Heeft haarzelf alleen nog niet naar binnen gewipt bij de selectiecommissie van het Songfestivalquote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maan is wel de greppeldel van Hillywood
Vooral omdat ze toen denk ik nog niet goed wisten hoeveel macht ze als ciach hadden.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij heeft alleen het 1e seizoen meegedaan. Ik geloof dat het toen nog wel keurig aan toe ging.
Van het bekend/succesvol zijnquote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ronald deed wel heel erg easy over wat die man van Linda allemaal had geflikt. Zou me niks verbazen als hij ook ergens een vinger in de pap heeft.
Waarom is hij eigenlijk bekend/succesvol?
De Maan van alle SC's.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij jou is het meer een schandaal wanneer blijkt dat jij géén affaire met iemand gehad hebt.
Jan Smit is daar ook bij betrokken toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:49 schreef molloot200 het volgende:
I
[..]
Heeft haarzelf alleen nog niet naar binnen gewipt bij de selectiecommissie van het Songfestival
Zou die in OG3NE hebben gezeten in 2017?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jan Smit is daar ook bij betrokken toch?
Ja okee bij de Voice misschien niet maar geloof echt niet dat dat een nette man isquote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij heeft alleen het 1e seizoen meegedaan. Ik geloof dat het toen nog wel keurig aan toe ging.
Marco Borsato was ook hun coach bij The Voicequote:Op zondag 16 januari 2022 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zou die in OG3NE hebben gezeten in 2017?
kwartetjequote:Op zondag 16 januari 2022 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
* Gaat vast op zoek naar een betaalbare advocaat voor Mekequote:Op zondag 16 januari 2022 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja okee bij de Voice misschien niet maar geloof echt niet dat dat een nette man is
Durven we Snelle ook mee te nemen?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef zorro28 het volgende:
Maar goed, is er 1 (voormalig) mannelijke Voice coach die jullie wel vertrouwen?
Ja maar dat vind ik van heel veel Nederlandse bekende artiesten nietquote:Op zondag 16 januari 2022 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja okee bij de Voice misschien niet maar geloof echt niet dat dat een nette man is
Die hebben ook zo'n viezige vader dus zou me niks verbazenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Harrie Jekkers (die telt ook want Over de Muur!)quote:Op zondag 16 januari 2022 19:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik van heel veel Nederlandse bekende artiesten niet
Okay anders gestelde vraag: welke Nederlandse zanger vinden jullie het meest betrouwbaar van allen overkomen? (dus ook buiten Voice om)
Frans Bauer. En Guus Meeuwis durf ik ook wel mee te nemen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Okay anders gestelde vraag: welke Nederlandse zanger vinden jullie het meest betrouwbaar van allen overkomen? (dus ook buiten Voice om)
Ja die komt ook altijd wel betrouwbaar over vind ikquote:Op zondag 16 januari 2022 19:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Durven we Snelle ook mee te nemen?
Nou... Denk dat dat ook wel onder een vergrootglas komt minimaalquote:Op zondag 16 januari 2022 19:55 schreef Momo het volgende:
Ik hoop trouwens inderdaad, dat niks van dit op toepassing is op The Voice Kids...
Allemaal ons kent onsquote:Op zondag 16 januari 2022 19:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Van het bekend/succesvol zijn
En de juiste vriendjes hebben
Oh, en hiervan!
En Rob Kempsquote:Op zondag 16 januari 2022 19:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Frans lijkt me te trouw. Mja dacht heel NL ook van Borsatoquote:Op zondag 16 januari 2022 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Frans Bauer. En Guus Meeuwis durf ik ook wel mee te nemen.
Danny Vera. Zijn muziek vind ik niks, maar lijkt mij vrih betrouwbaarquote:Op zondag 16 januari 2022 19:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jeanguquote:Op zondag 16 januari 2022 19:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |