https://ekstrabladet.dk/s(...)meback/9164434?ilc=cquote:Comebacks zijn zeldzaam in de Formule 1, maar Kevin Magnussen heeft plotseling de kans om een zeer opmerkelijke te maken.
Ekstra Bladet verneemt dat de 29-jarige Deen in de running is om de ontslagen Rus Nikita Mazepin te vervangen bij Haas F1 Team.
Zaterdag beëindigde Haas het contract met Nikita Mazepin en de sponsoring met het Russische kunstmestbedrijf Uralkali als gevolg van de inval in Oekraïne.
Aanvankelijk zag het er naar uit dat reserve Pietro Fittipaldi zou invallen, maar de situatie is veranderd.
Na een seizoen met twee rookies in de auto's, wil het teammanagement meer ervaring.
Teameigenaar Gene Haas was duidelijk in zijn woorden zondag. Pietro Fittipaldi zal worden gebruikt voor de laatste wintertest, die donderdag begint, maar het team is de markt aan het verkennen.
- Ik denk dat we duidelijk iemand willen met meer echte ervaring. We zullen moeten zien wie er beschikbaar is, zei Gene Haas zondag tegen het persbureau AP.
Zonder namen te noemen.
Volgens Ekstra Bladets bronnen hebben ze naar drie alternatieven gekeken, en Kevin Magnussen staat goed in het veld.
De teameigenaar heeft altijd een goed oog gehad voor de Deen, net als teambaas Günther Steiner. Magnussen kent het team door en door en zou een goede match zijn met Mick Schumacher.
Aan de andere kant zijn er veel contracten en andere projecten die moeten worden geregeld en die begrip en oplossingen van anderen vereisen voordat zij kunnen slagen.
Magnussen heeft een deal met Chip Ganassi Racing voor nog drie races in 2022. Twee daarvan botsen met de Formule 1-kalender; de eerste is al over anderhalve week in Sebring, waar de Formule 1 tegelijkertijd haar seizoen begint in Bahrein.
Hij heeft een Le Mans project gepland met zijn vader.
En de grote factor is de driejarige overeenkomst met Peugeot in de WEC-serie. De Fransen mikken op twee of drie races dit seizoen; die botsen allemaal met de Formule 1, net als het vinden van tijd om te testen.
Kevin Magnussen moet hopen op begrip van zowel Chip Ganassi Racing als Peugeot vooraleer hij zijn handtekening kan zetten onder een nieuwe deal met Haas.
Achter de schermen heeft Nico Hülkenberg ook van zich laten horen, in een poging sponsors achter zich te krijgen. De 34-jarige Duitser beëindigde in 2019 zijn carrière bij Renault, viel in 2020 drie keer in bij Racing Point en werd vanaf 2021 reserve bij Aston Martin.
Meest realistische alternatief voor Magnussen is Antonio Giovinazzi, die tot vorig jaar voor Alfa Romeo reed. Maar als het mogelijk is, geeft het team de voorkeur aan de Deen.
Giovinazzi is de derde coureur van Ferrari, en het team heeft erg zijn best gedaan om hem in 2018 bij Haas te plaatsen in plaats van Magnussen. Günther Steiner en Gene Haas hadden echter andere ideeën.
Het doel van het team is om woensdag al duidelijkheid te krijgen.
Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
HAM zal vast getergd zijn en elke keer als hij voor VER finisht zal hij dat op Insta en Twitter ook wel even laten zien. Maar hij wordt ook een dagje ouder en die fouten van vorig jaar waren niet uniek, hij en Mercedes maken al jaren de nodige fouten alleen viel het toen minder op.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:26 schreef Schnitzels het volgende:
Ik ben benieuwd komend seizoen. Hoewel ik alles behalve hoop, denk ik dat Lewis echt niet meer gaat verzaken in zijn vele fouten van vorig jaar. Ik vraag mij ook af of het heilige vuur bij Max nu niet een klein beetje gedimd is door zijn felbegeerde titel en of dat hem niet wat zwakker kan maken. Als het maar een seizoen wordt met meerdere gegadigden zijn, dat is het mooist.
Ik vraag me af of Drive to Survive dit seizoen wel leuk gaat worden of dat het een Netflix docu wordt van Mercedes omdat Max niet meedoet en het seizoen natuurlijk voornamelijk Max vs. Lewis was.
Dat hoop ik dus ook. Ik gun het andere teams ook wel eens om meerdere overwinningen te halen. Ferrari en McLaren, en wellicht ook Alpha-Tauri. En eerlijk gezegd zie ik Alonso ook nog wel een race winnen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
HAM zal vast getergd zijn en elke keer als hij voor VER finisht zal hij dat op Insta en Twitter ook wel even laten zien. Maar hij wordt ook een dagje ouder en die fouten van vorig jaar waren niet uniek, hij en Mercedes maken al jaren de nodige fouten alleen viel het toen minder op.
Ik denk daarbij dat waar de jaren en ervaring bij HAM in zijn nadeel beginnen te werken, ze bij VER in zijn voordeel beginnen te werken. Die heeft echt veel geleerd van vorig jaar.
Maar ik denk vooral dat dit jaar geen herhaling wordt van vorig jaar. Het wordt dit jaar geen VER tegen HAM. Ik vermoed dat het veel interessanter wordt en dat in ieder geval andere coureurs en teams puntjes gaan wegsnoepen van die twee waardoor je een andere dynamiek krijgt. En mogelijk gaan die andere zich zelfs mengen in de titelstrijd.
Hij was gediskwalificeerd van die race als dat was gebeurdquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het leuke is dat als HAM in de laatste ronde de deur had dicht gegooid en ze er samen af waren gegaan hij als 10e was geklasseerd. Maar Wolff had het te druk met klagen om zich dat te realiseren.
Haha. Het zijn juist die doorgedraaiede max-fappers die bij elke scheet van Lewis en Toto in de media razend worden en gaan bekritiseren. Waarbij niet alleen 2021 steeds aangehaald wordt maar tot 2008 toe.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Precies. Tijd dat al die Hamilton fans zich er gewoon bij neerleggen dat de beste rijder kampioen is geworden in het WDC en de beste auto in het WCC. Het is niet zo moeilijk en het is goed dat jij het goede voorbeeld geeft.
Wat betreft echte atleten die worden geweerd van toernooien heeft hij gelijk, maar hij mag zijn handjes dichtknijpen dat die überhaupt een formule 1 auto aan heeft mogen raken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:47 schreef 4-elements het volgende:
Nikita Mazepin noemt zijn ontslag bij Haas oneerlijk: ‘Mijn Formule 1-droom is afgepakt’
AD
Misschien moet je even op Twitter gaan kijken... Het zijn juist de Hamilton fans die bij elke scheet van Red Bull of de media over Red Bull helemaal los gaan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Haha. Het zijn juist die doorgedraaiede max-fappers die bij elke scheet van Lewis en Toto in de media razend worden en gaan bekritiseren. Waarbij niet alleen 2021 steeds aangehaald wordt maar tot 2008 toe.
Alweer 14 jaar geleden dat Sir Lewis voor het eerst WDC werd.
Reddit idem ditoquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:12 schreef TagForce het volgende:
[..]
Misschien moet je even op Twitter gaan kijken... Het zijn juist de Hamilton fans die bij elke scheet van Red Bull of de media over Red Bull helemaal los gaan.
Wist je trouwens dat....quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haas dat een test mist begint ook een pijnlijke soap te worden.
Dan kun je een Magnussen met zn ervaring wel gebruiken. Al zie ik persoonlijk liever Nico HULKenberg.
Huldenberg spreekt heel goed Nederlands.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee geen idee man. Vertel.
Jack is er gelukkig niet meer. Al zag ik hem nog wel flink interessant doen in een Ziggo reclamespotje.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Huldenberg spreekt heel goed Nederlands.
Het zijn beide kampen. Kijk voor de grap maar eens op social media op een berichtje van F1 of van een niet-RB kanaal dat gaat over Max. Daarin wordt 90% van de comments gevuld door LH44-figuren die het hebben over een gegeven titel, over Masi die kampioen is geworden etc.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
ede max-fappers die bij elke scheet van Lewis en Toto in de media razend worden en gaan bekritiseren. Waarbij niet alleen 202
Ik realiseer me trouwens dat Ricciardo achter die 2 reed. Volgens mij klopt mijn theorie dan niet meer, want dan zou RIC, die 12e geworden is, als eerste over start/finish gekomen zijn en nog een rondje hebben moeten rijden omdat hij geen ronde meer achter lag. Of zat Sainz aan het einde van de ronde al direct achter Hamilton?quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij was gediskwalificeerd van die race als dat was gebeurd
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik realiseer me trouwens dat Ricciardo achter die 2 reed. Volgens mij klopt mijn theorie dan niet meer, want dan zou RIC, die 12e geworden is, als eerste over start/finish gekomen zijn en nog een rondje hebben moeten rijden omdat hij geen ronde meer achter lag. Of zat Sainz aan het einde van de ronde al direct achter Hamilton?
Ik zie het wel gebeuren eigenlijk dat Fittipaldi die eerste 2 races even mag doen omdat hij toch al beschikbaar is, maar dat ze op de achtergrond wel bezig zijn met iets beters.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haas dat een test mist begint ook een pijnlijke soap te worden.
Dan kun je een Magnussen met zn ervaring wel gebruiken. Al zie ik persoonlijk liever Nico HULKenberg.
Je 'theorie' klopt inderdaad van geen kant.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik realiseer me trouwens dat Ricciardo achter die 2 reed. Volgens mij klopt mijn theorie dan niet meer, want dan zou RIC, die 12e geworden is, als eerste over start/finish gekomen zijn en nog een rondje hebben moeten rijden omdat hij geen ronde meer achter lag. Of zat Sainz aan het einde van de ronde al direct achter Hamilton?
Veel meer zwart dan tijdens de launch dus.quote:
Mooie videoquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:37 schreef uitstapmodel het volgende:
A montage made by Sky F1 for 2021 Champ Max Verstappen
https://streamable.com/2cp8ms
Ja ik hoop het ook.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
HAM zal vast getergd zijn en elke keer als hij voor VER finisht zal hij dat op Insta en Twitter ook wel even laten zien. Maar hij wordt ook een dagje ouder en die fouten van vorig jaar waren niet uniek, hij en Mercedes maken al jaren de nodige fouten alleen viel het toen minder op.
Ik denk daarbij dat waar de jaren en ervaring bij HAM in zijn nadeel beginnen te werken, ze bij VER in zijn voordeel beginnen te werken. Die heeft echt veel geleerd van vorig jaar.
Maar ik denk vooral dat dit jaar geen herhaling wordt van vorig jaar. Het wordt dit jaar geen VER tegen HAM. Ik vermoed dat het veel interessanter wordt en dat in ieder geval andere coureurs en teams puntjes gaan wegsnoepen van die twee waardoor je een andere dynamiek krijgt. En mogelijk gaan die andere zich zelfs mengen in de titelstrijd.
Ik las het ook, zowel op Reddit als op Twitter. De mercedes zou extreem kleine sidepods hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:02 schreef Tarado het volgende:
wat is dat gerucht dat Mercedes morgen met een auto zonder sidepods komt?
ben benieuwdquote:Op woensdag 9 maart 2022 16:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las het ook, zowel op Reddit als op Twitter. De mercedes zou extreem kleine sidepods hebben.
Dat zeggen we over 14 jaar ook over Max.....net nadat hij zijn 9de titel heeft gehaald.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maar daar is nog helemaal niks over te zeggen. Er zit een limiet aan hoe lang je het over het design van de RB18 kunt hebben. En dat Mazepin eruit geflikkerd is boeit echt helemaal niemand.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het nieuwe seizoen gaat beginnen he mensen?
Waarom niet achtste? Daar ging ie toch voor?quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat zeggen we over 14 jaar ook over Max.....net nadat hij zijn 9de titel heeft gehaald.
Ik hoop overigens dat Max met een straatlengte wint (4 gp's voor het einde van het seizoen al kampioen), dat Alonso 2de wordt, Leclerc, Norris en Russell in willekeurige volgorde de 3de,4de en 5de en dat Hamilton 7de wordt. Net achter Bottas.![]()
Goed punt. Ricciardo 7de dan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waarom niet achtste? Daar ging ie toch voor?
Als het niet om 'colored people' gaat, is hij niet geinteresseerd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nooit gedacht dat Lewis vóór de oorlog was.![]()
[ afbeelding ]
Max zou een White Lives Matter mondkapje moeten dragen, lekker mindgames spelen. Maar dit valt me wel tegen van Lewis.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Manmanman, wat een kansloos geval is het toch ookquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Manmanman, wat een kansloos geval is het toch ook
Of iedereen houdt gewoon eens op met voorbarige conclusies trekken, zeker bij personages wie ze niet mogen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:31 schreef Starflyer het volgende:
Slordig dat ze niet even gewacht hebben totdat iedereen aanwezig is voordat ze zo'n statement maken.
Had ook een vlucht eerder kunnen pakken om er wel bij te zijn. Alle anderen zijn er ook.quote:
Voor een BLM foto had Lewis ze laten wachten op 'm.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had ook een vlucht eerder kunnen pakken om er wel bij te zijn. Alle anderen zijn er ook.
Als het een BLM foto had moeten zijn had die wel voorop gestaan tho![]()
Wel raar dat ze niet zo’n moment morgen plannen, als iedereen er sowieso is.
De vraag is natuurlijk waarom de geit nog niet in Bahrein was.Gezien het gegeven dat iedereen er is, is het ongetwijfeld vantevoren gecommuniceerd.quote:
Hij was in Parijs bij de Fashion Week. Prioriteiten mensen!quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk waarom de geit nog niet in Bahrein was.Gezien het gegeven dat iedereen er is, is het ongetwijfeld vantevoren gecommuniceerd.
Een oorlog tussen blanken. He doesn't give a shit.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wss maakt Lewis nog wel zijn eigen post met een statement.
Die natuurlijk bakken met kritiek gaat opleveren hier.
Ik neem alles terug.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij was in Parijs bij de Fashion Week. Prioriteiten mensen!
quote:“I was obviously very surprised but equally very excited to receive the call from Haas F1 Team,” stated Magnussen. “I was looking in a different direction regarding my commitments for 2022 but the opportunity to return to compete in Formula 1, and with a team I know extremely well, was simply too appealing. I really have to say thank you to both Peugeot and Chip Ganassi Racing for releasing me promptly – both are great organizations.
“Naturally, I also want to thank Gene Haas and Guenther Steiner for the chance to resume my Formula 1 career – I know just how competitive they both are and how keen they are to return to competing week in and week out. We’ve enjoyed a solid relationship and our positive association remained even when I left at the end of 2020. I’ve been briefed as much as possible on the development of the VF-22 and the potential in the package. There’s work to do but I’m excited to be a part of it. I can’t wait to get back behind the wheel of a Formula 1 car in Bahrain.”
Nu is het wachten tot Putin Denemarken binnenvalt.quote:
Hahaha, ik had niet verwacht dat deze post zó snel bewaarheid zou worden, maar het gedoe rond die Oekraïne-foto bewijst het meteen. Allerlei usertjes meteen weer furieus, zonder zich ook maar even af te vragen waarom Hamilton niet op die foto staat.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Haha. Het zijn juist die doorgedraaiede max-fappers die bij elke scheet van Lewis en Toto in de media razend worden en gaan bekritiseren. Waarbij niet alleen 2021 steeds aangehaald wordt maar tot 2008 toe.
Ga lekker ergens anders de sfeer lopen verzieken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hahaha, ik had niet verwacht dat deze post zó snel bewaarheid zou worden, maar het gedoe rond die Oekraïne-foto bewijst het meteen. Allerlei usertjes meteen weer furieus, zonder zich ook maar even af te vragen waarom Hamilton niet op die foto staat.
Niet alleen hierquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hahaha, ik had niet verwacht dat deze post zó snel bewaarheid zou worden, maar het gedoe rond die Oekraïne-foto bewijst het meteen. Allerlei usertjes meteen weer furieus, zonder zich ook maar even af te vragen waarom Hamilton niet op die foto staat.
Dani Ric zat inderdaad eerste rang achter #44 toen Max als winnaar over de streep reed. Daarnaast werd Sainz mogelijk nog door Stroll ingehaald, dus bij een crash zouden beide titelrivalen buiten de punten zijn geëindigd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Omdat de fashionshow waar hij naartoe was belangrijker is dan een statement maken tegen deze oorlog.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn. De foto is wel een mooier geheel door het ontbreken van een storende factor.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
hij zegt net op insta dat hij zijn vlucht had gemistquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn. De foto is wel een mooier geheel door het ontbreken van een storende factor.
Ja vast.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Een oorlog tussen blanken. He doesn't give a shit.
Hij heeft zijn prive-jet gemist? Uitzonderlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij zegt net op insta dat hij zijn vlucht had gemist
Ho Pin Tung kwam hier ook al mee, vlak na de race. Dat als Hamilton en Verstappen in de laatste ronde waren gecrasht ze als nr 9 en 10 zouden zijn gefinisht, en dus Hamilton waarschijnlijk als nr 9 (tenzij ingrijpen wedstrijdleiding)quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
en dat klopte dus nietquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:45 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ho Pin Tung kwam hier ook al mee, vlak na de race. Dat als Hamilton en Verstappen in de laatste ronde waren gecrasht ze als nr 9 en 10 zouden zijn gefinisht, en dus Hamilton waarschijnlijk als nr 9 (tenzij ingrijpen wedstrijdleiding)
sorry, hij zei dat zijn vlucht vertraagd was. Mijn excuses, wat iets te snel met typenquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij heeft zijn prive-jet gemist? Uitzonderlijk.
Ik maak een grapje. Hij heeft zijn prive-jet verkocht.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
sorry, hij zei dat zijn vlucht vertraagd was. Mijn excuses, wat iets te snel met typen
Nope! Zou met Peugeot in de WEC gaan rijden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zat de carriere van Magnussen in Amerika op dood spoor? In die Haas is toch geen eer te behalen joh.
De feed van Viaplay?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nieuws over F1TV: Nederlands commentaar is vanaf juni 2022 beschikbaar.
Nu is het helemaal onzinnig dat het eerst niet is...quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja of die van Olavquote:
Al besproken!quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Hamilton is niet tegen de war?
Waarom zou je je zelf zo dom voor doen, of is dit echt hoe je denkt?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Hamilton is niet tegen de war?
Denk wel dat hij op een IndyCar-zitje had gehoopt toen hij naar de VS gingquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nope! Zou met Peugeot in de WEC gaan rijden.
Ik had hem daarin eigenlijk eerder verwacht dan Grosjean. Neemt niet weg dat Grosjean het daar goed doet trouwens, die heeft het plezier in racen weer teruggevonden daar.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk wel dat hij op een IndyCar-zitje had gehoopt toen hij naar de VS ging
Extra vuilniswagens ingehuurd voor het afval.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:39 schreef Twieki het volgende:
Hé moderators in dit topic, wat gaan jullie dit seizoen doen aan trollen? Vorig seizoen was het echt huilen met de pet op qua moderatie.
Voor zover ik begrepen heb zal 't dit seizoen wat anders gaan. Kunnen jullie dit ook toelichten? Laten we er voor zorgen dat dit geen VBL 2.0 wordt alsjeblieft.
Mag ik hieruit afleiden dat jij de mening bent toegedaan dat het continue, ongefundeerd afzeiken van één coureur sfeerverhogend werkt?quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders de sfeer lopen verzieken.
Ik luisterde toch al nooit naar het Nederlandse commentaar. Het Engelstalige commentaar was tot nu toe veel beter.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog altijd beter dan minachting doen over je medeusers.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Mag ik hieruit afleiden dat jij de mening bent toegedaan dat het continue, ongefundeerd afzeiken van één coureur sfeerverhogend werkt?
Ik vind het vrij logisch. De mensen die echt prijs stellen op Nederlands commentaar worden op deze manier min of meer gedwongen om naar Via Play te gaan. Ik snap wel dat ze hun commentaar in eerste instantie niet via F1 TV willen uitzenden. Want waarom zou je dan nog een abonnement bij hun afsluiten?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu is het helemaal onzinnig dat het eerst niet is...
Uiteraard, maar dat is hier niet altijd een populaire mening gebleken... Olav Mol is hier door sommigen nog net niet heilig verklaard.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik luisterde toch al nooit naar het Nederlandse commentaar. Het Engelstalige commentaar was tot nu toe veel beter.
Dat deed ik niet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan minachting doen over je medeusers.
Oei, ik dacht juist dat we hier bij de Jacky Plooij fanclub zaten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is hier niet altijd een populaire mening gebleken... Olav Mol is hier door sommigen nog net niet heilig verklaard.
Nee, dat vinden we wel allemaal een lul.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:29 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Oei, ik dacht juist dat we hier bij de Jacky Plooij fanclub zaten.
quote:
Oké kapitein schijnheilquote:
Ga er gewoon niet op in dan is het zo klaar, zowel het tokkieverstappen kamp als het BLM Lewis kamp is hier vertegenwoordigd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Mag ik hieruit afleiden dat jij de mening bent toegedaan dat het continue, ongefundeerd afzeiken van één coureur sfeerverhogend werkt?
Zit hier iemand van het BLM kampquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ga er gewoon niet op in dan is het zo klaar, zowel het tokkieverstappen kamp als het BLM Lewis kamp is hier vertegenwoordigd.
Beiden zijn niet te genieten idioten, die je moet negeren.
Kan iemand de reactie van deze troll verwijderen?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:39 schreef Twieki het volgende:
Hé moderators in dit topic, wat gaan jullie dit seizoen doen aan trollen? Vorig seizoen was het echt huilen met de pet op qua moderatie.
Voor zover ik begrepen heb zal 't dit seizoen wat anders gaan. Kunnen jullie dit ook toelichten? Laten we er voor zorgen dat dit geen VBL 2.0 wordt alsjeblieft.
Was het al beslist in maart dat jaar? Denk dat je in de war bent die GP van Brazilië was wel altijd vroeg in het seizoen maar op een gegeven moment verplaatst naar september/oktober waardoor er weleens een titel werd gepakt op Interlagos.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die fanclub heeft maar 1 lid: Jack Plooijquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:29 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Oei, ik dacht juist dat we hier bij de Jacky Plooij fanclub zaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |