Logisch welquote:Op zondag 16 januari 2022 18:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat er fel gemod werd op jouw dubieuze post.
Ja wij waren allemaal braaf op @Cyan9 aan het wachten, conform de duidelijke orders van @BillDauterivequote:
Was ik er dan?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wij waren allemaal braaf op @:cyan9 aan het wachten, conform de duidelijke orders van @:BillDauterive
Nee maar als Billie zegt dat we op jou moeten wachten, dan doe ik dat!quote:
Flut die had ik gemist, kwam enthousiast binnenvallenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wij waren allemaal braaf op @:cyan9 aan het wachten, conform de duidelijke orders van @:BillDauterive
Dat gaat er bij mij niet in, maar het kan dat ze niet de omvang en diepte van alles wist.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het apart dat Anouk er niks van wist.
Ik heb de indruk dat de Anouken, Manen en Samantha’s iets anders in de wedstrijd zitten, als ze de vraag krijgen of er even geneukt kan worden voor een stap hogerop.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat gaat er bij mij niet in, maar het kan dat ze niet de omvang en diepte van alles wist.
Dan zou Wiwibloggs ook wel volgen denk ik.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ook op songfestival websites nu
Sowieso dat er buitenlanders zijn die dit gaan lezen als "Anouk heeft sexual abuse gedaan".quote:Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ook op songfestival websites nu
Diepte.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat gaat er bij mij niet in, maar het kan dat ze niet de omvang en diepte van alles wist.
Nou ja, je kan vinden van The Voice wat je wil. En met coaches van het niveau Lil’Kleine en Glennis heeft het natuurlijk niet meer de grandeur van het begin. Maar zelfs de aflevering van vrijdag, de 4e slechtst bekeken aflevering ooit, had nog 1,6 miljoen kijkers. Dat soort aantallen pakt RTL 4 met maar heel weinig andere programma’s.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:08 schreef molloot200 het volgende:
Hoe ze bij RTL Boulevard ook benoemen dat RTL nu miljoenen aan vrijdagavondprogrammering TOT AAN DE ZOMERSTOP door het putje moet spoelenZe hebben gewoon géén vrijdagavondprogrammering meer voor de komende 6 maanden op schap liggen terwijl dat wel een avond is waar ze het van de inkomsten moeten hebben volgens mij
Maar ook sowieso dat ze 5 minuten aan het lullen waren over WAT DIT ALLEMAAL WEL NIET KOSTquote:Op zondag 16 januari 2022 19:08 schreef molloot200 het volgende:
Hoe ze bij RTL Boulevard ook benoemen dat RTL nu miljoenen aan vrijdagavondprogrammering TOT AAN DE ZOMERSTOP door het putje moet spoelenZe hebben gewoon géén vrijdagavondprogrammering meer voor de komende 6 maanden op schap liggen terwijl dat wel een avond is waar ze het van de inkomsten moeten hebben volgens mij
Geeft ook wel aan dat het niet zomaar wat is om zo'n programma per direct van de buis te halenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar ook sowieso dat ze 5 minuten aan het lullen waren over WAT DIT ALLEMAAL WEL NIET KOST
Ja nee dat is op dag 2 van dit schandaal wel het belangrijkste
Nick en Simon of Roel van Velzen zou mij echt verbazenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef zorro28 het volgende:
Maar goed, is er 1 (voormalig) mannelijke Voice coach die jullie wel vertrouwen?
Ik zou Roel van Velzen wel vertrouwen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef zorro28 het volgende:
Maar goed, is er 1 (voormalig) mannelijke Voice coach die jullie wel vertrouwen?
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Nick en Simon of Roel van Velzen zou mij echt verbazen
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou Roel van Velzen wel vertrouwen.
En Nick ook. Simon niet.
Nee hoor Simon ook wel.
Guusquote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef zorro28 het volgende:
Ja oké maar da's nog wel wat anders (als dat zo is).quote:Op zondag 16 januari 2022 19:29 schreef Meke het volgende:
Nick en Simon zijn volgens SHO echt notoire vreemdgangers
Roel wordt meestal over het hoofd gezienquote:Op zondag 16 januari 2022 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou Roel van Velzen wel vertrouwen.
En Nick ook. Simon niet.
Nee hoor Simon ook wel.
Tegen beter weten in denk ik toch altijd dat Nick van Simon wel oké isquote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef zorro28 het volgende:
En Nick en Simon leken mij beide dan ok, maar dat is dus ook niet waarquote:Op zondag 16 januari 2022 19:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tegen beter weten in denk ik toch altijd dat Nick van Simon wel oké is
Simon niet. Ken iemand die meerdere keren met hem mee is gegaan na een optreden. En dan de volgende dag weer mooie verhaaltjes hoe geweldig zijn vrouw is.
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:31 schreef Momo het volgende:
[..]
En Nick en Simon leken mij beide dan ok, maar dat is dus ook niet waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb met geen van beide een affaire gehad, dan is dat maar vast de wereld uitquote:Op zondag 16 januari 2022 19:32 schreef Momo het volgende:
Las vandaag ook in SHO dat schijnbaar Jan Smit en Maan ook een affaire hebben gehad
Met Maan?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:33 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat het tijd wordt dat er in SHO beweerd wordt dat ik een affaire heb gehad.
Ik weet niet of ze interesse hebben in je daar, Harry Vermeegen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:33 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat het tijd wordt dat er in SHO beweerd wordt dat ik een affaire heb gehad.
Misschien komt dat er als ik zeg dat ik ontslag neem als SC coach, nadat ik van jouw affaire vernomen had.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:33 schreef Strani het volgende:
Wacht maar af, nou ga ik er zéker werk van maken om bekend te wordenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze interesse hebben in je daar, Harry Vermeegen.
Ik vind Guus eigenlijk echt de indruk geven zo’n fout type te zijn. Al is dat misschien ook zijn arrogante uitstraling.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:31 schreef Momo het volgende:
Maar ik zie Guus ofzo er ook niet voor aan om seks te hebben met kandidaten met de belofte dat ze dan doorgaan. Dat is wel een stap verder.
In Spanje deden ze het met een andere maan.quote:
SHO / Strani heeft affaire met de fiscus over zwart geldquote:Op zondag 16 januari 2022 19:33 schreef Strani het volgende:
Nee, maar dat had ik van Jeroen Rietbergen eerlijk gezegd ook niet. Vond dat altijd zo'n sulletjequote:Op zondag 16 januari 2022 19:31 schreef Momo het volgende:
Maar ik zie Guus ofzo er ook niet voor aan om seks te hebben met kandidaten met de belofte dat ze dan doorgaan. Dat is wel een stap verder.
Jan Smit?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef zorro28 het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb met geen van beide een affaire gehad, dan is dat maar vast de wereld uit
We hebben zo'n beetje de tegengestelde insteekquote:Op zondag 16 januari 2022 19:33 schreef Strani het volgende:
En daar is dan weer een zoon uitgekomen en vervolgens een prima liedje voor de Top 2000.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
In Spanje deden ze het met een andere maan.
Ja maar ik ben deep down ook een aandachtshoer en jij nietquote:Op zondag 16 januari 2022 19:36 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
We hebben zo'n beetje de tegengestelde insteek
Naast Nick & Simon, Roel en Guus: ook Gerard Jolingquote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef zorro28 het volgende:
Vanuit SHOquote:
Dit kwam destijds ter sprake omdat veel mensen verontwaardigd waren vanwege de samenwerkingstop tussen de broer en zus. De burn-out van Jan zou volgens verschillende verhalen alleen iets zijn om de relatieproblemen in alle rust op te kunnen lossen. Onder andere ‘Utopianieuws’ schrijft hierover. Maar er is meer.quote:Toen Jan begin 2020 een burn-out kreeg, zou hij tijdelijk uit huis zijn gegaan. Dit blijkt volgens een buurvrouw een broodje aap verhaal. Jan zou destijds door Lisa (zijn vrouw) zijn betrapt met Maan. Lisa heeft Jan uit huis gegooid. Beide zussen van Jan kozen Lisa’s kant. Vandaar de bekoelde relatie tussenbeide.”
Oh lol dan nietquote:Op zondag 16 januari 2022 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Vanuit SHO
Zien: “Dit heeft Jan Smit zijn vrouw geflikt, Maan is het topje van de ijsberg!”
Jan Smit zou volgens verschillende geruchten op heterdaad betrapt zijn met Maan door zijn vrouw. Hierdoor zou de zanger het huis uit gezet zijn door Lisa, zijn vrouw. Het juicekanaal Reality.FBI schreef destijds het volgende over de kwestie: “Dat Jan en Monique ruzie hebben zou de volgende reden hebben.
[..]
Dit kwam destijds ter sprake omdat veel mensen verontwaardigd waren vanwege de samenwerkingstop tussen de broer en zus. De burn-out van Jan zou volgens verschillende verhalen alleen iets zijn om de relatieproblemen in alle rust op te kunnen lossen. Onder andere ‘Utopianieuws’ schrijft hierover. Maar er is meer.
Jan Smit-verhalen komen boven water?
De zanger zou volgens deze roddelwebsite wel vaker de stoute schoenen aangetrokken hebben in het verleden. Deze geruchten gaan flink terug de tijd in. Hetzelfde roddelkanaal schrijft namelijk dat de zanger ook eens zijn kans heeft proberen te pakken bij een bezoek in Afghanistan. In 2010 is de zanger naar het land afgereisd om op te treden voor Nederlandse militairen die daar gepositioneerd zaten. Het kanaal schrijft: “Hij daar heeft geprobeerd om een vrouwelijke militair het bed in te krijgen. Helaas voor Jan liep hij een blauwtje op omdat de vrouw op het laatste moment weigerde.” We zullen hier vast en zeker meer te horen over krijgen via de welbekende juicekanalen:
Yvonne Coldeweijer richt zich op Maan!
De vraag die de volger aan Coldeweijer stelt is: “Steenwinkel en haar mannen. Ali B, Jan Smit, Marco. Is zij zo losbandig?” Hiermee worden natuurlijk de eerder genoemde verhalen bedoelt waarbij Maan het een en ander gedaan zou hebben met deze artiesten. Het antwoord van Coldeweijer is dan ook duidelijk: “Facts. Het is een drukke meid.” Of we nu een reactie van een van de vier kunne gaan verwachten nu Coldeweijer dit heeft aangekaard kunnen we niet zeggen. We zullen het de aankomende weken vast en zeker horen! Hieronder meer vanaf 25:47!
https://showmag.nl/showbi(...)s-maan-zo-losbandig/
https://showmag.nl/showbi(...)opje-van-de-ijsberg/
Ah vandaar dat jij die zo graag in de top 2000 wilde hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
En daar is dan weer een zoon uitgekomen en vervolgens een prima liedje voor de Top 2000.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat vind ik toch wel een ander verhaal dan waar het nu om gaatquote:Op zondag 16 januari 2022 19:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar die ging toch vreemd met die Manon bij zijn eerdere huwelijk?
Natuurlijk zijn dit alleen roddels , maar die Yvonne zit wel vaak goed de laatste tijd bij geruchten die eerst knotsgek lijkenquote:
Ja is zeker zo, maar vind het nog steeds een verhaal dat in m'n hoofd niet kloptquote:Op zondag 16 januari 2022 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké maar da's nog wel wat anders (als dat zo is).
Die zat toch regelmatig aan de Colombiaanse poedersuiker?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:37 schreef Fred_B het volgende:
Wendy van Dijk, ook altijd van onbesproken gedrag
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:39 schreef molloot200 het volgende:
Nee, dan vertrouw ik van de mannen VanVelzen het meest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: needitkanniet.gifOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Gerard Jolingquote:Op zondag 16 januari 2022 19:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Is er nog iemand uit de showbizwereld die het niet met Maan gedaan heeft eigenlijk?
Ja, dit. Ik wacht heel erg op een uitspraak van hem en van Peter van der Vorst. Of Erland als blijkt dat dit uitsluitend onder zijn leiding plaatsvond maar dat geloof ik niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:40 schreef Em31 het volgende:
Niemand heeft het trouwens nog over John de Mol zelf, heeft hij ook een mening.
Suzan van Freek?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Is er nog iemand uit de showbizwereld die het niet met Maan gedaan heeft eigenlijk?
Weet je wat, Ik durf Jeroen van de Boom ook wel te zeggen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef zorro28 het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILER: needitkanniet.gifOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet dat dat hele Jij Bent Zo gewoon een slechte vertaling is van Silencio van de Spaanse David Bisbal hè? Allemaal gore leugensquote:Op zondag 16 januari 2022 19:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Weet je wat, Ik durf Jeroen van de Boom ook wel te zeggen.
Dennis Schouten. Al zal die vast wel anders beweren.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Neeeeee Jeroen echt nietquote:Op zondag 16 januari 2022 19:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Weet je wat, Ik durf Jeroen van de Boom ook wel te zeggen.
én Jamai, maar die was alleen presentator.
Oh god ja seksloos zangstelletje/duo Suzan en Freek. Over een paar jaar bij de reboot van The Voice een coach duo omdat ze zo populair zijn in de Nederlandse muziekscènequote:
Die zal zich wel aan alle anderen vergrepen hebben.quote:
De dag die je wist dat zou komenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:44 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk worden John Ewbank en Ronald Molendijk ook nog meegenomen in deze bende.
Nee, ik kan niet geloven dat die in het echt zó saai en nietszeggend zijn, die doen achter de schermen aan allerlei wilde sekspartijtjes en hebben allang een trio met Maan gehadquote:
Ronald Molendijk is net als Samantha Steenwijk; bekend om het bekend zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:44 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk worden John Ewbank en Ronald Molendijk ook nog meegenomen in deze bende.
Ik begin me langzamerhand ook miskend te voelenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:33 schreef Strani het volgende:
Dan zijn ze het waarschijnlijk nietquote:Op zondag 16 januari 2022 19:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh god ja seksloos zangstelletje/duo Suzan en Freek. Over een paar jaar bij de reboot van The Voice een coach duo omdat ze zo populair zijn in de Nederlandse muziekscène
Help
God, ja, sowieso mag dat hele imperium van de De Molletjes wel instorten. Daar zou dit vast nog niet genoeg voor zijn, maar als het de eerste scheurtjes in het bolwerk oplevert, vind ik dat al erg mooi.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:44 schreef Em31 het volgende:
Ronald deed wel heel erg easy over wat die man van Linda allemaal had geflikt. Zou me niks verbazen als hij ook ergens een vinger in de pap heeft.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:44 schreef Em31 het volgende:
Het is al het kwaad samengevat in één slecht geformuleerde zinquote:Op zondag 16 januari 2022 19:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat de gene die dat nummer heeft geschreven niet kan deugen....
Hij heeft alleen het 1e seizoen meegedaan. Ik geloof dat het toen nog wel keurig aan toe ging.quote:
Maan is wel de greppeldel van Hillywoodquote:Op zondag 16 januari 2022 19:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet geloven dat die in het echt zó saai en nietszeggend zijn, die doen achter de schermen aan allerlei wilde sekspartijtjes en hebben allang een trio met Maan gehad
Bij jou is het meer een schandaal wanneer blijkt dat jij géén affaire met iemand gehad hebt.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik begin me langzamerhand ook miskend te voelen
Die werkt samen met Erland, dus die zal wel niks mogen zeggen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ronald deed wel heel erg easy over wat die man van Linda allemaal had geflikt. Zou me niks verbazen als hij ook ergens een vinger in de pap heeft.
Waarom is hij eigenlijk bekend/succesvol?
Kijk dat lijkt er al meer opquote:Op zondag 16 januari 2022 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij jou is het meer een schandaal wanneer blijkt dat jij géén affaire met iemand gehad hebt.
Vriendje van Erland toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ronald deed wel heel erg easy over wat die man van Linda allemaal had geflikt. Zou me niks verbazen als hij ook ergens een vinger in de pap heeft.
Ik vind het wel grappig dat we jaren later nog die zin gebruikenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat de gene die dat nummer heeft geschreven niet kan deugen....
Heeft haarzelf alleen nog niet naar binnen gewipt bij de selectiecommissie van het Songfestivalquote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maan is wel de greppeldel van Hillywood
Vooral omdat ze toen denk ik nog niet goed wisten hoeveel macht ze als ciach hadden.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij heeft alleen het 1e seizoen meegedaan. Ik geloof dat het toen nog wel keurig aan toe ging.
Van het bekend/succesvol zijnquote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Maan van alle SC's.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij jou is het meer een schandaal wanneer blijkt dat jij géén affaire met iemand gehad hebt.
Jan Smit is daar ook bij betrokken toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:49 schreef molloot200 het volgende:
I
[..]
Heeft haarzelf alleen nog niet naar binnen gewipt bij de selectiecommissie van het Songfestival
Zou die in OG3NE hebben gezeten in 2017?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jan Smit is daar ook bij betrokken toch?
Ja okee bij de Voice misschien niet maar geloof echt niet dat dat een nette man isquote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij heeft alleen het 1e seizoen meegedaan. Ik geloof dat het toen nog wel keurig aan toe ging.
Marco Borsato was ook hun coach bij The Voicequote:Op zondag 16 januari 2022 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zou die in OG3NE hebben gezeten in 2017?
kwartetjequote:Op zondag 16 januari 2022 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
* Gaat vast op zoek naar een betaalbare advocaat voor Mekequote:Op zondag 16 januari 2022 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja okee bij de Voice misschien niet maar geloof echt niet dat dat een nette man is
Durven we Snelle ook mee te nemen?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef zorro28 het volgende:
Ja maar dat vind ik van heel veel Nederlandse bekende artiesten nietquote:Op zondag 16 januari 2022 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja okee bij de Voice misschien niet maar geloof echt niet dat dat een nette man is
Die hebben ook zo'n viezige vader dus zou me niks verbazenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Harrie Jekkers (die telt ook want Over de Muur!)quote:Op zondag 16 januari 2022 19:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik van heel veel Nederlandse bekende artiesten niet
Okay anders gestelde vraag: welke Nederlandse zanger vinden jullie het meest betrouwbaar van allen overkomen? (dus ook buiten Voice om)
Frans Bauer. En Guus Meeuwis durf ik ook wel mee te nemen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Okay anders gestelde vraag: welke Nederlandse zanger vinden jullie het meest betrouwbaar van allen overkomen? (dus ook buiten Voice om)
Ja die komt ook altijd wel betrouwbaar over vind ikquote:Op zondag 16 januari 2022 19:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Durven we Snelle ook mee te nemen?
Nou... Denk dat dat ook wel onder een vergrootglas komt minimaalquote:Op zondag 16 januari 2022 19:55 schreef Momo het volgende:
Ik hoop trouwens inderdaad, dat niks van dit op toepassing is op The Voice Kids...
Allemaal ons kent onsquote:Op zondag 16 januari 2022 19:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Van het bekend/succesvol zijn
En de juiste vriendjes hebben
Oh, en hiervan!
En Rob Kempsquote:Op zondag 16 januari 2022 19:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Frans lijkt me te trouw. Mja dacht heel NL ook van Borsatoquote:Op zondag 16 januari 2022 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Frans Bauer. En Guus Meeuwis durf ik ook wel mee te nemen.
Danny Vera. Zijn muziek vind ik niks, maar lijkt mij vrih betrouwbaarquote:Op zondag 16 januari 2022 19:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jeanguquote:Op zondag 16 januari 2022 19:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hmmm, die laat de fles zelden staan en zat al voor zijn twintigste in het bandjescircuit.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Harrie Jekkers (die telt ook want Over de Muur!)
Die zal niet zo snel aan vrouwen hebben gezeten nee.quote:
Die leek nooit zo blij met z'n vriend toen hij het Songfestival won.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan moeten we ook Duncan Laurence meenemen!
Dat was ook geen deel van de vraagquote:Op zondag 16 januari 2022 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal niet zo snel aan vrouwen hebben gezeten nee.
Die laatste mag je afstrepen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Frans Bauer. En Guus Meeuwis durf ik ook wel mee te nemen.
Ik denk dat die er wel pap van lust maar niet tegen iemands wil in inderdaadquote:Op zondag 16 januari 2022 20:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan moeten we ook Duncan Laurence meenemen!
Een prima eigenschapquote:Op zondag 16 januari 2022 20:02 schreef NailQueen het volgende:
Misschien dat ik ook graag in de goedheid van de mensen wil geloven![]()
Dat was de vraag dan ook niet hèquote:Op zondag 16 januari 2022 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal niet zo snel aan vrouwen hebben gezeten nee.
Ja samequote:Op zondag 16 januari 2022 20:02 schreef NailQueen het volgende:
Klopt. Hij zal een stuk netter zijn dan Joling.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat was ook geen deel van de vraag
Nou ik denk dat het vaak juiste de 'lieve jongens' zijn waaruit de grootste schandalen voorkomen.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, die laat de fles zelden staan en zat al voor zijn twintigste in het bandjescircuit.
Al zou ik niet verwachten dat hij iemand een beurt zou geven zonder wederzijds goedkeuren. Gewoon ouderwets buiten de deur neuken hooguit
Mja de wereld wordt steeds gekkerquote:Op zondag 16 januari 2022 20:02 schreef NailQueen het volgende:
Daarom moet je niks geloven over wat men jou per DM over mij verteld heeft. Oók niet als ze onafhankelijk van elkaar precies hetzelfde vertellenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind dit nogal een aanname (om van de benaming maar niet te spreken).quote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maan is wel de greppeldel van Hillywood
Hmmm, wel de meest smeuïge verhalen. Maar bijvoorbeeld Ali B vond ik altijd al een griezel eigenlijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het vaak juiste de 'lieve jongens' zijn waaruit de grootste schandalen voorkomen.
Marco had tot een X jaar terug anders ook een prima imago als huisvader en trouwe man van Leontien etc. Gezellig in z'n Voice-team, kom je ook op de Borsato BBQ?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het vaak juiste de 'lieve jongens' zijn waaruit de grootste schandalen voorkomen.
Ja? Oh dat vond ik wel meevallen, de knuffelmarokkaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, wel de meest smeuïge verhalen. Maar bijvoorbeeld Ali B vond ik altijd al een griezel eigenlijk.
Ja nou precies, dat bedoel ikquote:Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Marco had tot een X jaar terug anders ook een prima imago als huisvader en trouwe man van Leontien etc. Gezellig in z'n Voice-team, kom je ook op de Borsato BBQ?
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:01 schreef Meke het volgende:
Maarja volgens mij zijn er ook al genoeg mensen die niet bekend zijn en zich niet in kunnen houden, laat staan als er zoveel mensen "binnen handbereik" zijn.
Ik vind dat we als samenleving daar echt iets mee moeten, ook als je ziet hoeveel mensen er meteen weer gaan victim blaimen
Alles wat je nu tegenkomt van Voice-betrokkenen gaat nu onbetrouwbaar aanvoelenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Lol, hier staat Beat the champions op, Chantal heeft me toch een iets te lieve buurmeisjes uitstraling, vertrouw d'r niet
Als ik met Chantal naar bed moet om mezelf omhoog te werken, dan moet dat maar.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Lol, hier staat Beat the champions op, Chantal heeft me toch een iets te lieve buurmeisjes uitstraling, vertrouw d'r niet
Hue hue 'komen'quote:Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Marco had tot een X jaar terug anders ook een prima imago als huisvader en trouwe man van Leontien etc. Gezellig in z'n Voice-team, kom je ook op de Borsato BBQ?
Denk maar aan de ESF Chantalquote:Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Chantal lijkt me wel een contactpersoon tussen naïeve kandidaten en hun prooienquote:Op zondag 16 januari 2022 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik met Chantal naar bed moet om mezelf omhoog te werken, dan moet dat maar.
Dat is net zo dubieus als al het The Voice gedoequote:Op zondag 16 januari 2022 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik met Chantal naar bed moet om mezelf omhoog te werken, dan moet dat maar.
Inderdaad, als dat allemaal waar is, is Maan die vrijgezel was nou ook niet echt het vreemdste in dit verhaalquote:Op zondag 16 januari 2022 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal een aanname (om van de benaming maar niet te spreken).
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chantal lijkt me wel een contactpersoon tussen naïeve kandidaten en hun prooien
Ja Redefine het is een harde wereld. Play the game or be playedquote:Op zondag 16 januari 2022 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is net zo dubieus als al het The Voice gedoe
Ik merk dat ik vooral moeite heb überhaupt zangers te bedenken. Laat staan zangers die ik vertrouw.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:12 schreef NailQueen het volgende:
Even terugkomen op de vraag van Molloot: Welke Nederlandse zanger is het meest te vertrouwen?
(ik durf geen namen meer te noemen)
Nee, die ging vreemd in zijn tijd met Yolanthe.quote:
Van alle Nederlandse actrices/zangeressen vertrouw ik Simone Kleinsma het meest.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Ik weet niet of ik Janny vertrouw om te zingen.quote:
Joh niet allemaal zo serieus reageren he, al miste hier wel een PI.quote:
Ik doe geen van beide. Gewoon op eigen kracht omhoog. En als dat niet lukt dan maar blijven zittenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Redefine het is een harde wereld. Play the game or be played
En hoe lang zit je nou al?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doe geen van beide. Gewoon op eigen kracht omhoog. En als dat niet lukt dan maar blijven zitten
Serieus, dit soort speculaties, moet dat?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chantal lijkt me wel een contactpersoon tussen naïeve kandidaten en hun prooien
Nee. Waarom denk je dat er altijd weer een slechte bakker ver komtquote:
Lee Towersgod.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat ik vooral moeite heb überhaupt zangers te bedenken. Laat staan zangers die ik vertrouw.
Niet. Ik sta altijd.quote:
Die had het echter zijn ellebogen.quote:
Oh damn, nu je het zegt.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Waarom denk je dat er altijd weer een slechte bakker ver komt
Nou ja dit is wel een beetje waar ik gisteren op doelde, dat het heel snel al die kant op leek te gaan en dat we daar dus inderdaad voorzichtig mee moeten zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Serieus, dit soort speculaties, moet dat?
Ik zei net al sorry he, speculaties met een lach werken overduidelijk nietquote:Op zondag 16 januari 2022 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Serieus, dit soort speculaties, moet dat?
Een grap hier een daar moet kunnen. Maar het kan ook tever doorgaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal een aanname (om van de benaming maar niet te spreken).
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een grap hier een daar moet kunnen. Maar het kan ook tever doorgaan.
Sowieso is het wat zwak dat iedereen haar altijd heel makkelijk noemt, terwijl anderen zelden genoemd die wel meer gedaan kunnen hebben.
Alleen maar omdat mensen een bepaald beeld van iemand hebben.
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zei net al sorry he, speculaties met een lach werken overduidelijk niet
Inderdaad in dat topic van SHO ookquote:Op zondag 16 januari 2022 20:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een grap hier een daar moet kunnen. Maar het kan ook tever doorgaan.
Sowieso is het wat zwak dat iedereen haar altijd heel makkelijk noemt, terwijl anderen zelden genoemd die wel meer gedaan kunnen hebben.
Alleen maar omdat mensen een bepaald beeld van iemand hebben.
Ik had het niet tegen jou, maar in het algemeenquote:
Ik heb aflevering 1 al gezien ja. Oldschool-aflevering qua opdrachten. Ben nog niet echt onder de indruk van iemand. Vind Kornbread tot nu toe het leukst. Ik kom hier later nog op terug.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:22 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zit jij al in s14? Al favorieten?
Dat gaat op FOK! ook vaak wel snel. Iemand roept over een deelnemer dan een tv programma dat diegene autistische trekjes heeft, een ander gaat erop in. En een week later us het al vastgesteld dat diegene dat is.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inderdaad in dat topic van SHO ooken dan mensen die daar wel al 10 jaar rondlopen meteen geloven.
In het topic van De Slimste Mens staat nog wel een leuke anekdote over hemquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Feyenoord had op het honderdjarig jubileum Gerry Marsden van Gerry and the Pacemakers uitgenodigd om You'll Never Walk Alone te zingen. Toen is Lee Towers kwaad naar de Raad van Commissarissen gestapt en heeft gezegd van ''wacht is effe, dat is mijn song!'', maar Gerry and the Pacemakers hadden al een hit in 1963. Toen was het compromis: samen zingen. Nu was Gerry Marsden op de middag dat ze het gingen doen als een aap zo dronken en Lee Towers had de geluidsman de opdracht gegeven om het geluid van Gerry uit te zetten. Dus die Gerry heeft daar uit volle borst staan te zingen, maar niemand heeft hem gehoord. Je hoorde alleen Lee Towers!
Jeetje, dit heb ik eergisteren ook al gepost.
Maar als je de situatie niet kent kun je toch maar beter je mond houden? Ik heb vandaag al een paar ongepaste opmerkingen van je langs zien komen, misschien niet zo handig in een situatie waarbij echt mensenlevens kapot gemaakt zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Joh niet allemaal zo serieus reageren he, al miste hier wel een PI.
Ik ken de situatie niet maar iedereen heeft er een mening over dus ik doe gezellig mee. Niet goed dus dus ik hou m'n mond maar weer
Het is ook wel de toon die de muziek maakt, toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar als je de situatie niet kent kun je toch maar beter je mond houden? Ik heb vandaag al een paar ongepaste opmerkingen van je langs zien komen, misschien niet zo handig in een situatie waarbij echt mensenlevens kapot gemaakt zijn.
En zeker dit soort insinuaties vind ik ongepast
Ik zou haar er ook totaal niet toe in staat achten eigenlijk. Sterker nog, ik geloof ook oprecht dat ze er niks van weet omdat ik ervan overtuigd ben dat ze het anders direct aan de hele wereld had laten weten.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:40 schreef Fascination het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel opgelucht ben dat Anouk er niets mee te maken lijkt te hebben. Ik was er niet klaar voor m’n mening over haar te moeten bijstellen na ESF 2013.
Ik snap eigenlijk niet dat het donderdag pas wordt uitgezonden? Waarom niet eerder?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:39 schreef Em31 het volgende:
Hoop dat we donderdag bij BOOS niet ook veel slachtoffers horen van The Voice Kids, dat zou het nog zieker maken dan het al is.
Ik ook, veel te eerlijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou haar er ook totaal niet toe in staat achten eigenlijk. Sterker nog, ik geloof ook oprecht dat ze er niks van weet omdat ik ervan overtuigd ben dat ze het anders direct aan de hele wereld had laten weten.
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat het donderdag pas wordt uitgezonden? Waarom niet eerder?
Eens eens eens 200% mee eens. Zij kan zoiets écht niet stil houden denk ik. Daar denken ze in SHO wel anders over volgens mijquote:Op zondag 16 januari 2022 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou haar er ook totaal niet toe in staat achten eigenlijk. Sterker nog, ik geloof ook oprecht dat ze er niks van weet omdat ik ervan overtuigd ben dat ze het anders direct aan de hele wereld had laten weten.
Omdat Boos gewoon elke donderdag een aflevering post (hun uitzendschema is donderdag 16 uur een nieuwe aflevering op Youtube, al jaren). Dat we dit nu al weten is vooral omdat RTL en ITV dingen naar buiten hebben gebracht. Anders hadden we ten tijde van de Boos-aflevering donderdag pas van deze hele vuilstort gehoord. Nu proberen mensen nog voor de uitzending dingen goed te praten / hun hachje te redden.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat het donderdag pas wordt uitgezonden? Waarom niet eerder?
Ah, dank!quote:
SHO klinkt echt als een hele nare plek 😅quote:Op zondag 16 januari 2022 20:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eens eens eens 200% mee eens. Zij kan zoiets écht niet stil houden denk ik. Daar denken ze in SHO wel anders over volgens mijEn elders op het internet (Twitter, sociale media) ook.
Zoiets kun je inderdaad niet zomaar even eerder uitzenden.quote:
Fixedquote:Op zondag 16 januari 2022 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
SHO is echt als een hele nare plek 😅
Ja, zeker als er zoals groots wordt gemeld, moet je immers zorgvuldig te werk gaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:49 schreef molloot200 het volgende:
Overigens geloof ik ook echt dat Boos de aflevering nog niet af heeft. Meestal zijn ze heel erg snel met het aanpassen en toevoegen van statements in de aflevering. Bijvoorbeeld: als op woensdag een of andere PR-mevrouw van een bedrijf een statement heeft gedaan wat relevant is voor de aflevering, dan zit dit op donderdag al in de aflevering. De aflevering staat om die reden waarschijnlijk ook nog niet klaar. Veel van de gebeurtenissen van vandaag en gisteren (en mogelijk de komende dagen) zullen nog aan de aflevering toe moeten worden gevoegd.
Prima verwoord. En verder misschien gewoon de feiten afwachten.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:55 schreef Redefine het volgende:
Laten we sowieso proberen te waken om mensen in een bepaalde groep in te delen (zowel postief als negatief) puur omdat diegene een goede of juist slechte uitstraling heeft en/of we diegene sympathiek of onsympathiek vinden. Dat hoeft namelijk niet per se wat te zeggen over de daden van die persoon.
Dat wordt weer huilen op de Amerikaanse TVquote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef Em31 het volgende:
Vind het eigenlijk ook wel sneu voor Glennis, ben je net coach
Her Impossible Dreamquote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef Em31 het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt weer huilen op de Amerikaanse TV
Ik zie een mooi nieuw verhaal voor haar.quote:
Nou ja. Een opmerking over iemand maken is wel logisch. Zolang we maar niet gelijk al doen of het een feit is.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima verwoord. En verder misschien gewoon de feiten afwachten.
2 uitzendingen dacht ikquote:Op zondag 16 januari 2022 21:00 schreef Strani het volgende:
Was het seizoen nou eigenlijk al echt begonnen? In welk stadium zitten we? Ook wel sneu dan voor de kandidaten.
2/3 auditie afleveringen ofzoquote:Op zondag 16 januari 2022 21:00 schreef Strani het volgende:
Was het seizoen nou eigenlijk al echt begonnen? In welk stadium zitten we? Ook wel sneu dan voor de kandidaten.
Ik vind het sneuer voor die gasten die door waren naar de volgende rondes en dachten een mooie start van hun carrière te krijgenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef Em31 het volgende:
Zeker.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef Em31 het volgende:
Er waren twee afleveringen audities uitgezonden. Deze jongen was de laatste die erin zat:quote:Op zondag 16 januari 2022 21:00 schreef Strani het volgende:
Ja, wat nu met de vrijdagavondquote:Op zondag 16 januari 2022 21:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er waren twee afleveringen audities uitgezonden. Deze jongen was de laatste die erin zat:
Hij zong dit eigen nummer als blind auditie (iets wat nog maar één keer eerder voor was gekomen). Ik zag oprecht wel potentie in hem in de Nederlandse muziekwereld (ook zonder geflikflooi)
(ja, ik keek zo af en toe nog The Voice en hoewel het grotendeels een flutprogramma was was het prima gezinsvermaak om te praten over wie we wel en niet door zouden laten gaan)
Ik was alweer ontsnaptquote:Op zondag 16 januari 2022 21:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kom er maar weer bij hoor. Half uurtje is voorbij.
Tja. Genoeg alternatieven. En hadden ze zich maar mieten gedragen.quote:
nike's in tompoucekleurenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:58 schreef Meke het volgende:
Heeft er iemand misschien nog ¤ 150 over voor een arme schooier die mooie schoenen heeft gezien?Ik vind ze zo moooooiii maar zo duuuurrr
![]()
[ afbeelding ]
Ja ik heb die uitzending vandaag al op Videoland gezienquote:Op zondag 16 januari 2022 21:08 schreef Em31 het volgende:
Ik vond Jim van der Zee toen echt heel goed
maar die zit nu ook al in dat ene programma van Waylon, is helemaal niet goed gegaan nadat hij won. Heel sneu, sowieso hoor je gewoon zo weinig van winnaars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Maar daar kan een oprechte kandidaat toch weinig aan doen?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tja. Genoeg alternatieven. En hadden ze zich maar mieten gedragen.
Ja mooi tochquote:
In de hoek jij!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was alweer ontsnapt
*kruipt terug
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik heb die uitzending vandaag al op Videoland gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga naar topic 1871 en lees hardop voor.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja mooi tochIemand noemde ze 'a pastel dream'
Maar zoo duur, maar ze lopen dan ook heeerlijk. Ik ga nog even door met twijfelen
Kijk uit Em, Meke is heel links dus goede kans dat ze die schoenen van jouw geld koopt.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ga naar topic 1871 en lees hardop voor.
Damn, dit pik je toch niet @Mekequote:Op zondag 16 januari 2022 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk uit Em, Meke is heel links dus goede kans dat ze die schoenen van jouw geld koopt.
Nikes gaan meestal wel lang mee. Wat dat betreft vind ik het de investering meestal wel waard.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja mooi tochIemand noemde ze 'a pastel dream'
Maar zoo duur, maar ze lopen dan ook heeerlijk. Ik ga nog even door met twijfelen
Jeetjequote:Op zondag 16 januari 2022 21:15 schreef Em31 het volgende:
Ik heb van de week een tas gekocht voor dat bedrag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor kabouters wel ja.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
JeetjeKan je de tas ook gebruiken als zeiljacht?
Komt omdat ze geen goede begeleiding krijgen. Plus dat ze een wurgcontract hebben. Pas als dat is afgelopen kunnen ze zelf bepalen wat hun eigen muziek is.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:08 schreef Em31 het volgende:
Ik vond Jim van der Zee toen echt heel goed
maar die zit nu ook al in dat ene programma van Waylon, is helemaal niet goed gegaan nadat hij won. Heel sneu, sowieso hoor je gewoon zo weinig van winnaars.
Ohja, dat met Pleun kwam toen wel wat beschamend over ja.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt omdat ze geen goede begeleiding krijgen. Plus dat ze een wurgcontract hebben. Pas als dat is afgelopen kunnen ze zelf bepalen wat hun eigen muziek is.
En wat velen denk ik ook nog onderschatten, hoe hard je moet blijven werken. Vaak zullen ze denken dat ze er al zijn na de winst, dat is het helaas niet.
Van Maan kun je veel zeggen, maar die is er hard voor blijven werken. Die speelde ook gewoon voor twintig man op een braderie waar bijvoorbeeld die Pleun haar neus voor ophaalde.
Nee. Maar die zullen niet balen dat ze vrijdag niks te kijken hebbenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar daar kan een oprechte kandidaat toch weinig aan doen?
Ja, het zou ook onder mijn standaard zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef Strani het volgende:
Dat gezegd hebbende ben ik wel een beetje in shock dat ik al twee jaar achter een vrouw aanzit die 150 Euro uitgeeft aan een tasZo blijkt maar weer dat het vaak echt beter is om bijna niks van iemand te weten.
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef Strani het volgende:
Dat gezegd hebbende ben ik wel een beetje in shock dat ik al twee jaar achter een vrouw aanzit die 150 Euro uitgeeft aan een tasZo blijkt maar weer dat het vaak echt beter is om bijna niks van iemand te weten.
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:15 schreef Em31 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
20 cent bij de Appie?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik schaam me denk ik meer voor het bedrag waar ik laatst een tas voor heb gekocht(lees: lager)
Ik dacht al, wat doet zequote:Op zondag 16 januari 2022 21:21 schreef Em31 het volgende:
Waarom zit ik mezelf te verdedigen?
@:Strani Nee inderdaad, ik geef elke week 150 euro uit aan tassen, helaas nu moet je maar iemand anders zoeken.
Het niveau gaat hier eindelijk omhoogquote:Op zondag 16 januari 2022 21:23 schreef molloot200 het volgende:
Over die topictitels gesproken hebben we nu al veel topictitels achter elkaar die te maken hebben met nieuwsactualiteiten
Heb je een leuke suggestie?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:23 schreef molloot200 het volgende:
Over die topictitels gesproken hebben we nu al veel topictitels achter elkaar die te maken hebben met nieuwsactualiteiten
Waar gaan jullie heen?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Wij hebben net voor het eerst in vijf jaar een vakantie(tje) naar het buitenland geboekt omg
Zie je eerst nog maar eens te plaatsen.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga daar over twee jaar heen.
Ja al een paar keer geweest, laatste keer was alweer 6,5 jaar geleden, gaat hard.quote:
Naar de Olympische Spelen?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga daar over twee jaar heen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:13 schreef Em31 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja, dat is nog wel een dingetje.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie je eerst nog maar eens te plaatsen.
Ik hoef niet eens terug te gaan om te weten welke TT dat wasquote:Op zondag 16 januari 2022 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ga naar topic 1871 en lees hardop voor.
Ooooh welke????quote:Op zondag 16 januari 2022 21:15 schreef Em31 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, is de bedoeling om dat met een groepje te gaan doen.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Naar de Olympische Spelen?
Die ellende begint op mijn verjaardag zie ik. Ja, ik zei ellende.
Nicequote:Op zondag 16 januari 2022 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, is de bedoeling om dat met een groepje te gaan doen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk uit Em, Meke is heel links dus goede kans dat ze die schoenen van jouw geld koopt.
Is gewoon waarquote:
Dit zijn de betere argumentenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nikes gaan meestal wel lang mee. Wat dat betreft vind ik het de investering meestal wel waard.
Inderdaad, niet naar Nice, maar naar Paris.quote:
Precies. Djokovic zit in het vliegtuig nyu, het is klaar!quote:Op zondag 16 januari 2022 20:24 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat @:Koen66 het nou wel weet, maar het is een algemeen iets. Er zijn al heel wat namen direct of indirect in verband gebracht met twijfelachtig gedrag in dit topic sinds gisteren. En ja, daar moeten we gewoon wat terughoudender in zijn.
Dat snap ik.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:31 schreef Cyan9 het volgende:
Ik krijg zo'n reclame op Fok! van vijf onderwerpen die me zouden moeten aanspreken:
1. Jurken voor vrouwen boven de 60.
2. Huur een camper.
3. Top keuken design voor 2021.
4. Vitaminen voor haaruitval.
5. Jobs voor senioren.
Nu ben ik verdrietig.
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Wij hebben net voor het eerst in vijf jaar een vakantie(tje) naar het buitenland geboekt omg
Ooh leuk!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:31 schreef Cyan9 het volgende:
Ik krijg zo'n reclame op Fok! van vijf onderwerpen die me zouden moeten aanspreken:
1. Jurken voor vrouwen boven de 60.
2. Huur een camper.
3. Top keuken design voor 2021.
4. Vitaminen voor haaruitval.
5. Jobs voor senioren.
Nu ben ik verdrietig.
Wat leueueueukquote:Op zondag 16 januari 2022 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Ja drie keer eerder, vier keer als je Disneyland meerekent!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ooh leuk!![]()
Ben je er wel eens eerder geweest?
Neequote:Op zondag 16 januari 2022 21:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De Hamvraag is natuurlijk: met ook nog een uitstapje naar Disneyland Parijs?
Tof! Gaan jullie nog iets specifieks doen of willen jullie per se iets van zien?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja drie keer eerder, vier keer als je Disneyland meerekent!
[..]
Nee
Tijd om het hele programma om te gooien dan!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja drie keer eerder, vier keer als je Disneyland meerekent!
[..]
Nee
Ik wil ook nog een nieuwe tasquote:Op zondag 16 januari 2022 21:34 schreef Meke het volgende:
O voor mijn favoriete tas heb ik ook dat bedrag betaald @:Em31, misschien hebben we dezelfdeMaar die gaat ook alweer bijna vier jaar mee
Ik ben nogal een controlfreak en regelneef, vorige keer had ik heel het programma voor elke dag strak gepland qua activiteitenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Tof! Gaan jullie nog iets specifieks doen of willen jullie per se iets van zien?
Daarom ben ik ook al bijna 29 jaar getrouwdquote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef Strani het volgende:
Ik gebruik altijd een herenportomonnee, veel handiger dan die vrouwendingen.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:36 schreef Guanabana het volgende:
Ik liep tot voor kort met een herenrugzak als mijn tas![]()
Ik vind een rugzak gewoon heel praktisch als ik meer dingen meeneem, en ik heb niet echt een smaak.
Maar ik was het een beetje zat om op mijn leeftijd erbij te lopen als een scholier, dus toen heb ik toch maar een echte dameshandtas gekocht eindelijk (dat klinkt alsof het er een is voor 80-jarigen).
Nou dat heb ik! Zo'n cowboysbag, echt heel fijnquote:Op zondag 16 januari 2022 21:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een nieuwe tas![]()
Een leren met veel vakjes
Dan kun je ook die ene toren kijken, bekend van de puntenverdeling tijdens het ESF.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben nogal een controlfreak en regelneef, vorige keer had ik heel het programma voor elke dag strak gepland qua activiteitenIk denk dat we het dit keer eens anders doen en gewoon wat meer gaan rondlopen en rustig dingen bekijken. Waarschijnlijk wel museum doen, maar weet nog niet welke (denk niet Louvre).
Is ook een oplossing, ik zal het er eens met Em over hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook al bijna 29 jaar getrouwd
Tour Montparnasse?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dan kun je ook die ene toren kijken, bekend van het stemmen tijdens het ESF.
Ze bedoelt dat ze al 29 jaar elk jaar zo'n tas krijgtquote:Op zondag 16 januari 2022 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook een oplossing, ik zal het er eens met Em over hebben.
Zo ben ik ookquote:Op zondag 16 januari 2022 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben nogal een controlfreak en regelneef, vorige keer had ik heel het programma voor elke dag strak gepland qua activiteitenIk denk dat we het dit keer eens anders doen en gewoon wat meer gaan rondlopen en rustig dingen bekijken. Waarschijnlijk wel museum doen, maar weet nog niet welke (denk niet Louvre).
Dat is wel spannend dan, als je dingen meer los gaat laten terwijl dat niet per se in je aard zit. Er is genoeg te doen en je kan wel een rugzak voor al je portemonnees gebruiken, want wat is het daar toch duurquote:Op zondag 16 januari 2022 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ons hotel ligt heul dichtbij Jardin du Luxembourgquote:Op zondag 16 januari 2022 21:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo ben ik ook![]()
Ik vond rondhangen in de parken wel heel fijn als ontspanning tussen de activiteiten![]()
(Jardin du Luxembourg vooral)
En ik vond Pere Lachaise, de begraafplaats, ook een must see.
Ja die is top. Want vanaf die toren kun je de Eiffeltoren nog zien. Als je op de Eiffeltoren zelf staat, mis je de Eiffeltoren in je uitzichtquote:
Ja, al moet het niet verzanden in doelloos rondslenteren. Maar een programma dat van A tot Z vaststaat hoeft van mij ook niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo ben ik ook![]()
Ik vond rondhangen in de parken wel heel fijn als ontspanning tussen de activiteiten![]()
(Jardin du Luxembourg vooral)
En ik vond Pere Lachaise, de begraafplaats, ook een must see.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |