Wie ben jij?quote:Op maandag 24 januari 2022 20:57 schreef Wertha het volgende:
Woordle 219 4/6
🟨⬛⬛🟩🟨
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 15 4/6
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
⬛🟨🟨🟨⬛⬛
🟨🟩⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
De Woordle6 was puur geluk. Ik kwam er niet op en probeerde maar een ander woord in de hoop op een nuttige hint.![]()
Wat is dit voor een onzin?quote:Op maandag 24 januari 2022 20:57 schreef Wertha het volgende:
Woordle 219 4/6
🟨⬛⬛🟩🟨
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 15 4/6
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
⬛🟨🟨🟨⬛⬛
🟨🟩⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
De Woordle6 was puur geluk. Ik kwam er niet op en probeerde maar een ander woord in de hoop op een nuttige hint.![]()
Bas Nijhuis had, geheel volgens verwachting ook een filmpje van een bal en een lijn bij VI.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat mij raden, zijn ze nog steeds bezig over die lijn?
Bedankt, dat heb ik net gezien bij VI.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bas Nijhuis had, geheel volgens verwachting ook een filmpje van een bal en een lijn bij VI.
En Van der Gijp snapt er weer geen reet van.
Ik ben klaar met het gehinnik en gegrinnik van die nare natte Gijp.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bas Nijhuis had, geheel volgens verwachting ook een filmpje van een bal en een lijn bij VI.
En Van der Gijp snapt er weer geen reet van.
HALLO JR!quote:Op maandag 24 januari 2022 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV-supporters zijn hele bijzondere mensen.
Her en der, ver weg van hier.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow Sked
Waar heb jij al die tijd uitgehangen?
Nieuwsgierigheid. En ik vermaak me nog kostelijk met sommige dingen hier blijkbaar.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verstandig.
Wat deed je doen terugkeren?
(lol)quote:FOK! heeft het in deze tijden van Corona een beetje moeilijk. We hebben hele oude servers die het een voor een begeven en Corona heeft ook de inkomstenstroom flink aangetast. Het betert, maar we hebben wel hulp nodig om in de lucht te kunnen blijven. Vandaar dat we in overleg met de users deze donatiepagina hebben opgezet. Donaties worden volledig gebruikt om FOK! in de lucht te houden, in de breedste zin van het woord. Lopende kosten, openstaande kosten en als het even meezit wat nieuwe (refurbished) servers en hardware. Het doel hieronder wordt realtime bijgehouden en heeft betrekking op losse donaties (niet op abonnementen of andere aankopen).
Nog ¤ 6305 te gaan tot 1 juni 2022
quote:Op maandag 24 januari 2022 22:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid. En ik vermaak me nog kostelijk met sommige dingen hier blijkbaar.
Waar staat dat?quote:
Nog ¤ 6305 te gaan tot 1 juni 2022quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |