Hoe oud is je moeder?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:48 schreef tong80 het volgende:
Heb een iets mindere dag. Gelukkig brengt moeke zo het lekkerbekje van de markt. De Mert zeggen we hier.
Een jaar ouder dan 80quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoe oud is je moeder?
Ik vraag dit voor @:GGMM die zoekt nog een relatie. Alles tussen de 13 en 95 past hem.
Het bestaat niet eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:15 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die Woordle spelen hebben doorgaans een kleine piemel.
Klopt. Maar wel moddertjevet makkerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:15 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die Woordle spelen hebben doorgaans een kleine piemel.
Het boek Een moord kost meer levens van wijlen Peter R. de Vries gaat over een jongenspedofiel en -moordenaar die altijd door het lint ging als er niet stipt op een bepaald tijdstip werd gegeten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoe oud is je moeder?
Ik vraag dit voor @:GGMM die zoekt nog een relatie. Alles tussen de 13 en 95 past hem.
Bibliotheken hebben nog geen avond openstelling. De werkenden zitten nog altijd in een walgelijke lockdown. Plus ik moet eerst Sabbaths Theater nog soldaat maken. Erg veel huiswerk door jou.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik raad je aan om Lust van Elfriede Jelinek trouwens ook eens te lezen, @:RamboDirk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |