Een oorlog tussen blanken. He doesn't give a shit.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wss maakt Lewis nog wel zijn eigen post met een statement.
Die natuurlijk bakken met kritiek gaat opleveren hier.
Ik neem alles terug.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij was in Parijs bij de Fashion Week. Prioriteiten mensen!
quote:“I was obviously very surprised but equally very excited to receive the call from Haas F1 Team,” stated Magnussen. “I was looking in a different direction regarding my commitments for 2022 but the opportunity to return to compete in Formula 1, and with a team I know extremely well, was simply too appealing. I really have to say thank you to both Peugeot and Chip Ganassi Racing for releasing me promptly – both are great organizations.
“Naturally, I also want to thank Gene Haas and Guenther Steiner for the chance to resume my Formula 1 career – I know just how competitive they both are and how keen they are to return to competing week in and week out. We’ve enjoyed a solid relationship and our positive association remained even when I left at the end of 2020. I’ve been briefed as much as possible on the development of the VF-22 and the potential in the package. There’s work to do but I’m excited to be a part of it. I can’t wait to get back behind the wheel of a Formula 1 car in Bahrain.”
Nu is het wachten tot Putin Denemarken binnenvalt.quote:
Hahaha, ik had niet verwacht dat deze post zó snel bewaarheid zou worden, maar het gedoe rond die Oekraïne-foto bewijst het meteen. Allerlei usertjes meteen weer furieus, zonder zich ook maar even af te vragen waarom Hamilton niet op die foto staat.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Haha. Het zijn juist die doorgedraaiede max-fappers die bij elke scheet van Lewis en Toto in de media razend worden en gaan bekritiseren. Waarbij niet alleen 2021 steeds aangehaald wordt maar tot 2008 toe.
Alweer 14 jaar geleden dat Sir Lewis voor het eerst WDC werd.
Ga lekker ergens anders de sfeer lopen verzieken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hahaha, ik had niet verwacht dat deze post zó snel bewaarheid zou worden, maar het gedoe rond die Oekraïne-foto bewijst het meteen. Allerlei usertjes meteen weer furieus, zonder zich ook maar even af te vragen waarom Hamilton niet op die foto staat.
Niet alleen hierquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hahaha, ik had niet verwacht dat deze post zó snel bewaarheid zou worden, maar het gedoe rond die Oekraïne-foto bewijst het meteen. Allerlei usertjes meteen weer furieus, zonder zich ook maar even af te vragen waarom Hamilton niet op die foto staat.
Dani Ric zat inderdaad eerste rang achter #44 toen Max als winnaar over de streep reed. Daarnaast werd Sainz mogelijk nog door Stroll ingehaald, dus bij een crash zouden beide titelrivalen buiten de punten zijn geëindigd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik realiseer me trouwens dat Ricciardo achter die 2 reed. Volgens mij klopt mijn theorie dan niet meer, want dan zou RIC, die 12e geworden is, als eerste over start/finish gekomen zijn en nog een rondje hebben moeten rijden omdat hij geen ronde meer achter lag. Of zat Sainz aan het einde van de ronde al direct achter Hamilton?
Omdat de fashionshow waar hij naartoe was belangrijker is dan een statement maken tegen deze oorlog.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn. De foto is wel een mooier geheel door het ontbreken van een storende factor.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nooit gedacht dat Lewis vóór de oorlog was.![]()
[ afbeelding ]
hij zegt net op insta dat hij zijn vlucht had gemistquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn. De foto is wel een mooier geheel door het ontbreken van een storende factor.
Ja vast.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Een oorlog tussen blanken. He doesn't give a shit.
Hij heeft zijn prive-jet gemist? Uitzonderlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij zegt net op insta dat hij zijn vlucht had gemist
Ho Pin Tung kwam hier ook al mee, vlak na de race. Dat als Hamilton en Verstappen in de laatste ronde waren gecrasht ze als nr 9 en 10 zouden zijn gefinisht, en dus Hamilton waarschijnlijk als nr 9 (tenzij ingrijpen wedstrijdleiding)quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik realiseer me trouwens dat Ricciardo achter die 2 reed. Volgens mij klopt mijn theorie dan niet meer, want dan zou RIC, die 12e geworden is, als eerste over start/finish gekomen zijn en nog een rondje hebben moeten rijden omdat hij geen ronde meer achter lag. Of zat Sainz aan het einde van de ronde al direct achter Hamilton?
en dat klopte dus nietquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:45 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ho Pin Tung kwam hier ook al mee, vlak na de race. Dat als Hamilton en Verstappen in de laatste ronde waren gecrasht ze als nr 9 en 10 zouden zijn gefinisht, en dus Hamilton waarschijnlijk als nr 9 (tenzij ingrijpen wedstrijdleiding)
sorry, hij zei dat zijn vlucht vertraagd was. Mijn excuses, wat iets te snel met typenquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij heeft zijn prive-jet gemist? Uitzonderlijk.
Ik maak een grapje. Hij heeft zijn prive-jet verkocht.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
sorry, hij zei dat zijn vlucht vertraagd was. Mijn excuses, wat iets te snel met typen
Nope! Zou met Peugeot in de WEC gaan rijden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zat de carriere van Magnussen in Amerika op dood spoor? In die Haas is toch geen eer te behalen joh.
De feed van Viaplay?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nieuws over F1TV: Nederlands commentaar is vanaf juni 2022 beschikbaar.
Nu is het helemaal onzinnig dat het eerst niet is...quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja of die van Olavquote:
Al besproken!quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Hamilton is niet tegen de war?
Waarom zou je je zelf zo dom voor doen, of is dit echt hoe je denkt?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Hamilton is niet tegen de war?
Denk wel dat hij op een IndyCar-zitje had gehoopt toen hij naar de VS gingquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nope! Zou met Peugeot in de WEC gaan rijden.
Ik had hem daarin eigenlijk eerder verwacht dan Grosjean. Neemt niet weg dat Grosjean het daar goed doet trouwens, die heeft het plezier in racen weer teruggevonden daar.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk wel dat hij op een IndyCar-zitje had gehoopt toen hij naar de VS ging
Extra vuilniswagens ingehuurd voor het afval.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:39 schreef Twieki het volgende:
Hé moderators in dit topic, wat gaan jullie dit seizoen doen aan trollen? Vorig seizoen was het echt huilen met de pet op qua moderatie.
Voor zover ik begrepen heb zal 't dit seizoen wat anders gaan. Kunnen jullie dit ook toelichten? Laten we er voor zorgen dat dit geen VBL 2.0 wordt alsjeblieft.
Mag ik hieruit afleiden dat jij de mening bent toegedaan dat het continue, ongefundeerd afzeiken van één coureur sfeerverhogend werkt?quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders de sfeer lopen verzieken.
Ik luisterde toch al nooit naar het Nederlandse commentaar. Het Engelstalige commentaar was tot nu toe veel beter.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog altijd beter dan minachting doen over je medeusers.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Mag ik hieruit afleiden dat jij de mening bent toegedaan dat het continue, ongefundeerd afzeiken van één coureur sfeerverhogend werkt?
Ik vind het vrij logisch. De mensen die echt prijs stellen op Nederlands commentaar worden op deze manier min of meer gedwongen om naar Via Play te gaan. Ik snap wel dat ze hun commentaar in eerste instantie niet via F1 TV willen uitzenden. Want waarom zou je dan nog een abonnement bij hun afsluiten?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu is het helemaal onzinnig dat het eerst niet is...
Uiteraard, maar dat is hier niet altijd een populaire mening gebleken... Olav Mol is hier door sommigen nog net niet heilig verklaard.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik luisterde toch al nooit naar het Nederlandse commentaar. Het Engelstalige commentaar was tot nu toe veel beter.
Dat deed ik niet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan minachting doen over je medeusers.
Oei, ik dacht juist dat we hier bij de Jacky Plooij fanclub zaten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is hier niet altijd een populaire mening gebleken... Olav Mol is hier door sommigen nog net niet heilig verklaard.
Nee, dat vinden we wel allemaal een lul.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:29 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Oei, ik dacht juist dat we hier bij de Jacky Plooij fanclub zaten.
quote:
Oké kapitein schijnheilquote:
Ga er gewoon niet op in dan is het zo klaar, zowel het tokkieverstappen kamp als het BLM Lewis kamp is hier vertegenwoordigd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Mag ik hieruit afleiden dat jij de mening bent toegedaan dat het continue, ongefundeerd afzeiken van één coureur sfeerverhogend werkt?
Zit hier iemand van het BLM kampquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ga er gewoon niet op in dan is het zo klaar, zowel het tokkieverstappen kamp als het BLM Lewis kamp is hier vertegenwoordigd.
Beiden zijn niet te genieten idioten, die je moet negeren.
Kan iemand de reactie van deze troll verwijderen?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:39 schreef Twieki het volgende:
Hé moderators in dit topic, wat gaan jullie dit seizoen doen aan trollen? Vorig seizoen was het echt huilen met de pet op qua moderatie.
Voor zover ik begrepen heb zal 't dit seizoen wat anders gaan. Kunnen jullie dit ook toelichten? Laten we er voor zorgen dat dit geen VBL 2.0 wordt alsjeblieft.
Was het al beslist in maart dat jaar? Denk dat je in de war bent die GP van Brazilië was wel altijd vroeg in het seizoen maar op een gegeven moment verplaatst naar september/oktober waardoor er weleens een titel werd gepakt op Interlagos.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Haha. Het zijn juist die doorgedraaiede max-fappers die bij elke scheet van Lewis en Toto in de media razend worden en gaan bekritiseren. Waarbij niet alleen 2021 steeds aangehaald wordt maar tot 2008 toe.
Alweer 14 jaar geleden dat Sir Lewis voor het eerst WDC werd.
Die fanclub heeft maar 1 lid: Jack Plooijquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:29 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Oei, ik dacht juist dat we hier bij de Jacky Plooij fanclub zaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |