Dat was snelquote:
Wat een domme post.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:45 schreef the-eye het volgende:
[..]
Exactly
Wie is er daar weer de lul en mag z'n leven wagen?
Precies, de boze blanke man
die tweet van bij1 sloeg ook nergens opquote:Op zondag 27 februari 2022 16:45 schreef nostra het volgende:
[..]
Jaaaaaa, Sander is weer eens boos en klimt in Twitter om zijn met verkleinwoordjes gelardeerde boostweets te tikken.
Alsof hij daar zelf staat te vechten, hij doet geen reet, maar wel weer achter het narratief aanhobbelen.quote:
Sowieso zijn (slavische) blanken het grootste slachtoffer van dictators geweest de afgelopen paar eeuwen.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:45 schreef the-eye het volgende:
Exactly
Wie is er daar weer de lul en mag z'n leven wagen?
Precies, de boze blanke man
Ik zie niet in wat er mis mee is.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die tweet van bij1 sloeg ook nergens op
Hier moeten we gewoon geen aandacht meer aan geven.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:51 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Amerikaanse Bij1 gekkie. Mijn hemel .
Oekrane stond er ook om bekend om heel veel van hun gekregen wapens door te verkopen aan schurkenstaten of groeperingen in het midden-oosten. Dus na deze oorlog komt al dat wapentuig dat ze over houden vast niet veel beter terecht.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:50 schreef FundsAreSafu het volgende:
Alles dat Nederland heeft gestuurd zal ook wel bij de Russen eindigen, daar gaat ons belastinggeld
We gunnen de Russen ook een paar kruimels voordat ze met de staart tussen de benen afdruipen.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:50 schreef FundsAreSafu het volgende:
Alles dat Nederland heeft gestuurd zal ook wel bij de Russen eindigen, daar gaat ons belastinggeld
Het debiele idee dat oorlog iets was voor het Midden-Oosten en Afrika, is anders gewoon een debiel idee. Daarom is al die oorlogsretoriek waar racisten zoals Geert Wilders doorgaans stoer mee strooien ook zo verwerpelijkquote:Op zondag 27 februari 2022 16:51 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Amerikaanse Bij1 gekkie. Mijn hemel .
Ze schieten elkaar in Kiev al overhoop met de wapens die Zelensky aan iedereen heeft uitgedeeldquote:Op zondag 27 februari 2022 16:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Oekrane stond er ook om bekend om heel veel van hun gekregen wapens door te verkopen aan schurkenstaten of groeperingen in het midden-oosten. Dus na deze oorlog komt al dat wapentuig dat ze over houden vast niet veel beter terecht.
En met elkaar bedoel je Rusland en de Oekraense burgers? Want met dat doel is het ook die kant op gegaan lijkt mequote:Op zondag 27 februari 2022 16:53 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ze schieten elkaar in Kiev al overhoop met de wapens die Zelensky aan iedereen heeft uitgedeeld
Oekraine is in Wit-Rusland aan het onderhandelen ipv overal behalve daar zoals ze tot vandaag eisten, het is al wel zo'n beetje beslist in het voordeel van de Russen lijkt mequote:Op zondag 27 februari 2022 16:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We gunnen de Russen ook een paar kruimels voordat ze met de staart tussen de benen afdruipen.
Of een mooie propoganda stunt van maken.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:55 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Oekraine is in Wit-Rusland aan het onderhandelen ipv overal behalve daar zoals ze tot vandaag eisten, het is al wel zo'n beetje beslist in het voordeel van de Russen lijkt me
Nee Oekrainers onder elkaar, militias die zich gevormd hebben. De Russen hebben Kiev alleen nog omsingeld voor zover ik weet. Maar daarbinnen is het nu al chaosquote:Op zondag 27 februari 2022 16:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
En met elkaar bedoel je Rusland en de Oekraense burgers? Want met dat doel is het ook die kant op gegaan lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |