Veel meer zwart dan tijdens de launch dus.quote:
Mooie videoquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:37 schreef uitstapmodel het volgende:
A montage made by Sky F1 for 2021 Champ Max Verstappen
https://streamable.com/2cp8ms
Ja ik hoop het ook.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
HAM zal vast getergd zijn en elke keer als hij voor VER finisht zal hij dat op Insta en Twitter ook wel even laten zien. Maar hij wordt ook een dagje ouder en die fouten van vorig jaar waren niet uniek, hij en Mercedes maken al jaren de nodige fouten alleen viel het toen minder op.
Ik denk daarbij dat waar de jaren en ervaring bij HAM in zijn nadeel beginnen te werken, ze bij VER in zijn voordeel beginnen te werken. Die heeft echt veel geleerd van vorig jaar.
Maar ik denk vooral dat dit jaar geen herhaling wordt van vorig jaar. Het wordt dit jaar geen VER tegen HAM. Ik vermoed dat het veel interessanter wordt en dat in ieder geval andere coureurs en teams puntjes gaan wegsnoepen van die twee waardoor je een andere dynamiek krijgt. En mogelijk gaan die andere zich zelfs mengen in de titelstrijd.
Ik las het ook, zowel op Reddit als op Twitter. De mercedes zou extreem kleine sidepods hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:02 schreef Tarado het volgende:
wat is dat gerucht dat Mercedes morgen met een auto zonder sidepods komt?
ben benieuwdquote:Op woensdag 9 maart 2022 16:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las het ook, zowel op Reddit als op Twitter. De mercedes zou extreem kleine sidepods hebben.
Dat zeggen we over 14 jaar ook over Max.....net nadat hij zijn 9de titel heeft gehaald.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Alweer 14 jaar geleden dat Sir Lewis voor het eerst WDC werd.
Maar daar is nog helemaal niks over te zeggen. Er zit een limiet aan hoe lang je het over het design van de RB18 kunt hebben. En dat Mazepin eruit geflikkerd is boeit echt helemaal niemand.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het nieuwe seizoen gaat beginnen he mensen?
Waarom niet achtste? Daar ging ie toch voor?quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat zeggen we over 14 jaar ook over Max.....net nadat hij zijn 9de titel heeft gehaald.
Ik hoop overigens dat Max met een straatlengte wint (4 gp's voor het einde van het seizoen al kampioen), dat Alonso 2de wordt, Leclerc, Norris en Russell in willekeurige volgorde de 3de,4de en 5de en dat Hamilton 7de wordt. Net achter Bottas.![]()
Goed punt. Ricciardo 7de dan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waarom niet achtste? Daar ging ie toch voor?
Als het niet om 'colored people' gaat, is hij niet geinteresseerd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nooit gedacht dat Lewis vóór de oorlog was.![]()
[ afbeelding ]
Max zou een White Lives Matter mondkapje moeten dragen, lekker mindgames spelen. Maar dit valt me wel tegen van Lewis.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Manmanman, wat een kansloos geval is het toch ookquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Manmanman, wat een kansloos geval is het toch ook
Of iedereen houdt gewoon eens op met voorbarige conclusies trekken, zeker bij personages wie ze niet mogen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:31 schreef Starflyer het volgende:
Slordig dat ze niet even gewacht hebben totdat iedereen aanwezig is voordat ze zo'n statement maken.
Had ook een vlucht eerder kunnen pakken om er wel bij te zijn. Alle anderen zijn er ook.quote:
Voor een BLM foto had Lewis ze laten wachten op 'm.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had ook een vlucht eerder kunnen pakken om er wel bij te zijn. Alle anderen zijn er ook.
Als het een BLM foto had moeten zijn had die wel voorop gestaan tho![]()
Wel raar dat ze niet zo’n moment morgen plannen, als iedereen er sowieso is.
De vraag is natuurlijk waarom de geit nog niet in Bahrein was.Gezien het gegeven dat iedereen er is, is het ongetwijfeld vantevoren gecommuniceerd.quote:
Hij was in Parijs bij de Fashion Week. Prioriteiten mensen!quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk waarom de geit nog niet in Bahrein was.Gezien het gegeven dat iedereen er is, is het ongetwijfeld vantevoren gecommuniceerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |