Vorig seizoen of dat daarvoor. Ik snap waarom te het doen. Maar klinkt heel stom.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:49 schreef Nexum het volgende:
Wanneer hebben ze die term ''troeven'' geïntroduceerd?
Daar kan je Everon van maken, die T vergeten we maar even.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:49 schreef Nexum het volgende:
Wanneer hebben ze die term ''troeven'' geïntroduceerd?
We zijn nog niet eens halverwege.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
Matige aflevering tot nu toe. Deze opdracht mag wel een knaller gaan zijn.
En we hebben een hoop geouwehoer en een opdracht van 5 minuten gezien.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
We zijn nog niet eens halverwege.
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:51 schreef Nexum het volgende:
Wil niet de Debbie Downer uithangen, tis nog maar afl 4. Maar ik vind dit tot nu toe een ZEER matig seizoen. Ik wacht echt op de betere opdrachten
De T is dan van T'is Everon.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar kan je Everon van maken, die T vergeten we maar even.
Ja, dat is niet zo moeilijk hier.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:53 schreef Redefine het volgende:
Als de Mol boven staat. Dan krijgt die zeker weet te horen wat de ander gezegd heeft
Ik ben bang van wel ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:53 schreef Redefine het volgende:
Als de Mol boven staat. Dan krijgt die zeker weet te horen wat de ander gezegd heeft
Nee en het gaat zo langzaam dat er ook niet echt adrenaline is ofzo?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik dacht dat ze zelf naar beneden moesten tokkelen. Dit is vast heel tof als je daar bent, maar het maakt niet heel toffe tv.
In seizoen 3, bij de stuwdam, vond ik het juist zo tof. Tijdsdruk, groepsdruk etc.
Dat ook ja. Als je het al doet. Ga er dan wat sneller doorheen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee en het gaat zo langzaam dat er ook niet echt adrenaline is ofzo?
De eerste 10 meter wel, gok ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, het is dat het geluid normaal is, anders zou ik denken dat het een vertraagde opname isquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Met je hoofd naar beneden is het wel lastig om niet naar de grond te kijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:56 schreef tralalala het volgende:
Ik snap er geen reet van, hoofd naar beneden zou enger moeten zijn?Komt allemaal op hetzelfde neer toch?
Mwah. Je kijkt dan direct naar de grond. En je hebt dan het idee op je hoofd te vallen. Maar doordat ze het zo doen maakt het niet zoveel meer uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:56 schreef tralalala het volgende:
Ik snap er geen reet van, hoofd naar beneden zou enger moeten zijn?Komt allemaal op hetzelfde neer toch?
250 Euro voor de pot, heel erg.quote:
Abseilen word je zo moe van.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met je hoofd naar beneden is het wel lastig om niet naar de grond te kijken.
Ja. De enige Nederlander die in Albanië werkt hebben ze gevonden.quote:
Ja voor hen wel, maar voor ons is sneller toch spectaculairderquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
De eerste 10 meter wel, gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |