Hmmm, die laat de fles zelden staan en zat al voor zijn twintigste in het bandjescircuit.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Harrie Jekkers (die telt ook want Over de Muur!)
Die zal niet zo snel aan vrouwen hebben gezeten nee.quote:
Die leek nooit zo blij met z'n vriend toen hij het Songfestival won.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan moeten we ook Duncan Laurence meenemen!
Dat was ook geen deel van de vraagquote:Op zondag 16 januari 2022 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal niet zo snel aan vrouwen hebben gezeten nee.
Die laatste mag je afstrepen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Frans Bauer. En Guus Meeuwis durf ik ook wel mee te nemen.
Ik denk dat die er wel pap van lust maar niet tegen iemands wil in inderdaadquote:Op zondag 16 januari 2022 20:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan moeten we ook Duncan Laurence meenemen!
Een prima eigenschapquote:Op zondag 16 januari 2022 20:02 schreef NailQueen het volgende:
Misschien dat ik ook graag in de goedheid van de mensen wil geloven![]()
Dat was de vraag dan ook niet hèquote:Op zondag 16 januari 2022 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal niet zo snel aan vrouwen hebben gezeten nee.
Ja samequote:Op zondag 16 januari 2022 20:02 schreef NailQueen het volgende:
Klopt. Hij zal een stuk netter zijn dan Joling.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat was ook geen deel van de vraag
Nou ik denk dat het vaak juiste de 'lieve jongens' zijn waaruit de grootste schandalen voorkomen.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, die laat de fles zelden staan en zat al voor zijn twintigste in het bandjescircuit.
Al zou ik niet verwachten dat hij iemand een beurt zou geven zonder wederzijds goedkeuren. Gewoon ouderwets buiten de deur neuken hooguit
Mja de wereld wordt steeds gekkerquote:Op zondag 16 januari 2022 20:02 schreef NailQueen het volgende:
Daarom moet je niks geloven over wat men jou per DM over mij verteld heeft. Oók niet als ze onafhankelijk van elkaar precies hetzelfde vertellenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind dit nogal een aanname (om van de benaming maar niet te spreken).quote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maan is wel de greppeldel van Hillywood
Hmmm, wel de meest smeuïge verhalen. Maar bijvoorbeeld Ali B vond ik altijd al een griezel eigenlijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het vaak juiste de 'lieve jongens' zijn waaruit de grootste schandalen voorkomen.
Marco had tot een X jaar terug anders ook een prima imago als huisvader en trouwe man van Leontien etc. Gezellig in z'n Voice-team, kom je ook op de Borsato BBQ?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het vaak juiste de 'lieve jongens' zijn waaruit de grootste schandalen voorkomen.
Ja? Oh dat vond ik wel meevallen, de knuffelmarokkaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, wel de meest smeuïge verhalen. Maar bijvoorbeeld Ali B vond ik altijd al een griezel eigenlijk.
Ja nou precies, dat bedoel ikquote:Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Marco had tot een X jaar terug anders ook een prima imago als huisvader en trouwe man van Leontien etc. Gezellig in z'n Voice-team, kom je ook op de Borsato BBQ?
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:01 schreef Meke het volgende:
Maarja volgens mij zijn er ook al genoeg mensen die niet bekend zijn en zich niet in kunnen houden, laat staan als er zoveel mensen "binnen handbereik" zijn.
Ik vind dat we als samenleving daar echt iets mee moeten, ook als je ziet hoeveel mensen er meteen weer gaan victim blaimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |