Zeer bijzonder om de nog herstellende @tong80 op deze manier af te troeven.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:22 schreef GGMM het volgende:
@:tarado steelt het topic van @:tong80
[ afbeelding ]
Maat, als er iets is dan kun je ook altijd de zeer sympathieke @Wereldgozer een DM sturen.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:29 schreef KingRoland het volgende:
Over 2 weken een afspraak met de vertrouwenspersoon binnen de universiteit
Boomerfight.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
je was dus niet snel genoeg, komt wel weer goed
[ afbeelding ]
hebben veel studentenorganisaties hier dan bij de uvaquote:Op maandag 24 januari 2022 13:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Iemand anders zal wel een klacht tegen KingRolo hebben ingediend en dat willen ze eerst proberen minnelijk te schikken.
Sympathiek van de EUR.
Dirty harrygod @yvonnequote:Op maandag 24 januari 2022 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
je was dus niet snel genoeg, komt wel weer goed
[ afbeelding ]
Geen mening.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hebben veel studentenorganisaties hier dan bij de uva
wat is jouw mening over uva eigenlijk los van de linkse hippie cultuur daar
High Chaperal.quote:
Hartverwarmend bad NWS.quote:
De NSB was me voorquote:
Ik heb mijn zolder al gereserveerd voor een stuk of 5 Oekraïense oorlogsvluchtelingen van de vrouwelijke soort. Daar passen geen negers meer tussen. Laten ze het in Burkina Faso rustig houden alsjeblieft.quote:
Bedoel je die VBL-SC?quote:Op maandag 24 januari 2022 13:52 schreef tong80 het volgende:
Mijn briljante topic is anoniem op slot.
'Sick my duck'quote:Op maandag 24 januari 2022 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedoel je die VBL-SC?
Dat was ik, omdat hij dubbel was.
Maar als je een leuke sluitpost wil moet je het zeggen dan ga ik nog even terug om dat alsnog te doen
COR staat op barsten. Definitief einde tijdperk.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:56 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
wat zouden ze hier in COR van vinden?
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
COR staat op barsten. Definitief einde tijdperk.
Je hebt gelijk. Mooie tijden uit m'n jeugd. Je had ook nog Bonanza met Hog.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Clint Eastwood was in Rawhide maar High Chaparral vond ik ook leuk
Die gasten zullen wel in een zwart gat vallen als het allemaal voorbij is.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
COR staat op barsten. Definitief einde tijdperk.
Ben je al geblockt door Sander Schimmelpenninck?quote:
Dat was ik al voor m'n Tweetquote:Op maandag 24 januari 2022 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je al geblockt door Sander Schimmelpenninck?
quote:
@GGMM @Oriente @KingRoland en ik zijn het hier niet mee eens.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
... Met een hond kan je wel een betere band opbouwen.
Een kat heeft vaker schijt aan wat je zegt, gaat meer z'n eigen gang.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:14 schreef Coco het volgende:
[..]
@:GGMM @:Oriente @:KingRoland en ik zijn het hier niet mee eens.
@Hitler welquote:Op maandag 24 januari 2022 16:14 schreef Coco het volgende:
[..]
@:GGMM @:Oriente @:KingRoland en ik zijn het hier niet mee eens.
Keesgod.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:30 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)t-en-dan-gebeurt-dit
@:caland werelds
quote:Op maandag 24 januari 2022 16:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier schijnt een gifje ter illustratie van te zijn.
Laat mij raden, zijn ze nog steeds bezig over die lijn?quote:Op maandag 24 januari 2022 16:56 schreef Caland het volgende:
Het PSV topic is weer erg vermakelijk nu user @:7eleven daar weg is.
Ja een user suggereert nu dat men dan maar gewoon de bal precies moet terugplaatsen om het te beoordelen omdat ze dat bij het snooker ook doen.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat mij raden, zijn ze nog steeds bezig over die lijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |