Maar elk vak mag dan voor 1/3 vol ofzo? Maar kan je dan wel met je maten zitten?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je mag met je mondkapje op met 1 van je 3 vrienden in t stadion gaan zitten, zoiets ongeveer
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe was persconferentie?
@:chratnox @:miss_sly @:zipportal
[ afbeelding ]
Yesquote:
Wat een boel vragen zeg.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar elk vak mag dan voor 1/3 vol ofzo? Maar kan je dan wel met je maten zitten?
En zitplek is dat er nog door?
Jouw mening over Tribeca?quote:
Erg goed. Voorheen was dat boreas en dat was - wat mij betreft - nog net wat beter. De oud-eigenaren van Boreas zitten nu in Roermond en dat is echt een geweldig tentje.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw mening over Tribeca?
Denk eraan om daar te reserveren. Maar vroegste tijd is 18:30. Is dat goed te doen met sluitingstijd van 22:00?
Tribeca, wat een sci-fi naam. Of zijn het drie Rebecca's die het runnen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk eraan om daar te reserveren. Maar vroegste tijd is 18:30. Is dat goed te doen met sluitingstijd van 22:00?
En yinyang, gaat die nog open daar? Nieuwe eigenaar ofzo. Ik vraag dit voor @de_boswachterquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg goed. Voorheen was dat boreas en dat was - wat mij betreft - nog net wat beter. De oud-eigenaren van Boreas zitten nu in Roermond en dat is echt een geweldig tentje.
Volgens mag die niet meer open.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
En yinyang, gaat die nog open daar? Nieuwe eigenaar ofzo. Ik vraag dit voor @:de_boswachter
Ja, jammer dat ze de vroegste tijd niet naar 17:30 hebben gezet. Dat zou een stuk relaxter zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Drieënhalf uur is overigens inderdaad wel net aan. Maar ik doe de aanname dat ze daar het menu wat op aangepast hebben.
Bedankt maat. Dit ga ik onthouden. Heeze is voor mij wat dichterbij dus daar ga ik eerst voor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg goed. Voorheen was dat boreas en dat was - wat mij betreft - nog net wat beter. De oud-eigenaren van Boreas zitten nu in Roermond en dat is echt een geweldig tentje.
Vanzelfsprekend. Benieuwd naar je review wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat. Dit ga ik onthouden. Heeze is voor mij wat dichterbij dus daar ga ik eerst voor.
Hopen dat tegen die tijd de stadions weer vol mogen en dat btc weer wat bijgetrokken is.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:33 schreef tong80 het volgende:
Ik heb me net voorgenomen om minstens negentig te worden.
Kut roverheidquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mag die niet meer open.
Is nog maar de vraag. Maar wel raar dat en hoe ze die tent gesloten hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mag die niet meer open.
Hoe ken jij YingYang overigensquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
En yinyang, gaat die nog open daar? Nieuwe eigenaar ofzo. Ik vraag dit voor @:de_boswachter
Wel eens geweestquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe ken jij YingYang overigens
Prima eten, goed wijnarrangement. Maar ik vond het persoonlijk beter toen het nog Boreas was.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uit balans waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is nog maar de vraag. Maar wel raar dat en hoe ze die tent gesloten hebben.
Nice. Ik ooit eens op een open dag. Ik neuk liever niet rond op 1,5 KM van mijn huis, dus zo nog nooit geweest met wijven erbij enzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel eens geweest
Prima sauna, lekker eten, herhalingsgevaar erg groot.
@Nattekat is al even uit vorm, helaas.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:02 schreef Wereldgozer het volgende:
@:molo fileert @:nattekat volledig in COR
@:Zipportal
Nattekat is een lul met vingers.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:Nattekat is al even uit vorm, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |