Kennis van me. Kamagurka op FOK! werkt er. Grappig genoeg ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik raad je aan om Lust van Elfriede Jelinek trouwens ook eens te lezen, @:RamboDirk
quote:De beelden tonen hoe gevangenen via een opengebroken ventilatierooster in tape verpakte spullen hun cel binnenhalen. De pakketjes zijn vermoedelijk afgeleverd met een drone, meldt de Dienst Justitile Inrichtingen (DJI)
Is dat een meme, 'weer een dooie crimineel minder'?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:39 schreef Nober het volgende:
@:Zipportal
Weer een dooie crimineel minder.
[ twitter ]
Dat is Jellinek, ik heb het over Jelinek. Nobelprijswinnares met boeken over pijpen en neuken. Erg mooi.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kennis van me. Kamagurka op FOK! werkt er. Grappig genoeg ervaringsdeskundige.
Je hebt toch niet op de mavo gezeten Edgar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bibliotheken hebben nog geen avond openstelling. De werkenden zitten nog altijd in een walgelijke lockdown. Plus ik moet eerst Sabbaths Theater nog soldaat maken. Erg veel huiswerk door jou.
Oh ja die. Ooit Zomergast dacht ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat is Jellinek, ik heb het over Jelinek. Nobelprijswinnares met boeken over pijpen en neuken. Erg mooi.
quote:Op maandag 24 januari 2022 13:32 schreef Caland het volgende:
Ik zet nog even een ondeugend bakje koffie voordat ik de gym ga SLOPEN @:ggmm @:onlogisch @:buitendam @:yvonne
YvonneGodinquote:
The good, the bad and the uglyquote:Op maandag 24 januari 2022 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
je was dus niet snel genoeg, komt wel weer goed
[ afbeelding ]
Ik was bij dat AaBe winkelcentrum/museumpje, was leuk!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
YvonneGodin
Wat deed je in Tilburg?
En heb je al een reservering voor de dierentuin? Ik ga morgen naar Overloon.
Eerst de Eftelingquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
YvonneGodin
Wat deed je in Tilburg?
En heb je al een reservering voor de dierentuin? Ik ga morgen naar Overloon.
Ik woonde daar (AaBe) 40-45 meter vandaan. Armhoefse Akkersquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was bij dat AaBe winkelcentrum/museumpje, was leuk!
En ik wil naar https://doloris.nl/meta-meze, lijkt me geweldig
Eftelingquote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een bal wel of niet uit dat zo'n hele soap wordt
Dat kan alleen als het PSV overkomt.
Die staat bij mij ook tussen de favorieten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Door al dat gezeik heb ik het fragmentje van Zoet weer gekeken, daar was gelukkig wel zekerheid dat ie over de lijn was.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een bal wel of niet uit dat zo'n hele soap wordt
Dat kan alleen als het PSV overkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |