Zeer bijzonder om de nog herstellende @tong80 op deze manier af te troeven.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:22 schreef GGMM het volgende:
@:tarado steelt het topic van @:tong80
[ afbeelding ]
Maat, als er iets is dan kun je ook altijd de zeer sympathieke @Wereldgozer een DM sturen.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:29 schreef KingRoland het volgende:
Over 2 weken een afspraak met de vertrouwenspersoon binnen de universiteit
Boomerfight.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
je was dus niet snel genoeg, komt wel weer goed
[ afbeelding ]
hebben veel studentenorganisaties hier dan bij de uvaquote:Op maandag 24 januari 2022 13:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Iemand anders zal wel een klacht tegen KingRolo hebben ingediend en dat willen ze eerst proberen minnelijk te schikken.
Sympathiek van de EUR.
Dirty harrygod @yvonnequote:Op maandag 24 januari 2022 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
je was dus niet snel genoeg, komt wel weer goed
[ afbeelding ]
Geen mening.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hebben veel studentenorganisaties hier dan bij de uva
wat is jouw mening over uva eigenlijk los van de linkse hippie cultuur daar
High Chaperal.quote:
Hartverwarmend bad NWS.quote:
De NSB was me voorquote:
Ik heb mijn zolder al gereserveerd voor een stuk of 5 Oekraïense oorlogsvluchtelingen van de vrouwelijke soort. Daar passen geen negers meer tussen. Laten ze het in Burkina Faso rustig houden alsjeblieft.quote:
Bedoel je die VBL-SC?quote:Op maandag 24 januari 2022 13:52 schreef tong80 het volgende:
Mijn briljante topic is anoniem op slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |