Op youtube nog steeds beschikbaar.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Geen RTGoden meer dus
Ik bedoel, ze waren er wel altijd als de kippen bij als er iets gebeurde, vaak live
Kan het wat minder hyperbolisch? Nee, geen prepper. Ik heb geen grote voorraad van allerlei spullen en gedetailleerde uitgewerkte plannen (die werken toch niet). Maar heb nu dus wel wat zaken voorbereid, zodat als ik mijn huis moet verlaten, ik dat snel kan en niet direct voor problemen kom te staan op straat.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aha, een prepper. hoe voelt dat nu om super ready te zijn en waar ga je dan heen als je buiten bent?
Links daar op die tafel 'de rode knop'?quote:
Dan zal Rusland alle EU media en journalisten bannen..quote:Op zondag 27 februari 2022 17:44 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk hier op FOK! ook.
Nee dat is voor roomservice.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Links daar op die tafel 'de rode knop'?
Waar wil je heen gaan dan? Tenzij je een atoomkelder hebt is het vrij zinloos om te vluchten.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:42 schreef Bensel het volgende:
moet zeggen dat ik nu voor het eerst wat aan het voorbereiden ben voor als de shit echt de fan raakt. Heb een tas klaargezet met wat kleding, toiletartikelen, water, en wat andere handige zaken, en m'n slaapzak maar eens opgezocht. Dit alles in de gang gezet zodat als nodig is ik snel de omgeving kan verlaten. Niet dat ik bang ben, maar zie wel noodzaak om wat voorbereid te zijn.
Ik begin pas met in paniek raken als ze in Duitsland zijn of België.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:42 schreef Bensel het volgende:
moet zeggen dat ik nu voor het eerst wat aan het voorbereiden ben voor als de shit echt de fan raakt. Heb een tas klaargezet met wat kleding, toiletartikelen, water, en wat andere handige zaken, en m'n slaapzak maar eens opgezocht. Dit alles in de gang gezet zodat als nodig is ik snel de omgeving kan verlaten. Niet dat ik bang ben, maar zie wel noodzaak om wat voorbereid te zijn.
Waarom denkt iedereen steeds aan vluchten voor een atoombom. Alsof dat de enige reden zou kunnen zijn om eventueel te moeten vluchten.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Waar wil je heen gaan dan? Tenzij je een atoomkelder hebt is het vrij zinloos om te vluchten.
Nou, nog even en de NAVO kan ook eens een keertje worden ingezet, joepiequote:Op zondag 27 februari 2022 17:50 schreef RAVW het volgende:
de EU gaat nu ook als organisatie wapens naar Oekraiene sturen
Von der Leyen maakte ook bekend dat de EU wapens en munitie zendt aan Oekraïne. Het is voor het eerst in haar geschiedenis dat de unie dat doet. EU-lidstaten stuurden eerder al afzonderlijk wapenmateriaal naar Oekraïne, maar nu doet de organisatie dat ook als geheel.
als er hier gevlucht moet worden dan ben je pas over 3 dagen wegquote:Op zondag 27 februari 2022 17:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Waar wil je heen gaan dan? Tenzij je een atoomkelder hebt is het vrij zinloos om te vluchten.
quote:
Je zult de kelner zijn die continu rondom die lange tafels moet draven.quote:
Dat moet je dus juist niet doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou, nog even en de NAVO kan ook eens een keertje worden ingezet, joepie
Wel goed voor de stappentellerquote:Op zondag 27 februari 2022 17:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je zult de kelner zijn die continu rondom die lange tafels moet draven.
Veel grote wetenschappelijke universiteiten hebben wel kamer gemaakt van straling tegenhoudend materiaal. Of iig een doos. Beste kan je daarheen gaanquote:Op zondag 27 februari 2022 17:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Jammer alleen dat dit echt is en geen filmquote:Op zondag 27 februari 2022 17:54 schreef Heph844 het volgende:
[..]![]()
Putin zou echt een heerlijke James Bond-villain zijn
Precies. Als je weg wilt dan moet je het nu doen. Een paar maanden bivakkeren op Bali ofzo.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:53 schreef RAVW het volgende:
[..]
als er hier gevlucht moet worden dan ben je pas over 3 dagen weg
zit hier vlakbij Rotterdam .. dus als al deze mensen ergens heen willen staan binnen 10 min alle wegen vast en dan ..
nee blijf gewoon zitten
beter dan struikelen over ene tijgerveldquote:Op zondag 27 februari 2022 17:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je zult de kelner zijn die continu rondom die lange tafels moet draven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |