Dit doe je goed hoor. Ja je moet toch een dak boven je hoofd hebben.quote:
Hopen dat het niet onder water komt te staan, want anders wordt het piemeltjes trekken voor wat extra muntjes.quote:
Prima, niets zo'n afknapper als vrouwen die om zoete witte wijn vragen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel droge witte, ik houd niet van die zoete wijn. Rode lust ik ook wel, maar liever wit dus.
Of een biertje natuurlijk.
Gelukkig bedacht je je net op tijd!quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:31 schreef KingRoland het volgende:
Soep drink je toch? ik wou net bijna eet smakelijk zeggen @:afcniels
Gefeliciteerd!quote:
Lekker terug naar de HEIMAT.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hopen dat het niet onder water komt te staan, want anders wordt het piemeltjes trekken voor wat extra muntjes.
Hypotheek van 750 of huur van 950. Wie is er gek maat?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hopen dat het niet onder water komt te staan, want anders wordt het piemeltjes trekken voor wat extra muntjes.
Zijn er nog plekken waar je een huis kunt huren voor 950 ja?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hypotheek van 750 of huur van 950. Wie is er gek maat?
Ja meer appartementjequote:Op woensdag 26 januari 2022 16:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zijn er nog plekken waar je een huis kunt huren voor 950 ja?
Genoeg.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zijn er nog plekken waar je een huis kunt huren voor 950 ja?
Ahzo. Hier in Eindhoven is huren in de vrije sector echt totaal kansloos. 1300 voor een rijtjeshuis waar de ratten nog wegblijven. Dan is de keuze voor een hypotheek snel gemaakt, ook in deze tijd van (hoogstwaarschijnlijk) overwaardering van koopwoningen.quote:
Ik heb nu wel gewoon een huis hoor. Met 750 netto hoef ik ook niet bang te zijn dat het onder water gaat staan. Want ik kan het nog steeds betalen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ahzo. Hier in Eindhoven is huren in de vrije sector echt totaal kansloos. 1300 voor een rijtjeshuis waar de ratten nog wegblijven. Dan is de keuze voor een hypotheek snel gemaakt, ook in deze tijd van (hoogstwaarschijnlijk) overwaardering van koopwoningen.
Proficiat in elk geval! Hoop dat het snel als een thuis aanvoelt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |