nike's in tompoucekleurenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:58 schreef Meke het volgende:
Heeft er iemand misschien nog ¤ 150 over voor een arme schooier die mooie schoenen heeft gezien?Ik vind ze zo moooooiii maar zo duuuurrr
![]()
[ afbeelding ]
Ja ik heb die uitzending vandaag al op Videoland gezienquote:Op zondag 16 januari 2022 21:08 schreef Em31 het volgende:
Ik vond Jim van der Zee toen echt heel goed
maar die zit nu ook al in dat ene programma van Waylon, is helemaal niet goed gegaan nadat hij won. Heel sneu, sowieso hoor je gewoon zo weinig van winnaars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Maar daar kan een oprechte kandidaat toch weinig aan doen?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tja. Genoeg alternatieven. En hadden ze zich maar mieten gedragen.
Ja mooi tochquote:
In de hoek jij!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was alweer ontsnapt
*kruipt terug
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik heb die uitzending vandaag al op Videoland gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga naar topic 1871 en lees hardop voor.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja mooi tochIemand noemde ze 'a pastel dream'
Maar zoo duur, maar ze lopen dan ook heeerlijk. Ik ga nog even door met twijfelen
Kijk uit Em, Meke is heel links dus goede kans dat ze die schoenen van jouw geld koopt.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ga naar topic 1871 en lees hardop voor.
Damn, dit pik je toch niet @Mekequote:Op zondag 16 januari 2022 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk uit Em, Meke is heel links dus goede kans dat ze die schoenen van jouw geld koopt.
Nikes gaan meestal wel lang mee. Wat dat betreft vind ik het de investering meestal wel waard.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja mooi tochIemand noemde ze 'a pastel dream'
Maar zoo duur, maar ze lopen dan ook heeerlijk. Ik ga nog even door met twijfelen
Jeetjequote:Op zondag 16 januari 2022 21:15 schreef Em31 het volgende:
Ik heb van de week een tas gekocht voor dat bedrag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor kabouters wel ja.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
JeetjeKan je de tas ook gebruiken als zeiljacht?
Komt omdat ze geen goede begeleiding krijgen. Plus dat ze een wurgcontract hebben. Pas als dat is afgelopen kunnen ze zelf bepalen wat hun eigen muziek is.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:08 schreef Em31 het volgende:
Ik vond Jim van der Zee toen echt heel goed
maar die zit nu ook al in dat ene programma van Waylon, is helemaal niet goed gegaan nadat hij won. Heel sneu, sowieso hoor je gewoon zo weinig van winnaars.
Ohja, dat met Pleun kwam toen wel wat beschamend over ja.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt omdat ze geen goede begeleiding krijgen. Plus dat ze een wurgcontract hebben. Pas als dat is afgelopen kunnen ze zelf bepalen wat hun eigen muziek is.
En wat velen denk ik ook nog onderschatten, hoe hard je moet blijven werken. Vaak zullen ze denken dat ze er al zijn na de winst, dat is het helaas niet.
Van Maan kun je veel zeggen, maar die is er hard voor blijven werken. Die speelde ook gewoon voor twintig man op een braderie waar bijvoorbeeld die Pleun haar neus voor ophaalde.
Nee. Maar die zullen niet balen dat ze vrijdag niks te kijken hebbenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar daar kan een oprechte kandidaat toch weinig aan doen?
Ja, het zou ook onder mijn standaard zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef Strani het volgende:
Dat gezegd hebbende ben ik wel een beetje in shock dat ik al twee jaar achter een vrouw aanzit die 150 Euro uitgeeft aan een tasZo blijkt maar weer dat het vaak echt beter is om bijna niks van iemand te weten.
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef Strani het volgende:
Dat gezegd hebbende ben ik wel een beetje in shock dat ik al twee jaar achter een vrouw aanzit die 150 Euro uitgeeft aan een tasZo blijkt maar weer dat het vaak echt beter is om bijna niks van iemand te weten.
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:15 schreef Em31 het volgende:
Ik heb van de week een tas gekocht voor dat bedrag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |