Ze is ook de mol.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:08 schreef DonDruiper het volgende:
Ik hoop zo dat Leatitia de mol is.
Laetitia of Thomasquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:08 schreef DonDruiper het volgende:
Ik hoop zo dat Leatitia de mol is.
De groep zelf vind ik ook leuk. En het land ook. De rest tot nu toe daarentegenquote:
Haha.quote:
Hoeft op zich geen adrenaline opdracht te zijn. Als het maar inventief is, de mol ook echt een rol kan spelen en tegelijkertijd het wel haalbaar is.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:10 schreef Meke het volgende:
Nou dit is wel de adrenaline-opdracht waar we met z'n allen op zaten te wachten hè
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Omdat niemand van de abseilers iets zegt over wat hun partner gedaan heeft.
Bij de Belgische mol loopt de presentator niet weg, hij eet en drinkt en feest met de kandidaten, veel leuker.
Nouja nu was iets lekkers met tegen de tijd etc wel fijn geweest hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoeft op zich geen adrenaline opdracht te zijn. Als het maar inventief is, de mol ook echt een rol kan spelen en tegelijkertijd het wel haalbaar is.
Die zijn allemaal ingehuurd; ze verschijnen elk seizoen weer ergens in één of ander bergdorpje in WIDM.quote:
Toch leuk dat ze je zo van de straat kunnen houden, en dan zie je nog eens wat van de wereldquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zijn allemaal ingehuurd; ze verschijnen elk seizoen weer ergens in één of ander bergdorpje in WIDM.
Behalve in het seizoen in China, dat ging echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |