Daar scoor je wel punten mee denk ikquote:Op zondag 27 februari 2022 17:42 schreef THEFXR het volgende:
die jonge vrouwen zijn erg mager, dus dat wordt vaak naar Mcdonalds...
quote:Op zondag 27 februari 2022 17:42 schreef Bensel het volgende:
moet zeggen dat ik nu voor het eerst wat aan het voorbereiden ben voor als de shit echt de fan raakt. Heb een tas klaargezet met wat kleding, toiletartikelen, water, en wat andere handige zaken, en m'n slaapzak maar eens opgezocht. Dit alles in de gang gezet zodat als nodig is ik snel de omgeving kan verlaten. Niet dat ik bang ben, maar zie wel noodzaak om wat voorbereid te zijn.
In Nederland heb je niet echt kans om te ontkomen. Als ratten zitten we in de val.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:42 schreef Bensel het volgende:
moet zeggen dat ik nu voor het eerst wat aan het voorbereiden ben voor als de shit echt de fan raakt. Heb een tas klaargezet met wat kleding, toiletartikelen, water, en wat andere handige zaken, en m'n slaapzak maar eens opgezocht. Dit alles in de gang gezet zodat als nodig is ik snel de omgeving kan verlaten. Niet dat ik bang ben, maar zie wel noodzaak om wat voorbereid te zijn.
Of je nou in die tijd door Japan, Duitsland of Sovjet-Unie bezet werd...er waren maar weinig verschillen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:42 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Cruciaal verschil is dat ze daar wel daadwerkelijk als bevrijder binnen vielen.
Wat is je bestemming in het geval dat de bom valt? Mars?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:42 schreef Bensel het volgende:
Bonairequote:Op zondag 27 februari 2022 17:46 schreef XDo het volgende:
[..]
Wat is je bestemming in het geval dat de bom valt? Mars?
Mijn bestemming is het hiernamaals.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:46 schreef XDo het volgende:
[..]
Als er geen verschillen zijn verzet de burgerbevolking zich ook niet, nu in Oekraïne doen ze dat wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:45 schreef HSG het volgende:
[..]
Of je nou in die tijd door Japan, Duitsland of Sovjet-Unie bezet werd...er waren maar weinig verschillen.
Wat houdt zo'n media ban precies in? Ik ben niet zo'n fan van censuur eigenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:44 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk hier op FOK! ook.
ach we kijken het wel van boven afquote:Op zondag 27 februari 2022 17:46 schreef XDo het volgende:
[..]
RussiaToday is bedacht om geboycot te wordenquote:Op zondag 27 februari 2022 17:44 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk hier op FOK! ook.
Haha... dit is ook al de tigste keer. Geeft nix... overigens: hoor nu inderdaad echte luchtalarmsignalen in Kiev.quote:
Da's een goeie kleren bende..quote:
Als je daar rustiger van wordt, is het al waardevol.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:42 schreef Bensel het volgende:
Bedankt, Hans.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:42 schreef Bocaj het volgende:
Nederlands Luchtruim ook dicht!
[ twitter ]
Als je de historie van Japan, China of de Sovjet-Unie in die tijd snapte dan begrijp je ook wel waarom mensen niet in opstand kwamen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als er geen verschillen zijn verzet de burgerbevolking zich ook niet, nu in Oekraïne doen ze dat wel.
Volledig gestoord.quote:
Op youtube nog steeds beschikbaar.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Geen RTGoden meer dus
Ik bedoel, ze waren er wel altijd als de kippen bij als er iets gebeurde, vaak live
Kan het wat minder hyperbolisch? Nee, geen prepper. Ik heb geen grote voorraad van allerlei spullen en gedetailleerde uitgewerkte plannen (die werken toch niet). Maar heb nu dus wel wat zaken voorbereid, zodat als ik mijn huis moet verlaten, ik dat snel kan en niet direct voor problemen kom te staan op straat.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aha, een prepper. hoe voelt dat nu om super ready te zijn en waar ga je dan heen als je buiten bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |