Alles wat je nu tegenkomt van Voice-betrokkenen gaat nu onbetrouwbaar aanvoelenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Lol, hier staat Beat the champions op, Chantal heeft me toch een iets te lieve buurmeisjes uitstraling, vertrouw d'r niet
Als ik met Chantal naar bed moet om mezelf omhoog te werken, dan moet dat maar.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Lol, hier staat Beat the champions op, Chantal heeft me toch een iets te lieve buurmeisjes uitstraling, vertrouw d'r niet
Hue hue 'komen'quote:Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Marco had tot een X jaar terug anders ook een prima imago als huisvader en trouwe man van Leontien etc. Gezellig in z'n Voice-team, kom je ook op de Borsato BBQ?
Denk maar aan de ESF Chantalquote:Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Chantal lijkt me wel een contactpersoon tussen naïeve kandidaten en hun prooienquote:Op zondag 16 januari 2022 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik met Chantal naar bed moet om mezelf omhoog te werken, dan moet dat maar.
Dat is net zo dubieus als al het The Voice gedoequote:Op zondag 16 januari 2022 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik met Chantal naar bed moet om mezelf omhoog te werken, dan moet dat maar.
Inderdaad, als dat allemaal waar is, is Maan die vrijgezel was nou ook niet echt het vreemdste in dit verhaalquote:Op zondag 16 januari 2022 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal een aanname (om van de benaming maar niet te spreken).
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chantal lijkt me wel een contactpersoon tussen naïeve kandidaten en hun prooien
Ja Redefine het is een harde wereld. Play the game or be playedquote:Op zondag 16 januari 2022 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is net zo dubieus als al het The Voice gedoe
Ik merk dat ik vooral moeite heb überhaupt zangers te bedenken. Laat staan zangers die ik vertrouw.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:12 schreef NailQueen het volgende:
Even terugkomen op de vraag van Molloot: Welke Nederlandse zanger is het meest te vertrouwen?
(ik durf geen namen meer te noemen)
Nee, die ging vreemd in zijn tijd met Yolanthe.quote:
Van alle Nederlandse actrices/zangeressen vertrouw ik Simone Kleinsma het meest.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Ik weet niet of ik Janny vertrouw om te zingen.quote:
Joh niet allemaal zo serieus reageren he, al miste hier wel een PI.quote:
Ik doe geen van beide. Gewoon op eigen kracht omhoog. En als dat niet lukt dan maar blijven zittenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Redefine het is een harde wereld. Play the game or be played
En hoe lang zit je nou al?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doe geen van beide. Gewoon op eigen kracht omhoog. En als dat niet lukt dan maar blijven zitten
Serieus, dit soort speculaties, moet dat?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chantal lijkt me wel een contactpersoon tussen naïeve kandidaten en hun prooien
Nee. Waarom denk je dat er altijd weer een slechte bakker ver komtquote:
Lee Towersgod.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat ik vooral moeite heb überhaupt zangers te bedenken. Laat staan zangers die ik vertrouw.
Niet. Ik sta altijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |