrman het volgende:
Het vlaggetje van de vijand staat nog in de kalender.![]()
![]()
Ja, uiteraard. Ik heb niets verloren, ben geen slachtoffer van een aanrijding, heb het beste F1 seizoen in meer dan een decennium mogen aanschouwen, en heb de coureur die ik support het WDC zien winnenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:14 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Rare vraag. Jij komt met een nieuwsberichtje en zegt daarbij dat het bij Toto nog diep zit. En dan ga je aan mij vragen wat er nog diep zit? Vraag je mij nou om aan jou je eigen woorden uit te gaan leggen?
Ik geef antwoord op opmerkingen, en doe constateringen.quote:Hoe dan ook, als ik lees wat Toto zegt (niks bijzonders) en ik vervolgens deze reactie van je lees...
[..]
...dan krijg ik toch het idee dat het bij jou ook nog een stukje onverwerkt leed is.
Normale mensen zijn al lang niet meer bezig met die crash. Jou triggered het kennelijk nog steeds en dan is zo'n nieuwsberichtje een aanleiding om opnieuw te gaan fulmineren.
Waarom zou je als deelnemer willen zeggen dat je er geen spijt van hebt dat je coureur zijn tegenstander in de muur heeft gezet? Waarom zeg je dat überhaupt nu?
Het heeft weinig te maken met de vragen van journalisten, Toto maakt zelf de keuze omdat op deze manier naar buiten te brengen.A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Natuurlijk heeft het wel te maken met een vraag die hij kan krijgen. Als hij in een documentaire meedoet waarin hem wordt gevraagd om te reflecteren op het vorige seizoen is het toch logisch dat hij zijn kijk erop geeft? Dat een nieuwswebsite daar vervolgens een heel artikel aan wijdt is niet zijn probleem.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:44 schreef Dauthi het volgende:
Waarom zou je als deelnemer willen zeggen dat je er geen spijt van hebt dat je coureur zijn tegenstander in de muur heeft gezet? Waarom zeg je dat überhaupt nu?
Het heeft weinig te maken met de vragen van journalisten, Toto maakt zelf de keuze omdat op deze manier naar buiten te brengen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Het is ook allemaal maar net hoe je het wilt draaien. Hij zegt ook nergens dat hij geen spijt heeft van de crash. Maar dat is wel hoe VER fans het graag willen draaien natuurlijk. Punt is, Tot kan ook helemaal geen spijt hebben, want hij heeft die crash niet veroorzaakt.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft het wel te maken met een vraag die hij kan krijgen. Als hij in een documentaire meedoet waarin hem wordt gevraagd om te reflecteren op het vorige seizoen is het toch logisch dat hij zijn kijk erop geeft? Dat een nieuwswebsite daar vervolgens een heel artikel aan wijdt is niet zijn probleem.
Hij stelt alleen dat hij geen spijt heeft van het vieren van de overwinning. En hoe je dat vindt is maar net hoe je dat moment hebt beleefd en wiens verhaal je daarin gelooft. Bij Mercedes claimen ze dat ze wisten dat VER niets ernstigs mankeerde en vierde ze daarom gewoon de overwinning. Vanuit het Verstappen-kamp wordt benadrukt dat VER nog in het ziekenhuis was en dat je daarom niet mag vieren. Waarbij natuurlijk opgeteld het gevoel dat HAM die race waarschijnlijk niet had gewonnen als hij op dat punt VER er niet af had getikt.
Ik geloof best dat ze bij Mercedes overtuigd waren dat VER ok was op het moment dat de finishvlag viel. En dat ze het zo uitbundig vieren snap ik ook vanuit hun perspectief (thuisrace, underdog op dat moment). Ik ben er alleen nog altijd van overtuigd dat VER die race had gewonnen als HAM hem er niet afgetikt had en HAM heeft eigenlijk ook ruiterlijk toegegeven dat hij dat ook weet. Daarom vond ik het uitbundig vieren wat erg cringe.
Ook omdat ik vind dat de regels op dat vlak niet kloppen. Ik vind dat je, wanneer je iemand van de baan tikt en daar voor bestraft wordt, je nooit meer punten zou moeten kunnen krijgen voor die race dan degene die je laat verongelukken. Opzet of niet. Voor mij is dat één van de meest onrechtvaardige zaken in het reglement. Dat je door je eigen fout uit kunt lopen op je concurrent. Ik snap dat dat een aspect van racen kan zijn, maar het hoort niet.
Ook als VER wel op de baan was gebleven maar zijn positie had verloren en uiteindelijk met een beschadigde wagen 3e was geworden, vind ik dat HAM nooit meer punten had moeten kunnen krijgen dan de als derde gefinishte VER.![]()
Om dit soort redenen ben ik ervoor dat x aantal plaatsen terug in de eindstand ook een mogelijke straf moet worden. Stel dat je te maken hebt met een coureur die regelmatig aan inhakken en afzakken doet om zo concurrenten uit de race te crashen, dan mag dat best aangepakt worden met bijv 10 plaatsen terug in de eind stand van de race, kan hij wel z'n wagen repareren onder een rode vlag, maar een reëel voordeel haalt hij er niet meer uit, en rijd hij eigenlijk vooral voor spek en bonen rondjes.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is ook allemaal maar net hoe je het wilt draaien. Hij zegt ook nergens dat hij geen spijt heeft van de crash. Maar dat is wel hoe VER fans het graag willen draaien natuurlijk. Punt is, Tot kan ook helemaal geen spijt hebben, want hij heeft die crash niet veroorzaakt.
Hij stelt alleen dat hij geen spijt heeft van het vieren van de overwinning. En hoe je dat vindt is maar net hoe je dat moment hebt beleefd en wiens verhaal je daarin gelooft. Bij Mercedes claimen ze dat ze wisten dat VER niets ernstigs mankeerde en vierde ze daarom gewoon de overwinning. Vanuit het Verstappen-kamp wordt benadrukt dat VER nog in het ziekenhuis was en dat je daarom niet mag vieren. Waarbij natuurlijk opgeteld het gevoel dat HAM die race waarschijnlijk niet had gewonnen als hij op dat punt VER er niet af had getikt.
Ik geloof best dat ze bij Mercedes overtuigd waren dat VER ok was op het moment dat de finishvlag viel. En dat ze het zo uitbundig vieren snap ik ook vanuit hun perspectief (thuisrace, underdog op dat moment). Ik ben er alleen nog altijd van overtuigd dat VER die race had gewonnen als HAM hem er niet afgetikt had en HAM heeft eigenlijk ook ruiterlijk toegegeven dat hij dat ook weet. Daarom vond ik het uitbundig vieren wat erg cringe.
Ook omdat ik vind dat de regels op dat vlak niet kloppen. Ik vind dat je, wanneer je iemand van de baan tikt en daar voor bestraft wordt, je nooit meer punten zou moeten kunnen krijgen voor die race dan degene die je laat verongelukken. Opzet of niet. Voor mij is dat één van de meest onrechtvaardige zaken in het reglement. Dat je door je eigen fout uit kunt lopen op je concurrent. Ik snap dat dat een aspect van racen kan zijn, maar het hoort niet.
Ook als VER wel op de baan was gebleven maar zijn positie had verloren en uiteindelijk met een beschadigde wagen 3e was geworden, vind ik dat HAM nooit meer punten had moeten kunnen krijgen dan de als derde gefinishte VER.![]()
Als iemand expres een andere coureur eraf rijd, krijgt diegene de zwarte vlag te zien en wordt gediskwalificeerd.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:48 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Om dit soort redenen ben ik ervoor dat x aantal plaatsen terug in de eindstand ook een mogelijke straf moet worden. Stel dat je te maken hebt met een coureur die regelmatig aan inhakken en afzakken doet om zo concurrenten uit de race te crashen, dan mag dat best aangepakt worden met bijv 10 plaatsen terug in de eind stand van de race, kan hij wel z'n wagen repareren onder een rode vlag, maar een reëel voordeel haalt hij er niet meer uit, en rijd hij eigenlijk vooral voor spek en bonen rondjes.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
WWe hebben genoeg acties van de heer Hamilton gezien die bewijzen dat dat niet zo is, tot complete compilaties op youtube aan toe.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als iemand expres een andere coureur eraf rijd, krijgt diegene de zwarte vlag te zien en wordt gediskwalificeerd.![]()
Punt is natuurlijk dat het niet zo zwart/wit is in de meeste gevallen. En wat is expres? Is de 'je houdt maar in of je gaat er af'-houding die we afgelopen seizoen zo vaak hebben gezien iemand expres er af rijden als het mis loopt?quote:Op maandag 7 maart 2022 13:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als iemand expres een andere coureur eraf rijd, krijgt diegene de zwarte vlag te zien en wordt gediskwalificeerd.![]()
En als het herhaaldelijk gebeurt gaan de strafpunten na verloop van tijd ook voor een schorsing zorgen.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kan veel over Tsunoda zeggen maar niet dat hij niet eerlijk is
‘FRANZ TOST WAS IN BETTER SHAPE THAN ME!’ – TSUNODA INTERVIEW
"The day I have a gym session, when I wake up it feels like I'm just having a bad day," he says.
"I still don't like gym sessions. I don't like the smell of the gym, I don't like everything. I don't like the equipment, just everything.
"At the same time I know the gym helps a lot to increase my performance. Of course, I really don't like it. But what I felt last year and experienced last year motivates me at least a little bit to train."
https://the-race.com/form(...)e-tsunoda-interview/
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2022 14:06:19 ]![]()
Dat ze het niet gedaan hebben nu, wil niet zeggen dat ze het nooit gedaan hebben.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:54 schreef tripel7 het volgende:
W
[..]
We hebben genoeg acties van de heer Hamilton gezien die bewijzen dat dat niet zo is, tot complete compilaties op youtube aan toe.
https://www.sportskeeda.com/f1/f1-top-10-black-flag-incidentsOxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ja maar dat hebben ze voor een bepaald iemand al verruimdquote:Op maandag 7 maart 2022 13:57 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
En als het herhaaldelijk gebeurt gaan de strafpunten na verloop van tijd ook voor een schorsing zorgen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Mwah, Senna heeft Prost er moedwillig vanaf gerost op Suzuka. Dat was de zwartste zwarte vlag waard.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk dat het niet zo zwart/wit is in de meeste gevallen. En wat is expres? Is de 'je houdt maar in of je gaat er af'-houding die we afgelopen seizoen zo vaak hebben gezien iemand expres er af rijden als het mis loopt?OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Senna was ook gewoon een brokkenpiloot. Maar dat is geen reactie op het punt dat ik maak. Vaak is het veel minder duidelijk.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah, Senna heeft Prost er moedwillig vanaf gerost op Suzuka. Dat was de zwartste zwarte vlag waard.![]()
Daar heb je stewards voor. Als een coureur zich langs iemand forceert in een bocht waar dat gewoon niet kan, en de andere coureur wordt van de baan gekegeld, is dat een zwarte vlag waard.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Senna was ook gewoon een brokkenpiloot. Maar dat is geen reactie op het punt dat ik maak. Vaak is het veel minder duidelijk.
De stewards zijn veel te soft geworden. De straffen veel te D66. Het mag allemaal een stuk strenger en harder gestraft worden. En als de actie te zwaar is voor een zwarte vlag, dan maar meteen de helft van de punten op iemand zijn licentie pakken.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Wtfquote:Op maandag 7 maart 2022 14:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)ander-albon/8280926/
Het was dus gewoon GP?
Dat kan ik bijna niet eens geloven als ik het terugluisterGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dus Silverstone was een zwarte vlag?quote:Op maandag 7 maart 2022 14:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daar heb je stewards voor. Als een coureur zich langs iemand forceert in een bocht waar dat gewoon niet kan, en de andere coureur wordt van de baan gekegeld, is dat een zwarte vlag waard.
De stewards zijn veel te soft geworden. De straffen veel te D66. Het mag allemaal een stuk strenger en harder gestraft worden. En als de actie te zwaar is voor een zwarte vlag, dan maar meteen de helft van de punten op iemand zijn licentie pakken.![]()
Het is ook heel raar om te denken dat zomaar iedereen kan inbreken op die radio eigenlijkquote:Op maandag 7 maart 2022 14:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wtf
Dat kan ik bijna niet eens geloven als ik het terugluister![]()
![]()
Nou ja, ik dacht gewoon dat Albon bij GP zat en in zijn microfoontje schreeuwde.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook heel raar om te denken dat zomaar iedereen kan inbreken op die radio eigenlijk![]()
Het verhaal was dat GP te emotioneel was en dat Albon toen gauw zijn headset had gepakt om Max te feliciteren.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook heel raar om te denken dat zomaar iedereen kan inbreken op die radio eigenlijk
Ik heb me suf gezocht naar beelden hiervan, maar ja, kon dus lang zoeken![]()
![]()
Niet echt. Zelfs Nuppi mocht op de radio, dan mag Alex het ook welquote:Op maandag 7 maart 2022 14:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook heel raar om te denken dat zomaar iedereen kan inbreken op die radio eigenlijkGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Als ik steward was die dag, had ham van mij de zwarte vlag gekregen ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus Silverstone was een zwarte vlag?
Net als iedereen die dat daar had gedaan.
Die rem actie van Max op ham was ook dom. Als je dat doortrekt naar de actie van ham, zou Max eigenlijk toen ook de zwarte vlag moeten krijgen. Hij had ham toen zoveel schade kunnen berokkenen dat ham niet meer verder kon, dus uit de wedstrijd gereden.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Voor de OP, updated 2022 schedule:
De rest zodra ik eraan toekom.![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
OP aangepast.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:30 schreef shiz het volgende:
Voor de OP, updated 2022 schedule:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest zodra ik eraan toekom.![]()
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ik ook niet, die stem van GP is echt anders. Maargoed, waarom zou Albon erover liegen? Ik vond het ook vreemd dat je GP helemaal niet hoorde trouwens. Alleen dat 'honestly' is hij volgens mij met zijn stem.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wtf
Dat kan ik bijna niet eens geloven als ik het terugluisterRini dankjewel.![]()
Dat zijn de waarschuwingen, niet de strafpuntenquote:Op maandag 7 maart 2022 14:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja maar dat hebben ze voor een bepaald iemand al verruimd
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
De compounds voor de eerste drie races. Opvallend is dat voor Australië de C4 wordt overgeslagen.
Wat is dat met die 'mandatory' sets?
Ik begreep dat je de race niet meer hoeft te starten op je banden uit Q2, dus logischerwijs zal iedereen op rood kwalificeren. Maar hoezo zijn de medium en de hard verplicht in de race? Moet je die dan beide gebruiken? Of slaat mandatory op iets anders?![]()
In de praktijk maakt het volgens mij geen fluit uit, maar het kan zijn dat ik een wijziging in het reglement gemist heb.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Bandenwissel is nog steeds verplicht bij de race, mischien dat ze daarop doelen?quote:Op maandag 7 maart 2022 18:17 schreef Sodemieters het volgende:
Ik begreep dat je de race niet meer hoeft te starten op je banden uit Q2, dus logischerwijs zal iedereen op rood kwalificeren. Maar hoezo zijn de medium en de hard verplicht in de race? Moet je die dan beide gebruiken? Of slaat mandatory op iets anders?![]()
Dus sowieso een medium of hard verplichtquote:Op maandag 7 maart 2022 18:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bandenwissel is nog steeds verplicht bij de race, mischien dat ze daarop doelen?![]()
![]()
Zouden ze vaker moeten doen. Afgelopen jaren zag je imo toch iets te vaak dat het verschil slechts een paar rondes groot genoeg was.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:12 schreef Starflyer het volgende:
De compounds voor de eerste drie races. Opvallend is dat voor Australië de C4 wordt overgeslagen.
[ afbeelding ]![]()
Hetzelfde als voorheen. In Q3 moet je verplicht de zachtste band gebruiken en in de race minimaal één set van de andere compounds. Die regel is niet veranderd ten opzichte van vorig jaar.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:17 schreef Sodemieters het volgende:
Ik begreep dat je de race niet meer hoeft te starten op je banden uit Q2, dus logischerwijs zal iedereen op rood kwalificeren. Maar hoezo zijn de medium en de hard verplicht in de race? Moet je die dan beide gebruiken? Of slaat mandatory op iets anders?No Dyson Barrier is going to stop me!
Misleidend plaatje dan, met dat 'mandatory'.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hetzelfde als voorheen. In Q3 moet je verplicht de zachtste band gebruiken en in de race minimaal één set van de andere compounds. Die regel is niet veranderd ten opzichte van vorig jaar.![]()
Het mandatory slaat er vooral op dat je minimaal een set van die compounds beschikbaar moet hebben voor de kwalificatie of race. Je mag ze dus niet eerder inleveren.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Misleidend plaatje dan, met dat 'mandatory'.No Dyson Barrier is going to stop me!
I knowquote:Op maandag 7 maart 2022 16:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat zijn de waarschuwingen, niet de strafpuntenMaar ook qua strafpunten heeft Lewis al tegen de max aan gezeten terwijl Max er lange tijd 0 heeft gehad.
Het slaat daarom helemaal nergens op dat MB Max probeert te framen als gevaarlijke rijder terwijl ze zelf stikken van de strafpunten vanwege onsportief gedrag.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Zozo wat een gewaagde actie van Pirelli!quote:Op maandag 7 maart 2022 18:12 schreef Starflyer het volgende:
[ afbeelding ]You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Toto mag wat mij betreft wel in 2021 blijven hangen. De rest van de wereld gaat wel doorquote:Op maandag 7 maart 2022 21:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
I knowMaar ook qua strafpunten heeft Lewis al tegen de max aan gezeten terwijl Max er lange tijd 0 heeft gehad.
Het slaat daarom helemaal nergens op dat MB Max probeert te framen als gevaarlijke rijder terwijl ze zelf stikken van de strafpunten vanwege onsportief gedrag.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Niet vergeten dat op het moment hij bijna tegen een ban aanzat er magisch een paar punten die in het verleden waren uitgedeeld verdwenen bleken te zijn, maarja, max is een racist, en de fia is een racistische bende die het op hem gemunt heeft... volgens Meneer Geit dan, met z'n 7 WDCsquote:Op maandag 7 maart 2022 21:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
I knowMaar ook qua strafpunten heeft Lewis al tegen de max aan gezeten terwijl Max er lange tijd 0 heeft gehad.
Het slaat daarom helemaal nergens op dat MB Max probeert te framen als gevaarlijke rijder terwijl ze zelf stikken van de strafpunten vanwege onsportief gedrag.![]()
Is dat allemaal echt waar joh?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:15 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Niet vergeten dat op het moment hij bijna tegen een ban aanzat er magisch een paar punten die in het verleden waren uitgedeeld verdwenen bleken te zijn, maarja, max is een racist, en de fia is een racistische bende die het op hem gemunt heeft... volgens Meneer Geit dan, met z'n 7 WDCs![]()
Van de interviews die ik de afgelopen dagen van Horner voorbij heb zien komen word je ook niet vrolijk als het gaat om het terugblikken. Gezeur over alle betrokkenen buiten Red Bull. Met de tests en het eerste raceweekend zijn er genoeg leuke dingen om het over te hebben.![]()
![]()
Waren die punten niet gewoon na 12 maanden vervallen?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:15 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Niet vergeten dat op het moment hij bijna tegen een ban aanzat er magisch een paar punten die in het verleden waren uitgedeeld verdwenen bleken te zijn, maarja, max is een racist, en de fia is een racistische bende die het op hem gemunt heeft... volgens Meneer Geit dan, met z'n 7 WDCs
De strafpunten van Lewis/Silverstone vervallen ook weer in juli
Die van Max/Monza en Jeddah in september en novemberWie dit leest is gek![]()
Hier de actuele stand en de vervaldatums
https://nl.motorsport.com(...)en-oppassen/7023886/Wie dit leest is gek![]()
Tsunoda heeft strafpunten voor het overschrijden van de pitlane entry-line.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hier de actuele stand en de vervaldatums
https://nl.motorsport.com(...)en-oppassen/7023886/
Perez voor het buiten de baan duwen van een andere rijder.
Maar noch Perez noch Hamilton heeft strafpunten gekregen toen Hamilton Perez langs de pit bollard duwde
Ik heb ook geen cc en kan niet met ideal betalen? Niet direct en niet via googleplay?quote:Op maandag 7 maart 2022 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dus dat ik geen cc heb, dus ik kan niet anders
Abonnementen kunnen kennelijk alleen met cc afgerekend worden
Feyenoord!!! * Barça![]()
Schijnt dat daar in de race ook geen straf voor is gegeven, dan zijn strafpunten zonder straf niet heel logischquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Tsunoda heeft strafpunten voor het overschrijden van de pitlane entry-line.
Perez voor het buiten de baan duwen van een andere rijder.
Maar noch Perez noch Hamilton heeft strafpunten gekregen toen Hamilton Perez langs de pit bollard duwde![]()
Waarom is soft in Q3 verplicht eigenlijk? Als jij denkt dat medium op een bepaalde baan sneller is dan soft, is het wel vreemd dat je die dan blijkbaar niet mag gebruiken..quote:Op maandag 7 maart 2022 19:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hetzelfde als voorheen. In Q3 moet je verplicht de zachtste band gebruiken en in de race minimaal één set van de andere compounds. Die regel is niet veranderd ten opzichte van vorig jaar.![]()
Nee dat bedoelde ik impliciet natuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schijnt dat daar in de race ook geen straf voor is gegeven, dan zijn strafpunten zonder straf niet heel logisch
Ik las ergens via de app wel PayPal mogelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen cc en kan niet met ideal betalen? Niet direct en niet via googleplay?
Abonnementen kunnen kennelijk alleen met cc afgerekend worden![]()
Hij zal, net als Toto, antwoorden op de vragen die gesteld worden. En de kan is groot dat er veel meer vragen worden gesteld over vorig jaar dan over die ene test dit jaar.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:31 schreef Sked het volgende:
Van de interviews die ik de afgelopen dagen van Horner voorbij heb zien komen word je ook niet vrolijk als het gaat om het terugblikken. Gezeur over alle betrokkenen buiten Red Bull. Met de tests en het eerste raceweekend zijn er genoeg leuke dingen om het over te hebben.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Dat er meer vragen over gesteld worden snap ik best, maar het is nog veel ja maar hunnie. Niet nodig wat mij betreft.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij zal, net als Toto, antwoorden op de vragen die gesteld worden. En de kan is groot dat er veel meer vragen worden gesteld over vorig jaar dan over die ene test dit jaar.![]()
Ben blij als we straks die eerste race achter de rug hebben, dan is hopelijk dat seizoen 2021 afgesloten want zelf ik begin daar klaar mee te rakenquote:Op maandag 7 maart 2022 22:31 schreef Sked het volgende:
Van de interviews die ik de afgelopen dagen van Horner voorbij heb zien komen word je ook niet vrolijk als het gaat om het terugblikken. Gezeur over alle betrokkenen buiten Red Bull. Met de tests en het eerste raceweekend zijn er genoeg leuke dingen om het over te hebben.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nope, Meneer had in Sochi 2020 meerdere strafpunten gekregen omdat hij vond dat hij zelf wel nocht bepalen waar hij zou proefstarten, hierdoor zat hij vanaf dat moment op het randje van een race ban, die strafpunten zijn later stilletjes verwijderd. Wat mij betreft valt dit in dezelfde lijn als het oprekken van het aantal waarschuwingen, een bepaalde coureur heeft moeite met zich op de baan normaal te gedragen, en ineens worden daarom maar allemaal regels aangepast en straffen veranderd om z'n wangedrag te accommoderen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Waren die punten niet gewoon na 12 maanden vervallen?
De strafpunten van Lewis/Silverstone vervallen ook weer in juli
Die van Max/Monza en Jeddah in september en november![]()
Geef eens een voorbeeld?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat er meer vragen over gesteld worden snap ik best, maar het is nog veel ja maar hunnie."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Wolff in die docu van Sky met de suggestie dat Wheatley nogal nauwe banden had met Masi, Horner die vervolgens benoemt dat Mercedes als eerste op de radio komt zeuren in Abu Dhabi en vindt dat Mercedes pestgedrag vertoont. Wolff die niet meer met Masi zou willen praten. Even zo wat ik uit de berichten van vandaag en gisteren lees nadat ze in Barcelona er een streep onder hadden gezet laten ze zich toch weer zulke uitspraken ontlokken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld?
Ik heb toch liever niet dat zulke dingen door blijven gaan borrelen in 2022, clashen zullen ze vast nog genoeg zonder dat Abu Dhabi er bijgehaald hoeft te worden.![]()
Zoals ik al zei, antwoorden op gerichte vragen. Wat moeten ze dan? Bij elke vraag zeggen 'no comment'?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:38 schreef Sked het volgende:
Wolff in die docu van Sky met de suggestie dat Wheatley nogal nauwe banden had met Masi, Horner die vervolgens benoemt dat Mercedes als eerste op de radio komt zeuren in Abu Dhabi en vindt dat Mercedes pestgedrag vertoont. Wolff die niet meer met Masi zou willen praten. Even zo wat ik uit de berichten van vandaag en gisteren lees nadat ze in Barcelona er een streep onder hadden gezet laten ze zich toch weer zulke uitspraken ontlokken.Als je er zo over denkt, kun je beter de media niet opzoeken. Want Abu Dhabi zal nog heeeeeel lang een gespreksonderwerp blijven. En logisch, gezien het controversiele karakter en de uiteindelijke impact.quote:Ik heb toch liever niet dat zulke dingen door blijven gaan borrelen in 2022, clashen zullen ze vast nog genoeg zonder dat Abu Dhabi er bijgehaald hoeft te worden."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Als je dat voor nu achter je wil laten kan je RB of Merc zijnde prima communiceren dat je er geen vragen over beantwoordt. Ze hebben wat dat betreft genoeg controle over de interviews. Als ik het nieuws niet op zoek mis ik dingen die ik wel wil lezen, dus het is maar zo, maar zoals duidelijk vind ik er het mijne van.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, antwoorden op gerichte vragen. Wat moeten ze dan? Bij elke vraag zeggen 'no comment'?
[..]
Als je er zo over denkt, kun je beter de media niet opzoeken. Want Abu Dhabi zal nog heeeeeel lang een gespreksonderwerp blijven. En logisch, gezien het controversiele karakter en de uiteindelijke impact.![]()
![]()
Ja, dat zouden ze kunnen doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:46 schreef Sked het volgende:
Als je dat voor nu achter je wil laten kan je RB of Merc zijnde prima communiceren dat je er geen vragen over beantwoordt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Dit is verrekte handig zeg:
https://f1calendar.com/generate
Zelf kiezen hoe je de kalender wilt, en dan toevoegen aan je eigen kalender, erg handig!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Niet stilletjes. Maar ook niet terecht inderdaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:20 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Nope, Meneer had in Sochi 2020 meerdere strafpunten gekregen omdat hij vond dat hij zelf wel nocht bepalen waar hij zou proefstarten, hierdoor zat hij vanaf dat moment op het randje van een race ban, die strafpunten zijn later stilletjes verwijderd. Wat mij betreft valt dit in dezelfde lijn als het oprekken van het aantal waarschuwingen, een bepaalde coureur heeft moeite met zich op de baan normaal te gedragen, en ineens worden daarom maar allemaal regels aangepast en straffen veranderd om z'n wangedrag te accommoderen.
https://www.racefans.net/(...)ce-start-violations/No Dyson Barrier is going to stop me!
Want het is van belang om telkens dezelfde stellingen te poneren, die we al lang kennen en die ook niet zullen wijzigen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, antwoorden op gerichte vragen. Wat moeten ze dan? Bij elke vraag zeggen 'no comment'?
[..]
Als je er zo over denkt, kun je beter de media niet opzoeken. Want Abu Dhabi zal nog heeeeeel lang een gespreksonderwerp blijven. En logisch, gezien het controversiele karakter en de uiteindelijke impact.Rini dankjewel.![]()
Nu pas?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben blij als we straks die eerste race achter de rug hebben, dan is hopelijk dat seizoen 2021 afgesloten want zelf ik begin daar klaar mee te raken
Na 2 weken het gejank en conspiracy verhalen van Hamilton fans gehoord te hebben was het voor mij klaar, volwassen mensen die als nu nog als kleuters hun zin proberen te krijgen is toch ontzettend triest, eigenlijk.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2022 18:41:12 ]![]()
Waarom niet? Welke toegevoegde waarde hebben deze antwoorden precies?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ja, dat zouden ze kunnen doen.![]()
Dat we als VER-fans zullen blijven horen en voelen dat we de titel gestolen hebben en dat we zullen blijven voelen dat HAM groot onrecht is aangedaan. Daarom mag Wolff blijven raaskallen, antwoorden geven op vragen die niemand hem stelt, proefballonetjes op blijven laten (Hamilton stopt misschien wel), geruchten blijven voeden om daarna doodleuk op te merken dat hij altijd heeft geweten dat HAM doorging. En dat allemaal straffeloos. Het wordt opgetekend en er zijn zelfs usefull idiots die het verdedigen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom niet? Welke toegevoegde waarde hebben deze antwoorden precies?
[ Bericht 0% gewijzigd door WismutVeilchen83 op 08-03-2022 19:42:11 ]Rini dankjewel.![]()
Tsja, dan kun je het ook zo draaien dat je het over dit jaar gaat hebben ipv 2021quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij zal, net als Toto, antwoorden op de vragen die gesteld worden. En de kan is groot dat er veel meer vragen worden gesteld over vorig jaar dan over die ene test dit jaar.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
De vragen worden gesteld en blijkbaar worden de artikelen gelezen en de programma's bekeken. Zolang 'wij' dat blijven doen, zullen de vragenstellers geen aanleiding zien om het te veranderen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom niet? Welke toegevoegde waarde hebben deze antwoorden precies?
Daar kunnen 'wij' dan weer over zeuren op een forum."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Waarom zou je dat willen doen? Er is dit jaar nog niks gebeurd. Behalve dat Masi afgeserveerd is, natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tsja, dan kun je het ook zo draaien dat je het over dit jaar gaat hebben ipv 2021"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Het is overigens nog 11 dagen, 19 uur en een slordige 50 minuten. Waarom aftellen naar een wintertest?"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Ik hoop dit jaar wel op meerdere teams die kunnen strijden om het wereldkampioenschap. Allicht wil ik dat Max hem weer wint, maar ik zie Leclerc ook wel races winnen, en Norris ook wel. Hamilton... tja. Als ie dit jaar de 8e niet haalt moet ie stoppen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
misschien omdat Viaplay deze wintertest gaat uitzenden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Het is overigens nog 11 dagen, 19 uur en een slordige 50 minuten. Waarom aftellen naar een wintertest?Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Haha, het wordt steeds gekker in dit topic. Je wilt toch niet serieus dat er straffen komen voor uitspraken in interviews?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat we als VER-fans zullen blijven horen en voelen dat we de titel gestolen hebben en dat we zullen blijven voelen dat HAM groot onrecht is aangedaan. Daarom mag Wolff blijven raaskallen, antwoorden geven op vragen die niemand hem stelt, proefballonetjes op blijven laten (Hamilton stopt misschien wel), geruchten blijven voeden om daarna doodleuk op te merken dat hij altijd heeft geweten dat HAM doorging. En dat allemaal straffeloos. Het wordt opgetekend en er zijn zelfs usefull idiots die het verdedigen.![]()
![]()
PayPal werkt inderdaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik las ergens via de app wel PayPal mogelijk.
Ziet nu te genieten van Max' onboard in Sochi. P20 naar P2Feyenoord!!! * Barça![]()
Je bedoelt zoals hoe Max Verstappen preventief een waarschuwing van de FIA kreeg nadat een zeker agressieve coureur die tegen een race ban aanzat begon te raaskallen in de media dat Max agressief was, en wellicht hém van de baan zou rijden in één van de laatste races?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Haha, het wordt steeds gekker in dit topic. Je wilt toch niet serieus dat er straffen komen voor uitspraken in interviews?![]()
Ik bedoel straffeloos toch niet in de zin van een straf in de vorm van boete ofzo. Ik bedoel dat media het gewoon niet meer brengen. Of op zijn minst van repliek dienen. Als Wolff zegt: ‘ik heb altijd al gedacht dat Hamilton door zou gaan’ dat niet kritiekloos quoten, maar zeggen: hey Pipo, je zegt dat nu wel, maar jij bent degene die met die onzin aan kwam zetten, niet iemand anders, maar jij. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Haha, het wordt steeds gekker in dit topic. Je wilt toch niet serieus dat er straffen komen voor uitspraken in interviews?Rini dankjewel.![]()
Aha. OK. Je weet het soms niet meer in dit topic. De user boven je denkt er kennelijk anders over.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik bedoel straffeloos toch niet in de zin van een straf in de vorm van boete ofzo. Ik bedoel dat media het gewoon niet meer brengen. Of op zijn minst van repliek dienen. Als Wolff zegt: ‘ik heb altijd al gedacht dat Hamilton door zou gaan’ dat niet kritiekloos quoten, maar zeggen: hey Pipo, je zegt dat nu wel, maar jij bent degene die met die onzin aan kwam zetten, niet iemand anders, maar jij. Zo moeilijk is dat niet.![]()
Die waarschuwing kwam zeker van Masi af? Die eikel zal ook werkelijk nooit eens iets beslissen in het voordeel van Verstappen hè? Ontslaan die vent.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:41 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals hoe Max Verstappen preventief een waarschuwing van de FIA kreeg nadat een zeker agressieve coureur die tegen een race ban aanzat begon te raaskallen in de media dat Max agressief was, en wellicht hém van de baan zou rijden in één van de laatste races?![]()
![]()
De FIA wou hoe dan ook geen Senna-Prostfinale na het eerste spannende seizoen in 5 jaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:41 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals hoe Max Verstappen preventief een waarschuwing van de FIA kreeg nadat een zeker agressieve coureur die tegen een race ban aanzat begon te raaskallen in de media dat Max agressief was, en wellicht hém van de baan zou rijden in één van de laatste races?
En dan slaat een waarschuwing automatisch op degene die voor staat in punten. Andersom werkt het niet. Niet omdat het Max is maar omdat hij toen meer punten had.Wie dit leest is gek![]()
Mooi die titelquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:25 schreef tripel7 het volgende:
https://gp33.nl/fia-geeft(...)an-afgenomen-worden/![]()
![]()
Het was toch echt een waarschuwing aan beiden dat we punten afgenomen konden worden.![]()
Het nieuwe seizoen gaat beginnen he mensen? Of gaan we het ook nog over die walgelijke Ferrari teamorder hebben in Oostenrijk 2002?
Laat toch allemaal gaan man.![]()
Nee, de FIA had zich weer eens laten gaslighten door het team van Hamilton dat er constant over begon in de media, zoveelste x in het afgelopen seizoen dat MB door te gaan zitten liegen in de media de situatie via de FIA naar hun hand wisten te zetten, alles voor de winst: https://www.theguardian.c(...)1-world-title-battle![]()
Het leuke is dat als HAM in de laatste ronde de deur had dicht gegooid en ze er samen af waren gegaan hij als 10e was geklasseerd. Maar Wolff had het te druk met klagen om zich dat te realiseren.Rini dankjewel.![]()
Je kan ook via facturering van je telefoonabonnement betalen. Heb ik ook gedaan nadat PP en Google play niet meewerkten en ik geen cc heb.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen cc en kan niet met ideal betalen? Niet direct en niet via googleplay?
Abonnementen kunnen kennelijk alleen met cc afgerekend wordenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Precies. Tijd dat al die Hamilton fans zich er gewoon bij neerleggen dat de beste rijder kampioen is geworden in het WDC en de beste auto in het WCC. Het is niet zo moeilijk en het is goed dat jij het goede voorbeeld geeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het nieuwe seizoen gaat beginnen he mensen? Of gaan we het ook nog over die walgelijke Ferrari teamorder hebben in Oostenrijk 2002?
Laat toch allemaal gaan man.
Ik ben echt benieuwd wat de eerste races van 2022 gaan brengen. Kan de Honda motor het opnemen tegen de weer verbeterde Mercedes? Heeft de investering van Ferrari in de 2022-auto er voor gezorgd dat ze weer competitief zijn? Kan Alpine verrassen? Gaat McLaren profiteren van de nieuwe regels en de Mercedes motor ten volle benutten zodat ze het iedereen lastig kunnen maken?
Super spannend. Belooft een mooi seizoen te worden. Aan de coureurs zal het niet liggen want op papier hebben we een ijzersterk veld.![]()
Volgens het Deense Extra Bladet is Kevin Magnussen de belangrijkste gegadigde om Mazepin te vervangen, mits gij can zijn huidige contract bij Chip Ganassi af kan komen. Ook Hulkenberg en Giovinazzi zouden een optie zijn.https://ekstrabladet.dk/s(...)meback/9164434?ilc=cquote:Comebacks zijn zeldzaam in de Formule 1, maar Kevin Magnussen heeft plotseling de kans om een zeer opmerkelijke te maken.
Ekstra Bladet verneemt dat de 29-jarige Deen in de running is om de ontslagen Rus Nikita Mazepin te vervangen bij Haas F1 Team.
Zaterdag beëindigde Haas het contract met Nikita Mazepin en de sponsoring met het Russische kunstmestbedrijf Uralkali als gevolg van de inval in Oekraïne.
Aanvankelijk zag het er naar uit dat reserve Pietro Fittipaldi zou invallen, maar de situatie is veranderd.
Na een seizoen met twee rookies in de auto's, wil het teammanagement meer ervaring.
Teameigenaar Gene Haas was duidelijk in zijn woorden zondag. Pietro Fittipaldi zal worden gebruikt voor de laatste wintertest, die donderdag begint, maar het team is de markt aan het verkennen.
- Ik denk dat we duidelijk iemand willen met meer echte ervaring. We zullen moeten zien wie er beschikbaar is, zei Gene Haas zondag tegen het persbureau AP.
Zonder namen te noemen.
Volgens Ekstra Bladets bronnen hebben ze naar drie alternatieven gekeken, en Kevin Magnussen staat goed in het veld.
De teameigenaar heeft altijd een goed oog gehad voor de Deen, net als teambaas Günther Steiner. Magnussen kent het team door en door en zou een goede match zijn met Mick Schumacher.
Aan de andere kant zijn er veel contracten en andere projecten die moeten worden geregeld en die begrip en oplossingen van anderen vereisen voordat zij kunnen slagen.
Magnussen heeft een deal met Chip Ganassi Racing voor nog drie races in 2022. Twee daarvan botsen met de Formule 1-kalender; de eerste is al over anderhalve week in Sebring, waar de Formule 1 tegelijkertijd haar seizoen begint in Bahrein.
Hij heeft een Le Mans project gepland met zijn vader.
En de grote factor is de driejarige overeenkomst met Peugeot in de WEC-serie. De Fransen mikken op twee of drie races dit seizoen; die botsen allemaal met de Formule 1, net als het vinden van tijd om te testen.
Kevin Magnussen moet hopen op begrip van zowel Chip Ganassi Racing als Peugeot vooraleer hij zijn handtekening kan zetten onder een nieuwe deal met Haas.
Achter de schermen heeft Nico Hülkenberg ook van zich laten horen, in een poging sponsors achter zich te krijgen. De 34-jarige Duitser beëindigde in 2019 zijn carrière bij Renault, viel in 2020 drie keer in bij Racing Point en werd vanaf 2021 reserve bij Aston Martin.
Meest realistische alternatief voor Magnussen is Antonio Giovinazzi, die tot vorig jaar voor Alfa Romeo reed. Maar als het mogelijk is, geeft het team de voorkeur aan de Deen.
Giovinazzi is de derde coureur van Ferrari, en het team heeft erg zijn best gedaan om hem in 2018 bij Haas te plaatsen in plaats van Magnussen. Günther Steiner en Gene Haas hadden echter andere ideeën.
Het doel van het team is om woensdag al duidelijkheid te krijgen.
Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)No Dyson Barrier is going to stop me!
Comebacks zijn zeldzaam.
Magnussen de nieuwe Schumacher
Ik ben benieuwd komend seizoen. Hoewel ik alles behalve hoop, denk ik dat Lewis echt niet meer gaat verzaken in zijn vele fouten van vorig jaar. Ik vraag mij ook af of het heilige vuur bij Max nu niet een klein beetje gedimd is door zijn felbegeerde titel en of dat hem niet wat zwakker kan maken. Als het maar een seizoen wordt met meerdere gegadigden zijn, dat is het mooist.
Ik vraag me af of Drive to Survive dit seizoen wel leuk gaat worden of dat het een Netflix docu wordt van Mercedes omdat Max niet meedoet en het seizoen natuurlijk voornamelijk Max vs. Lewis was.Of saté?![]()
HAM zal vast getergd zijn en elke keer als hij voor VER finisht zal hij dat op Insta en Twitter ook wel even laten zien. Maar hij wordt ook een dagje ouder en die fouten van vorig jaar waren niet uniek, hij en Mercedes maken al jaren de nodige fouten alleen viel het toen minder op.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:26 schreef Schnitzels het volgende:
Ik ben benieuwd komend seizoen. Hoewel ik alles behalve hoop, denk ik dat Lewis echt niet meer gaat verzaken in zijn vele fouten van vorig jaar. Ik vraag mij ook af of het heilige vuur bij Max nu niet een klein beetje gedimd is door zijn felbegeerde titel en of dat hem niet wat zwakker kan maken. Als het maar een seizoen wordt met meerdere gegadigden zijn, dat is het mooist.
Ik vraag me af of Drive to Survive dit seizoen wel leuk gaat worden of dat het een Netflix docu wordt van Mercedes omdat Max niet meedoet en het seizoen natuurlijk voornamelijk Max vs. Lewis was.
Ik denk daarbij dat waar de jaren en ervaring bij HAM in zijn nadeel beginnen te werken, ze bij VER in zijn voordeel beginnen te werken. Die heeft echt veel geleerd van vorig jaar.
Maar ik denk vooral dat dit jaar geen herhaling wordt van vorig jaar. Het wordt dit jaar geen VER tegen HAM. Ik vermoed dat het veel interessanter wordt en dat in ieder geval andere coureurs en teams puntjes gaan wegsnoepen van die twee waardoor je een andere dynamiek krijgt. En mogelijk gaan die andere zich zelfs mengen in de titelstrijd.![]()
Dat hoop ik dus ook. Ik gun het andere teams ook wel eens om meerdere overwinningen te halen. Ferrari en McLaren, en wellicht ook Alpha-Tauri. En eerlijk gezegd zie ik Alonso ook nog wel een race winnen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
HAM zal vast getergd zijn en elke keer als hij voor VER finisht zal hij dat op Insta en Twitter ook wel even laten zien. Maar hij wordt ook een dagje ouder en die fouten van vorig jaar waren niet uniek, hij en Mercedes maken al jaren de nodige fouten alleen viel het toen minder op.
Ik denk daarbij dat waar de jaren en ervaring bij HAM in zijn nadeel beginnen te werken, ze bij VER in zijn voordeel beginnen te werken. Die heeft echt veel geleerd van vorig jaar.
Maar ik denk vooral dat dit jaar geen herhaling wordt van vorig jaar. Het wordt dit jaar geen VER tegen HAM. Ik vermoed dat het veel interessanter wordt en dat in ieder geval andere coureurs en teams puntjes gaan wegsnoepen van die twee waardoor je een andere dynamiek krijgt. En mogelijk gaan die andere zich zelfs mengen in de titelstrijd.
Zoals ik eerder zei hoop ik ook dat Max zijn 2e wint komend seizoen. Maar ik zou het niet erg vinden als iemand anders dan Hamilton of Max een race wint."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Hij was gediskwalificeerd van die race als dat was gebeurdquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het leuke is dat als HAM in de laatste ronde de deur had dicht gegooid en ze er samen af waren gegaan hij als 10e was geklasseerd. Maar Wolff had het te druk met klagen om zich dat te realiseren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Haas dat een test mist begint ook een pijnlijke soap te worden.
Dan kun je een Magnussen met zn ervaring wel gebruiken. Al zie ik persoonlijk liever Nico HULKenberg.![]()
Haha. Het zijn juist die doorgedraaiede max-fappers die bij elke scheet van Lewis en Toto in de media razend worden en gaan bekritiseren. Waarbij niet alleen 2021 steeds aangehaald wordt maar tot 2008 toe.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Precies. Tijd dat al die Hamilton fans zich er gewoon bij neerleggen dat de beste rijder kampioen is geworden in het WDC en de beste auto in het WCC. Het is niet zo moeilijk en het is goed dat jij het goede voorbeeld geeft.
Alweer 14 jaar geleden dat Sir Lewis voor het eerst WDC werd.Wie dit leest is gek![]()
Wat betreft echte atleten die worden geweerd van toernooien heeft hij gelijk, maar hij mag zijn handjes dichtknijpen dat die überhaupt een formule 1 auto aan heeft mogen raken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:47 schreef 4-elements het volgende:
Nikita Mazepin noemt zijn ontslag bij Haas oneerlijk: ‘Mijn Formule 1-droom is afgepakt’
ADGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Misschien moet je even op Twitter gaan kijken... Het zijn juist de Hamilton fans die bij elke scheet van Red Bull of de media over Red Bull helemaal los gaan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Haha. Het zijn juist die doorgedraaiede max-fappers die bij elke scheet van Lewis en Toto in de media razend worden en gaan bekritiseren. Waarbij niet alleen 2021 steeds aangehaald wordt maar tot 2008 toe.
Alweer 14 jaar geleden dat Sir Lewis voor het eerst WDC werd.![]()
Reddit idem ditoquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:12 schreef TagForce het volgende:
[..]
Misschien moet je even op Twitter gaan kijken... Het zijn juist de Hamilton fans die bij elke scheet van Red Bull of de media over Red Bull helemaal los gaan.
Wist je trouwens dat....quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan kun je een Magnussen met zn ervaring wel gebruiken. Al zie ik persoonlijk liever Nico HULKenberg.![]()
Huldenberg spreekt heel goed Nederlands.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee geen idee man. Vertel.![]()
Jack is er gelukkig niet meer. Al zag ik hem nog wel flink interessant doen in een Ziggo reclamespotje.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Huldenberg spreekt heel goed Nederlands.![]()
Wat is er over 72 uur?Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Het zijn beide kampen. Kijk voor de grap maar eens op social media op een berichtje van F1 of van een niet-RB kanaal dat gaat over Max. Daarin wordt 90% van de comments gevuld door LH44-figuren die het hebben over een gegeven titel, over Masi die kampioen is geworden etc.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
ede max-fappers die bij elke scheet van Lewis en Toto in de media razend worden en gaan bekritiseren. Waarbij niet alleen 202Rini dankjewel.![]()
Ik realiseer me trouwens dat Ricciardo achter die 2 reed. Volgens mij klopt mijn theorie dan niet meer, want dan zou RIC, die 12e geworden is, als eerste over start/finish gekomen zijn en nog een rondje hebben moeten rijden omdat hij geen ronde meer achter lag. Of zat Sainz aan het einde van de ronde al direct achter Hamilton?quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij was gediskwalificeerd van die race als dat was gebeurdRini dankjewel.![]()
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik realiseer me trouwens dat Ricciardo achter die 2 reed. Volgens mij klopt mijn theorie dan niet meer, want dan zou RIC, die 12e geworden is, als eerste over start/finish gekomen zijn en nog een rondje hebben moeten rijden omdat hij geen ronde meer achter lag. Of zat Sainz aan het einde van de ronde al direct achter Hamilton?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik zie het wel gebeuren eigenlijk dat Fittipaldi die eerste 2 races even mag doen omdat hij toch al beschikbaar is, maar dat ze op de achtergrond wel bezig zijn met iets beters.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je 'theorie' klopt inderdaad van geen kant.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik realiseer me trouwens dat Ricciardo achter die 2 reed. Volgens mij klopt mijn theorie dan niet meer, want dan zou RIC, die 12e geworden is, als eerste over start/finish gekomen zijn en nog een rondje hebben moeten rijden omdat hij geen ronde meer achter lag. Of zat Sainz aan het einde van de ronde al direct achter Hamilton?![]()
https://nl.motorsport.com(...)ambassadeur/8842038/
Het heeft er alle schijn van dat Flavio Briatore terugkeert in de Formule 1. De inmiddels 71-jarige Italiaan is naar verluidt als ambassadeur aangetrokken door het management van de koningsklasse.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Veel meer zwart dan tijdens de launch dus.quote:No Dyson Barrier is going to stop me!
Mooie videoquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:37 schreef uitstapmodel het volgende:
A montage made by Sky F1 for 2021 Champ Max Verstappen
https://streamable.com/2cp8ms![]()
Vorig jaar vond ik Damon Hill en Ted heel erg fanboy-achtig.Ja ik hoop het ook.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
HAM zal vast getergd zijn en elke keer als hij voor VER finisht zal hij dat op Insta en Twitter ook wel even laten zien. Maar hij wordt ook een dagje ouder en die fouten van vorig jaar waren niet uniek, hij en Mercedes maken al jaren de nodige fouten alleen viel het toen minder op.
Maar ik denk vooral dat dit jaar geen herhaling wordt van vorig jaar. Het wordt dit jaar geen VER tegen HAM. Ik vermoed dat het veel interessanter wordt en dat in ieder geval andere coureurs en teams puntjes gaan wegsnoepen van die twee waardoor je een andere dynamiek krijgt. En mogelijk gaan die andere zich zelfs mengen in de titelstrijd.
Waar dit seizoen 10 overwinningen net genoeg was voor het kampioenschap, hoop ik eigenlijk dat het komend seizoen met 5-7 overwinningen al genoeg is.Of saté?![]()
Ik las het ook, zowel op Reddit als op Twitter. De mercedes zou extreem kleine sidepods hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:02 schreef Tarado het volgende:
wat is dat gerucht dat Mercedes morgen met een auto zonder sidepods komt?No Dyson Barrier is going to stop me!
ben benieuwdquote:Op woensdag 9 maart 2022 16:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las het ook, zowel op Reddit als op Twitter. De mercedes zou extreem kleine sidepods hebben.![]()
Dat zeggen we over 14 jaar ook over Max.....net nadat hij zijn 9de titel heeft gehaald.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Alweer 14 jaar geleden dat Sir Lewis voor het eerst WDC werd.
Ik hoop overigens dat Max met een straatlengte wint (4 gp's voor het einde van het seizoen al kampioen), dat Alonso 2de wordt, Leclerc, Norris en Russell in willekeurige volgorde de 3de,4de en 5de en dat Hamilton 7de wordt. Net achter Bottas.
Maar daar is nog helemaal niks over te zeggen. Er zit een limiet aan hoe lang je het over het design van de RB18 kunt hebben. En dat Mazepin eruit geflikkerd is boeit echt helemaal niemand.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het nieuwe seizoen gaat beginnen he mensen?
Nog 10 dagen, 22uur en 22 minuten. Dan hebben we iets om over te praten."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Waarom niet achtste? Daar ging ie toch voor?quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat zeggen we over 14 jaar ook over Max.....net nadat hij zijn 9de titel heeft gehaald.
Ik hoop overigens dat Max met een straatlengte wint (4 gp's voor het einde van het seizoen al kampioen), dat Alonso 2de wordt, Leclerc, Norris en Russell in willekeurige volgorde de 3de,4de en 5de en dat Hamilton 7de wordt. Net achter Bottas.![]()
![]()
Goed punt. Ricciardo 7de dan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waarom niet achtste? Daar ging ie toch voor?"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Nooit gedacht dat Lewis vóór de oorlog was.![]()
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
Als het niet om 'colored people' gaat, is hij niet geinteresseerd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Max zou een White Lives Matter mondkapje moeten dragen, lekker mindgames spelen. Maar dit valt me wel tegen van Lewis.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Lance staat er ook comfortabel bij trouwensGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Manmanman, wat een kansloos geval is het toch ookquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Manmanman, wat een kansloos geval is het toch ook![]()
![]()
Slordig dat ze niet even gewacht hebben totdat iedereen aanwezig is voordat ze zo'n statement maken.No Dyson Barrier is going to stop me!
Of iedereen houdt gewoon eens op met voorbarige conclusies trekken, zeker bij personages wie ze niet mogen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:31 schreef Starflyer het volgende:
Slordig dat ze niet even gewacht hebben totdat iedereen aanwezig is voordat ze zo'n statement maken.![]()
Had ook een vlucht eerder kunnen pakken om er wel bij te zijn. Alle anderen zijn er ook.quote:
Als het een BLM foto had moeten zijn had die wel voorop gestaan tho![]()
Wel raar dat ze niet zo’n moment morgen plannen, als iedereen er sowieso is.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wss maakt Lewis nog wel zijn eigen post met een statement.
Die natuurlijk bakken met kritiek gaat opleveren hier.![]()
Voor een BLM foto had Lewis ze laten wachten op 'm.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had ook een vlucht eerder kunnen pakken om er wel bij te zijn. Alle anderen zijn er ook.
Als het een BLM foto had moeten zijn had die wel voorop gestaan tho![]()
Wel raar dat ze niet zo’n moment morgen plannen, als iedereen er sowieso is.![]()
De vraag is natuurlijk waarom de geit nog niet in Bahrein was.Gezien het gegeven dat iedereen er is, is het ongetwijfeld vantevoren gecommuniceerd.quote:"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Hij was in Parijs bij de Fashion Week. Prioriteiten mensen!quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk waarom de geit nog niet in Bahrein was.Gezien het gegeven dat iedereen er is, is het ongetwijfeld vantevoren gecommuniceerd."Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
Een oorlog tussen blanken. He doesn't give a shit.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wss maakt Lewis nog wel zijn eigen post met een statement.
Die natuurlijk bakken met kritiek gaat opleveren hier."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Ik neem alles terug.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij was in Parijs bij de Fashion Week. Prioriteiten mensen!
![]()
Testsessies zijn van 8-12 uur en 13-17 uur.No Dyson Barrier is going to stop me!
https://www.haasf1team.co(...)returns-haas-f1-teamquote:“I was obviously very surprised but equally very excited to receive the call from Haas F1 Team,” stated Magnussen. “I was looking in a different direction regarding my commitments for 2022 but the opportunity to return to compete in Formula 1, and with a team I know extremely well, was simply too appealing. I really have to say thank you to both Peugeot and Chip Ganassi Racing for releasing me promptly – both are great organizations.
“Naturally, I also want to thank Gene Haas and Guenther Steiner for the chance to resume my Formula 1 career – I know just how competitive they both are and how keen they are to return to competing week in and week out. We’ve enjoyed a solid relationship and our positive association remained even when I left at the end of 2020. I’ve been briefed as much as possible on the development of the VF-22 and the potential in the package. There’s work to do but I’m excited to be a part of it. I can’t wait to get back behind the wheel of a Formula 1 car in Bahrain.”"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
Nu is het wachten tot Putin Denemarken binnenvalt.quote:"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Hahaha, ik had niet verwacht dat deze post zó snel bewaarheid zou worden, maar het gedoe rond die Oekraïne-foto bewijst het meteen. Allerlei usertjes meteen weer furieus, zonder zich ook maar even af te vragen waarom Hamilton niet op die foto staat.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Haha. Het zijn juist die doorgedraaiede max-fappers die bij elke scheet van Lewis en Toto in de media razend worden en gaan bekritiseren. Waarbij niet alleen 2021 steeds aangehaald wordt maar tot 2008 toe.
Ga lekker ergens anders de sfeer lopen verzieken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hahaha, ik had niet verwacht dat deze post zó snel bewaarheid zou worden, maar het gedoe rond die Oekraïne-foto bewijst het meteen. Allerlei usertjes meteen weer furieus, zonder zich ook maar even af te vragen waarom Hamilton niet op die foto staat.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Niet alleen hierquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hahaha, ik had niet verwacht dat deze post zó snel bewaarheid zou worden, maar het gedoe rond die Oekraïne-foto bewijst het meteen. Allerlei usertjes meteen weer furieus, zonder zich ook maar even af te vragen waarom Hamilton niet op die foto staat.
Dani Ric zat inderdaad eerste rang achter #44 toen Max als winnaar over de streep reed. Daarnaast werd Sainz mogelijk nog door Stroll ingehaald, dus bij een crash zouden beide titelrivalen buiten de punten zijn geëindigd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik realiseer me trouwens dat Ricciardo achter die 2 reed. Volgens mij klopt mijn theorie dan niet meer, want dan zou RIC, die 12e geworden is, als eerste over start/finish gekomen zijn en nog een rondje hebben moeten rijden omdat hij geen ronde meer achter lag. Of zat Sainz aan het einde van de ronde al direct achter Hamilton?Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Omdat de fashionshow waar hij naartoe was belangrijker is dan een statement maken tegen deze oorlog.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hahaha, ik had niet verwacht dat deze post zó snel bewaarheid zou worden, maar het gedoe rond die Oekraïne-foto bewijst het meteen. Allerlei usertjes meteen weer furieus, zonder zich ook maar even af te vragen waarom Hamilton niet op die foto staat.
Kleur zelf de vakjes maar in (kleur....grappig, he?).
Maar laten we eerlijk zijn. De foto is wel een mooier geheel door het ontbreken van een storende factor.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
hij zegt net op insta dat hij zijn vlucht had gemistquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn. De foto is wel een mooier geheel door het ontbreken van een storende factor.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Ja vast.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Een oorlog tussen blanken. He doesn't give a shit.![]()
Hij heeft zijn prive-jet gemist? Uitzonderlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij zegt net op insta dat hij zijn vlucht had gemist
Ho Pin Tung kwam hier ook al mee, vlak na de race. Dat als Hamilton en Verstappen in de laatste ronde waren gecrasht ze als nr 9 en 10 zouden zijn gefinisht, en dus Hamilton waarschijnlijk als nr 9 (tenzij ingrijpen wedstrijdleiding)quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik realiseer me trouwens dat Ricciardo achter die 2 reed. Volgens mij klopt mijn theorie dan niet meer, want dan zou RIC, die 12e geworden is, als eerste over start/finish gekomen zijn en nog een rondje hebben moeten rijden omdat hij geen ronde meer achter lag. Of zat Sainz aan het einde van de ronde al direct achter Hamilton?![]()
en dat klopte dus nietquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:45 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ho Pin Tung kwam hier ook al mee, vlak na de race. Dat als Hamilton en Verstappen in de laatste ronde waren gecrasht ze als nr 9 en 10 zouden zijn gefinisht, en dus Hamilton waarschijnlijk als nr 9 (tenzij ingrijpen wedstrijdleiding)Altijd onderweg naar het avontuur![]()
sorry, hij zei dat zijn vlucht vertraagd was. Mijn excuses, wat iets te snel met typenquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij heeft zijn prive-jet gemist? Uitzonderlijk.
Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Ik maak een grapje. Hij heeft zijn prive-jet verkocht.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
sorry, hij zei dat zijn vlucht vertraagd was. Mijn excuses, wat iets te snel met typen
Zat de carriere van Magnussen in Amerika op dood spoor? In die Haas is toch geen eer te behalen joh.![]()
Nope! Zou met Peugeot in de WEC gaan rijden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zat de carriere van Magnussen in Amerika op dood spoor? In die Haas is toch geen eer te behalen joh.No Dyson Barrier is going to stop me!
Nieuws over F1TV: Nederlands commentaar is vanaf juni 2022 beschikbaar.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
De feed van Viaplay?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nieuws over F1TV: Nederlands commentaar is vanaf juni 2022 beschikbaar.![]()
Nu is het helemaal onzinnig dat het eerst niet is...quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nieuws over F1TV: Nederlands commentaar is vanaf juni 2022 beschikbaar.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja of die van Olavquote:
Goede vraag idd.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Al besproken!quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Hamilton is niet tegen de war?No Dyson Barrier is going to stop me!
Hé moderators in dit topic, wat gaan jullie dit seizoen doen aan trollen? Vorig seizoen was het echt huilen met de pet op qua moderatie.
Voor zover ik begrepen heb zal 't dit seizoen wat anders gaan. Kunnen jullie dit ook toelichten? Laten we er voor zorgen dat dit geen VBL 2.0 wordt alsjeblieft.![]()
Waarom zou je je zelf zo dom voor doen, of is dit echt hoe je denkt?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Hamilton is niet tegen de war?Verstappen 0 WDC's![]()
Denk wel dat hij op een IndyCar-zitje had gehoopt toen hij naar de VS gingquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nope! Zou met Peugeot in de WEC gaan rijden.![]()
Ik had hem daarin eigenlijk eerder verwacht dan Grosjean. Neemt niet weg dat Grosjean het daar goed doet trouwens, die heeft het plezier in racen weer teruggevonden daar.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk wel dat hij op een IndyCar-zitje had gehoopt toen hij naar de VS gingThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Extra vuilniswagens ingehuurd voor het afval.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:39 schreef Twieki het volgende:
Hé moderators in dit topic, wat gaan jullie dit seizoen doen aan trollen? Vorig seizoen was het echt huilen met de pet op qua moderatie.
Voor zover ik begrepen heb zal 't dit seizoen wat anders gaan. Kunnen jullie dit ook toelichten? Laten we er voor zorgen dat dit geen VBL 2.0 wordt alsjeblieft.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mag ik hieruit afleiden dat jij de mening bent toegedaan dat het continue, ongefundeerd afzeiken van één coureur sfeerverhogend werkt?quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders de sfeer lopen verzieken.![]()
Ik luisterde toch al nooit naar het Nederlandse commentaar. Het Engelstalige commentaar was tot nu toe veel beter.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nieuws over F1TV: Nederlands commentaar is vanaf juni 2022 beschikbaar."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Nog altijd beter dan minachting doen over je medeusers.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Mag ik hieruit afleiden dat jij de mening bent toegedaan dat het continue, ongefundeerd afzeiken van één coureur sfeerverhogend werkt?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik vind het vrij logisch. De mensen die echt prijs stellen op Nederlands commentaar worden op deze manier min of meer gedwongen om naar Via Play te gaan. Ik snap wel dat ze hun commentaar in eerste instantie niet via F1 TV willen uitzenden. Want waarom zou je dan nog een abonnement bij hun afsluiten?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu is het helemaal onzinnig dat het eerst niet is...![]()
Uiteraard, maar dat is hier niet altijd een populaire mening gebleken... Olav Mol is hier door sommigen nog net niet heilig verklaard.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik luisterde toch al nooit naar het Nederlandse commentaar. Het Engelstalige commentaar was tot nu toe veel beter.![]()
Dat deed ik niet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan minachting doen over je medeusers.![]()
Oei, ik dacht juist dat we hier bij de Jacky Plooij fanclub zaten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is hier niet altijd een populaire mening gebleken... Olav Mol is hier door sommigen nog net niet heilig verklaard.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Nee, dat vinden we wel allemaal een lul.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:29 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Oei, ik dacht juist dat we hier bij de Jacky Plooij fanclub zaten.![]()
![]()
quote:Oké kapitein schijnheilquote:
Ga er gewoon niet op in dan is het zo klaar, zowel het tokkieverstappen kamp als het BLM Lewis kamp is hier vertegenwoordigd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Mag ik hieruit afleiden dat jij de mening bent toegedaan dat het continue, ongefundeerd afzeiken van één coureur sfeerverhogend werkt?
Beiden zijn niet te genieten idioten, die je moet negeren.Feyenoord!!! * Barça![]()
Zit hier iemand van het BLM kampquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ga er gewoon niet op in dan is het zo klaar, zowel het tokkieverstappen kamp als het BLM Lewis kamp is hier vertegenwoordigd.
Beiden zijn niet te genieten idioten, die je moet negeren.![]()
![]()
Kan iemand de reactie van deze troll verwijderen?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:39 schreef Twieki het volgende:
Voor zover ik begrepen heb zal 't dit seizoen wat anders gaan. Kunnen jullie dit ook toelichten? Laten we er voor zorgen dat dit geen VBL 2.0 wordt alsjeblieft."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Was het al beslist in maart dat jaar? Denk dat je in de war bent die GP van Brazilië was wel altijd vroeg in het seizoen maar op een gegeven moment verplaatst naar september/oktober waardoor er weleens een titel werd gepakt op Interlagos.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die fanclub heeft maar 1 lid: Jack Plooijquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:29 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Oei, ik dacht juist dat we hier bij de Jacky Plooij fanclub zaten.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Niet gekleurd ten faveure van Lewis?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik luisterde toch al nooit naar het Nederlandse commentaar. Het Engelstalige commentaar was tot nu toe veel beter.![]()
Ik vind dat heel erg meevallen.quote:"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Waarom je zelf zo te kakken te laten zetten? Nogmaals waarom is je haat zo groot dat je complete onzin gaat praten?quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als het niet om 'colored people' gaat, is hij niet geinteresseerd.Verstappen 0 WDC's![]()
Haat? Doe normaal. Ik vind de man hypocriet en lachwekkend.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:10 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Waarom je zelf zo te kakken te laten zetten? Nogmaals waarom is je haat zo groot dat je complete onzin gaat praten?"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Waarom is hij lachwekkend en hypocriet?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Haat? Doe normaal. Ik vind de man hypocriet en lachwekkend.Verstappen 0 WDC's![]()
Je hebt het tegen de moderator met de meest gekleurde bril op van heel dit subforum.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Mag ik hieruit afleiden dat jij de mening bent toegedaan dat het continue, ongefundeerd afzeiken van één coureur sfeerverhogend werkt?
En geloof me, dat is flink gekleurd.![]()
Since Kevin Magnussen is going to be driving for Haas this year...here's a clip from Drive to Survive containing the in"famous" door smash scene.
https://streamable.com/wdsi5s
fokfokfokking (;![]()
hele docu gezien en op zich prima, tot Saudi-Arabië aan de beurt kwam. Vanaf die race is het prutswerk en gewoon een en al Mercedes gekwetter. Sterker nog, ze hebben de racewinnende move van Max niet laten zien en het feest van Max totaal niet. In plaats daarvan blijven ze inhakken op de FIA en Masi.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:37 schreef uitstapmodel het volgende:
A montage made by Sky F1 for 2021 Champ Max Verstappen
https://streamable.com/2cp8ms
Ze vergeten compleet dat Mercedes het zelf heeft weggegooidAltijd onderweg naar het avontuur![]()
Er was geen race winnende move van Max, Masi gaf de winnende move door een verstandverbijstering, en teveel luisteren naar Horner...quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hele docu gezien en op zich prima, tot Saudi-Arabië aan de beurt kwam. Vanaf die race is het prutswerk en gewoon een en al Mercedes gekwetter. Sterker nog, ze hebben de racewinnende move van Max niet laten zien en het feest van Max totaal niet. In plaats daarvan blijven ze inhakken op de FIA en Masi.
Ze vergeten compleet dat Mercedes het zelf heeft weggegooidVerstappen 0 WDC's![]()
Om redenen die je bij voorkeur eerst zelf verzint.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Haat? Doe normaal. Ik vind de man hypocriet en lachwekkend.![]()
Ze hebben wel een duidelijke british bias, dus dat gaat lachen worden met Ham vs Rus, maar ik vind het op zich wel meevallen qua specifieke Lewis focus. Misschien omdat ze over 4 coureurs kunnen kwijlen (Albon meegeteld)quote:Schapen zijn relax.![]()
Hier nu nog mee bezig zijnquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:47 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Er was geen race winnende move van Max, Masi gaf de winnende move door een verstandverbijstering, en teveel luisteren naar Horner...![]()
![]()
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:47 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Er was geen race winnende move van Max, Masi gaf de winnende move door een verstandverbijstering, en teveel luisteren naar Horner...![]()
Rini dankjewel.![]()
Prima toch. F1 gaat om innoverenquote:Op donderdag 10 maart 2022 06:24 schreef PzKpfw het volgende:
https://www.gptoday.net/n(...)-sidepods-in-bahrein
Daar gaan we weer.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ja, als je bijv. kijkt naar het commentaar tijdens de laatste race van vorig jaar, dan was er echt geen Hamilton bias, eerder omgekeerd. Sowieso vind ik ze over het algemeen behoorlijk neutraal als het om Hamilton gaat. Ze hebben wel de neiging om soms iets te positief te zijn over Russell en Norris.quote:Op donderdag 10 maart 2022 00:47 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Ze hebben wel een duidelijke british bias, dus dat gaat lachen worden met Ham vs Rus, maar ik vind het op zich wel meevallen qua specifieke Lewis focus. Misschien omdat ze over 4 coureurs kunnen kwijlen (Albon meegeteld)
Het Engelse commentaar is in ieder geval een stuk neutraler dan het Nederlandse (of het Duitse) commentaar.![]()
Nee, die is in de war.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Hamilton is niet tegen de war?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
RIP red bullquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:02 schreef Dauthi het volgende:
En dan maar hopen dat die van Newey beter is.
https://www.racefans.net/(...)ahead-of-final-test/![]()
Precies, beetje het dubbele diffusor idee.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Op de één of andere manier vrees je dat dit geweldig gaat werken.
De auto is buiten de sidepods wel "dik", als in letterlijk dik.![]()
Als zonder sidepods rijden sneller is dan zou dat opzicht kostentechnisch gunstig zijnGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
ziet er iig mooi clean uitquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als zonder sidepods rijden sneller is dan zou dat opzicht kostentechnisch gunstig zijn![]()
Doen ze alleen maar als afleiding, dat de teams hier veel tijd aan gaan verpesten. Ondertussen rijden ze met een illegale motor deze test en is de auto van Barcelona hun wapen /s![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:49 schreef mikieu het volgende:
Doen ze alleen maar als afleiding, dat de teams hier veel tijd aan gaan verpesten. Ondertussen rijden ze met een illegale motor deze test en is de auto van Barcelona hun wapen /s
Zou zo kunnen!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Koelingsproblemen wellicht?quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:49 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Moge dat ding een onbetrouwbaar stuk rommel zijn.![]()
![]()
Preciesquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Koelingsproblemen wellicht?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Red Bull vindt de Mercedes niet legaal
Slechte verliezers
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf![]()
Slechte titel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:54 schreef Johannes788 het volgende:
Slechte verliezers
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Misschien hebben ze wel koeling via de bodemGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Net zoals Mercedes vorig jaar van alles op de RBR aan te merken had. Is prima dat ze dat vinden, het laatste oordeel is aan de FIA!quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:54 schreef Johannes788 het volgende:
Slechte verliezers
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmfNo Dyson Barrier is going to stop me!
Kijken er hier mensen via F1 TV app? Ik heb na een kwartier proberen nog geen beeld…
Edit: en nu net nadat ik de post plaats werkt het lol![]()
Degene die een stream missen alstu
Een 1080p stream
https://willsports.net/state-warriors-vs-clippers/![]()
Vooral die Mercedes, RBR zag er stukken beter uit.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:09 schreef Evenstar het volgende:
Dat stuiteren is wel heel apart om te zien.![]()
RB heeft dan ook een miljoen vleugels eraan gehangen. Mercedes heeft nietsquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:23 schreef mikieu het volgende:
[..]
Vooral die Mercedes, RBR zag er stukken beter uit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Ook apart dat de motor met de grootste problemen qua koeling nu in een auto zit zonder sidepods. Moeten ze daar wel heel erg zeker van hun updates zijn.![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Kijk via de site. Geen probleem gehad om meteen een stream te krijgen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:03 schreef Eagles89 het volgende:
Kijken er hier mensen via F1 TV app? Ik heb na een kwartier proberen nog geen beeld…
Edit: en nu net nadat ik de post plaats werkt het lol
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ik denk dat ze netto net zo veel oppervlakte hebben voor intake als enkele andere teams. Het zit alleen aan de zijkant van de auto in plaats van erbuiten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:25 schreef Evenstar het volgende:
Ook apart dat de motor met de grootste problemen qua koeling nu in een auto zit zonder sidepods. Moeten ze daar wel heel erg zeker van hun updates zijn.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Koelingsproblemen wellicht?![]()
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind de 'sidepods' van de Merc in grote lijnen overeenkomen met Williams.![]()
Klinkt toch logisch?quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:47 schreef Tarado het volgende:
wat zegt die man nou? Koele benzine koel je de motor enigzins mee![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:54 schreef Johannes788 het volgende:
Slechte verliezers
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Brawn heeft zelf gesteld dat alles wat wellicht volgens de regels mag, maar in strijd is met geest van de regels, kan worden verbannen.
Het politieke onderdeel van de sport is dit jaar wellicht nog belangrijker dan voorgaande seizoenen.A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Oke ik heb besloten dat ik dit komend seizoen beide mogelijkheden neem. Dus en F1tv en Viaplay.
Ik kijk nu via de desktop en het valt mij op dat viaplay voorloopt op F1tv
Volgens mij hoor ik Alard Kalff? en nog iemand.
Wie is die andere?And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Sebastiaan Bleekemolenquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:53 schreef ondeugend het volgende:
Oke ik heb besloten dat ik dit komend seizoen beide mogelijkheden neem. Dus en F1tv en Viaplay.
Ik kijk nu via de desktop en het valt mij op dat viaplay voorloopt op F1tv
Volgens mij hoor ik Alard Kalff? en nog iemand.
Wie is die andere?![]()
Maar dan hebben we het volgende issue: wat bepaalt of iets in strijd is met de geest van de regels?quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:50 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Brawn heeft zelf gesteld dat alles wat wellicht volgens de regels mag, maar in strijd is met geest van de regels, kan worden verbannen.
Het politieke onderdeel van de sport is dit jaar wellicht nog belangrijker dan voorgaande seizoenen.Rini dankjewel.![]()
Thanksquote:
And everything under the sun is in tune
Sympathiekquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Issue?quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar dan hebben we het volgende issue: wat bepaalt of iets in strijd is met de geest van de regels?
F1 heeft vastgelegd dat Brawn verre gaande bevoegdheden heeft om "loopholes" sneller te dichten.A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
RBR zegt niets te hebben gezegd over de Merc..quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:54 schreef Johannes788 het volgende:
Slechte verliezers
Media![]()
de Horner haat onder de hamfans is wel enorm, zal nog tot Hamiltons begrafenis en lang erna duren vrees ikquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:13 schreef mikieu het volgende:
[..]
RBR zegt niets te hebben gezegd over de Merc..
Media![]()
Iig hebben de heren het over een rode vlag ipv code rood.
+3 punten extra.And everything under the sun is in tune
Jammer, altijd lachen om code roodquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:18 schreef ondeugend het volgende:
Iig hebben de heren het over een rode vlag ipv code rood.
+3 punten extra.![]()
![]()
![]()
En is alweer ontkend.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:54 schreef Johannes788 het volgende:
Slechte verliezers
Horner heeft met niemand over Mercedes gesproken.No Dyson Barrier is going to stop me!
Evenstar
![]()
Waren er ook geen geruchten dat RB met een hele andere auto zou komen vandaag? Ziet er aardig zelfde uit?![]()
Mercedes speelt nog heel graag Dolfijntje
Zelfs met de nieuwe trim
[edit]
Ah het viel de regisseur ook opN/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
ze schijnen pas morgen met de updates te komenquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:43 schreef Evenstar het volgende:
Waren er ook geen geruchten dat RB met een hele andere auto zou komen vandaag? Ziet er aardig zelfde uit?![]()
Evenstar
![]()
Thanks!quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze schijnen pas morgen met de updates te komen![]()
Today 08:50 AMquote:https://www.auto-motor-un(...)rtests/?clearCache=1quote:Adrian Newey erzählt uns, dass die Red Bull-Upgrades erst am Freitag und Samstag kommen. "Ihr werdet sie mit bloßem Auge erkennen." Der Red Bull von heute ist mehr oder weniger Stand Barcelona.![]()
Evenstar
![]()
Hoop wel dat ze alle gezeik over mogelijke illegale sidepods deze week nog oplossen. Niet weer halverwege een seizoen regels aanpassen.
Het is of legaal of niet, niet wekenlang mierenneuken,![]()
Zo, maar even aangeslingerd.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Jesus wat lelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:49 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Moge dat ding een onbetrouwbaar stuk rommel zijn.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Dat is wel heel simplistisch, in de F1 is zelden iets legaal of niet. Zeer groot grijs gebied. Maar ze hebben aangekondigd dit jaar snel en hard regels aan te passen mogen ze iets zien wat hun niet bevalt en in strijd zou zijn met de geest van de regel die het zou schenden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:52 schreef Evenstar het volgende:
Hoop wel dat ze alle gezeik over mogelijke illegale sidepods deze week nog oplossen. Niet weer halverwege een seizoen regels aanpassen.
Over kleine sidepods gesproken, uit de oude doos, de Lamborghini 291 uit 1991quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:52 schreef Evenstar het volgende:
![]()
![]()
Evenstar
![]()
Klopt, maar dan nog kan je er wel snel over beslissen. Niet nu wekenlang niks doen en dan ergens tijdens GP #6 ingrijpen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is wel heel simplistisch, in de F1 is zelden iets legaal of niet. Zeer groot grijs gebied. Maar ze hebben aangekondigd dit jaar snel en hard regels aan te passen mogen ze iets zien wat hun niet bevalt en in strijd zou zijn met de geest van de regel die het zou schenden.![]()
Hij zou vooral gewezen hebben op de mirror mounts, die als vleugel fungeren en niet sec als standaard voor de spiegel.quote:![]()
Geloof mij nou maar dat Mercedes al lang bij de FIA nagevraagd hebben of dit concept mag. Dan sturen ze gewoon een mailtje met 'we denken hieraan' en dat wordt dan bevestigd dat het mag. Doen andere teams overigens ook.Rini dankjewel.![]()
Alles staat en valt uiteindelijk bij die 2 die de kwalis en races gaan doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:05 schreef Doevelaer het volgende:
Ik kan wel wennen aan deze Viaplay verslaggeving![]()
sjongejongejonge, ik vind de presentatie vij viaplay echt compleet ruk. Guido prima, maar het doet allemaal zo saai en serieus aan en die limburgse die in de pitlane loopt komt niet heel snugger over. Vast offtopic, maar ik moest het ergens even kwijt. Dat was bij Ziggo toch wat prettiger allemaal.
Ook het commentaar vind ik belabberd overigens.Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Het is juist minder sesamstraat en daardoor een stuk beterquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:08 schreef Danny het volgende:
sjongejongejonge, ik vind de presentatie vij viaplay echt compleet ruk. Guido prima, maar het doet allemaal zo saai en serieus aan en die limburgse die in de pitlane loopt komt niet heel snugger over. Vast offtopic, maar ik moest het ergens even kwijt. Dat was bij Ziggo toch wat prettiger allemaal.
Ook het commentaar vind ik belabberd overigens.![]()
ja is verder prima, ik kijk dit via desktop en het enige wat ik mis is dat ik het niet niet kan minimaliseren zoals bij ziggo maar dat kan uiteraard ook aan mij liggenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:05 schreef Doevelaer het volgende:
Ik kan wel wennen aan deze Viaplay verslaggeving![]()
Nelson vind ik ook bij andere klassen echt hartstikke prima. Melroy Heemskerk moet ik nog meemakenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Alles staat en valt uiteindelijk bij die 2 die de kwalis en races gaan doen.![]()
Haar manier van praten is wat simpel ja, maar inhoudelijk kan het natuurlijk nooit erger dan Jack.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:08 schreef Danny het volgende:
Ook het commentaar vind ik belabberd overigens.
Commentaar is prima![]()
Je zou bijna denken dat er mensen zijn die dat zakelijke geen zak aan vinden en gewoon vrede hadden met Ziggo. Niet iedereen denkt als jij hè.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het is juist minder sesamstraat en daardoor een stuk beter
En mijn ervaring is ook dat het juist de fans die al heel lang de F1 volgen er zo over denken, voor je daar over begint.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De pitreporter kan nooit slechter zijn dan Jack.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:08 schreef Danny het volgende:
Ook het commentaar vind ik belabberd overigens.Rini dankjewel.![]()
Lijkt wel het Lotus 80 idee. Hele auto een vleugel maken.quote:"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Evenstar
![]()
Mercedes heeft wel veel wheelspin de hele tijd, naast dat het stuitert als een stuiterbal.![]()
je kan best vrede gehad hebben met ziggo maar dan 2 1/2 uur op de eerste dag dit al kut vinden lijkt me ook wat overdrevenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat er mensen zijn die dat zakelijke geen zak aan vinden en gewoon vrede hadden met Ziggo. Niet iedereen denkt als jij hè.
En mijn ervaring is ook dat het juist de fans die al heel lang de F1 volgen er zo over denken, voor je daar over begint.![]()
Ach ze zijn nog maar net begonnenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:08 schreef Danny het volgende:
Ook het commentaar vind ik belabberd overigens.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties Forumhop: Hop naar: