Zeer bijzonder om de nog herstellende @tong80 op deze manier af te troeven.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:22 schreef GGMM het volgende:
@:tarado steelt het topic van @:tong80
[ afbeelding ]
Maat, als er iets is dan kun je ook altijd de zeer sympathieke @Wereldgozer een DM sturen.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:29 schreef KingRoland het volgende:
Over 2 weken een afspraak met de vertrouwenspersoon binnen de universiteit
Boomerfight.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
je was dus niet snel genoeg, komt wel weer goed
[ afbeelding ]
hebben veel studentenorganisaties hier dan bij de uvaquote:Op maandag 24 januari 2022 13:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Iemand anders zal wel een klacht tegen KingRolo hebben ingediend en dat willen ze eerst proberen minnelijk te schikken.
Sympathiek van de EUR.
Dirty harrygod @yvonnequote:Op maandag 24 januari 2022 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen mening.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hebben veel studentenorganisaties hier dan bij de uva
wat is jouw mening over uva eigenlijk los van de linkse hippie cultuur daar
High Chaperal.quote:
Hartverwarmend bad NWS.quote:
De NSB was me voorquote:
Ik heb mijn zolder al gereserveerd voor een stuk of 5 Oekraďense oorlogsvluchtelingen van de vrouwelijke soort. Daar passen geen negers meer tussen. Laten ze het in Burkina Faso rustig houden alsjeblieft.quote:
Bedoel je die VBL-SC?quote:Op maandag 24 januari 2022 13:52 schreef tong80 het volgende:
Mijn briljante topic is anoniem op slot.
'Sick my duck'quote:Op maandag 24 januari 2022 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedoel je die VBL-SC?
Dat was ik, omdat hij dubbel was.
Maar als je een leuke sluitpost wil moet je het zeggen dan ga ik nog even terug om dat alsnog te doen
COR staat op barsten. Definitief einde tijdperk.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:56 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
wat zouden ze hier in COR van vinden?
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
COR staat op barsten. Definitief einde tijdperk.
Je hebt gelijk. Mooie tijden uit m'n jeugd. Je had ook nog Bonanza met Hog.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Clint Eastwood was in Rawhide maar High Chaparral vond ik ook leuk
Die gasten zullen wel in een zwart gat vallen als het allemaal voorbij is.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
COR staat op barsten. Definitief einde tijdperk.
Ben je al geblockt door Sander Schimmelpenninck?quote:
Dat was ik al voor m'n Tweetquote:Op maandag 24 januari 2022 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je al geblockt door Sander Schimmelpenninck?
quote:
@GGMM @Oriente @KingRoland en ik zijn het hier niet mee eens.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
... Met een hond kan je wel een betere band opbouwen.
Een kat heeft vaker schijt aan wat je zegt, gaat meer z'n eigen gang.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:14 schreef Coco het volgende:
[..]
@:GGMM @:Oriente @:KingRoland en ik zijn het hier niet mee eens.
@Hitler welquote:Op maandag 24 januari 2022 16:14 schreef Coco het volgende:
[..]
@:GGMM @:Oriente @:KingRoland en ik zijn het hier niet mee eens.
Keesgod.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:30 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)t-en-dan-gebeurt-dit
@:caland werelds
quote:Op maandag 24 januari 2022 16:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier schijnt een gifje ter illustratie van te zijn.
Laat mij raden, zijn ze nog steeds bezig over die lijn?quote:Op maandag 24 januari 2022 16:56 schreef Caland het volgende:
Het PSV topic is weer erg vermakelijk nu user @:7eleven daar weg is.
Ja een user suggereert nu dat men dan maar gewoon de bal precies moet terugplaatsen om het te beoordelen omdat ze dat bij het snooker ook doen.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat mij raden, zijn ze nog steeds bezig over die lijn?
quote:Op maandag 24 januari 2022 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja een user suggereert nu dat men dan maar gewoon de bal precies moet terugplaatsen om het te beoordelen omdat ze dat bij het snooker ook doen.
Zelden zo hard gelachen.
quote:Op maandag 24 januari 2022 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja een user suggereert nu dat men dan maar gewoon de bal precies moet terugplaatsen om het te beoordelen omdat ze dat bij het snooker ook doen.
Zelden zo hard gelachen.
Zalmzijdequote:Op maandag 24 januari 2022 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
The Witcher is de enige serie tot nu toe waar het 2e seizoen gewoon echt beter is dan S1 (dat op zich ook heel goed was). Een prestatie op zich.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:20 schreef Coco het volgende:
The Witcher
Seizoen 1: 8/10
Seizoen 2: 9/10
Check deze review
@:scrummie
@:maxi-mus
@:ggmm
Leuke review.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:20 schreef Coco het volgende:
The Witcher
Check deze review
Uitstekende review.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:20 schreef Coco het volgende:
The Witcher
Check deze review
Mandalorian niet gezien dan?quote:Op maandag 24 januari 2022 17:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
The Witcher is de enige serie tot nu toe waar het 2e seizoen gewoon echt beter is dan S1 (dat op zich ook heel goed was). Een prestatie op zich.
Book of Boba Fett is trouwens ook heel erg goed, ook naar mijn mening de enige keer dat de nieuwe serie beter is dan de films van een franchise (Star Wars in dit geval - maar daar had ik zelf ook geen hoge pet op).
Geen onderzoek ivm vormfout. De rol van Yennefer wordt gespeeld door twee verschillende dames. Zaak als afgedaan beschouwen.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuke review.
Is Yennefer een vrouw? @:rambodirk
Wat een slap excuus.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen onderzoek ivm vormfout. De rol van Yennefer wordt gespeeld door twee verschillende dames. Zaak als afgedaan beschouwen.
Da's juist zo leuk aan katten.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een kat heeft vaker schijt aan wat je zegt, gaat meer z'n eigen gang.
Ik heb niets met Foo Fighters en ik haat Dave Grohl.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 18:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb niets met Foo Fighters en ik haat Dave Grohl.
quote:Op maandag 24 januari 2022 17:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen onderzoek ivm vormfout. De rol van Yennefer wordt gespeeld door twee verschillende dames. Zaak als afgedaan beschouwen.
Top reviews.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Enfin, voedselvergifitiging dus even wat reviews:
Cobra Kai SE04: 8,5/10
Ozark: SE04: 8/10
The Puppet Master: Hunting the Ultimate Conman: 6/10
Archives 81: 7,5/10
Afterlife SE03: 9/10
@:coco
@:lenny_Leonard
Had je maar op vrijdag sushi moeten eten.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Enfin, voedselvergifitiging dus even wat reviews:
Cobra Kai SE04: 8,5/10
Ozark: SE04: 8/10
The Puppet Master: Hunting the Ultimate Conman: 6/10
Archives 81: 7,5/10
Afterlife SE03: 9/10
@:coco
@:lenny_Leonard
Ik trek die self proclaimed mister nice guy van de rock 'n roll niet zo. Al lijkt het me wel een aardige jongen, dat dan weer wel.quote:
@Orientequote:
Wie ben jij?quote:Op maandag 24 januari 2022 20:57 schreef Wertha het volgende:
Woordle 219 4/6
🟨⬛⬛🟩🟨
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 15 4/6
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
⬛🟨🟨🟨⬛⬛
🟨🟩⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
De Woordle6 was puur geluk. Ik kwam er niet op en probeerde maar een ander woord in de hoop op een nuttige hint.![]()
Wat is dit voor een onzin?quote:Op maandag 24 januari 2022 20:57 schreef Wertha het volgende:
Woordle 219 4/6
🟨⬛⬛🟩🟨
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 15 4/6
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
⬛🟨🟨🟨⬛⬛
🟨🟩⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
De Woordle6 was puur geluk. Ik kwam er niet op en probeerde maar een ander woord in de hoop op een nuttige hint.![]()
Bas Nijhuis had, geheel volgens verwachting ook een filmpje van een bal en een lijn bij VI.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat mij raden, zijn ze nog steeds bezig over die lijn?
Bedankt, dat heb ik net gezien bij VI.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bas Nijhuis had, geheel volgens verwachting ook een filmpje van een bal en een lijn bij VI.
En Van der Gijp snapt er weer geen reet van.
Ik ben klaar met het gehinnik en gegrinnik van die nare natte Gijp.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bas Nijhuis had, geheel volgens verwachting ook een filmpje van een bal en een lijn bij VI.
En Van der Gijp snapt er weer geen reet van.
HALLO JR!quote:Op maandag 24 januari 2022 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV-supporters zijn hele bijzondere mensen.
Her en der, ver weg van hier.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow Sked
Waar heb jij al die tijd uitgehangen?
Nieuwsgierigheid. En ik vermaak me nog kostelijk met sommige dingen hier blijkbaar.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verstandig.
Wat deed je doen terugkeren?
(lol)quote:FOK! heeft het in deze tijden van Corona een beetje moeilijk. We hebben hele oude servers die het een voor een begeven en Corona heeft ook de inkomstenstroom flink aangetast. Het betert, maar we hebben wel hulp nodig om in de lucht te kunnen blijven. Vandaar dat we in overleg met de users deze donatiepagina hebben opgezet. Donaties worden volledig gebruikt om FOK! in de lucht te houden, in de breedste zin van het woord. Lopende kosten, openstaande kosten en als het even meezit wat nieuwe (refurbished) servers en hardware. Het doel hieronder wordt realtime bijgehouden en heeft betrekking op losse donaties (niet op abonnementen of andere aankopen).
Nog ¤ 6305 te gaan tot 1 juni 2022
quote:Op maandag 24 januari 2022 22:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid. En ik vermaak me nog kostelijk met sommige dingen hier blijkbaar.
Waar staat dat?quote:
Nog ¤ 6305 te gaan tot 1 juni 2022quote:
Hoe oud is je moeder?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:48 schreef tong80 het volgende:
Heb een iets mindere dag. Gelukkig brengt moeke zo het lekkerbekje van de markt. De Mert zeggen we hier.
Een jaar ouder dan 80quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoe oud is je moeder?
Ik vraag dit voor @:GGMM die zoekt nog een relatie. Alles tussen de 13 en 95 past hem.
Het bestaat niet eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:15 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die Woordle spelen hebben doorgaans een kleine piemel.
Klopt. Maar wel moddertjevet makkerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:15 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die Woordle spelen hebben doorgaans een kleine piemel.
Het boek Een moord kost meer levens van wijlen Peter R. de Vries gaat over een jongenspedofiel en -moordenaar die altijd door het lint ging als er niet stipt op een bepaald tijdstip werd gegeten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoe oud is je moeder?
Ik vraag dit voor @:GGMM die zoekt nog een relatie. Alles tussen de 13 en 95 past hem.
Bibliotheken hebben nog geen avond openstelling. De werkenden zitten nog altijd in een walgelijke lockdown. Plus ik moet eerst Sabbaths Theater nog soldaat maken. Erg veel huiswerk door jou.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik raad je aan om Lust van Elfriede Jelinek trouwens ook eens te lezen, @:RamboDirk
Kennis van me. Kamagurka op FOK! werkt er. Grappig genoeg ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik raad je aan om Lust van Elfriede Jelinek trouwens ook eens te lezen, @:RamboDirk
quote:De beelden tonen hoe gevangenen via een opengebroken ventilatierooster in tape verpakte spullen hun cel binnenhalen. De pakketjes zijn vermoedelijk afgeleverd met een drone, meldt de Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI)
Is dat een meme, 'weer een dooie crimineel minder'?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:39 schreef Nober het volgende:
@:Zipportal
Weer een dooie crimineel minder.
[ twitter ]
Dat is Jellinek, ik heb het over Jelinek. Nobelprijswinnares met boeken over pijpen en neuken. Erg mooi.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kennis van me. Kamagurka op FOK! werkt er. Grappig genoeg ervaringsdeskundige.
Je hebt toch niet op de mavo gezeten Edgar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bibliotheken hebben nog geen avond openstelling. De werkenden zitten nog altijd in een walgelijke lockdown. Plus ik moet eerst Sabbaths Theater nog soldaat maken. Erg veel huiswerk door jou.
Oh ja die. Ooit Zomergast dacht ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat is Jellinek, ik heb het over Jelinek. Nobelprijswinnares met boeken over pijpen en neuken. Erg mooi.
quote:Op maandag 24 januari 2022 13:32 schreef Caland het volgende:
Ik zet nog even een ondeugend bakje koffie voordat ik de gym ga SLOPEN @:ggmm @:onlogisch @:buitendam @:yvonne
YvonneGodinquote:
The good, the bad and the uglyquote:Op maandag 24 januari 2022 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was bij dat AaBe winkelcentrum/museumpje, was leuk!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
YvonneGodin
Wat deed je in Tilburg?
En heb je al een reservering voor de dierentuin? Ik ga morgen naar Overloon.
Eerst de Eftelingquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
YvonneGodin
Wat deed je in Tilburg?
En heb je al een reservering voor de dierentuin? Ik ga morgen naar Overloon.
Ik woonde daar (AaBe) 40-45 meter vandaan. Armhoefse Akkersquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was bij dat AaBe winkelcentrum/museumpje, was leuk!
En ik wil naar https://doloris.nl/meta-meze, lijkt me geweldig
Eftelingquote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een bal wel of niet uit dat zo'n hele soap wordt
Dat kan alleen als het PSV overkomt.
Die staat bij mij ook tussen de favorieten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Door al dat gezeik heb ik het fragmentje van Zoet weer gekeken, daar was gelukkig wel zekerheid dat ie over de lijn was.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een bal wel of niet uit dat zo'n hele soap wordt
Dat kan alleen als het PSV overkomt.
Kostte jullie wel het kampioenschap.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die staat bij mij ook tussen de favorieten.
[ afbeelding ]
PwCgodenquote:Het risico op fraude is door de Belastingdienst tussen 2014 en 2019 "met enige regelmaat" ingeschat op basis van "persoonskenmerken zoals nationaliteit of uiterlijk voorkomen". Dat concludeert accountantsbureau PwC na onderzoek naar zwarte lijsten bij de fiscus. De onderzoekers spreken dinsdag van "tientallen" voorbeelden die ze vonden in het onderzoek naar een omstreden fraudesysteem dat de Belastingdienst gebruikte.
Kip, boontjes, aardappeltje. Jus.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik heb 2 lekkere kabeljauwburgers gekocht. Ik zag ze liggen ik denk, die zijn van mij.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Bof jij even!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 2 lekkere kabeljauwburgers gekocht. Ik zag ze liggen ik denk, die zijn van mij.
Waren ook in de bonus dus dat was helemaal geluk
Oh en worteltjes
Ben alweer thuis, moest oppassen in Poppel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik woonde daar (AaBe) 40-45 meter vandaan. Armhoefse Akkers
Doloris ben ik nog niet geweest. Laat je weten hoe het was?
Hoelang blijf je in Tilburg?
Hopelijk verslik je je in een stuk aubergine, vuile proleet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier wordt het Hellofresh
@:caland @:de_boswachter
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk verslik je je in een stuk aubergine, vuile proleet.
Ernst mocht eerst en had leuke plaatjes. Mark had haast.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe was persconferentie?
@:chratnox @:miss_sly @:zipportal
[ afbeelding ]
1/3e in de stadionsquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe was persconferentie?
[ afbeelding ]
Je mag met je mondkapje op met 1 van je 3 vrienden in t stadion gaan zitten, zoiets ongeveerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe was persconferentie?
[ afbeelding ]
Maar elk vak mag dan voor 1/3 vol ofzo? Maar kan je dan wel met je maten zitten?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je mag met je mondkapje op met 1 van je 3 vrienden in t stadion gaan zitten, zoiets ongeveer
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe was persconferentie?
[ afbeelding ]
Yesquote:
Wat een boel vragen zeg.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar elk vak mag dan voor 1/3 vol ofzo? Maar kan je dan wel met je maten zitten?
En zitplek is dat er nog door?
Jouw mening over Tribeca?quote:
Erg goed. Voorheen was dat boreas en dat was - wat mij betreft - nog net wat beter. De oud-eigenaren van Boreas zitten nu in Roermond en dat is echt een geweldig tentje.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw mening over Tribeca?
Denk eraan om daar te reserveren. Maar vroegste tijd is 18:30. Is dat goed te doen met sluitingstijd van 22:00?
Tribeca, wat een sci-fi naam. Of zijn het drie Rebecca's die het runnen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk eraan om daar te reserveren. Maar vroegste tijd is 18:30. Is dat goed te doen met sluitingstijd van 22:00?
En yinyang, gaat die nog open daar? Nieuwe eigenaar ofzo. Ik vraag dit voor @de_boswachterquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg goed. Voorheen was dat boreas en dat was - wat mij betreft - nog net wat beter. De oud-eigenaren van Boreas zitten nu in Roermond en dat is echt een geweldig tentje.
Volgens mag die niet meer open.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
En yinyang, gaat die nog open daar? Nieuwe eigenaar ofzo. Ik vraag dit voor @:de_boswachter
Ja, jammer dat ze de vroegste tijd niet naar 17:30 hebben gezet. Dat zou een stuk relaxter zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Drieënhalf uur is overigens inderdaad wel net aan. Maar ik doe de aanname dat ze daar het menu wat op aangepast hebben.
Bedankt maat. Dit ga ik onthouden. Heeze is voor mij wat dichterbij dus daar ga ik eerst voor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg goed. Voorheen was dat boreas en dat was - wat mij betreft - nog net wat beter. De oud-eigenaren van Boreas zitten nu in Roermond en dat is echt een geweldig tentje.
Vanzelfsprekend. Benieuwd naar je review wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat. Dit ga ik onthouden. Heeze is voor mij wat dichterbij dus daar ga ik eerst voor.
Hopen dat tegen die tijd de stadions weer vol mogen en dat btc weer wat bijgetrokken is.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:33 schreef tong80 het volgende:
Ik heb me net voorgenomen om minstens negentig te worden.
Kut roverheidquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mag die niet meer open.
Is nog maar de vraag. Maar wel raar dat en hoe ze die tent gesloten hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mag die niet meer open.
Hoe ken jij YingYang overigensquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
En yinyang, gaat die nog open daar? Nieuwe eigenaar ofzo. Ik vraag dit voor @:de_boswachter
Wel eens geweestquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe ken jij YingYang overigens
Prima eten, goed wijnarrangement. Maar ik vond het persoonlijk beter toen het nog Boreas was.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uit balans waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is nog maar de vraag. Maar wel raar dat en hoe ze die tent gesloten hebben.
Nice. Ik ooit eens op een open dag. Ik neuk liever niet rond op 1,5 KM van mijn huis, dus zo nog nooit geweest met wijven erbij enzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel eens geweest
Prima sauna, lekker eten, herhalingsgevaar erg groot.
@Nattekat is al even uit vorm, helaas.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:02 schreef Wereldgozer het volgende:
@:molo fileert @:nattekat volledig in COR
@:Zipportal
Nattekat is een lul met vingers.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:Nattekat is al even uit vorm, helaas.
Net als zijn moederquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:Nattekat is al even uit vorm, helaas.
Tot over 6 maandenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nattekat is een lul met vingers.
Ik zie nu dat er in december weer uitspraak is gedaan. Dat gaan ze net zo lang traineren totdat het geen bestaansrecht meer heeft.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is nog maar de vraag. Maar wel raar dat en hoe ze die tent gesloten hebben.
Ja precies. Voor een paar gevonden pilletjesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie nu dat er in december weer uitspraak is gedaan. Dat gaan ze net zo lang traineren totdat het geen bestaansrecht meer heeft.
Ik had ze nog wel zo goed verstopt meende ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja precies. Voor een paar gevonden pilletjes
ik wacht altijd wat jaren met overstappen naar een ander OSquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:17 schreef AFCNiels het volgende:
Vanavond heb ik Windows 11 geďnstalleerd, mijn beeldscherm is pas 3 keer bevroren.
Dat lijkt me nu ook wel verstandig.quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik wacht altijd wat jaren met overstappen naar een ander OS
Jammerquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle6 17 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟨🟩🟩
🟩🟨🟨⬛🟩🟩
🟩⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle5 post ik vandaag niet
Ja, gebeurt niet vaak. Maar één keer moeten plassen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Goedemorgen. Beetje goed geslapen?
Was jouw eennalaatste woord ook "geval"?quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer
Woordle 221 4/6
⬛🟨⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛
🟨🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Dat is correct.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was jouw eennalaatste woord ook "geval"?
Het is weer genieten daar.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:01 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Was nog even bezig in het PSV-topic dus wat laat sorry
quote:Een Nederlandse vrouw is maandag in Turkije overleden nadat zij een Brazilian Butt Lift-operatie had ondergaan. Dat meldt RTL Nieuws. Bij de zogenoemde BBL-ingreep wordt de bil vergroot met lichaamseigen vet.
Doen de vrouwen daar ook aan kontopvulling?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kon ze liever naar zuid-korea gaan toch daar zijn ze kampioen in chirurgie
Hier ietwat verlaat. Krentenbollen ham ditmaal.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:01 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Was nog even bezig in het PSV-topic dus wat laat sorry
volgens mij welquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Doen de vrouwen daar ook aan kontopvulling?
Eet smakelijk maatquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier ietwat verlaat. Krentenbollen ham ditmaal.
Geniet ervan!quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:02 schreef GGMM het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst sinds maanden weer op het kantoor.
Er liggen echt iets van 20 bananen
@:afcniels
Heb jij liever een Koreaanse vrouw met of zonder Brazilian Butt Lift?quote:
zonderquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij liever een Koreaanse vrouw met of zonder Brazilian Butt Lift?
alles weer een beetje op de rit?quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:02 schreef GGMM het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst sinds maanden weer op het kantoor.
Er liggen echt iets van 20 bananen
@:afcniels
9/10.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:43 schreef Scrummie het volgende:
@:maxi-mus wat denk je inmiddels over Stay Close?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
9/10.Zo dan, hoog cijfer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, redelijk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
alles weer een beetje op de rit?
Ohja dat kan ook. Geef mij maar een radlerquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bier op het terras kan ook weer @:Zipportal
[ afbeelding ]
Geen donker biertje zo in de winter?quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ohja dat kan ook. Geef mij maar een radler
Ik drink geen bier vind ik niet zo lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen donker biertje zo in de winter?
Ik neem even een Indiase Kerriesoep.quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ohja dat kan ook. Geef mij maar een radler
Niks mis mee maatquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik neem even een Indiase Kerriesoep.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:31 schreef KingRoland het volgende:
Soep drink je toch? ik wou net bijna eet smakelijk zeggen @:afcniels
quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan hier helaas geen like voor geven
wat ga je vanavond etenquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan hier helaas geen like voor geven
Ik respecteer @KingRoland zijn mening.quote:
Een gerecht met kip, wortel en rijst.quote:
bami met kipquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik respecteer @:kingroland zijn mening.
[..]
Een gerecht met kip, wortel en rijst.
Ik weet de officiële naam helaas niet, maar het is erg lekker.
En jij?
Ik ben meer van de witte wijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:20 schreef KingRoland het volgende:
Af en toe een rood wijntje
kan wel
@:karina
Met wit is ook helemaal niks mis mee. Heb soms ook een sterke voorkeur naar wit.quote:
Wel droge witte, ik houd niet van die zoete wijn. Rode lust ik ook wel, maar liever wit dus.quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met wit is ook helemaal niks mis mee. Heb soms ook een sterke voorkeur naar wit.
Dit doe je goed hoor. Ja je moet toch een dak boven je hoofd hebben.quote:
Hopen dat het niet onder water komt te staan, want anders wordt het piemeltjes trekken voor wat extra muntjes.quote:
Prima, niets zo'n afknapper als vrouwen die om zoete witte wijn vragen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel droge witte, ik houd niet van die zoete wijn. Rode lust ik ook wel, maar liever wit dus.
Of een biertje natuurlijk.
Gelukkig bedacht je je net op tijd!quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:31 schreef KingRoland het volgende:
Soep drink je toch? ik wou net bijna eet smakelijk zeggen @:afcniels
Gefeliciteerd!quote:
Lekker terug naar de HEIMAT.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hopen dat het niet onder water komt te staan, want anders wordt het piemeltjes trekken voor wat extra muntjes.
Hypotheek van 750 of huur van 950. Wie is er gek maat?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hopen dat het niet onder water komt te staan, want anders wordt het piemeltjes trekken voor wat extra muntjes.
Zijn er nog plekken waar je een huis kunt huren voor 950 ja?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hypotheek van 750 of huur van 950. Wie is er gek maat?
Ja meer appartementjequote:Op woensdag 26 januari 2022 16:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zijn er nog plekken waar je een huis kunt huren voor 950 ja?
Genoeg.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zijn er nog plekken waar je een huis kunt huren voor 950 ja?
Ahzo. Hier in Eindhoven is huren in de vrije sector echt totaal kansloos. 1300 voor een rijtjeshuis waar de ratten nog wegblijven. Dan is de keuze voor een hypotheek snel gemaakt, ook in deze tijd van (hoogstwaarschijnlijk) overwaardering van koopwoningen.quote:
Ik heb nu wel gewoon een huis hoor. Met 750 netto hoef ik ook niet bang te zijn dat het onder water gaat staan. Want ik kan het nog steeds betalen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ahzo. Hier in Eindhoven is huren in de vrije sector echt totaal kansloos. 1300 voor een rijtjeshuis waar de ratten nog wegblijven. Dan is de keuze voor een hypotheek snel gemaakt, ook in deze tijd van (hoogstwaarschijnlijk) overwaardering van koopwoningen.
Proficiat in elk geval! Hoop dat het snel als een thuis aanvoelt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |