Heeft haarzelf alleen nog niet naar binnen gewipt bij de selectiecommissie van het Songfestivalquote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maan is wel de greppeldel van Hillywood
Vooral omdat ze toen denk ik nog niet goed wisten hoeveel macht ze als ciach hadden.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij heeft alleen het 1e seizoen meegedaan. Ik geloof dat het toen nog wel keurig aan toe ging.
Van het bekend/succesvol zijnquote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ronald deed wel heel erg easy over wat die man van Linda allemaal had geflikt. Zou me niks verbazen als hij ook ergens een vinger in de pap heeft.
Waarom is hij eigenlijk bekend/succesvol?
De Maan van alle SC's.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij jou is het meer een schandaal wanneer blijkt dat jij géén affaire met iemand gehad hebt.
Jan Smit is daar ook bij betrokken toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:49 schreef molloot200 het volgende:
I
[..]
Heeft haarzelf alleen nog niet naar binnen gewipt bij de selectiecommissie van het Songfestival
Zou die in OG3NE hebben gezeten in 2017?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jan Smit is daar ook bij betrokken toch?
Ja okee bij de Voice misschien niet maar geloof echt niet dat dat een nette man isquote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij heeft alleen het 1e seizoen meegedaan. Ik geloof dat het toen nog wel keurig aan toe ging.
Marco Borsato was ook hun coach bij The Voicequote:Op zondag 16 januari 2022 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zou die in OG3NE hebben gezeten in 2017?
kwartetjequote:Op zondag 16 januari 2022 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
* Gaat vast op zoek naar een betaalbare advocaat voor Mekequote:Op zondag 16 januari 2022 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja okee bij de Voice misschien niet maar geloof echt niet dat dat een nette man is
Durven we Snelle ook mee te nemen?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef zorro28 het volgende:
Maar goed, is er 1 (voormalig) mannelijke Voice coach die jullie wel vertrouwen?
Ja maar dat vind ik van heel veel Nederlandse bekende artiesten nietquote:Op zondag 16 januari 2022 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja okee bij de Voice misschien niet maar geloof echt niet dat dat een nette man is
Die hebben ook zo'n viezige vader dus zou me niks verbazenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Harrie Jekkers (die telt ook want Over de Muur!)quote:Op zondag 16 januari 2022 19:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik van heel veel Nederlandse bekende artiesten niet
Okay anders gestelde vraag: welke Nederlandse zanger vinden jullie het meest betrouwbaar van allen overkomen? (dus ook buiten Voice om)
Frans Bauer. En Guus Meeuwis durf ik ook wel mee te nemen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Okay anders gestelde vraag: welke Nederlandse zanger vinden jullie het meest betrouwbaar van allen overkomen? (dus ook buiten Voice om)
Ja die komt ook altijd wel betrouwbaar over vind ikquote:Op zondag 16 januari 2022 19:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Durven we Snelle ook mee te nemen?
Nou... Denk dat dat ook wel onder een vergrootglas komt minimaalquote:Op zondag 16 januari 2022 19:55 schreef Momo het volgende:
Ik hoop trouwens inderdaad, dat niks van dit op toepassing is op The Voice Kids...
Allemaal ons kent onsquote:Op zondag 16 januari 2022 19:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Van het bekend/succesvol zijn
En de juiste vriendjes hebben
Oh, en hiervan!
En Rob Kempsquote:Op zondag 16 januari 2022 19:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Frans lijkt me te trouw. Mja dacht heel NL ook van Borsatoquote:Op zondag 16 januari 2022 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Frans Bauer. En Guus Meeuwis durf ik ook wel mee te nemen.
Danny Vera. Zijn muziek vind ik niks, maar lijkt mij vrih betrouwbaarquote:Op zondag 16 januari 2022 19:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jeanguquote:Op zondag 16 januari 2022 19:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hmmm, die laat de fles zelden staan en zat al voor zijn twintigste in het bandjescircuit.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Harrie Jekkers (die telt ook want Over de Muur!)
Die zal niet zo snel aan vrouwen hebben gezeten nee.quote:
Die leek nooit zo blij met z'n vriend toen hij het Songfestival won.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan moeten we ook Duncan Laurence meenemen!
Dat was ook geen deel van de vraagquote:Op zondag 16 januari 2022 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal niet zo snel aan vrouwen hebben gezeten nee.
Die laatste mag je afstrepen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Frans Bauer. En Guus Meeuwis durf ik ook wel mee te nemen.
Ik denk dat die er wel pap van lust maar niet tegen iemands wil in inderdaadquote:Op zondag 16 januari 2022 20:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan moeten we ook Duncan Laurence meenemen!
Een prima eigenschapquote:Op zondag 16 januari 2022 20:02 schreef NailQueen het volgende:
Misschien dat ik ook graag in de goedheid van de mensen wil geloven![]()
Dat was de vraag dan ook niet hèquote:Op zondag 16 januari 2022 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal niet zo snel aan vrouwen hebben gezeten nee.
Ja samequote:Op zondag 16 januari 2022 20:02 schreef NailQueen het volgende:
Klopt. Hij zal een stuk netter zijn dan Joling.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat was ook geen deel van de vraag
Nou ik denk dat het vaak juiste de 'lieve jongens' zijn waaruit de grootste schandalen voorkomen.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, die laat de fles zelden staan en zat al voor zijn twintigste in het bandjescircuit.
Al zou ik niet verwachten dat hij iemand een beurt zou geven zonder wederzijds goedkeuren. Gewoon ouderwets buiten de deur neuken hooguit
Mja de wereld wordt steeds gekkerquote:Op zondag 16 januari 2022 20:02 schreef NailQueen het volgende:
Daarom moet je niks geloven over wat men jou per DM over mij verteld heeft. Oók niet als ze onafhankelijk van elkaar precies hetzelfde vertellenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind dit nogal een aanname (om van de benaming maar niet te spreken).quote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maan is wel de greppeldel van Hillywood
Hmmm, wel de meest smeuïge verhalen. Maar bijvoorbeeld Ali B vond ik altijd al een griezel eigenlijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het vaak juiste de 'lieve jongens' zijn waaruit de grootste schandalen voorkomen.
Marco had tot een X jaar terug anders ook een prima imago als huisvader en trouwe man van Leontien etc. Gezellig in z'n Voice-team, kom je ook op de Borsato BBQ?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het vaak juiste de 'lieve jongens' zijn waaruit de grootste schandalen voorkomen.
Ja? Oh dat vond ik wel meevallen, de knuffelmarokkaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, wel de meest smeuïge verhalen. Maar bijvoorbeeld Ali B vond ik altijd al een griezel eigenlijk.
Ja nou precies, dat bedoel ikquote:Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Marco had tot een X jaar terug anders ook een prima imago als huisvader en trouwe man van Leontien etc. Gezellig in z'n Voice-team, kom je ook op de Borsato BBQ?
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:01 schreef Meke het volgende:
Maarja volgens mij zijn er ook al genoeg mensen die niet bekend zijn en zich niet in kunnen houden, laat staan als er zoveel mensen "binnen handbereik" zijn.
Ik vind dat we als samenleving daar echt iets mee moeten, ook als je ziet hoeveel mensen er meteen weer gaan victim blaimen
Alles wat je nu tegenkomt van Voice-betrokkenen gaat nu onbetrouwbaar aanvoelenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Lol, hier staat Beat the champions op, Chantal heeft me toch een iets te lieve buurmeisjes uitstraling, vertrouw d'r niet
Als ik met Chantal naar bed moet om mezelf omhoog te werken, dan moet dat maar.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Lol, hier staat Beat the champions op, Chantal heeft me toch een iets te lieve buurmeisjes uitstraling, vertrouw d'r niet
Hue hue 'komen'quote:Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Marco had tot een X jaar terug anders ook een prima imago als huisvader en trouwe man van Leontien etc. Gezellig in z'n Voice-team, kom je ook op de Borsato BBQ?
Denk maar aan de ESF Chantalquote:Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Chantal lijkt me wel een contactpersoon tussen naïeve kandidaten en hun prooienquote:Op zondag 16 januari 2022 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik met Chantal naar bed moet om mezelf omhoog te werken, dan moet dat maar.
Dat is net zo dubieus als al het The Voice gedoequote:Op zondag 16 januari 2022 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik met Chantal naar bed moet om mezelf omhoog te werken, dan moet dat maar.
Inderdaad, als dat allemaal waar is, is Maan die vrijgezel was nou ook niet echt het vreemdste in dit verhaalquote:Op zondag 16 januari 2022 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal een aanname (om van de benaming maar niet te spreken).
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chantal lijkt me wel een contactpersoon tussen naïeve kandidaten en hun prooien
Ja Redefine het is een harde wereld. Play the game or be playedquote:Op zondag 16 januari 2022 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is net zo dubieus als al het The Voice gedoe
Ik merk dat ik vooral moeite heb überhaupt zangers te bedenken. Laat staan zangers die ik vertrouw.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:12 schreef NailQueen het volgende:
Even terugkomen op de vraag van Molloot: Welke Nederlandse zanger is het meest te vertrouwen?
(ik durf geen namen meer te noemen)
Nee, die ging vreemd in zijn tijd met Yolanthe.quote:
Van alle Nederlandse actrices/zangeressen vertrouw ik Simone Kleinsma het meest.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Ik weet niet of ik Janny vertrouw om te zingen.quote:
Joh niet allemaal zo serieus reageren he, al miste hier wel een PI.quote:
Ik doe geen van beide. Gewoon op eigen kracht omhoog. En als dat niet lukt dan maar blijven zittenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Redefine het is een harde wereld. Play the game or be played
En hoe lang zit je nou al?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doe geen van beide. Gewoon op eigen kracht omhoog. En als dat niet lukt dan maar blijven zitten
Serieus, dit soort speculaties, moet dat?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chantal lijkt me wel een contactpersoon tussen naïeve kandidaten en hun prooien
Nee. Waarom denk je dat er altijd weer een slechte bakker ver komtquote:
Lee Towersgod.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat ik vooral moeite heb überhaupt zangers te bedenken. Laat staan zangers die ik vertrouw.
Niet. Ik sta altijd.quote:
Die had het echter zijn ellebogen.quote:
Oh damn, nu je het zegt.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Waarom denk je dat er altijd weer een slechte bakker ver komt
Nou ja dit is wel een beetje waar ik gisteren op doelde, dat het heel snel al die kant op leek te gaan en dat we daar dus inderdaad voorzichtig mee moeten zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Serieus, dit soort speculaties, moet dat?
Ik zei net al sorry he, speculaties met een lach werken overduidelijk nietquote:Op zondag 16 januari 2022 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Serieus, dit soort speculaties, moet dat?
Een grap hier een daar moet kunnen. Maar het kan ook tever doorgaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal een aanname (om van de benaming maar niet te spreken).
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een grap hier een daar moet kunnen. Maar het kan ook tever doorgaan.
Sowieso is het wat zwak dat iedereen haar altijd heel makkelijk noemt, terwijl anderen zelden genoemd die wel meer gedaan kunnen hebben.
Alleen maar omdat mensen een bepaald beeld van iemand hebben.
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zei net al sorry he, speculaties met een lach werken overduidelijk niet
Inderdaad in dat topic van SHO ookquote:Op zondag 16 januari 2022 20:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een grap hier een daar moet kunnen. Maar het kan ook tever doorgaan.
Sowieso is het wat zwak dat iedereen haar altijd heel makkelijk noemt, terwijl anderen zelden genoemd die wel meer gedaan kunnen hebben.
Alleen maar omdat mensen een bepaald beeld van iemand hebben.
Ik had het niet tegen jou, maar in het algemeenquote:
Ik heb aflevering 1 al gezien ja. Oldschool-aflevering qua opdrachten. Ben nog niet echt onder de indruk van iemand. Vind Kornbread tot nu toe het leukst. Ik kom hier later nog op terug.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:22 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zit jij al in s14? Al favorieten?
Dat gaat op FOK! ook vaak wel snel. Iemand roept over een deelnemer dan een tv programma dat diegene autistische trekjes heeft, een ander gaat erop in. En een week later us het al vastgesteld dat diegene dat is.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inderdaad in dat topic van SHO ooken dan mensen die daar wel al 10 jaar rondlopen meteen geloven.
In het topic van De Slimste Mens staat nog wel een leuke anekdote over hemquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Feyenoord had op het honderdjarig jubileum Gerry Marsden van Gerry and the Pacemakers uitgenodigd om You'll Never Walk Alone te zingen. Toen is Lee Towers kwaad naar de Raad van Commissarissen gestapt en heeft gezegd van ''wacht is effe, dat is mijn song!'', maar Gerry and the Pacemakers hadden al een hit in 1963. Toen was het compromis: samen zingen. Nu was Gerry Marsden op de middag dat ze het gingen doen als een aap zo dronken en Lee Towers had de geluidsman de opdracht gegeven om het geluid van Gerry uit te zetten. Dus die Gerry heeft daar uit volle borst staan te zingen, maar niemand heeft hem gehoord. Je hoorde alleen Lee Towers!
Jeetje, dit heb ik eergisteren ook al gepost.
Maar als je de situatie niet kent kun je toch maar beter je mond houden? Ik heb vandaag al een paar ongepaste opmerkingen van je langs zien komen, misschien niet zo handig in een situatie waarbij echt mensenlevens kapot gemaakt zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Joh niet allemaal zo serieus reageren he, al miste hier wel een PI.
Ik ken de situatie niet maar iedereen heeft er een mening over dus ik doe gezellig mee. Niet goed dus dus ik hou m'n mond maar weer
Het is ook wel de toon die de muziek maakt, toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar als je de situatie niet kent kun je toch maar beter je mond houden? Ik heb vandaag al een paar ongepaste opmerkingen van je langs zien komen, misschien niet zo handig in een situatie waarbij echt mensenlevens kapot gemaakt zijn.
En zeker dit soort insinuaties vind ik ongepast
Ik zou haar er ook totaal niet toe in staat achten eigenlijk. Sterker nog, ik geloof ook oprecht dat ze er niks van weet omdat ik ervan overtuigd ben dat ze het anders direct aan de hele wereld had laten weten.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:40 schreef Fascination het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel opgelucht ben dat Anouk er niets mee te maken lijkt te hebben. Ik was er niet klaar voor m’n mening over haar te moeten bijstellen na ESF 2013.
Ik snap eigenlijk niet dat het donderdag pas wordt uitgezonden? Waarom niet eerder?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:39 schreef Em31 het volgende:
Hoop dat we donderdag bij BOOS niet ook veel slachtoffers horen van The Voice Kids, dat zou het nog zieker maken dan het al is.
Ik ook, veel te eerlijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou haar er ook totaal niet toe in staat achten eigenlijk. Sterker nog, ik geloof ook oprecht dat ze er niks van weet omdat ik ervan overtuigd ben dat ze het anders direct aan de hele wereld had laten weten.
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat het donderdag pas wordt uitgezonden? Waarom niet eerder?
Eens eens eens 200% mee eens. Zij kan zoiets écht niet stil houden denk ik. Daar denken ze in SHO wel anders over volgens mijquote:Op zondag 16 januari 2022 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou haar er ook totaal niet toe in staat achten eigenlijk. Sterker nog, ik geloof ook oprecht dat ze er niks van weet omdat ik ervan overtuigd ben dat ze het anders direct aan de hele wereld had laten weten.
Omdat Boos gewoon elke donderdag een aflevering post (hun uitzendschema is donderdag 16 uur een nieuwe aflevering op Youtube, al jaren). Dat we dit nu al weten is vooral omdat RTL en ITV dingen naar buiten hebben gebracht. Anders hadden we ten tijde van de Boos-aflevering donderdag pas van deze hele vuilstort gehoord. Nu proberen mensen nog voor de uitzending dingen goed te praten / hun hachje te redden.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat het donderdag pas wordt uitgezonden? Waarom niet eerder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |