Ik vind het ook wel prima alleen de kwaliteit van de stream niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:10 schreef BroesWillems het volgende:
Vind het tot nu toe nog helemaal niet verkeerd bij viaplay.
Daarom ben ik blij dat ze nu toch iig tot Augustus een echt kanaal hebben voor de kwali en races. (zal je zien dat ze daar ook een 720p 30fps stream op hebben).quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel prima alleen de kwaliteit van de stream niet.
Tijdens deze testdagen vind ik dat niet zo'n probleem maar de races zie ik graag scherp.
in een 4k tijdperk valt dit toch wel zwaar tegen jaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel prima alleen de kwaliteit van de stream niet.
Tijdens deze testdagen vind ik dat niet zo'n probleem maar de races zie ik graag scherp.
Precies.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
in een 4k tijdperk valt dit toch wel zwaar tegen ja
En bedenk je dan eens hoeveel je moet betalen per jaar voor een SKY stream.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een stream is een stream. Daarbij is het natuurlijk een bull argument omdat Sky wel in 4K uitzend.
Dus die stream is er al.
De infrastructuur er achter zal mogelijk een dingetje zijn gezien ze geen "bekende" CDN gebruiken.
vanaf morgen schijnt het beter te zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Precies.
Dit seizoen krijgen ze van mij het voordeel van de twijfel aangezien ik enorm benieuwd ben naar hoe ze de F1 brengen kwa commentaar, analyses en live bijdagen, maar als die kwaliteit van streamen niet verbetert dan is het volgend jaar gewoon F1TV
Op vrijdag 11 maart 2022 10:30 schreef ondeugend het volgende:
Op vrijdag 11 maart 2022 10:39 schreef Tarado het volgende:
Ah kijk aan. Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
vanaf morgen schijnt het beter te zijn
[ twitter ]
Via Turkije ¤19 :pquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:57 schreef Evenstar het volgende:
F1TV ook maar aangeschaft. Als ik netjes via Zweden doe is het ¤81 en met VPN via Nederland ¤51. Nou makkelijke keuzeHad toch nog adres en bankgegevens in NL
duur rotland dat zwedenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:57 schreef Evenstar het volgende:
F1TV ook maar aangeschaft. Als ik netjes via Zweden doe is het ¤81 en met VPN via Nederland ¤51. Nou makkelijke keuzeHad toch nog adres en bankgegevens in NL
Ja, zag het. Was even wat lastiger ivm betalen etc want wilde mijn mastercard niet pakkenquote:
Hier toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:00 schreef yvonne het volgende:
Waar kunnen we zeiken over de beeldkwaliteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |