Viel me ook al op, het is sowieso dat Nederlandse hakkelende Engels en dan ook nog eens niet bijster goed, dan kan je kennis van autoracen nog zo goed zijn als je die niet kan vertalen naar een goed opgebouwde Engelse vraag dan vrees ik het ergste dit seizoen qua interviews. Dan gaan zelfs de ergste Jack-haters nog terug verlangen naar Jack.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:22 schreef Danny het volgende:
omg haar Engels is bijna slechter dan dat van gunther steiner
C4quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:48 schreef nils7 het volgende:
Op welke band heeft Gasly z’n snelste rond gereden?
ik heb geen abo genomen, 10 euro in de maand vind het nogal watquote:
Je kan nu nog F1 TV pro nemen voor 52/12 = 4,33quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik heb geen abo genomen, 10 euro in de maand vind het nogal wat
thnx, ik ga even kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kan nu nog F1 TV pro nemen voor 52/12 = 4,33
Dank je, had het net gezien, maar ik wil geen jaar abo, mij te duur in een keer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#en-NL
t/m zondag 13 maart die prijs
Dat kan ook, alleen daarop geven ze geen korting, is dan 8 euro per maand. En anders gratis streams zoekenquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, ik ga even kijken.
edit,
gekeken moet een jaar abo nemen, wil liever per maand betalen
Ik kijk het nog wel even aan, maar het is wel balen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat kan ook, alleen daarop geven ze geen korting, is dan 8 euro per maand. En anders gratis streams zoeken
Waar is McLaren? Van het kaartje gevallen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:06 schreef Johannes788 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Race pace data
Same old story.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:06 schreef Johannes788 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Race pace data
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:06 schreef Johannes788 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Race pace data
Denk een gebrek aan "betrouwbare" data vandaag; problemen en korte runs.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:26 schreef Perox het volgende:
[..]
Waar is McLaren? Van het kaartje gevallen?
Zo veel beter ook twee man. Ze vullen elkaar echt aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Commentaar bevalt me prima tot nu toe. Ik mis Ollie na 5 minuten al niet meer.
Eens ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo veel beter ook twee man. Ze vullen elkaar echt aan.
Meen je dit serieus? Ik vind het echt tenenkrommend slechtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo veel beter ook twee man. Ze vullen elkaar echt aan.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:01 schreef Zipportal het volgende:
Formula 1: Drive to Survive S4 staat er NU op.
Wat een onzin, alsof je niet wat enthousiasme mag tonen als de snelste tijd met een seconde verbeterd wordt. Wat moet je dan op zo’n dag? Alleen maar constateren dat het maar tests zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:02 schreef Ferdii het volgende:
Net alweer, hoop lawaai want leclerc reed de snelste ronde11!1!1!1 echt who cares?
Die testdagen zal je veel meer moeten hebben over wat de teams doen, kwa testen, afstellen etc. Een ronde tijd is op geen enkele manier iets om te juichen ik deze fase, zeker niet als de rest nog geen serieuze tijden gereden heeftquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof je niet wat enthousiasme mag tonen als de snelste tijd met een seconde verbeterd wordt. Wat moet je dan op zo’n dag? Alleen maar constateren dat het maar tests zijn?
Dat ze geen technische kennis tentoonspreiden is ook echt onzin. Het is juist voortdurend duiden wat er gebeurt. Nu rondom het moment van MSC ook.
Je hebt 2x 4 uur om te vullen. Daarin kun je helaas niet alleen vertellen wat jij graag wilt horen. Bovendien vindt 90% van de kijkers toch echt de tijden boeiend.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:08 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Die testdagen zal je veel meer moeten hebben over wat de teams doen, kwa testen, afstellen etc. Een ronde tijd is op geen enkele manier iets om te juichen ik deze fase, zeker niet als de rest nog geen serieuze tijden gereden heeft
Gister hadden Bv een mooi momentje waarbij ze lieten zien dat Russel steeds bezig was met de lijn van Ferarri na te bootsen in 1 bocht die die niet kon houden. Dat soort zaken zijn veel leuker om te zien
Tuurlijk snap ik ook wel dat je 8 uur lang moet vollullen, maar daarin merk je juist dat het allemaal wat stijf over komt. Ik heb nog geen grappig momentje gehoordquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je hebt 2x 4 uur om te vullen. Daarin kun je helaas niet alleen vertellen wat jij graag wilt horen. Bovendien vindt 90% van de kijkers toch echt de tijden boeiend.
Nee, tijden zeggen helemaal niets.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:21 schreef Nia het volgende:
Ruim 6 seconden tussen de snelste coureur en Bottas die de negende tijd heeft. Heeft dat met verschillende banden te maken?
Nee, met Bottas.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:21 schreef Nia het volgende:
Ruim 6 seconden tussen de snelste coureur en Bottas die de negende tijd heeft. Heeft dat met verschillende banden te maken?
Ja, dit is het verschil in compounds dit jaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:21 schreef Nia het volgende:
Was het echt een band die explodeerde? Ze zien er nog intact uit.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:42 schreef ondeugend het volgende:
Shit, hij zei code rood -3 punten
Er staat een Williams in brand
En een band die explodeert.
Het kan zo in de film.![]()
Ze hadden het over een gebroken ophangingquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Was het echt een band die explodeerde? Ze zien er nog intact uit.
denk dat er wat brak door het blussenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Was het echt een band die explodeerde? Ze zien er nog intact uit.
Helpt ook niet dat het weer BWT als grote sponsor is.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die roze Alpine is toch gewoon een Force India zo in mijn beleving
Waarom heb je beide?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:09 schreef Starflyer het volgende:
Ik hoorde Albers. Gelijk F1TV maar opgezet
Bij de podcast van de Telegraaf kan ik hem meesttijds wel hebben opvallend genoeg. Ik vind het eigenlijk een vreselijk vervelend joch, maar daar valt ie mee.quote:
Waarom niet, is eigenlijk een betere vraag.quote:
Zonde van het geld.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waarom niet, is eigenlijk een betere vraag.
https://streamable.com/lvlvk4quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:59 schreef Ferdii het volgende:
Bah ben ik ff boodschappen doen, gebeurd er eindelijk iets
Iemand hofje?
Om te kunnen vergelijken. Daar heb ik die ¤ 4 p/m van F1TV wel voor over.quote:
Ik vind het ook wel prima alleen de kwaliteit van de stream niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:10 schreef BroesWillems het volgende:
Vind het tot nu toe nog helemaal niet verkeerd bij viaplay.
Daarom ben ik blij dat ze nu toch iig tot Augustus een echt kanaal hebben voor de kwali en races. (zal je zien dat ze daar ook een 720p 30fps stream op hebben).quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel prima alleen de kwaliteit van de stream niet.
Tijdens deze testdagen vind ik dat niet zo'n probleem maar de races zie ik graag scherp.
in een 4k tijdperk valt dit toch wel zwaar tegen jaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel prima alleen de kwaliteit van de stream niet.
Tijdens deze testdagen vind ik dat niet zo'n probleem maar de races zie ik graag scherp.
Precies.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
in een 4k tijdperk valt dit toch wel zwaar tegen ja
En bedenk je dan eens hoeveel je moet betalen per jaar voor een SKY stream.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een stream is een stream. Daarbij is het natuurlijk een bull argument omdat Sky wel in 4K uitzend.
Dus die stream is er al.
De infrastructuur er achter zal mogelijk een dingetje zijn gezien ze geen "bekende" CDN gebruiken.
vanaf morgen schijnt het beter te zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Precies.
Dit seizoen krijgen ze van mij het voordeel van de twijfel aangezien ik enorm benieuwd ben naar hoe ze de F1 brengen kwa commentaar, analyses en live bijdagen, maar als die kwaliteit van streamen niet verbetert dan is het volgend jaar gewoon F1TV
Op vrijdag 11 maart 2022 10:30 schreef ondeugend het volgende:
Op vrijdag 11 maart 2022 10:39 schreef Tarado het volgende:
Ah kijk aan. Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
vanaf morgen schijnt het beter te zijn
[ twitter ]
Via Turkije ¤19 :pquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:57 schreef Evenstar het volgende:
F1TV ook maar aangeschaft. Als ik netjes via Zweden doe is het ¤81 en met VPN via Nederland ¤51. Nou makkelijke keuzeHad toch nog adres en bankgegevens in NL
duur rotland dat zwedenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:57 schreef Evenstar het volgende:
F1TV ook maar aangeschaft. Als ik netjes via Zweden doe is het ¤81 en met VPN via Nederland ¤51. Nou makkelijke keuzeHad toch nog adres en bankgegevens in NL
Ja, zag het. Was even wat lastiger ivm betalen etc want wilde mijn mastercard niet pakkenquote:
Hier toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:00 schreef yvonne het volgende:
Waar kunnen we zeiken over de beeldkwaliteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |