Als tegenstelling tegen die andere twee wel ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja nu was iets lekkers met tegen de tijd etc wel fijn geweest hoor
De eerste was nog wel lollig.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Qua opdrachten vind ik er dit seizoen nog geen zak aan. Vandaag is wel het dieptepunt. Wat een kutopdrachten. Al is deze nog wel leuk op zich.
Blijft leuk.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ja dat was toch ook m'n hele puntquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als tegenstelling tegen die andere twee wel ja.
Dat zijn zeker jouw buren.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zijn allemaal ingehuurd; ze verschijnen elk seizoen weer ergens in één of ander bergdorpje in WIDM.
Behalve in het seizoen in China, dat ging echt niet.
Ja, wel balen dat Sjaak deze scene met de limonade mocht doen en niet ikquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Toch leuk dat ze je zo van de straat kunnen houden, en dan zie je nog eens wat van de wereld
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef monkyyy het volgende:
Die mensen zijn geïnstrueerd door de regie.
Ja klopt. Ik word gewoin te suf van de aflevering van vandaagquote:
Toevallig zijn ze allemaal bezig de deelnemers af te leiden.quote:
Vrukklukquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Raki? Zelfgestookt en puur vergif.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik word gewoin te suf van de aflevering van vandaag
Oh. Ik vind dat wel typisch Albanees.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toevallig zijn ze allemaal bezig de deelnemers af te leiden.
Maar jij brabbelde steeds 'el topo es Arno'quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, wel balen dat Sjaak deze scene met de limonade mocht doen en niet ik
Behalve de eerste: 'de tijd zal het leren'.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:37 schreef Moira het volgende: alle afleveringstitels slaan tot nu toe op (stem)geluid, spreken/zwijgen/stemmen
Lijkt me onwaarschijnlijk. Bijna iedereen zit op hem (qua mol).quote:
Dat is wel tof qua shock-effect voor de rest van de groep. Doet het altijd wel goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk. Bijna iedereen zit op hem (qua mol).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |