Ze is ook de mol.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:08 schreef DonDruiper het volgende:
Ik hoop zo dat Leatitia de mol is.
Laetitia of Thomasquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:08 schreef DonDruiper het volgende:
Ik hoop zo dat Leatitia de mol is.
De groep zelf vind ik ook leuk. En het land ook. De rest tot nu toe daarentegenquote:
Haha.quote:
Hoeft op zich geen adrenaline opdracht te zijn. Als het maar inventief is, de mol ook echt een rol kan spelen en tegelijkertijd het wel haalbaar is.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:10 schreef Meke het volgende:
Nou dit is wel de adrenaline-opdracht waar we met z'n allen op zaten te wachten hè
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Omdat niemand van de abseilers iets zegt over wat hun partner gedaan heeft.
Bij de Belgische mol loopt de presentator niet weg, hij eet en drinkt en feest met de kandidaten, veel leuker.
Nouja nu was iets lekkers met tegen de tijd etc wel fijn geweest hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoeft op zich geen adrenaline opdracht te zijn. Als het maar inventief is, de mol ook echt een rol kan spelen en tegelijkertijd het wel haalbaar is.
Die zijn allemaal ingehuurd; ze verschijnen elk seizoen weer ergens in één of ander bergdorpje in WIDM.quote:
Toch leuk dat ze je zo van de straat kunnen houden, en dan zie je nog eens wat van de wereldquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zijn allemaal ingehuurd; ze verschijnen elk seizoen weer ergens in één of ander bergdorpje in WIDM.
Behalve in het seizoen in China, dat ging echt niet.
Als tegenstelling tegen die andere twee wel ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja nu was iets lekkers met tegen de tijd etc wel fijn geweest hoor
De eerste was nog wel lollig.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Qua opdrachten vind ik er dit seizoen nog geen zak aan. Vandaag is wel het dieptepunt. Wat een kutopdrachten. Al is deze nog wel leuk op zich.
Blijft leuk.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ja dat was toch ook m'n hele puntquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als tegenstelling tegen die andere twee wel ja.
Dat zijn zeker jouw buren.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zijn allemaal ingehuurd; ze verschijnen elk seizoen weer ergens in één of ander bergdorpje in WIDM.
Behalve in het seizoen in China, dat ging echt niet.
Ja, wel balen dat Sjaak deze scene met de limonade mocht doen en niet ikquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Toch leuk dat ze je zo van de straat kunnen houden, en dan zie je nog eens wat van de wereld
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef monkyyy het volgende:
Die mensen zijn geïnstrueerd door de regie.
Ja klopt. Ik word gewoin te suf van de aflevering van vandaagquote:
Toevallig zijn ze allemaal bezig de deelnemers af te leiden.quote:
Vrukklukquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Raki? Zelfgestookt en puur vergif.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik word gewoin te suf van de aflevering van vandaag
Oh. Ik vind dat wel typisch Albanees.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toevallig zijn ze allemaal bezig de deelnemers af te leiden.
Maar jij brabbelde steeds 'el topo es Arno'quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, wel balen dat Sjaak deze scene met de limonade mocht doen en niet ik
Behalve de eerste: 'de tijd zal het leren'.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:37 schreef Moira het volgende: alle afleveringstitels slaan tot nu toe op (stem)geluid, spreken/zwijgen/stemmen
Lijkt me onwaarschijnlijk. Bijna iedereen zit op hem (qua mol).quote:
Dat is wel tof qua shock-effect voor de rest van de groep. Doet het altijd wel goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk. Bijna iedereen zit op hem (qua mol).
Die trekt um zo kapot.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:18 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik een beetje bang word van Fresia.
Er is helemaal geen mol.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn er dit keer meerdere mollen?
Woensel representquote:
quote:
Alle punten erop gezetquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie krijgt er nog meer mol vibes van Fresia?
Altijd snel de schuld bij anderen leggen, typisch mollengedragquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie krijgt er nog meer mol vibes van Fresia?
Hebben elkaar leren kennen op de werkvloer van The Voice.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:22 schreef Jemoederniet het volgende:
Zijn Fresia en Sahil een stelletje?
Neequote:
Nee. En niet alleen omdat de groep het dan wel doet. Maar vooral ook omdat de opdrachten ook rommelig zouden zijn zonder mol.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Er is in ieder geval helemaal geen mol nodig dit seizoen.
Hij dacht aan zijn eigen situatie. Rood staan bij de bankquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:22 schreef Fleischmeister het volgende:
Waar komt die rode bank dan vandaan
Ik denk kimlian, was mijn reserveafvallerquote:
Die is nogal van het spirituele.quote:
Of nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:24 schreef Fleischmeister het volgende:
Kim-Lian zal er nu wel uitvliegen, mooie redenatie hoor
Dat kan heul nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk kimlian, was mijn reserveafvaller
Straks vliegt die er daarom uitquote:
Gelukkig niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |