Foto van het front op 24 februariquote:Slangeneiland: Russian Warship: Go Fuck Yourself
Alle dertien militairen op Oekraens eiland in Zwarte Zee gedood
Alle dertien militairen die dienst hadden op het Oekraense eiland Zmiinyi in de Zwarte Zee zijn door Russische troepen om het leven gebracht. De Oekraense president Volodimir Zelenski zei dat in de nacht van donderdag op vrijdag in een een toespraak tot zijn volk.
Het onherbergzame rotseiland in het westen van de Zwarte Zee, dat ook wel Slangeneiland wordt genoemd, behoort tot Oekrane. De dertien militairen zijn volgens Zelenski een "heldhaftige" dood gestorven en zij krijgen postuum een onderscheiding als "held van Oekrane". Na waarschuwingen van het oorlogsschip dat de dertien zich moesten overgeven vertelden ze de commandant van het schip : Go Fuck Yourself
Snap ik, maar het is niet handig om zelf op de zaken vooruit te gaan lopenquote:
Azi of Afrika. Ik ben al aan het kijken voor een ticket naar Pattaya.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:35 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarheen dan? Je bent overal fucked bij een nucleaire oorlog.
Nee, dat verspreid zich wel denk ik.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:38 schreef koffiekoekjes het volgende:
Dit topic in NWS houden is de doodsteek voor OOR
Zitte ze in Afrika te wachten op Europese gelukszoekers?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Azi of Afrika. Ik ben al aan het kijken voor een ticket naar Pattaya.
Nou ja, dat was altijd al de reden waarom hij zo ver kon gaan, dus ik denk niet dat het zo veel uitmaakt. Als hij die niet had was ie een paar dagen geleden al Oekraine uitgemieterd door de Navo.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:39 schreef Grishenko_ het volgende:
Poetin heeft zich al gediskwalificeerd aan de onderhandelingstafel door kernwapens in gevechtsmodus te brengen. Met zulke gekken kan je niet praten.
Zonde. Was een machtig toonbeeld van technologie voortgebracht door de mens.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
De enige AN225 ter wereld lijkt inderdaad vernietigd te zijn bij gevechten.
S-300?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lijken serieuze raketten te zijn… Iemand een idee wat dit zijn?
#howcanimakethisaboutmequote:
OOR zal wel vol gaan staan met bagger en memes.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:38 schreef koffiekoekjes het volgende:
OOR / Wat staat er op Putin's bureau?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
OOR zal wel vol gaan staan met bagger en memes.
Vooralsnog klopt datquote:Op zondag 27 februari 2022 16:42 schreef xminator het volgende:
Waar zijn de retards die zeiden dat Putin het bij Oekraine alleen zou houden?
Exactlyquote:Op zondag 27 februari 2022 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er worden hele gezinnen uit elkaar gerukt omdat de mannen moeten vechten etc,. maar de woke-crew weet het weer zo te spinnen dat de gekleurden toch echt het meeste te leiden hebben hoor.
Bijna net zo gek als Putin.
Dat zijn luchtdoelrakketten, ik denk dat je hier een middellangeafstandsraket(?) ziet van ongetwijfeld Russische makelij gestationeerd in Belarus.quote:
Ze zijn ergens anders binnengevallen dan?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:42 schreef xminator het volgende:
'Putin is a real dick, here is this beautiful dick caught by me on a photo', aldus Marc Overmars.quote:
We moeten er voor vechten! Molotov cocktails, iedereen een wapen!quote:Op zondag 27 februari 2022 16:38 schreef koffiekoekjes het volgende:
Dat is toch nog gewoon juist?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:42 schreef xminator het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:44 schreef RamboDirk het volgende:
Waar kan ik het bonnetje declaren van mijn zojuist uitgekotste lunch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry ik wilde het jullie niet onthouden
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
Dank je!quote:Op zondag 27 februari 2022 16:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)-putin-sergei-lavrov
Jaaaaaa, Sander is weer eens boos en klimt in Twitter om zijn met verkleinwoordjes gelardeerde boostweets te tikken.quote:
Wil nog niks zeggen natuurlijk. Kan ook een afleidingsmanoeuvre zijn. De tegenstander even bezig houden en zand in de ogen strooien en ondertussen een nieuw offensief plannen.quote:
Ik heb een stevige hekel aan Sander Schimmelpennink. Daarom is het ook zo irritant dat ik het vaak met hem eens ben.quote:
Exact dit.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:46 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik heb een stevige hekel aan Sander Schimmelpennink. Daarom is het ook zo irritant dat ik het vaak met hem eens ben.
Wil nog niks zeggen natuurlijk. Kan ook een afleidingsmanoeuvre zijn. De tegenstander even bezig houden en zand in de ogen strooien en ondertussen een nieuw subforum openen.quote:
Rijst toch de vraag op watvoor sites jij dat soort plaatjes opduiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry ik wilde het jullie niet onthouden![]()
![]()
Same, behalve dan dat ik het zelden met hem eens ben.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:46 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik heb een stevige hekel aan Sander Schimmelpennink. Daarom is het ook zo irritant dat ik het vaak met hem eens ben.
Lijkt op de SS-26... Airdefence lijkt me niet, daarvoor zitten ze te dicht opelkaar...quote:Op zondag 27 februari 2022 16:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Lijken serieuze raketten te zijn… Iemand een idee wat dit zijn?
Wat is de beste manier om je ogen uit te steken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry ik wilde het jullie niet onthouden
Afghanistan, Georgi...quote:Op zondag 27 februari 2022 16:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ze zijn ergens anders binnengevallen dan?
Krochten van het internet. Daar vind je ook genoeg verpulverde lichamen van Russische soldaten en burgers. Het is erg gezellig daar.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Rijst toch de vraag op watvoor sites jij dat soort plaatjes opduikt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |