Net als zijn moederquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:Nattekat is al even uit vorm, helaas.
Tot over 6 maandenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nattekat is een lul met vingers.
Ik zie nu dat er in december weer uitspraak is gedaan. Dat gaan ze net zo lang traineren totdat het geen bestaansrecht meer heeft.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is nog maar de vraag. Maar wel raar dat en hoe ze die tent gesloten hebben.
Ja precies. Voor een paar gevonden pilletjesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie nu dat er in december weer uitspraak is gedaan. Dat gaan ze net zo lang traineren totdat het geen bestaansrecht meer heeft.
Ik had ze nog wel zo goed verstopt meende ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja precies. Voor een paar gevonden pilletjes
ik wacht altijd wat jaren met overstappen naar een ander OSquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:17 schreef AFCNiels het volgende:
Vanavond heb ik Windows 11 geïnstalleerd, mijn beeldscherm is pas 3 keer bevroren.
Dat lijkt me nu ook wel verstandig.quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik wacht altijd wat jaren met overstappen naar een ander OS
Jammerquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle6 17 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟨🟩🟩
🟩🟨🟨⬛🟩🟩
🟩⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle5 post ik vandaag niet
Ja, gebeurt niet vaak. Maar één keer moeten plassen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Goedemorgen. Beetje goed geslapen?
Was jouw eennalaatste woord ook "geval"?quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer
Woordle 221 4/6
⬛🟨⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛
🟨🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Dat is correct.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was jouw eennalaatste woord ook "geval"?
Het is weer genieten daar.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:01 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Was nog even bezig in het PSV-topic dus wat laat sorry
quote:Een Nederlandse vrouw is maandag in Turkije overleden nadat zij een Brazilian Butt Lift-operatie had ondergaan. Dat meldt RTL Nieuws. Bij de zogenoemde BBL-ingreep wordt de bil vergroot met lichaamseigen vet.
Doen de vrouwen daar ook aan kontopvulling?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kon ze liever naar zuid-korea gaan toch daar zijn ze kampioen in chirurgie
Hier ietwat verlaat. Krentenbollen ham ditmaal.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:01 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Was nog even bezig in het PSV-topic dus wat laat sorry
volgens mij welquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Doen de vrouwen daar ook aan kontopvulling?
Eet smakelijk maatquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier ietwat verlaat. Krentenbollen ham ditmaal.
Geniet ervan!quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:02 schreef GGMM het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst sinds maanden weer op het kantoor.
Er liggen echt iets van 20 bananen
@:afcniels
Heb jij liever een Koreaanse vrouw met of zonder Brazilian Butt Lift?quote:
zonderquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij liever een Koreaanse vrouw met of zonder Brazilian Butt Lift?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |