Inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja voor hen wel, maar voor ons is sneller toch spectaculairder
Van onze zolderkamers naar het café.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:00 schreef Strani het volgende:
Wel leuk voor een toekomstige FOK!meet, abseilen. Wel op deze manier dan.
Eens.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:51 schreef Nexum het volgende:
Wil niet de Debbie Downer uithangen, tis nog maar afl 4. Maar ik vind dit tot nu toe een ZEER matig seizoen. Ik wacht echt op de betere opdrachten
Ik schat jou in op hoofd eerst-gerafeld touw.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:00 schreef Strani het volgende:
Dat doet die mol wel goed hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:01 schreef Redefine het volgende:
Rik straks. Jullie hadden 1000 euro kunnen verdienen. Schandalig dat het jullie niet gelukt is.
Als je niet op het randje leeft, dan leef je niet goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik schat jou in op hoofd eerst-gerafeld touw.
Topics op FOK! gaan meestal wel richting de afgrond qua niveau.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:00 schreef Strani het volgende:
Ja he. Waanzinnig goedquote:
goede vraag iddquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hebben ze de volgorde van opnemen en uitzenden veranderd? Allemmaal oordeel geven, allemaal omlaag en dan net gedaan of de tweede groep gaat na het gedoe bij de kistjes?
Inderdaad, iedereen zonder een beetje hoogtevrees doet dit.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Had het dan met een bungeejump-koord gedaan; dan was het wat uitdagender geweest.
Lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hebben ze de volgorde van opnemen en uitzenden veranderd? Allemmaal oordeel geven, allemaal omlaag en dan net gedaan of de tweede groep gaat na het gedoe bij de kistjes?
Het is niet echt kijk-tv hé.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:05 schreef Redefine het volgende:
Dit seizoen dachten ze wat is nou ontzettend leuk om te doen? Dat gaan we doen. Ze waren alleen vergeten dat het ook op tv kwam.
Ja maar dat geldt toch ook voor 90% van de posts op dit forum? Leuk om te doen maar andere mensen moeten er ook naar kijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:05 schreef Redefine het volgende:
Dit seizoen dachten ze wat is nou ontzettend leuk om te doen? Dat gaan we doen. Ze waren alleen vergeten dat het ook op tv kwam.
100% toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat geldt toch ook voor 90% van de posts op dit forum? Leuk om te doen maar andere mensen moeten er ook naar kijken.
Luister tv?quote:
Extra lang genietenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:08 schreef DonDruiper het volgende:
Ik hoop zo dat Leatitia de mol is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |