Kostte jullie wel het kampioenschap.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die staat bij mij ook tussen de favorieten.
[ afbeelding ]
PwCgodenquote:Het risico op fraude is door de Belastingdienst tussen 2014 en 2019 "met enige regelmaat" ingeschat op basis van "persoonskenmerken zoals nationaliteit of uiterlijk voorkomen". Dat concludeert accountantsbureau PwC na onderzoek naar zwarte lijsten bij de fiscus. De onderzoekers spreken dinsdag van "tientallen" voorbeelden die ze vonden in het onderzoek naar een omstreden fraudesysteem dat de Belastingdienst gebruikte.
Kip, boontjes, aardappeltje. Jus.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik heb 2 lekkere kabeljauwburgers gekocht. Ik zag ze liggen ik denk, die zijn van mij.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Bof jij even!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 2 lekkere kabeljauwburgers gekocht. Ik zag ze liggen ik denk, die zijn van mij.
Waren ook in de bonus dus dat was helemaal geluk
Oh en worteltjes
Ben alweer thuis, moest oppassen in Poppel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik woonde daar (AaBe) 40-45 meter vandaan. Armhoefse Akkers
Doloris ben ik nog niet geweest. Laat je weten hoe het was?
Hoelang blijf je in Tilburg?
Hopelijk verslik je je in een stuk aubergine, vuile proleet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier wordt het Hellofresh
@:caland @:de_boswachter
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk verslik je je in een stuk aubergine, vuile proleet.
Ernst mocht eerst en had leuke plaatjes. Mark had haast.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe was persconferentie?
@:chratnox @:miss_sly @:zipportal
[ afbeelding ]
1/3e in de stadionsquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe was persconferentie?
[ afbeelding ]
Je mag met je mondkapje op met 1 van je 3 vrienden in t stadion gaan zitten, zoiets ongeveerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe was persconferentie?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |