alles weer een beetje op de rit?quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:02 schreef GGMM het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst sinds maanden weer op het kantoor.
Er liggen echt iets van 20 bananen
@:afcniels
9/10.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:43 schreef Scrummie het volgende:
@:maxi-mus wat denk je inmiddels over Stay Close?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
9/10.Zo dan, hoog cijfer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, redelijk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
alles weer een beetje op de rit?
Ohja dat kan ook. Geef mij maar een radlerquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bier op het terras kan ook weer @:Zipportal
[ afbeelding ]
Geen donker biertje zo in de winter?quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ohja dat kan ook. Geef mij maar een radler
Ik drink geen bier vind ik niet zo lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen donker biertje zo in de winter?
Ik neem even een Indiase Kerriesoep.quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ohja dat kan ook. Geef mij maar een radler
Niks mis mee maatquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik neem even een Indiase Kerriesoep.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:31 schreef KingRoland het volgende:
Soep drink je toch? ik wou net bijna eet smakelijk zeggen @:afcniels
quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan hier helaas geen like voor geven
wat ga je vanavond etenquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan hier helaas geen like voor geven
Ik respecteer @KingRoland zijn mening.quote:
Een gerecht met kip, wortel en rijst.quote:
bami met kipquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik respecteer @:kingroland zijn mening.
[..]
Een gerecht met kip, wortel en rijst.
Ik weet de officiële naam helaas niet, maar het is erg lekker.
En jij?
Ik ben meer van de witte wijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:20 schreef KingRoland het volgende:
Af en toe een rood wijntje
kan wel
@:karina
Met wit is ook helemaal niks mis mee. Heb soms ook een sterke voorkeur naar wit.quote:
Wel droge witte, ik houd niet van die zoete wijn. Rode lust ik ook wel, maar liever wit dus.quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met wit is ook helemaal niks mis mee. Heb soms ook een sterke voorkeur naar wit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |