quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:40 schreef Moira het volgende:
Ik zou willen dat ze deelnemers als Sahil er beter uit gaan filteren en gewoon uit het programma laten. Als hij de mol is doet hij het veel te opzichtig (het hele idee is dat je het in het geheim doet), en als hij slechts een kandidaat is zou hij zich echt wat beter moeten beseffen hoe zeer hij het programma voor zowel z'n medekandidaten als de kijkers verneukt met z'n ge-nep-mol. Echt heel irritant.
Ach, bijna elk seizoen heb je er wel iemand inzitten die het spel op die manier aanpakt.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:40 schreef Moira het volgende:
Ik zou willen dat ze deelnemers als Sahil er beter uit gaan filteren en gewoon uit het programma laten. Als hij de mol is doet hij het veel te opzichtig (het hele idee is dat je het in het geheim doet), en als hij slechts een kandidaat is zou hij zich echt wat beter moeten beseffen hoe zeer hij het programma voor zowel z'n medekandidaten als de kijkers verneukt met z'n ge-nep-mol. Echt heel irritant.
Ja, ik vond de groeoen in Oregon en Z-Afrika ook erg leuk, maar dit is voor mij wel de leukste groep van de BN'er seizoenenquote:Op zondag 23 januari 2022 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind dit wel één van de leukste groepen ooit, uitstekende dynamiek. En Hila en Laetitia blijven
Overigens zei Arno heel stellig na opdracht één Luid Spreken: "" het opvallendste aan deze opdracht was, dat het enige bedrag dat verdiend is, verdiend is door het duo waar de mol in zit"". Kim Lian had ¤150 verdiend en die was met Sahil een duo.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aflevering 1: Laetitia, Sahil, Thomas, Welmoed
Aflevering 2: -
Aflevering 3: Welmoed
Aflevering 4: Fresia
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, dat te opzichtig mollen moet echt kappen, dit is niet leuk meerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:40 schreef Moira het volgende:
Hij zei dat hij Fresia niet vertrouwde qua jatten van een joker, dat zou kunnen betekenen dat hij haar als fanatieke tegenstandster niet wilde spekken met een joker... als je haar als Mol zou zien zou je je daar wellicht minder druk om maken...quote:Op zondag 23 januari 2022 00:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Overigens zei Arno heel stellig na opdracht één Luid Spreken: "" het opvallendste aan deze opdracht was, dat het enige bedrag dat verdiend is, verdiend is door het duo waar de mol in zit"". Kim Lian had ¤150 verdiend en die was met Sahil een duo.
En dan bij het maken van de test Fresia zeggen??? We worden weer beflikkerd door de regie heb ik het vermoeden.
Goed punt. Weer heel genieperig geknipt en geplaktquote:Op zondag 23 januari 2022 00:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zei dat hij Fresia niet vertrouwde qua jatten van een joker, dat zou kunnen betekenen dat hij haar als fanatieke tegenstandster niet wilde spekken met een joker... als je haar als Mol zou zien zou je je daar wellicht minder druk om maken...
Trap er niet in!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus die sowieso niet de mol (of geknipt)
Ik kijk ook vanwege Albanië, Het stoort me vooral dat ze zo weinig van het land laten zien De rest heb ik sowieso al geen hoge verwachtingen van, Albanië is zoveel mooier dan ze laten zien en dan zo'n korte opdracht in Beratquote:Op zondag 23 januari 2022 01:43 schreef Sodemieters het volgende:
Ik kijk weer eens mee dit seizoen, maar vooral vanwege Albanië. Wie de Mol is interesseert me niet zoveel. Wat dat betreft is het programma al jaren geleden kapot gemaakt.
Vroeger kon je door goed op te letten en na te denken nog wel eens daadwerkelijk achterhalen wie het moest zijn, maar inmiddels is het programma te populair geworden, zodat ze elk risico willen vermijden op het vroegtijdig bekend worden van de Mol. Van een leuk spel is het verworden tot een 'spannende' tv-show. Het is nu onmogelijk om op basis van rationele argumenten te beredeneren wie de meest waarschijnlijk Mol is, daar zorgt de productie wel voor.
Echter, wat me opvalt, is dat het wél heel goed mogelijk is om iedere aflevering de afvallers te voorspellen. Dat is zelfs dusdanig goed mogelijk dat ik me inmiddels afvraag of mensen daadwerkelijk afvallen op basis van hun test, of dat ze afvallen omdat de regie ze eruit wil hebben. De afvallers zijn namelijk steeds degenen die toch al niet verdacht waren. De kandidaten waarvan je denkt dat ze wel eens de Mol zouden kunnen zijn - en zodoende de kandidaten zijn die voor spannende televisie zorgen - blijven er in.
Dat is niet logisch. Dat je zelf niet verdacht wordt, betekent immers niet dat je niet door zou kunnen hebben wie de kluit loopt te belazeren. En dat je wél verdacht bent, betekent niet automatisch dat je goed doorhebt wie de Mol is. En toch blijven de meest verdachte kandidaten er keer op keer in.
Daarom verdenk ik Everon. Hij zal vlak voor de uitslag van de opdracht wel een seintje hebben gekregen dat Glen het minst verdacht was en is daarna naar hem gegaan en heeft met Glen afgesproken dat als één van hen de minste stemmen krijgt, ze elkaar de vrijstelling geven.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou het wel bijzonder matig vinden als er 5000 uit de pot zou gaan omdat de mol van de minst verdachte kandidaat een vrijstelling heeft gekregen
Dat het eigenlijk alleen de minst verdachte moeten zijn.
Wel knap tijdens een livestream.quote:Op zondag 23 januari 2022 07:58 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Daarom verdenk ik Everon. Hij zal vlak voor de uitslag van de opdracht wel een seintje hebben gekregen dat Glen het minst verdacht was en is daarna naar hem gegaan en heeft met Glen afgesproken dat als één van hen de minste stemmen krijgt, ze elkaar de vrijstelling geven.
Net de aflevering pas gezien en Sahil is een heel irritant persoon, in alle opzichten…quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Sahil is erg klef hoor.
Lijkt Marco B. wel.
Hoeveel tijd zat tussen het opnemen van die pleidooien en de uitslag? In die tijd kunnen de kandidaten rondgelopen hebben en kan een afspraakje zijn gemaakt. En anders deed Everon net alsof hij het zwaar had om medelijden te krijgen en zo de vrijstelling te krijgen.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wel knap tijdens een livestream.
'Hey Fresia, kun je even wisselen van plaats? Moet Glen even kort spreken'
Zijn muziek nog luisteren na alles deze weekquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:59 schreef Redefine het volgende:
Everon en Arno hadden net voor de opdracht Rood van Marco B geluisterd. Daarom opeens die rode bank
Je weet dat het niet live is?quote:Op zondag 23 januari 2022 10:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zijn muziek nog luisteren na alles deze week![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |