Foto van het front op 24 februariquote:Slangeneiland: Russian Warship: Go Fuck Yourself
Alle dertien militairen op Oekraens eiland in Zwarte Zee gedood
Alle dertien militairen die dienst hadden op het Oekraense eiland Zmiinyi in de Zwarte Zee zijn door Russische troepen om het leven gebracht. De Oekraense president Volodimir Zelenski zei dat in de nacht van donderdag op vrijdag in een een toespraak tot zijn volk.
Het onherbergzame rotseiland in het westen van de Zwarte Zee, dat ook wel Slangeneiland wordt genoemd, behoort tot Oekrane. De dertien militairen zijn volgens Zelenski een "heldhaftige" dood gestorven en zij krijgen postuum een onderscheiding als "held van Oekrane". Na waarschuwingen van het oorlogsschip dat de dertien zich moesten overgeven vertelden ze de commandant van het schip : Go Fuck Yourself
Snap ik, maar het is niet handig om zelf op de zaken vooruit te gaan lopenquote:
Azi of Afrika. Ik ben al aan het kijken voor een ticket naar Pattaya.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:35 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarheen dan? Je bent overal fucked bij een nucleaire oorlog.
Nee, dat verspreid zich wel denk ik.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:38 schreef koffiekoekjes het volgende:
Dit topic in NWS houden is de doodsteek voor OOR
Zitte ze in Afrika te wachten op Europese gelukszoekers?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Azi of Afrika. Ik ben al aan het kijken voor een ticket naar Pattaya.
Nou ja, dat was altijd al de reden waarom hij zo ver kon gaan, dus ik denk niet dat het zo veel uitmaakt. Als hij die niet had was ie een paar dagen geleden al Oekraine uitgemieterd door de Navo.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:39 schreef Grishenko_ het volgende:
Poetin heeft zich al gediskwalificeerd aan de onderhandelingstafel door kernwapens in gevechtsmodus te brengen. Met zulke gekken kan je niet praten.
Zonde. Was een machtig toonbeeld van technologie voortgebracht door de mens.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
De enige AN225 ter wereld lijkt inderdaad vernietigd te zijn bij gevechten.
S-300?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lijken serieuze raketten te zijn… Iemand een idee wat dit zijn?
#howcanimakethisaboutmequote:
OOR zal wel vol gaan staan met bagger en memes.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:38 schreef koffiekoekjes het volgende:
OOR / Wat staat er op Putin's bureau?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
OOR zal wel vol gaan staan met bagger en memes.
Vooralsnog klopt datquote:Op zondag 27 februari 2022 16:42 schreef xminator het volgende:
Waar zijn de retards die zeiden dat Putin het bij Oekraine alleen zou houden?
Exactlyquote:Op zondag 27 februari 2022 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er worden hele gezinnen uit elkaar gerukt omdat de mannen moeten vechten etc,. maar de woke-crew weet het weer zo te spinnen dat de gekleurden toch echt het meeste te leiden hebben hoor.
Bijna net zo gek als Putin.
Dat zijn luchtdoelrakketten, ik denk dat je hier een middellangeafstandsraket(?) ziet van ongetwijfeld Russische makelij gestationeerd in Belarus.quote:
Ze zijn ergens anders binnengevallen dan?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:42 schreef xminator het volgende:
'Putin is a real dick, here is this beautiful dick caught by me on a photo', aldus Marc Overmars.quote:
We moeten er voor vechten! Molotov cocktails, iedereen een wapen!quote:Op zondag 27 februari 2022 16:38 schreef koffiekoekjes het volgende:
Dat is toch nog gewoon juist?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:42 schreef xminator het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:44 schreef RamboDirk het volgende:
Waar kan ik het bonnetje declaren van mijn zojuist uitgekotste lunch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry ik wilde het jullie niet onthouden
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
Dank je!quote:Op zondag 27 februari 2022 16:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)-putin-sergei-lavrov
Jaaaaaa, Sander is weer eens boos en klimt in Twitter om zijn met verkleinwoordjes gelardeerde boostweets te tikken.quote:
Wil nog niks zeggen natuurlijk. Kan ook een afleidingsmanoeuvre zijn. De tegenstander even bezig houden en zand in de ogen strooien en ondertussen een nieuw offensief plannen.quote:
Ik heb een stevige hekel aan Sander Schimmelpennink. Daarom is het ook zo irritant dat ik het vaak met hem eens ben.quote:
Exact dit.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:46 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik heb een stevige hekel aan Sander Schimmelpennink. Daarom is het ook zo irritant dat ik het vaak met hem eens ben.
Wil nog niks zeggen natuurlijk. Kan ook een afleidingsmanoeuvre zijn. De tegenstander even bezig houden en zand in de ogen strooien en ondertussen een nieuw subforum openen.quote:
Rijst toch de vraag op watvoor sites jij dat soort plaatjes opduiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry ik wilde het jullie niet onthouden![]()
![]()
Same, behalve dan dat ik het zelden met hem eens ben.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:46 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik heb een stevige hekel aan Sander Schimmelpennink. Daarom is het ook zo irritant dat ik het vaak met hem eens ben.
Lijkt op de SS-26... Airdefence lijkt me niet, daarvoor zitten ze te dicht opelkaar...quote:Op zondag 27 februari 2022 16:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Lijken serieuze raketten te zijn… Iemand een idee wat dit zijn?
Wat is de beste manier om je ogen uit te steken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry ik wilde het jullie niet onthouden
Afghanistan, Georgi...quote:Op zondag 27 februari 2022 16:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ze zijn ergens anders binnengevallen dan?
Krochten van het internet. Daar vind je ook genoeg verpulverde lichamen van Russische soldaten en burgers. Het is erg gezellig daar.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Rijst toch de vraag op watvoor sites jij dat soort plaatjes opduikt![]()
Dat was snelquote:
Wat een domme post.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:45 schreef the-eye het volgende:
[..]
Exactly
Wie is er daar weer de lul en mag z'n leven wagen?
Precies, de boze blanke man
die tweet van bij1 sloeg ook nergens opquote:Op zondag 27 februari 2022 16:45 schreef nostra het volgende:
[..]
Jaaaaaa, Sander is weer eens boos en klimt in Twitter om zijn met verkleinwoordjes gelardeerde boostweets te tikken.
Alsof hij daar zelf staat te vechten, hij doet geen reet, maar wel weer achter het narratief aanhobbelen.quote:
Sowieso zijn (slavische) blanken het grootste slachtoffer van dictators geweest de afgelopen paar eeuwen.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:45 schreef the-eye het volgende:
Exactly
Wie is er daar weer de lul en mag z'n leven wagen?
Precies, de boze blanke man
Ik zie niet in wat er mis mee is.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die tweet van bij1 sloeg ook nergens op
Hier moeten we gewoon geen aandacht meer aan geven.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:51 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Amerikaanse Bij1 gekkie. Mijn hemel .
Oekrane stond er ook om bekend om heel veel van hun gekregen wapens door te verkopen aan schurkenstaten of groeperingen in het midden-oosten. Dus na deze oorlog komt al dat wapentuig dat ze over houden vast niet veel beter terecht.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:50 schreef FundsAreSafu het volgende:
Alles dat Nederland heeft gestuurd zal ook wel bij de Russen eindigen, daar gaat ons belastinggeld
We gunnen de Russen ook een paar kruimels voordat ze met de staart tussen de benen afdruipen.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:50 schreef FundsAreSafu het volgende:
Alles dat Nederland heeft gestuurd zal ook wel bij de Russen eindigen, daar gaat ons belastinggeld
Het debiele idee dat oorlog iets was voor het Midden-Oosten en Afrika, is anders gewoon een debiel idee. Daarom is al die oorlogsretoriek waar racisten zoals Geert Wilders doorgaans stoer mee strooien ook zo verwerpelijkquote:Op zondag 27 februari 2022 16:51 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Ze schieten elkaar in Kiev al overhoop met de wapens die Zelensky aan iedereen heeft uitgedeeldquote:Op zondag 27 februari 2022 16:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Oekrane stond er ook om bekend om heel veel van hun gekregen wapens door te verkopen aan schurkenstaten of groeperingen in het midden-oosten. Dus na deze oorlog komt al dat wapentuig dat ze over houden vast niet veel beter terecht.
En met elkaar bedoel je Rusland en de Oekraense burgers? Want met dat doel is het ook die kant op gegaan lijkt mequote:Op zondag 27 februari 2022 16:53 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ze schieten elkaar in Kiev al overhoop met de wapens die Zelensky aan iedereen heeft uitgedeeld
Oekraine is in Wit-Rusland aan het onderhandelen ipv overal behalve daar zoals ze tot vandaag eisten, het is al wel zo'n beetje beslist in het voordeel van de Russen lijkt mequote:Op zondag 27 februari 2022 16:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We gunnen de Russen ook een paar kruimels voordat ze met de staart tussen de benen afdruipen.
Of een mooie propoganda stunt van maken.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:55 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Oekraine is in Wit-Rusland aan het onderhandelen ipv overal behalve daar zoals ze tot vandaag eisten, het is al wel zo'n beetje beslist in het voordeel van de Russen lijkt me
Nee Oekrainers onder elkaar, militias die zich gevormd hebben. De Russen hebben Kiev alleen nog omsingeld voor zover ik weet. Maar daarbinnen is het nu al chaosquote:Op zondag 27 februari 2022 16:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
En met elkaar bedoel je Rusland en de Oekraense burgers? Want met dat doel is het ook die kant op gegaan lijkt me
In principe niet iets wat ik toejuich, maar moet zeker erkent worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Miss Ukraine heeft de wapens opgenomen, er dienen
AFAIK is de Dienstplicht daar ook voor vrouwen [ afbeelding ]
Ze heeft wel gelijk, alleen vraag ik me af of haar meester het wel goed vindt dat ze aan het tweeten is.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:51 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Dat lijkt maar zo omdat de Russen zich verkleden als Ukrainers.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:53 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ze schieten elkaar in Kiev al overhoop met de wapens die Zelensky aan iedereen heeft uitgedeeld
Een ballistic missile denk ik, maar dit soort filmpjes is het nauwelijks te controleren of het wel van vandaag is, en/of de plaats wel klopt.quote:
Is daar ook iets van een bron van? Je zou toch zeggen dat ze daar mee wachten tot de Russen weer verdwenen zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:56 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Nee Oekrainers onder elkaar, militias die zich gevormd hebben. De Russen hebben Kiev alleen nog omsingeld voor zover ik weet. Maar daarbinnen is het nu al chaos
Dat heb je snel geconcludeerd. De oorlog is nog niet over.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:40 schreef EinarBoe het volgende:
Dit conflict bewijst het ongelijk van alle autoritair angehauchten
Op de grens met, bedoelde je. Vergissen is menselijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:55 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Oekraine is in Wit-Rusland aan het onderhandelen ipv overal behalve daar zoals ze tot vandaag eisten, het is al wel zo'n beetje beslist in het voordeel van de Russen lijkt me
Ik weet niet of bovenste mevrouw veel gaat uitrichten met haar airsoft-wapen...quote:Op zondag 27 februari 2022 16:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze meld de NOS het ook.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op de grens met, bedoelde je. Vergissen is menselijk.
Here is Miss Ukraine, posing with a[sic] airsoft gun for clout faking that she is fighting in the war.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk dat je weer met die seniele bejaarden op de proppen komt, maar je snapt toch wel dat ieder weldenkend mens die lui niet serieus neemt?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:59 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dat heb je snel geconcludeerd. De oorlog is nog niet over.
Daarbij dan wel zo veel mogelijk informatie meenemen en verifiren in je overwegingen.
De toekomst zal het uitwijzen. Mee eens of niet. Poetin heeft zich vijf jaar geleden al hierover uitgesproken.
De bewapining en zijn perceptie van het millitair (en economisch) evenwicht in de wereld. En bijna iedereen in de NATO en de rest van de "Miitairy Industrial Complex" heeft zijn woorden naast zich neergelegd.
Tja ..
Probeer dat maar eens in het Israel-topic.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje yvonne
Waarheid mag gezegd worden
Complotgekkie Willem Middelkoop is niet serieus te nemen.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:59 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dat heb je snel geconcludeerd. De oorlog is nog niet over.
Daarbij dan wel zo veel mogelijk informatie meenemen en verifiren in je overwegingen.
De toekomst zal het uitwijzen. Mee eens of niet. Poetin heeft zich vijf jaar geleden al hierover uitgesproken.
De bewapining en zijn perceptie van het millitair (en economisch) evenwicht in de wereld. En bijna iedereen in de NATO en de rest van de "Miitairy Industrial Complex" heeft zijn woorden naast zich neergelegd.
Tja ..
Probeer eens een goede bron. The Guardian of Teletext.quote:
de nos is volgens jou geen goede bron?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeer eens een goede bron. The Guardian of Teletext.
Dit stond letterlijk zo op Teletext Hans.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, man. Dit is kut.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
De enige AN225 ter wereld lijkt inderdaad vernietigd te zijn bij gevechten.
Het is toch juist de bedoeling van NATO om gevaarlijk te zijn?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:01 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Complotgekkie Willem Middelkoop is niet serieus te nemen.
Teletekst is dan zeker geen NOS?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Poetin.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:00 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Leuk dat je weer met die seniele bejaarden op de proppen komt, maar je snapt toch wel dat ieder weldenkend mens die lui niet serieus neemt?
quote:Op zondag 27 februari 2022 17:00 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Leuk dat je weer met die seniele bejaarden op de proppen komt, maar je snapt toch wel dat ieder weldenkend mens die lui niet serieus neemt?
Onderhandelen op de grens waar Russische tanks vandaan kwamen vind je wel positiefquote:Op zondag 27 februari 2022 16:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op de grens met, bedoelde je. Vergissen is menselijk.
Teletext heeft het wel goed.quote:
Die gozer is al een tijdje echt volledig de weg kwijt.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:04 schreef EinarBoe het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is Zihni Ozdil zo dom?
Ik ben niet zo geschokt als Putin.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:05 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Onderhandelen op de grens waar Russische tanks vandaan kwamen vind je wel positief? Gaat een flinke schok voor je worden als je denkt dat Oekrane er goed voorstaat
Lees: vooroverbuigen en Putin de vaseline aanreiken.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:04 schreef EinarBoe het volgende:
[ afbeelding ]
Ze houden anders goed stand en Kiev is nog steeds niet in handen van de Russen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:05 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Onderhandelen op de grens waar Russische tanks vandaan kwamen vind je wel positief? Gaat een flinke schok voor je worden als je denkt dat Oekrane er goed voorstaat
Dit wordt natuurlijk niks. Rusland wil een nieuwe regering en allerlei andere, niet te accepteren ongeinquote:
Dat zou een uitstekende uitkomst zijn.quote:
Daarvoor zitten ze te kort op elkaar... 2 Missiles op 1 target kan wel maar dan zit er meer tijd tussen.quote:
Alle vredes mensjes halen nu opgelucht adem, ben bang dat ze van een koude kermis thuis komen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:06 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dit wordt natuurlijk niks. Rusland wil een nieuwe regering en allerlei andere, niet te accepteren ongein
We zijn nog maar drie dagen bezig... Was dat ook niet de fout die vrijwilligers in wo1 maakten die dachten ook met een weekje of 2 de oorlog wel klaar was.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:06 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Ze houden anders goed stand en Kiev is nog steeds niet in handen van de Russen.
Hypocrisie dus. Waar waren onze leiders toen? He?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Poetin.
KGB.
Dictator.
Enorme haat jegens het westen.
Enorme haat jegens democratien.
Wil terug naar de 19e eeuw.
Allemaal de schuld van de NAVO.
Allemaal de schuld van de EU.
We hadden naar Poetin moeten luisteren.
Wat waren onze leiders oliedom.
Welterusten.
Ben alleen bang er net zo'n idioot voor terugkomt.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:07 schreef Anton91 het volgende:
Mochten we het ooit levend meemaken stel ik voor dat de dag Poetin overlijd als internationale feestdag uitroepen. Die man is geestelijk ziek.
quote:Op zondag 27 februari 2022 17:07 schreef Anton91 het volgende:
Mochten we het ooit levend meemaken stel ik voor dat de dag Poetin overlijd als internationale feestdag uitroepen. Die man is geestelijk ziek.
Zit er jammer genoeg wel dik in. Dat is de valstrik waar Rusland in al zijn vormen nu al eeuwenlang consequent in valt.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben alleen bang er net zo'n idioot voor terugkomt.
Die zien er inderdaad niet uit alsof ze staan te juichen.quote:
omdat ze toch wel de held van de oorlog blijft :-) en er tegen in durfde te gaanquote:Op zondag 27 februari 2022 17:08 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Hypocrisie dus. Waar waren onze leiders toen? He?
Het is precies andersom zoals je in je quote, zelf kunt zien met "oorlogen" en de "motivatie". :
Jij dus welterusten.
Dit wordt natuurlijk niks. Rusland wil een nieuwe regering en allerlei andere, niet te accepteren ongeinquote:
Ik moet nog zien of er een kerkleider is die inzet van nucleaire wapens wel prima vindtquote:Op zondag 27 februari 2022 16:56 schreef Beathoven het volgende:
ik krijg sterk het idee dat de Russische Orthodoxe kerk als een blok achter Putin staat en deze oorlog wel ziet zitten. Net een oud interview gezien met een kerkleider en ze zien zichzelf als deel van de kern van wat Rusland is en steunen alles wat Putin onderneemt.
De vrouw van de geplande nieuwe baas van Ukraine dacht dat het in 6 uur over moest zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
We zijn nog maar drie dagen bezig... Was dat ook niet de fout die vrijwilligers in wo1 maakten die dachten ook met een weekje of 2 de oorlog wel klaar was.
Klopt, alleen Poetin had gedacht veel makkelijker binnen te lopen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
We zijn nog maar drie dagen bezig... Was dat ook niet de fout die vrijwilligers in wo1 maakten die dachten ook met een weekje of 2 de oorlog wel klaar was.
Ik geef toe dat ik slecht slaap.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:08 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Hypocrisie dus. Waar waren onze leiders toen? He?
Het is precies andersom zoals je in je quote, zelf kunt zien met "oorlogen" en de "motivatie". :
Jij dus welterusten.
- 300 000 000 Voor rusland.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:12 schreef polderturk het volgende:
Russisch vliegtuig uit de lucht geschoten
[ twitter ]
Damned if you do, damned if you don't. We weten allemaal dat de eisen van Putain gewoon weer onredelijk gaan zijn en dat Oekrane daar niet mee in gaat stemmen als het ongeveer klopt met hoe het er nu voor staat. Hoe langer dit duurt hoe meer steun ze ontvangen in Oekrane en hoe meer maatregelen er tegen Rusland worden genomen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:05 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Maar het is onze schuld, besef dat wel!quote:Op zondag 27 februari 2022 17:13 schreef HSG het volgende:
Putin die zijn nuclaire arsenaal op scherp zit.
Dit gaat nog heel gezellig worden.
Die lul van de Russische kerk hoort gewoon bij het regime, hoor.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:09 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dit wordt natuurlijk niks. Rusland wil een nieuwe regering en allerlei andere, niet te accepteren ongein
[..]
Ik moet nog zien of er een kerkleider is die inzet van nucleaire wapens wel prima vindt
Ok te dom. Geeft niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik slecht slaap.
Wat mij betreft was Poetin nooit geboren.
Dat het wel gebeurd is, en dat hij door communisten en Jeltsins omhoog is geholpen, daar ga ik geen westerse politici de schuld van geven.
Met Poetin regeert pure haat en machtswellust.
Veel plezier in je fantasiewereld verder.
Kopje thee erbij?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:13 schreef HSG het volgende:
Jaquote:Op zondag 27 februari 2022 17:14 schreef Eikenbomen het volgende:
Als ze maandag gaan meeten om te onderhandelen, ben ik dan naef als ik hoop en denk dat het goedkomt?
Niet op scherp gezet. De eenheden die verantwoordelijk zijn voor het nucleaire arsenaal (en meer) zijn opgeschaald.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:13 schreef HSG het volgende:
Precies.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die lul van de Russische kerk hoort gewoon bij het regime, hoor.
Knal in sync met ontploffing? lijkt me door de afstand onmogelijk. Kunnen net zo goed flares zijnquote:Op zondag 27 februari 2022 17:12 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Je mag altijd hopen. Ik ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren als morgen de Russische beurs open gaat.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:14 schreef Eikenbomen het volgende:
Als ze maandag gaan meeten om te onderhandelen, ben ik dan naef als ik hoop en denk dat het goedkomt?
Oekraine voelt zicht gesteund en heeft meer victory points, die gaat echt niet toegeven aan die belachelijke eisen van Rusland. Sterker nog Oekraine zou Rostov, De Krim en Belgorod moeten claimen. Om ze sarren.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:14 schreef Eikenbomen het volgende:
ongepofte popcorn, scheelt weer stroom/gasquote:
Nee, maar het is maandag niet ineens afgelopen. Dat gaat minimaal weken durenquote:Op zondag 27 februari 2022 17:14 schreef Eikenbomen het volgende:
Yep, gaat niet goed komen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:14 schreef Eikenbomen het volgende:
Dan ben je te laat.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:14 schreef Eikenbomen het volgende:
Zoals ik vanmiddag al opmerkte, geldt dit ook voor Oekrane.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:11 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Niet in trappen deze ongein.
Dat hij er alleen al over praat vind ik verschrikkelijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:15 schreef XSbig het volgende:
[..]
Niet op scherp gezet. De eenheden die verantwoordelijk zijn voor het nucleaire arsenaal (en meer) zijn opgeschaald.
Zihni heeft waarschijnlijk weer eens een glaasje te veel op. Een soort ootjekatootje.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:04 schreef EinarBoe het volgende:
[ afbeelding ]
Maar in die drie dagen is er, in tegenstelling tot wat de Russen verwacht hadden, echt geen enkel betekenisvol resultaat geboekt. Ze hebben geen superioriteit in de lucht, het Oekraense communicatienetwerk is nog actief, ze hebben nauwelijks grote schade kunnen aanrichten aan belangrijke infrastructuur en geen enkele grote stad kunnen veroveren. De enige resultaten na drie dagen vechten zijn controle over Tsjernobyl (die ze ook nog eens moeten delen met de Oekraners) en heel veel dode Russen. Dat ze de regering niet omver hebben kunnen werpen in drie dagen is nog tot daar aan toe, maar dat er helemaal geen overwinningen zijn behaald is wel echt een slecht teken voor de Russen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan zou ik als Ukraine stug doorgaan met schieten.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, maar het is maandag niet ineens afgelopen. Dat gaat minimaal weken duren
Onderhandelen zegt niet zoveel. Dat kan van alles betekenen in strategisch opzicht, van een met gestrekt been ingaan en Oekrane verwijten dat ze geen vrede willen tot tijd winnen om een plan uit te voeren.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:14 schreef Eikenbomen het volgende:
OH nog een Putin rat.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar het is onze schuld, besef dat wel!
Uiteraardquote:Op zondag 27 februari 2022 17:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zou ik als Ukraine stug doorgaan met schieten.
Al een tijdje aan de gang, ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:18 schreef 297534 het volgende:
Volgens de NOS zijn de onderhandelingen nu al begonnen.
Klopt, hij heeft ongeveer 4000 kernkoppen en je hebt er ongeveer 300 nodig om de wereld te vernietigen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat hij er alleen al over praat vind ik verschrikkelijk.
1 idioot met een napoleoncomplex die even dreigt met einde van de wereld
En keihard doorgaan met schieten.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:17 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zoals ik vanmiddag al opmerkte, geldt dit ook voor Oekrane.
Hiermee kan men tijd kopen in afwachting van militaire goederen uit het westen. Tevens zie ik een mogelijkheid om enige organisatie te krijgen in de burgers die zich hebben gemeld voor de strijd.
Is toch maandag pas?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:18 schreef 297534 het volgende:
Volgens de NOS zijn de onderhandelingen nu al begonnen.
Ik was ironisch, of eigenlijk sarcastisch.quote:
Staan toch altijd op scherp. Bangmakerij.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:13 schreef HSG het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2022 17:17 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Oekraine voelt zicht gesteund en heeft meer victory points, die gaat echt niet toegeven aan die belachelijke eisen van Rusland. Sterker nog Oekraine zou Rostov, De Krim en Belgorod moeten claimen. Om ze sarren.
Wat een verstandige 'strijder' is die president. Echt elke keuze en elk bericht is wat je zou willen zien van een leider van je land.quote:
Ziet eruit als een flare.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:12 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Hoe kom je bij 300?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:19 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft ongeveer 4000 kernkoppen en je hebt er ongeveer 300 nodig om de wereld te vernietigen.
Ja want de meeste oorlogen duren 4 dagenquote:Op zondag 27 februari 2022 17:24 schreef HiZ het volgende:
Het conventionele deel van deze oorlog is wel een fail van argentijnse omvang van die gek in het Kremlin
Ik denk ook dat ze wel verwacht hadden dat ze tenminste n stad ingenomen zouden hebben, daarbij hadden ze ook wel verwacht dat ze op sommige plekken enthousiast ontvangen waren. Dus het valt inderdaad tegen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar in die drie dagen is er, in tegenstelling tot wat de Russen verwacht hadden, echt geen enkel betekenisvol resultaat geboekt. Ze hebben geen superioriteit in de lucht, het Oekraense communicatienetwerk is nog actief, ze hebben nauwelijks grote schade kunnen aanrichten aan belangrijke infrastructuur en geen enkele grote stad kunnen veroveren. De enige resultaten na drie dagen vechten zijn controle over Tsjernobyl (die ze ook nog eens moeten delen met de Oekraners) en heel veel dode Russen. Dat ze de regering niet omver hebben kunnen werpen in drie dagen is nog tot daar aan toe, maar dat er helemaal geen overwinningen zijn behaald is wel echt een slecht teken voor de Russen.
Excuses als je dacht dat ik het probeerde te bagatalliseren. Wilde alleen wat specifiekere duiding aangeven.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat hij er alleen al over praat vind ik verschrikkelijk.
1 idioot met een napoleoncomplex die even dreigt met einde van de wereld
Dat zijn die twee raketten uit Belarus natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:26 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoor uit betrouwbare bron dat in Kiev het luchtalarm afgaat.
Ze zouden over het Oekranse leger heen lopen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:26 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ja want de meeste oorlogen duren 4 dagen
Dat zal ze lerenquote:Op zondag 27 februari 2022 17:22 schreef HiZ het volgende:
Ik ga opletten dat ik zo weinig mogelijk uit Rusland koop vanaf nu.
China zal wel blij zijn met hun Rusland deal.
Realistisch. Buitengewoon goede leider in oorlogstijd die Zelensky. Misschien is leider in oorlogstijd wel eenvoudiger. Goed/fout, zwart/wit, best wel fijn in bepaalde opzichtenquote:
Jij denkt dat dezelfde gasten weer mee vechten?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:27 schreef Dr88 het volgende:
Tijd voor het Pruisisch volkslied op het slagveld. Alle Russen rennend terug naar Ruskiland.
Ja, superfijn. Ik denk dat hij er al dagen van geniet. Lekker maar met n ding bezig zijn, geen geneuzel van al je ministers over budgetten.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:28 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Realistisch. Buitengewoon goede leider in oorlogstijd die Zelensky. Misschien is leider in oorlogstijd wel eenvoudiger. Goed/fout, zwart/wit, best wel fijn in bepaalde opzichten
Het mensje uit Drachten heeft gesproken.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:07 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Alle vredes mensjes halen nu opgelucht adem, ben bang dat ze van een koude kermis thuis komen.
Nou ja dat die mentaal niet helemaal stabiel is is de afgelopen dagen wel duidelijk geworden tochquote:Op zondag 27 februari 2022 17:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Is Putin echt zoveel veranderd? Is hij langzaam gek geworden of speelt hij nog steeds een spelletje?
Is dat niet gewoon de kookwekker?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wou nog even melden dat luchtalarm afgaat in Kiev!
quote:Op zondag 27 februari 2022 17:30 schreef Tjacka het volgende:
Het luchtalarm gaat af in Kiev!!
Ik denk een TBO. @:ootjekatootje
Wat is het nu?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:30 schreef damsco het volgende:
Vrij rustig in Kiev, gelukkig geen luchtalarm nog.
Niemand weet hetquote:Op zondag 27 februari 2022 17:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Is Putin echt zoveel veranderd? Is hij langzaam gek geworden of speelt hij nog steeds een spelletje?
naa getyped eerder. uitgesproken niet gedaan,quote:Op zondag 27 februari 2022 17:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het mensje uit Drachten heeft gesproken.
Je hebt die speech toch ook gezien? Nou ja speech, dat noemt men in de GGZ gewoon raaskallen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Die 16000 man zijn er niet voor om vluchtelingen op te vangen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Waarom.stuurt Nederland geen militairen naar Polen ter ondersteuning opvang vluchtelingen, maar heeft US er 16000(?) man rondlopen?
Zou kunnen, al zou dat wel de moeder aller pyrrusoverwinningen zijn. Als ze er ook maar een beetje rationeel naar kijken in Moskou zouden ze hard mogelijk hun best doen om nog wat concessies in vredesonderhandelingen eruit te slepen. Nu hebben ze immers nog wat te eisen (in ruil voor het afzien van een voortslepende oorlog), als ze over een een paar maanden of een jaar met hun stuk gevochten troepen de aftocht moeten blazen niet meer.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze wel verwacht hadden dat ze tenminste n stad ingenomen zouden hebben, daarbij hadden ze ook wel verwacht dat ze op sommige plekken enthousiast ontvangen waren. Dus het valt inderdaad tegen.
Aan de andere kant, de Russen zijn zo langzamerhand Kiev aan het insluiten, en wat betreft Charkov ziet het er ook niet goed uit. Daarbij hebben de Russen echt nog wel genoeg vuurkracht. Ik verwacht dat ze uiteindelijk, militair gezien, toch wel zullen winnen.
Je ziet wel vaker met politiekleiders dat hoe langer ze er zitten des te gekkere dingen ze gaan doen en hoe onbetrouwbaarder ze worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
kijk maar naar Ruttequote:Op zondag 27 februari 2022 17:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je ziet wel vaker met politiekleiders dat hoe langer ze er zitten des te gekkere dingen gaan ze doen en hoe onbetrouwbaarder ze worden.
Ambtenaar zeker?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:29 schreef Zwansen het volgende:
Is er een (neutrale) voorzitter? Een agenda die vooraf per mail is rondgestuurd? Wie maakt de notulen? Worden notulen daarna nog rondgestuurd per mail en daarna door iedereen goedgekeurd ofzo?
Een van de twee users verspreidt fake nieuwsquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 17:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben nog geen enkel stad van omvang in handen en ook het luchtruim niet volledig onder controle.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:22 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik ben stomverbaasd dat het allemaal z moeilijk gaat voor Rusland.
Logische berekeningen, en na effecten van elke bom.quote:
Ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:14 schreef Eikenbomen het volgende:
Denk je dat Zelensky naar de onderhandelingen gaat?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja.
Zelensky wordt gewoon gearresteerd en dan roept Rusland de overwinning uit.
En dan begint het pas
Zelensky is er zelf niet bij. Het zijn delegaties.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja.
En dan begint het pas
Je denkt toch niet dat Zelensky zelf gaat?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja.
En dan begint het pas
Heb net nog wat webcams op Youtube gecheckt: om half 6 een paar kerkklokken.quote:
quote:WHO: levens in gevaar door zuurstoftekort Oekraense ziekenhuizen
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) waarschuwt dat de ziekenhuizen in Oekrane bijna door hun voorraden medische zuurstof heen zijn. Door de gevechtshandelingen is het niet veilig om voorraden van fabrieken naar ziekenhuizen te brengen. Ook ontbreekt het aan grondstoffen om zuurstof te maken.
Volgens de WHO komen de meeste ziekenhuizen nu binnen 24 uur zonder te zitten. Bij sommige ziekenhuizen zou dat al het geval zijn. De zuurstof is van groot belang voor coronapatinten, maar ook voor andere patinten op de IC's. "Duizenden levens staan op het spel", zegt de WHO.
De WHO kijkt of er met partnerorganisaties afspraken kunnen worden gemaakt voor een veilige aanvoer vanuit Polen.
https://nos.nl/collectie/(...)angekomen-in-belarus
Alleen als Putin ook zelf gaat.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Zelensky zelf gaat?
Dacht het in zijn tweet te lezenquote:Op zondag 27 februari 2022 17:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Zelensky zelf gaat?
quote:Op zondag 27 februari 2022 17:37 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Heb net nog wat webcams op Youtube gecheckt: om half 6 een paar kerkklokken.
Verder wat krassende raven en af en toe een blaffende hond.
Ja.quote:
Oekrane is zo groot als centraal Europa. Als ze dat binnen 3 weken innemen zijn ze er heel snel bijgeweestquote:Op zondag 27 februari 2022 17:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ze zouden over het Oekranse leger heen lopen.
Ze wisten in 1945 in 11 dagen een gebied zo groot als hee Europa te veroveren.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:39 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Oekrane is zo groot als centraal Europa. Als ze dat binnen 3 weken innemen zijn ze er heel snel bijgeweest
Het doel is Kyiv en regime change en dat valt nogal tegen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:39 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Oekrane is zo groot als centraal Europa. Als ze dat binnen 3 weken innemen zijn ze er heel snel bijgeweest
Een hoop daarvan zijn heel dapper.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:40 schreef the-eye het volgende:
Het is nu even stilte voor de storm. Als degenen die daar de onbedwingbare behoefte aan hebben even hun opmerkingen over Oekrainse vrouwen kunnen maken dan hebben we dat vast gehad dan hebben we die onzin de komende avond en nacht niet
die jonge vrouwen zijn erg mager, dus dat wordt vaak naar Mcdonalds...quote:Op zondag 27 februari 2022 17:40 schreef the-eye het volgende:
Het is nu even stilte voor de storm. Als degenen die daar de onbedwingbare behoefte aan hebben even hun opmerkingen over Oekrainse vrouwen kunnen maken dan hebben we dat vast gehad dan hebben we die onzin de komende avond en nacht niet
Cruciaal verschil is dat ze daar wel daadwerkelijk als bevrijder binnen vielen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:40 schreef HSG het volgende:
[..]
Ze wisten in 1945 in 11 dagen een gebied zo groot als hee Europa te veroveren.
https://en.wikipedia.org/wiki/Soviet_invasion_of_Manchuria
Ah.quote:
aha, een prepper. hoe voelt dat nu om super ready te zijn en waar ga je dan heen als je buiten bent?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:42 schreef Bensel het volgende:
moet zeggen dat ik nu voor het eerst wat aan het voorbereiden ben voor als de shit echt de fan raakt. Heb een tas klaargezet met wat kleding, toiletartikelen, water, en wat andere handige zaken, en m'n slaapzak maar eens opgezocht. Dit alles in de gang gezet zodat als nodig is ik snel de omgeving kan verlaten. Niet dat ik bang ben, maar zie wel noodzaak om wat voorbereid te zijn.
quote:Spoedberaad Internationaal Atoomenergie Agentschap
Het Internationaal Atoomenergie Agentschap (IAEA) houdt woensdag spoedberaad over de situatie in Oekrane. Het overleg in Wenen gaat over de veiligheid van de kerncentrales en opslag van kernafval in het land, onder meer bij de in 1986 ontplofte reactor in Tsjernobyl.
De in een sarcofaag ingepakte, vernietigde kerncentrale viel donderdag in handen van Russische troepen. Sindsdien worden er hogere nucleaire waarden gemeten, hoewel die volgens het IAEA geen gevaar vormen voor de volksgezondheid.
Het agentschap kreeg zondag een melding dat raketten een andere opslag van kernafval hebben geraakt, maar er zou geen schade aan het gebouw zijn toegebracht en geen radioactiviteit ontsnappen.
https://www.bndestem.nl/b(...)s-onderweg~a08127bb/
Daar scoor je wel punten mee denk ikquote:Op zondag 27 februari 2022 17:42 schreef THEFXR het volgende:
die jonge vrouwen zijn erg mager, dus dat wordt vaak naar Mcdonalds...
quote:Op zondag 27 februari 2022 17:42 schreef Bensel het volgende:
moet zeggen dat ik nu voor het eerst wat aan het voorbereiden ben voor als de shit echt de fan raakt. Heb een tas klaargezet met wat kleding, toiletartikelen, water, en wat andere handige zaken, en m'n slaapzak maar eens opgezocht. Dit alles in de gang gezet zodat als nodig is ik snel de omgeving kan verlaten. Niet dat ik bang ben, maar zie wel noodzaak om wat voorbereid te zijn.
In Nederland heb je niet echt kans om te ontkomen. Als ratten zitten we in de val.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:42 schreef Bensel het volgende:
Of je nou in die tijd door Japan, Duitsland of Sovjet-Unie bezet werd...er waren maar weinig verschillen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:42 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Cruciaal verschil is dat ze daar wel daadwerkelijk als bevrijder binnen vielen.
Wat is je bestemming in het geval dat de bom valt? Mars?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:42 schreef Bensel het volgende:
Bonairequote:Op zondag 27 februari 2022 17:46 schreef XDo het volgende:
[..]
Wat is je bestemming in het geval dat de bom valt? Mars?
Mijn bestemming is het hiernamaals.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:46 schreef XDo het volgende:
[..]
Als er geen verschillen zijn verzet de burgerbevolking zich ook niet, nu in Oekrane doen ze dat wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:45 schreef HSG het volgende:
[..]
Of je nou in die tijd door Japan, Duitsland of Sovjet-Unie bezet werd...er waren maar weinig verschillen.
Wat houdt zo'n media ban precies in? Ik ben niet zo'n fan van censuur eigenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:44 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk hier op FOK! ook.
ach we kijken het wel van boven afquote:Op zondag 27 februari 2022 17:46 schreef XDo het volgende:
[..]
RussiaToday is bedacht om geboycot te wordenquote:Op zondag 27 februari 2022 17:44 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Haha... dit is ook al de tigste keer. Geeft nix... overigens: hoor nu inderdaad echte luchtalarmsignalen in Kiev.quote:
Da's een goeie kleren bende..quote:
Als je daar rustiger van wordt, is het al waardevol.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:42 schreef Bensel het volgende:
Bedankt, Hans.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:42 schreef Bocaj het volgende:
Nederlands Luchtruim ook dicht!
[ twitter ]
Als je de historie van Japan, China of de Sovjet-Unie in die tijd snapte dan begrijp je ook wel waarom mensen niet in opstand kwamen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als er geen verschillen zijn verzet de burgerbevolking zich ook niet, nu in Oekrane doen ze dat wel.
Volledig gestoord.quote:
Op youtube nog steeds beschikbaar.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Geen RTGoden meer dus
Ik bedoel, ze waren er wel altijd als de kippen bij als er iets gebeurde, vaak live
Kan het wat minder hyperbolisch? Nee, geen prepper. Ik heb geen grote voorraad van allerlei spullen en gedetailleerde uitgewerkte plannen (die werken toch niet). Maar heb nu dus wel wat zaken voorbereid, zodat als ik mijn huis moet verlaten, ik dat snel kan en niet direct voor problemen kom te staan op straat.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aha, een prepper. hoe voelt dat nu om super ready te zijn en waar ga je dan heen als je buiten bent?
Links daar op die tafel 'de rode knop'?quote:
Dan zal Rusland alle EU media en journalisten bannen..quote:Op zondag 27 februari 2022 17:44 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Nee dat is voor roomservice.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Links daar op die tafel 'de rode knop'?
Waar wil je heen gaan dan? Tenzij je een atoomkelder hebt is het vrij zinloos om te vluchten.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:42 schreef Bensel het volgende:
Ik begin pas met in paniek raken als ze in Duitsland zijn of Belgi.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:42 schreef Bensel het volgende:
Waarom denkt iedereen steeds aan vluchten voor een atoombom. Alsof dat de enige reden zou kunnen zijn om eventueel te moeten vluchten.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Waar wil je heen gaan dan? Tenzij je een atoomkelder hebt is het vrij zinloos om te vluchten.
Nou, nog even en de NAVO kan ook eens een keertje worden ingezet, joepiequote:Op zondag 27 februari 2022 17:50 schreef RAVW het volgende:
de EU gaat nu ook als organisatie wapens naar Oekraiene sturen
Von der Leyen maakte ook bekend dat de EU wapens en munitie zendt aan Oekrane. Het is voor het eerst in haar geschiedenis dat de unie dat doet. EU-lidstaten stuurden eerder al afzonderlijk wapenmateriaal naar Oekrane, maar nu doet de organisatie dat ook als geheel.
als er hier gevlucht moet worden dan ben je pas over 3 dagen wegquote:Op zondag 27 februari 2022 17:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Waar wil je heen gaan dan? Tenzij je een atoomkelder hebt is het vrij zinloos om te vluchten.
quote:
Je zult de kelner zijn die continu rondom die lange tafels moet draven.quote:
Dat moet je dus juist niet doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou, nog even en de NAVO kan ook eens een keertje worden ingezet, joepie
Wel goed voor de stappentellerquote:Op zondag 27 februari 2022 17:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je zult de kelner zijn die continu rondom die lange tafels moet draven.
Veel grote wetenschappelijke universiteiten hebben wel kamer gemaakt van straling tegenhoudend materiaal. Of iig een doos. Beste kan je daarheen gaanquote:Op zondag 27 februari 2022 17:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Jammer alleen dat dit echt is en geen filmquote:Op zondag 27 februari 2022 17:54 schreef Heph844 het volgende:
[..]![]()
Putin zou echt een heerlijke James Bond-villain zijn
Precies. Als je weg wilt dan moet je het nu doen. Een paar maanden bivakkeren op Bali ofzo.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:53 schreef RAVW het volgende:
[..]
als er hier gevlucht moet worden dan ben je pas over 3 dagen weg
zit hier vlakbij Rotterdam .. dus als al deze mensen ergens heen willen staan binnen 10 min alle wegen vast en dan ..
nee blijf gewoon zitten
beter dan struikelen over ene tijgerveldquote:Op zondag 27 februari 2022 17:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je zult de kelner zijn die continu rondom die lange tafels moet draven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |