En toch zitten we met z'n allen binnen naar een vrij nutteloze F1-test te kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kijkt naar buiten en yup het is mooi weer om naar buiten te gaan
Heel veel wijd idd. Al zie ik dat bij andere teams ook. En veel gestuiter. Nerveuze wagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:34 schreef Evenstar het volgende:
Mercedes zal er volgende week gewoon, zoals altijd, vast wel weer staan. Ik vind ze in Bahrain tot nu toe wel heel raar ogen. Alsof ze moeite hebben met insturen en de auto rechttrekken na een bocht.
Juist met al die wijzigingen is het ook niet "gewoon" toch? Ik verwacht het ook wel hoor, maar als er een moment is dat ze de plank mogelijk misgeslagen hebben ten opzichte van andere teams, zou het nu zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:34 schreef Evenstar het volgende:
Mercedes zal er volgende week gewoon, zoals altijd, vast wel weer staan. Ik vind ze in Bahrain tot nu toe wel heel raar ogen. Alsof ze moeite hebben met insturen en de auto rechttrekken na een bocht.
Ja, dat viel mij nu net ook opeens op. Eerste keer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:39 schreef alpeko het volgende:
RB rijdt ook niet bepaald op rails. Log. Veel onderstuur
Volgens mij was Verstappen helemaal niet bezig met de apexquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:39 schreef alpeko het volgende:
RB rijdt ook niet bepaald op rails. Log. Veel onderstuur
Dat zou best kunnen. Hij stuurt op het oog idd niet scherp in. Mist de apex geregeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij was Verstappen helemaal niet bezig met de apex
RB is de entry aan het testen, en dan ziet de exit er altijd slecht uit.
Kees van de Grintquote:
Ja, veel correcties, lock ups ook enzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:34 schreef Evenstar het volgende:
Vind je? Stukken minder cringe dan die ultra domme vragen van Kampheus aan Doornbos in de pitbox. Ik weet dat het een rol was van Rob, maar het was bijna minachting voor de kijker.quote:
doel vooral op Amber met d'r aardappel in d'r strot en d'r kinderen voor kinderen errrrrrrrrrrquote:
Je overdrijft.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:47 schreef Danny het volgende:
[..]
doel vooral op Amber met d'r aardappel in d'r strot en d'r kinderen voor kinderen errrrrrrrrrr
Ik vind deze gesprekken ook niet heel hoogstaand. 'ja, die groene vloeistof dus. hier zie je het'. Dodelijk saai ook allemaal. Ze vinden zich nogal geweldig en alles moet vooral zo serieus mogelijk. Nee, ik vind 't sfeerloos gebrabbel.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vind je? Stukken minder cringe dan die ultra domme vragen van Kampheus aan Doornbos in de pitbox. Ik weet dat het een rol was van Rob, maar het was bijna minachting voor de kijker.
Voor het zicht vind ik Amber best prettigquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:47 schreef Danny het volgende:
[..]
doel vooral op Amber met d'r aardappel in d'r strot en d'r kinderen voor kinderen errrrrrrrrrr
Kees van de Grint is top en lult ook gewoon lekker vlot, maar die andere twee? Nee. Die kunnen wmb beter iets anders gaan doen.
Het enige wat ze bij Ziggo hadden hoeven doen is Ducktales acteur Kamphues er na zijn corona besmetting uitgooien en Jack van Gelder het seizoen af laten maken. Het was ineens een heel stuk beter te pruimen die GP in Imola. Ik heb een paar minuten van zijn optreden bij de MotoGP meegekregen. Nog steeds even verschrikkelijk, Servus tv all the wayquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vind je? Stukken minder cringe dan die ultra domme vragen van Kampheus aan Doornbos in de pitbox. Ik weet dat het een rol was van Rob, maar het was bijna minachting voor de kijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |