abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 januari 2022 @ 21:59:57 #251
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203322849
Everon en Arno hadden net voor de opdracht Rood van Marco B geluisterd. Daarom opeens die rode bank :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_203323004
Wat klagen jullie over de opdrachten, ik vind het juist wel leuk dat er best wat geld verdiend wordt ook. Die abseilopdracht _O_

Wel in verwarring door de exit van Arno, want het lijkt alsof hij vol op Fresia is gegaan en die staat met stip op 1 op mijn lijst _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 22 januari 2022 @ 22:32:52 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203323615
Enfin, zolang Laetitia :9~ er in blijft zitten heb ik nog wel wat kijkgenot. O-)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_203324077
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:40 schreef Moira het volgende:
Ik zou willen dat ze deelnemers als Sahil er beter uit gaan filteren en gewoon uit het programma laten. Als hij de mol is doet hij het veel te opzichtig (het hele idee is dat je het in het geheim doet), en als hij slechts een kandidaat is zou hij zich echt wat beter moeten beseffen hoe zeer hij het programma voor zowel z'n medekandidaten als de kijkers verneukt met z'n ge-nep-mol. Echt heel irritant.
_O_

Leuke vent verder maar idd niet voor dit programma.
pi_203324502
Jammer dat Arno weg is. Ik vond zijn biechtmomenten wel heerlijk. Nuchter, beschouwend, hier en daar een sneer

Dan maar hopen dat Thomas lang mag blijven
  zaterdag 22 januari 2022 @ 23:29:54 #257
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_203325305
POLL
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_203325413
Ik denk en hoop dat de opmerking van Arno over dat hij Fresia niet vertrouwt bedoeld was op haar als fanatieke kandidaat die een joker zou kunnen wegjatten :P
pi_203325568
quote:
Ik zou willen dat ze deelnemers als Sahil er beter uit gaan filteren en gewoon uit het programma laten. Als hij de mol is doet hij het veel te opzichtig (het hele idee is dat je het in het geheim doet), en als hij slechts een kandidaat is zou hij zich echt wat beter moeten beseffen hoe zeer hij het programma voor zowel z'n medekandidaten als de kijkers verneukt met z'n ge-nep-mol. Echt heel irritant.
Ach, bijna elk seizoen heb je er wel iemand inzitten die het spel op die manier aanpakt.

Wat ik niet begrijp is dat zoveel kandidaten ook daadwerkelijk geloven dat hij de mol kan zijn.

Zelf denk ik door het knippen en plakken in de montage wel te weten wie nu de mol is. Weet alleen niet of ik daar vol voor durf te gaan in de app.

Ook wel benieuwd wanneer die vrijstellingen eindelijk gespeeld gaan worden. En ik weet dat er heel wat mensen (op social media ook) afgeven op moltalk, maar ivm die vrijstellingen werd daar toch wel belangrijke info gebracht.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 00:24:50 #260
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_203326521
Ik vind dit wel één van de leukste groepen ooit, uitstekende dynamiek. En Hila en Laetitia blijven O+
pi_203326563
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind dit wel één van de leukste groepen ooit, uitstekende dynamiek. En Hila en Laetitia blijven O+
Ja, ik vond de groeoen in Oregon en Z-Afrika ook erg leuk, maar dit is voor mij wel de leukste groep van de BN'er seizoenen
  zondag 23 januari 2022 @ 00:40:42 #262
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_203326673
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:37 schreef monkyyy het volgende:

[..]
Aflevering 1: Laetitia, Sahil, Thomas, Welmoed
Aflevering 2: -
Aflevering 3: Welmoed
Aflevering 4: Fresia

[ afbeelding ]
Overigens zei Arno heel stellig na opdracht één Luid Spreken: "" het opvallendste aan deze opdracht was, dat het enige bedrag dat verdiend is, verdiend is door het duo waar de mol in zit"". Kim Lian had ¤150 verdiend en die was met Sahil een duo.

En dan bij het maken van de test Fresia zeggen??? We worden weer beflikkerd door de regie heb ik het vermoeden. :(
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 00:43:29 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203326699
quote:
Helemaal mee eens, dat te opzichtig mollen moet echt kappen, dit is niet leuk meer :X

En ik dacht ook iets te zien opbloeien tussen Sahil en Fresia, de manier waarop ze elkaar vasthielden op een gegeven moment was opvallend!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_203326706
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 00:40 schreef monkyyy het volgende:

[..]
Overigens zei Arno heel stellig na opdracht één Luid Spreken: "" het opvallendste aan deze opdracht was, dat het enige bedrag dat verdiend is, verdiend is door het duo waar de mol in zit"". Kim Lian had ¤150 verdiend en die was met Sahil een duo.

En dan bij het maken van de test Fresia zeggen??? We worden weer beflikkerd door de regie heb ik het vermoeden. :(
Hij zei dat hij Fresia niet vertrouwde qua jatten van een joker, dat zou kunnen betekenen dat hij haar als fanatieke tegenstandster niet wilde spekken met een joker... als je haar als Mol zou zien zou je je daar wellicht minder druk om maken...
  zondag 23 januari 2022 @ 01:02:22 #265
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_203326815
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 00:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Hij zei dat hij Fresia niet vertrouwde qua jatten van een joker, dat zou kunnen betekenen dat hij haar als fanatieke tegenstandster niet wilde spekken met een joker... als je haar als Mol zou zien zou je je daar wellicht minder druk om maken...
Goed punt. Weer heel genieperig geknipt en geplakt
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_203326983
Ik kijk weer eens mee dit seizoen, maar vooral vanwege Albanië. Wie de Mol is interesseert me niet zoveel. Wat dat betreft is het programma al jaren geleden kapot gemaakt.

Vroeger kon je door goed op te letten en na te denken nog wel eens daadwerkelijk achterhalen wie het moest zijn, maar inmiddels is het programma te populair geworden, zodat ze elk risico willen vermijden op het vroegtijdig bekend worden van de Mol. Van een leuk spel is het verworden tot een 'spannende' tv-show. Het is nu onmogelijk om op basis van rationele argumenten te beredeneren wie de meest waarschijnlijk Mol is, daar zorgt de productie wel voor.

Echter, wat me opvalt, is dat het wél heel goed mogelijk is om iedere aflevering de afvallers te voorspellen. Dat is zelfs dusdanig goed mogelijk dat ik me inmiddels afvraag of mensen daadwerkelijk afvallen op basis van hun test, of dat ze afvallen omdat de regie ze eruit wil hebben. De afvallers zijn namelijk steeds degenen die toch al niet verdacht waren. De kandidaten waarvan je denkt dat ze wel eens de Mol zouden kunnen zijn - en zodoende de kandidaten zijn die voor spannende televisie zorgen - blijven er in.

Dat is niet logisch. Dat je zelf niet verdacht wordt, betekent immers niet dat je niet door zou kunnen hebben wie de kluit loopt te belazeren. En dat je wél verdacht bent, betekent niet automatisch dat je goed doorhebt wie de Mol is. En toch blijven de meest verdachte kandidaten er keer op keer in.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2022 01:44:34 ]
pi_203326998
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dus die sowieso niet de mol (of geknipt)
Trap er niet in!
  One tough cookie zondag 23 januari 2022 @ 03:25:00 #268
169210 liesje1979
pi_203327136
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 01:43 schreef Sodemieters het volgende:
Ik kijk weer eens mee dit seizoen, maar vooral vanwege Albanië. Wie de Mol is interesseert me niet zoveel. Wat dat betreft is het programma al jaren geleden kapot gemaakt.

Vroeger kon je door goed op te letten en na te denken nog wel eens daadwerkelijk achterhalen wie het moest zijn, maar inmiddels is het programma te populair geworden, zodat ze elk risico willen vermijden op het vroegtijdig bekend worden van de Mol. Van een leuk spel is het verworden tot een 'spannende' tv-show. Het is nu onmogelijk om op basis van rationele argumenten te beredeneren wie de meest waarschijnlijk Mol is, daar zorgt de productie wel voor.

Echter, wat me opvalt, is dat het wél heel goed mogelijk is om iedere aflevering de afvallers te voorspellen. Dat is zelfs dusdanig goed mogelijk dat ik me inmiddels afvraag of mensen daadwerkelijk afvallen op basis van hun test, of dat ze afvallen omdat de regie ze eruit wil hebben. De afvallers zijn namelijk steeds degenen die toch al niet verdacht waren. De kandidaten waarvan je denkt dat ze wel eens de Mol zouden kunnen zijn - en zodoende de kandidaten zijn die voor spannende televisie zorgen - blijven er in.

Dat is niet logisch. Dat je zelf niet verdacht wordt, betekent immers niet dat je niet door zou kunnen hebben wie de kluit loopt te belazeren. En dat je wél verdacht bent, betekent niet automatisch dat je goed doorhebt wie de Mol is. En toch blijven de meest verdachte kandidaten er keer op keer in.
Ik kijk ook vanwege Albanië, Het stoort me vooral dat ze zo weinig van het land laten zien De rest heb ik sowieso al geen hoge verwachtingen van, Albanië is zoveel mooier dan ze laten zien en dan zo'n korte opdracht in Berat
pi_203327384
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:34 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ik zou het wel bijzonder matig vinden als er 5000 uit de pot zou gaan omdat de mol van de minst verdachte kandidaat een vrijstelling heeft gekregen :{

Dat het eigenlijk alleen de minst verdachte moeten zijn.
Daarom verdenk ik Everon. Hij zal vlak voor de uitslag van de opdracht wel een seintje hebben gekregen dat Glen het minst verdacht was en is daarna naar hem gegaan en heeft met Glen afgesproken dat als één van hen de minste stemmen krijgt, ze elkaar de vrijstelling geven.
pi_203328279
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 07:58 schreef Arth_NL het volgende:

[..]
Daarom verdenk ik Everon. Hij zal vlak voor de uitslag van de opdracht wel een seintje hebben gekregen dat Glen het minst verdacht was en is daarna naar hem gegaan en heeft met Glen afgesproken dat als één van hen de minste stemmen krijgt, ze elkaar de vrijstelling geven.
Wel knap tijdens een livestream.

'Hey Fresia, kun je even wisselen van plaats? Moet Glen even kort spreken'

Heb begrepen dat Everon het zwaar had en dat daarom de vrijstelling hem gegund was (door Glen).

Uiteraard kan dat toneelspel zijn, maar dan gaat het wel heel ver (net als nu met Thomas).

Weet niet of ik dat prettig zou vinden. Daarom denk ik toch dat de mol een vrouw is (Sahil is het sowieso niet).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 23 januari 2022 @ 10:15:05 #271
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203328341
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Sahil is erg klef hoor.
Lijkt Marco B. wel.
Net de aflevering pas gezien en Sahil is een heel irritant persoon, in alle opzichten…
pi_203328438
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Wel knap tijdens een livestream.

'Hey Fresia, kun je even wisselen van plaats? Moet Glen even kort spreken'
Hoeveel tijd zat tussen het opnemen van die pleidooien en de uitslag? In die tijd kunnen de kandidaten rondgelopen hebben en kan een afspraakje zijn gemaakt. En anders deed Everon net alsof hij het zwaar had om medelijden te krijgen en zo de vrijstelling te krijgen. 8-)
Ik blijf in mijn Everon-tunnel. :P
pi_203328660
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:59 schreef Redefine het volgende:
Everon en Arno hadden net voor de opdracht Rood van Marco B geluisterd. Daarom opeens die rode bank :P
Zijn muziek nog luisteren na alles deze week :') :r
  zondag 23 januari 2022 @ 11:15:24 #274
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203329018
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:42 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Zijn muziek nog luisteren na alles deze week :') :r
Je weet dat het niet live is?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_203329534
Verder niemand die vermoedt dat het deels gescipt is? Dat de regie de afvaller bepaalt en niet de test?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')