Vorig seizoen of dat daarvoor. Ik snap waarom te het doen. Maar klinkt heel stom.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:49 schreef Nexum het volgende:
Wanneer hebben ze die term ''troeven'' geïntroduceerd?
Daar kan je Everon van maken, die T vergeten we maar even.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:49 schreef Nexum het volgende:
Wanneer hebben ze die term ''troeven'' geïntroduceerd?
We zijn nog niet eens halverwege.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
Matige aflevering tot nu toe. Deze opdracht mag wel een knaller gaan zijn.
En we hebben een hoop geouwehoer en een opdracht van 5 minuten gezien.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
We zijn nog niet eens halverwege.
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:51 schreef Nexum het volgende:
Wil niet de Debbie Downer uithangen, tis nog maar afl 4. Maar ik vind dit tot nu toe een ZEER matig seizoen. Ik wacht echt op de betere opdrachten
De T is dan van T'is Everon.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar kan je Everon van maken, die T vergeten we maar even.
Ja, dat is niet zo moeilijk hier.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:53 schreef Redefine het volgende:
Als de Mol boven staat. Dan krijgt die zeker weet te horen wat de ander gezegd heeft
Ik ben bang van wel ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:53 schreef Redefine het volgende:
Als de Mol boven staat. Dan krijgt die zeker weet te horen wat de ander gezegd heeft
Nee en het gaat zo langzaam dat er ook niet echt adrenaline is ofzo?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik dacht dat ze zelf naar beneden moesten tokkelen. Dit is vast heel tof als je daar bent, maar het maakt niet heel toffe tv.
In seizoen 3, bij de stuwdam, vond ik het juist zo tof. Tijdsdruk, groepsdruk etc.
Dat ook ja. Als je het al doet. Ga er dan wat sneller doorheen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee en het gaat zo langzaam dat er ook niet echt adrenaline is ofzo?
De eerste 10 meter wel, gok ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, het is dat het geluid normaal is, anders zou ik denken dat het een vertraagde opname isquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Met je hoofd naar beneden is het wel lastig om niet naar de grond te kijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:56 schreef tralalala het volgende:
Ik snap er geen reet van, hoofd naar beneden zou enger moeten zijn?Komt allemaal op hetzelfde neer toch?
Mwah. Je kijkt dan direct naar de grond. En je hebt dan het idee op je hoofd te vallen. Maar doordat ze het zo doen maakt het niet zoveel meer uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:56 schreef tralalala het volgende:
Ik snap er geen reet van, hoofd naar beneden zou enger moeten zijn?Komt allemaal op hetzelfde neer toch?
250 Euro voor de pot, heel erg.quote:
Abseilen word je zo moe van.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met je hoofd naar beneden is het wel lastig om niet naar de grond te kijken.
Ja. De enige Nederlander die in Albanië werkt hebben ze gevonden.quote:
Ja voor hen wel, maar voor ons is sneller toch spectaculairderquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
De eerste 10 meter wel, gok ik.
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja voor hen wel, maar voor ons is sneller toch spectaculairder
Van onze zolderkamers naar het café.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:00 schreef Strani het volgende:
Wel leuk voor een toekomstige FOK!meet, abseilen. Wel op deze manier dan.
Eens.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:51 schreef Nexum het volgende:
Wil niet de Debbie Downer uithangen, tis nog maar afl 4. Maar ik vind dit tot nu toe een ZEER matig seizoen. Ik wacht echt op de betere opdrachten
Ik schat jou in op hoofd eerst-gerafeld touw.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:00 schreef Strani het volgende:
Dat doet die mol wel goed hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:01 schreef Redefine het volgende:
Rik straks. Jullie hadden 1000 euro kunnen verdienen. Schandalig dat het jullie niet gelukt is.
Als je niet op het randje leeft, dan leef je niet goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik schat jou in op hoofd eerst-gerafeld touw.
Topics op FOK! gaan meestal wel richting de afgrond qua niveau.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:00 schreef Strani het volgende:
Ja he. Waanzinnig goedquote:
goede vraag iddquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hebben ze de volgorde van opnemen en uitzenden veranderd? Allemmaal oordeel geven, allemaal omlaag en dan net gedaan of de tweede groep gaat na het gedoe bij de kistjes?
Inderdaad, iedereen zonder een beetje hoogtevrees doet dit.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Had het dan met een bungeejump-koord gedaan; dan was het wat uitdagender geweest.
Lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hebben ze de volgorde van opnemen en uitzenden veranderd? Allemmaal oordeel geven, allemaal omlaag en dan net gedaan of de tweede groep gaat na het gedoe bij de kistjes?
Het is niet echt kijk-tv hé.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:05 schreef Redefine het volgende:
Dit seizoen dachten ze wat is nou ontzettend leuk om te doen? Dat gaan we doen. Ze waren alleen vergeten dat het ook op tv kwam.
Ja maar dat geldt toch ook voor 90% van de posts op dit forum? Leuk om te doen maar andere mensen moeten er ook naar kijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:05 schreef Redefine het volgende:
Dit seizoen dachten ze wat is nou ontzettend leuk om te doen? Dat gaan we doen. Ze waren alleen vergeten dat het ook op tv kwam.
100% toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat geldt toch ook voor 90% van de posts op dit forum? Leuk om te doen maar andere mensen moeten er ook naar kijken.
Luister tv?quote:
Extra lang genietenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:08 schreef DonDruiper het volgende:
Ik hoop zo dat Leatitia de mol is.
Omdat niemand van de abseilers iets zegt over wat hun partner gedaan heeft.quote:
Ze is ook de mol.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:08 schreef DonDruiper het volgende:
Laetitia of Thomasquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:08 schreef DonDruiper het volgende:
De groep zelf vind ik ook leuk. En het land ook. De rest tot nu toe daarentegenquote:
Haha.quote:
Hoeft op zich geen adrenaline opdracht te zijn. Als het maar inventief is, de mol ook echt een rol kan spelen en tegelijkertijd het wel haalbaar is.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:10 schreef Meke het volgende:
Nou dit is wel de adrenaline-opdracht waar we met z'n allen op zaten te wachten hè
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Omdat niemand van de abseilers iets zegt over wat hun partner gedaan heeft.
Bij de Belgische mol loopt de presentator niet weg, hij eet en drinkt en feest met de kandidaten, veel leuker.
Nouja nu was iets lekkers met tegen de tijd etc wel fijn geweest hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoeft op zich geen adrenaline opdracht te zijn. Als het maar inventief is, de mol ook echt een rol kan spelen en tegelijkertijd het wel haalbaar is.
Die zijn allemaal ingehuurd; ze verschijnen elk seizoen weer ergens in één of ander bergdorpje in WIDM.quote:
Toch leuk dat ze je zo van de straat kunnen houden, en dan zie je nog eens wat van de wereldquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zijn allemaal ingehuurd; ze verschijnen elk seizoen weer ergens in één of ander bergdorpje in WIDM.
Behalve in het seizoen in China, dat ging echt niet.
Als tegenstelling tegen die andere twee wel ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja nu was iets lekkers met tegen de tijd etc wel fijn geweest hoor
De eerste was nog wel lollig.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Qua opdrachten vind ik er dit seizoen nog geen zak aan. Vandaag is wel het dieptepunt. Wat een kutopdrachten. Al is deze nog wel leuk op zich.
Blijft leuk.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ja dat was toch ook m'n hele puntquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als tegenstelling tegen die andere twee wel ja.
Dat zijn zeker jouw buren.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zijn allemaal ingehuurd; ze verschijnen elk seizoen weer ergens in één of ander bergdorpje in WIDM.
Behalve in het seizoen in China, dat ging echt niet.
Ja, wel balen dat Sjaak deze scene met de limonade mocht doen en niet ikquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Toch leuk dat ze je zo van de straat kunnen houden, en dan zie je nog eens wat van de wereld
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef monkyyy het volgende:
Die mensen zijn geïnstrueerd door de regie.
Ja klopt. Ik word gewoin te suf van de aflevering van vandaagquote:
Toevallig zijn ze allemaal bezig de deelnemers af te leiden.quote:
Vrukklukquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Raki? Zelfgestookt en puur vergif.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik word gewoin te suf van de aflevering van vandaag
Oh. Ik vind dat wel typisch Albanees.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toevallig zijn ze allemaal bezig de deelnemers af te leiden.
Maar jij brabbelde steeds 'el topo es Arno'quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, wel balen dat Sjaak deze scene met de limonade mocht doen en niet ik
Behalve de eerste: 'de tijd zal het leren'.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:37 schreef Moira het volgende: alle afleveringstitels slaan tot nu toe op (stem)geluid, spreken/zwijgen/stemmen
Lijkt me onwaarschijnlijk. Bijna iedereen zit op hem (qua mol).quote:
Dat is wel tof qua shock-effect voor de rest van de groep. Doet het altijd wel goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk. Bijna iedereen zit op hem (qua mol).
Die trekt um zo kapot.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:18 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik een beetje bang word van Fresia.
Er is helemaal geen mol.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn er dit keer meerdere mollen?
Woensel representquote:
quote:
Alle punten erop gezetquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie krijgt er nog meer mol vibes van Fresia?
Altijd snel de schuld bij anderen leggen, typisch mollengedragquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie krijgt er nog meer mol vibes van Fresia?
Hebben elkaar leren kennen op de werkvloer van The Voice.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:22 schreef Jemoederniet het volgende:
Zijn Fresia en Sahil een stelletje?
Neequote:
Nee. En niet alleen omdat de groep het dan wel doet. Maar vooral ook omdat de opdrachten ook rommelig zouden zijn zonder mol.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Er is in ieder geval helemaal geen mol nodig dit seizoen.
Hij dacht aan zijn eigen situatie. Rood staan bij de bankquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:22 schreef Fleischmeister het volgende:
Waar komt die rode bank dan vandaan
Ik denk kimlian, was mijn reserveafvallerquote:
Die is nogal van het spirituele.quote:
Of nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:24 schreef Fleischmeister het volgende:
Kim-Lian zal er nu wel uitvliegen, mooie redenatie hoor
Dat kan heul nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk kimlian, was mijn reserveafvaller
Straks vliegt die er daarom uitquote:
Gelukkig niet.quote:
Zo vreemd is dat niet. Je ziet elk jaar dat de groepen heel hecht worden. En een aantal zullen hem mogelijk verdenken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:29 schreef StephanL het volgende:
Heel overdreven reageren![]()
Ook al weten ze dat er iemand uit gaat
Fresiaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie waren de verdachten van Arno?
Het is voor hun ook een beetje een vakantiereisje waar keer op keer iemand moet vertrekken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:29 schreef StephanL het volgende:
Heel overdreven reageren![]()
Ook al weten ze dat er iemand uit gaat
Ik zou het wel bijzonder matig vinden als er 5000 uit de pot zou gaan omdat de mol van de minst verdachte kandidaat een vrijstelling heeft gekregenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:32 schreef Meke het volgende:
2/3 mensen van de livestreamopdracht al wegEn sowieso geen extra ¤ 5000 in de pot dan
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit ook het moltalk topic?
Normaliter wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit ook het moltalk topic?
Misschien heeft de Mol wel aangepapt met degene die hij inschatte als het minst verdacht en dan is de min 5000 wel verdiend.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou het wel bijzonder matig vinden als er 5000 uit de pot zou gaan omdat de mol van de minst verdachte kandidaat een vrijstelling heeft gekregen
Dat het eigenlijk alleen de minst verdachte moeten zijn.
Aflevering 1: Laetitia, Sahil, Thomas, Welmoedquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie waren de verdachten van Arno?
Dus die sowieso niet de mol (of geknipt)quote:
Kan nog steeds zijn dat hij twee of meerdere verdachten had en dat zijn hoofdverdachte niet is genoemd.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus die sowieso niet de mol (of geknipt)
Waarschijnlijk wel. Maar zeker na de eerste aflevering is het geen prestatie van een mol om bevriend met zo iemand te worden. Iedereen is dan op zoek naar iemand om gedachten me te wisselen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heeft de Mol wel aangepapt met degene die hij inschatte als het minst verdacht en dan is de min 5000 wel verdiend.
Hahaha werd hier net ook thuis gezegdquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Sahil is erg klef hoor.
Lijkt Marco B. wel.
Dat is misschien meer dat "het gemaskerd bal" als een rode draad door het seizoen heenloopt ? Dus meer dat je qua thematiek de eerste met de laatse aflevering zo verbindt.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:32 schreef eborn het volgende:
Er moet toch een reden zijn dat ze elke keer de afvallers laten zien die de envelop opent? Daar moet toch een hint in zitten?
Ja beetje foreshadowing dat ze straks alle 11 gemaskerd naar dat bal gaan ofzo voor we te weten komen wie de mol isquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:47 schreef fallrite het volgende:
[..]
Dat is misschien meer dat "het gemaskerd bal" als een rode draad door het seizoen heenloopt ? Dus meer dat je qua thematiek de eerste met de laatse aflevering zo verbindt.
Ja. Plus dat de makers dit waarschijnlijk een heel spannend en mysterieus idee vinden binnen dit seizoen. Waardoor ze er maar al te graag steeds aan refereren.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja beetje foreshadowing dat ze straks alle 11 gemaskerd naar dat bal gaan ofzo voor we te weten komen wie de mol is
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:40 schreef Moira het volgende:
Ik zou willen dat ze deelnemers als Sahil er beter uit gaan filteren en gewoon uit het programma laten. Als hij de mol is doet hij het veel te opzichtig (het hele idee is dat je het in het geheim doet), en als hij slechts een kandidaat is zou hij zich echt wat beter moeten beseffen hoe zeer hij het programma voor zowel z'n medekandidaten als de kijkers verneukt met z'n ge-nep-mol. Echt heel irritant.
Ach, bijna elk seizoen heb je er wel iemand inzitten die het spel op die manier aanpakt.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:40 schreef Moira het volgende:
Ik zou willen dat ze deelnemers als Sahil er beter uit gaan filteren en gewoon uit het programma laten. Als hij de mol is doet hij het veel te opzichtig (het hele idee is dat je het in het geheim doet), en als hij slechts een kandidaat is zou hij zich echt wat beter moeten beseffen hoe zeer hij het programma voor zowel z'n medekandidaten als de kijkers verneukt met z'n ge-nep-mol. Echt heel irritant.
Ja, ik vond de groeoen in Oregon en Z-Afrika ook erg leuk, maar dit is voor mij wel de leukste groep van de BN'er seizoenenquote:Op zondag 23 januari 2022 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind dit wel één van de leukste groepen ooit, uitstekende dynamiek. En Hila en Laetitia blijven
Overigens zei Arno heel stellig na opdracht één Luid Spreken: "" het opvallendste aan deze opdracht was, dat het enige bedrag dat verdiend is, verdiend is door het duo waar de mol in zit"". Kim Lian had ¤150 verdiend en die was met Sahil een duo.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aflevering 1: Laetitia, Sahil, Thomas, Welmoed
Aflevering 2: -
Aflevering 3: Welmoed
Aflevering 4: Fresia
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, dat te opzichtig mollen moet echt kappen, dit is niet leuk meerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:40 schreef Moira het volgende:
Hij zei dat hij Fresia niet vertrouwde qua jatten van een joker, dat zou kunnen betekenen dat hij haar als fanatieke tegenstandster niet wilde spekken met een joker... als je haar als Mol zou zien zou je je daar wellicht minder druk om maken...quote:Op zondag 23 januari 2022 00:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Overigens zei Arno heel stellig na opdracht één Luid Spreken: "" het opvallendste aan deze opdracht was, dat het enige bedrag dat verdiend is, verdiend is door het duo waar de mol in zit"". Kim Lian had ¤150 verdiend en die was met Sahil een duo.
En dan bij het maken van de test Fresia zeggen??? We worden weer beflikkerd door de regie heb ik het vermoeden.
Goed punt. Weer heel genieperig geknipt en geplaktquote:Op zondag 23 januari 2022 00:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zei dat hij Fresia niet vertrouwde qua jatten van een joker, dat zou kunnen betekenen dat hij haar als fanatieke tegenstandster niet wilde spekken met een joker... als je haar als Mol zou zien zou je je daar wellicht minder druk om maken...
Trap er niet in!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus die sowieso niet de mol (of geknipt)
Ik kijk ook vanwege Albanië, Het stoort me vooral dat ze zo weinig van het land laten zien De rest heb ik sowieso al geen hoge verwachtingen van, Albanië is zoveel mooier dan ze laten zien en dan zo'n korte opdracht in Beratquote:Op zondag 23 januari 2022 01:43 schreef Sodemieters het volgende:
Ik kijk weer eens mee dit seizoen, maar vooral vanwege Albanië. Wie de Mol is interesseert me niet zoveel. Wat dat betreft is het programma al jaren geleden kapot gemaakt.
Vroeger kon je door goed op te letten en na te denken nog wel eens daadwerkelijk achterhalen wie het moest zijn, maar inmiddels is het programma te populair geworden, zodat ze elk risico willen vermijden op het vroegtijdig bekend worden van de Mol. Van een leuk spel is het verworden tot een 'spannende' tv-show. Het is nu onmogelijk om op basis van rationele argumenten te beredeneren wie de meest waarschijnlijk Mol is, daar zorgt de productie wel voor.
Echter, wat me opvalt, is dat het wél heel goed mogelijk is om iedere aflevering de afvallers te voorspellen. Dat is zelfs dusdanig goed mogelijk dat ik me inmiddels afvraag of mensen daadwerkelijk afvallen op basis van hun test, of dat ze afvallen omdat de regie ze eruit wil hebben. De afvallers zijn namelijk steeds degenen die toch al niet verdacht waren. De kandidaten waarvan je denkt dat ze wel eens de Mol zouden kunnen zijn - en zodoende de kandidaten zijn die voor spannende televisie zorgen - blijven er in.
Dat is niet logisch. Dat je zelf niet verdacht wordt, betekent immers niet dat je niet door zou kunnen hebben wie de kluit loopt te belazeren. En dat je wél verdacht bent, betekent niet automatisch dat je goed doorhebt wie de Mol is. En toch blijven de meest verdachte kandidaten er keer op keer in.
Daarom verdenk ik Everon. Hij zal vlak voor de uitslag van de opdracht wel een seintje hebben gekregen dat Glen het minst verdacht was en is daarna naar hem gegaan en heeft met Glen afgesproken dat als één van hen de minste stemmen krijgt, ze elkaar de vrijstelling geven.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou het wel bijzonder matig vinden als er 5000 uit de pot zou gaan omdat de mol van de minst verdachte kandidaat een vrijstelling heeft gekregen
Dat het eigenlijk alleen de minst verdachte moeten zijn.
Wel knap tijdens een livestream.quote:Op zondag 23 januari 2022 07:58 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Daarom verdenk ik Everon. Hij zal vlak voor de uitslag van de opdracht wel een seintje hebben gekregen dat Glen het minst verdacht was en is daarna naar hem gegaan en heeft met Glen afgesproken dat als één van hen de minste stemmen krijgt, ze elkaar de vrijstelling geven.
Net de aflevering pas gezien en Sahil is een heel irritant persoon, in alle opzichten…quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Sahil is erg klef hoor.
Lijkt Marco B. wel.
Hoeveel tijd zat tussen het opnemen van die pleidooien en de uitslag? In die tijd kunnen de kandidaten rondgelopen hebben en kan een afspraakje zijn gemaakt. En anders deed Everon net alsof hij het zwaar had om medelijden te krijgen en zo de vrijstelling te krijgen.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wel knap tijdens een livestream.
'Hey Fresia, kun je even wisselen van plaats? Moet Glen even kort spreken'
Zijn muziek nog luisteren na alles deze weekquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:59 schreef Redefine het volgende:
Everon en Arno hadden net voor de opdracht Rood van Marco B geluisterd. Daarom opeens die rode bank
Je weet dat het niet live is?quote:Op zondag 23 januari 2022 10:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zijn muziek nog luisteren na alles deze week![]()
Het is geen reisprogramma hèquote:Op zondag 23 januari 2022 03:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kijk ook vanwege Albanië, Het stoort me vooral dat ze zo weinig van het land laten zien De rest heb ik sowieso al geen hoge verwachtingen van, Albanië is zoveel mooier dan ze laten zien en dan zo'n korte opdracht in Berat
Hap hapquote:Op zondag 23 januari 2022 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je weet dat het niet live is?
Nee. Dat je dat gevoel hebt komt juist doordat de regie mede bepaald wordt door wie er afgevallen is, wie er wint en natuurlijk vooral wie de mol is.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:53 schreef Sodemieters het volgende:
Verder niemand die vermoedt dat het deels gescipt is? Dat de regie de afvaller bepaalt en niet de test?
Ik heb alleen de eerste gezien en moet die anderen nog ff bij kijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
Kijken jullie ook naar « Niet de mol »?
Dat kan technisch gewoon niet meer. Elke hint die je er in stopt die echt naar 1 persoon wijst wordt een uur na de uitzending al op elk forum, op instagram, tiktok, etc. besproken en een dag later staat het groots op een bekend medium met "IS DIT DÉ HINT NAAR DE MOL?" En als het een hele moeilijke hint is dan is het misschien een week later bekend.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:06 schreef TLC het volgende:
Ik vind de opdrachten tot nu toe ook maar zozo, daarom pleit ik ook voor een retro seizoen van WIDM ; dus onbekende Nederlanders, gewaagdere opdrachten in treinen en op bruggen en zulks, weg met alle jokers, vrijstellingen en dergelijken en laat Angela het weer presenteren
En vooral met hints die nog echt hints waren !!
Back to basics met de mol !!
--
edit want behalve de opdrachten begint WIDM steeds meer op Big Brother te lijken, dat je meer kijkt naar met elkaar pratende kandidaten dan dat je opdrachten ziet. WIDM is geen Big Brother en dat moet het ook nooit worden.
Denk dat ze wel een DVD hebben van 20 jaar terug.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:06 schreef TLC het volgende:
Ik vind de opdrachten tot nu toe ook maar zozo, daarom pleit ik ook voor een retro seizoen van WIDM ; dus onbekende Nederlanders, gewaagdere opdrachten in treinen en op bruggen en zulks, weg met alle jokers, vrijstellingen en dergelijken en laat Angela het weer presenteren
En vooral met hints die nog echt hints waren !!
Back to basics met de mol !!
--
edit want behalve de opdrachten begint WIDM steeds meer op Big Brother te lijken, dat je meer kijkt naar met elkaar pratende kandidaten dan dat je opdrachten ziet. WIDM is geen Big Brother en dat moet het ook nooit worden.
Die hints hoeven van mij sowieso niet. Ze doen het nu op een manier waarbij je er eigenlijk onmogelijk achter kunt komen wat de hints zijn. En waarschijnlijk stoppen ze er ook expres veel nephints in. als het feitelijk niet mogelijk is de hints te achterhalen, dan heeft het geen nut.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat kan technisch gewoon niet meer. Elke hint die je er in stopt die echt naar 1 persoon wijst wordt een uur na de uitzending al op elk forum, op instagram, tiktok, etc. besproken en een dag later staat het groots op een bekend medium met "IS DIT DÉ HINT NAAR DE MOL?" En als het een hele moeilijke hint is dan is het misschien een week later bekend.
Het is nu veel gezapiger. Ze zijn lekker op reis en doen overdag wat opdrachtjes. Vroagah ging het spel 24 uur per dag door. Als je niet uitkeek was je boekje 's nachts uit je tas gejat en was je al je aantekeningen kwijt. De Mol was ook veel meer voorbereid: die had van tevoren al geoefend met schieten, met het rijden met een vrachtwagen, of wat er dan ook in de opdrachten voor kwam.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat ze wel een DVD hebben van 20 jaar terug.
#kimlianhasleftthechatquote:Op maandag 24 januari 2022 13:07 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is nu veel gezapiger. Ze zijn lekker op reis en doen overdag wat opdrachtjes. Vroagah ging het spel 24 uur per dag door. Als je niet uitkeek was je boekje 's nachts uit je tas gejat en was je al je aantekeningen kwijt. De Mol was ook veel meer voorbereid: die had van tevoren al geoefend met schieten, met het rijden met een vrachtwagen, of wat er dan ook in de opdrachten voor kwam.
Was wat mij betreft veel spannender.
Het is wel meer dan 1x voorgekomen. De Klaas hint maar ook Inge Ipenburg die op de groepsfoto's met gebaren taal een hint gaf was ruim voor het einde ontdekt. Die laatste is wel al een stuk langer geleden. Dat was in 2007.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:02 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Die hints hoeven van mij sowieso niet. Ze doen het nu op een manier waarbij je er eigenlijk onmogelijk achter kunt komen wat de hints zijn. En waarschijnlijk stoppen ze er ook expres veel nephints in. als het feitelijk niet mogelijk is de hints te achterhalen, dan heeft het geen nut.
Andersom is de lol er ook direct af als je de hints wél kunt vinden. We hebben dat één keer meegemaakt; de hints waren dusdanig makkelijk te vinden dat de Mol al na een paar afleveringen bekend was. Dan is natuurlijk alle spanning weg.
Kortom: het werkt op geen enkele manier, dus stop er maar gewoon mee.
Onbekende Nederlanders werkt niet. Simpele reden dan kijkt er geen hond, zie eerdere seizoenen. WIDM is populair geworden door de BN'ers en natuurlijk geven die wel om de potquote:Op maandag 24 januari 2022 15:20 schreef laziness het volgende:
[..]
Het is wel meer dan 1x voorgekomen. De Klaas hint maar ook Inge Ipenburg die op de groepsfoto's met gebaren taal een hint gaf was ruim voor het einde ontdekt. Die laatste is wel al een stuk langer geleden. Dat was in 2007.
Maar eens dat het gezapiger is. Vroeger was er meer concurrentie. Die BN-ers geven echt te weinig om het geld. Die zien het als gezamenlijk schoolreisje. Dat zie je hoe ze steevast altijd voor de groep kiezen. Altijd iemand er inhouden ten koste van alles. Terwijl het spel is dat je allemaal afvalt. Waarom geld opofferen om iemand een nachtje langer er in houden?
Wat jij zegt met de Mol die geoefend had op allerlei opdrachten, dat was nodig om te zorgen dat de mol niet vroeg ontmaskerd werd. De mol moest nog zijn best doen. Tegenwoordig wordt er zoveel genepmolt en zijn er zoveel pot leegroof opdrachten dat ze de moeite niet meer nemen de mol te laten oefenen. Die leunt achterover en kijkt toe hoe anderen het werk doen.
Jokers en alle kleuren vrijstellingen etc mogen wat mij ook wel verdwijnen. Meer back to basic laat het weer draaien om wie het spel echt door heeft ipv wie de beste bondjes heeft, door de mazen glipt door jokers in te zetten maar eigenlijk compleet verkeerd zit.
Dit was ook al 15 jaar terug en toen gebeurde dit ook allemaal al hoor. Ben een beetje moe over al die originele versies waarnaar men aan het verlangen is. Zet een DVD op (zoals Hugo zegt) of ga in maart/april verder kijken.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:20 schreef laziness het volgende:
[..]
Het is wel meer dan 1x voorgekomen. De Klaas hint maar ook Inge Ipenburg die op de groepsfoto's met gebaren taal een hint gaf was ruim voor het einde ontdekt. Die laatste is wel al een stuk langer geleden. Dat was in 2007.
Maar eens dat het gezapiger is. Vroeger was er meer concurrentie. Die BN-ers geven echt te weinig om het geld. Die zien het als gezamenlijk schoolreisje. Dat zie je hoe ze steevast altijd voor de groep kiezen. Altijd iemand er inhouden ten koste van alles. Terwijl het spel is dat je allemaal afvalt. Waarom geld opofferen om iemand een nachtje langer er in houden?
Ik bedoelde inderdaad Inge. De 'Klaas hint' komt me niet bekend voor.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:20 schreef laziness het volgende:
Ik vermoed trouwens dat de programmamakers daarin gedurende de opnames ook wel een beetje bijsturen, zodat de pot niet al te hoog of laag uitvalt. Bijv. even een opdrachtje er tussendoor - als de pot wel er g hoog oploopt - waarin je wat jokers kunt verdienen als je bereid bent daar geld voor in te zetten.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onbekende Nederlanders werkt niet. Simpele reden dan kijkt er geen hond, zie eerdere seizoenen. WIDM is populair geworden door de BN'ers en natuurlijk geven die wel om de potDenk je dat ze in Nederland veel verdienen als acteur in GTST bijvoorbeeld? Die mogen in hun handjes klappen met 2500 in de maand.
heel veel kruizenquote:Op maandag 24 januari 2022 18:38 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad Inge. De 'Klaas hint' komt me niet bekend voor.
Het laatste woord letterlijk. En de laatste letters van de woorden die ze doorgaven in een opdracht vormden klaas. Was binnen een paar afleveringen bekend.quote:Op maandag 24 januari 2022 18:38 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad Inge. De 'Klaas hint' komt me niet bekend voor.
Aha, ok, dat zegt me niks, waarschijnlijk een seizoen dat ik niet gevolgd heb.quote:Op maandag 24 januari 2022 20:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Het laatste woord letterlijk. En de laatste letters van de woorden die ze doorgaven in een opdracht vormden klaas. Was binnen een paar afleveringen bekend.
Prono wel......quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:20 schreef Moira het volgende:
Iedereen prono ingevuld en punten ingezet?zou zo weer vergeten dat het vanavond is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |