SHO klinkt echt als een hele nare plek 😅quote:Op zondag 16 januari 2022 20:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eens eens eens 200% mee eens. Zij kan zoiets écht niet stil houden denk ik. Daar denken ze in SHO wel anders over volgens mijEn elders op het internet (Twitter, sociale media) ook.
Zoiets kun je inderdaad niet zomaar even eerder uitzenden.quote:
Fixedquote:Op zondag 16 januari 2022 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
SHO is echt als een hele nare plek 😅
Ja, zeker als er zoals groots wordt gemeld, moet je immers zorgvuldig te werk gaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:49 schreef molloot200 het volgende:
Overigens geloof ik ook echt dat Boos de aflevering nog niet af heeft. Meestal zijn ze heel erg snel met het aanpassen en toevoegen van statements in de aflevering. Bijvoorbeeld: als op woensdag een of andere PR-mevrouw van een bedrijf een statement heeft gedaan wat relevant is voor de aflevering, dan zit dit op donderdag al in de aflevering. De aflevering staat om die reden waarschijnlijk ook nog niet klaar. Veel van de gebeurtenissen van vandaag en gisteren (en mogelijk de komende dagen) zullen nog aan de aflevering toe moeten worden gevoegd.
Prima verwoord. En verder misschien gewoon de feiten afwachten.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:55 schreef Redefine het volgende:
Laten we sowieso proberen te waken om mensen in een bepaalde groep in te delen (zowel postief als negatief) puur omdat diegene een goede of juist slechte uitstraling heeft en/of we diegene sympathiek of onsympathiek vinden. Dat hoeft namelijk niet per se wat te zeggen over de daden van die persoon.
Dat wordt weer huilen op de Amerikaanse TVquote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef Em31 het volgende:
Vind het eigenlijk ook wel sneu voor Glennis, ben je net coach
Her Impossible Dreamquote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef Em31 het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt weer huilen op de Amerikaanse TV
Ik zie een mooi nieuw verhaal voor haar.quote:
Nou ja. Een opmerking over iemand maken is wel logisch. Zolang we maar niet gelijk al doen of het een feit is.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima verwoord. En verder misschien gewoon de feiten afwachten.
2 uitzendingen dacht ikquote:Op zondag 16 januari 2022 21:00 schreef Strani het volgende:
Was het seizoen nou eigenlijk al echt begonnen? In welk stadium zitten we? Ook wel sneu dan voor de kandidaten.
2/3 auditie afleveringen ofzoquote:Op zondag 16 januari 2022 21:00 schreef Strani het volgende:
Was het seizoen nou eigenlijk al echt begonnen? In welk stadium zitten we? Ook wel sneu dan voor de kandidaten.
Ik vind het sneuer voor die gasten die door waren naar de volgende rondes en dachten een mooie start van hun carrière te krijgenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef Em31 het volgende:
Zeker.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef Em31 het volgende:
Er waren twee afleveringen audities uitgezonden. Deze jongen was de laatste die erin zat:quote:Op zondag 16 januari 2022 21:00 schreef Strani het volgende:
Ja, wat nu met de vrijdagavondquote:Op zondag 16 januari 2022 21:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er waren twee afleveringen audities uitgezonden. Deze jongen was de laatste die erin zat:
Hij zong dit eigen nummer als blind auditie (iets wat nog maar één keer eerder voor was gekomen). Ik zag oprecht wel potentie in hem in de Nederlandse muziekwereld (ook zonder geflikflooi)
(ja, ik keek zo af en toe nog The Voice en hoewel het grotendeels een flutprogramma was was het prima gezinsvermaak om te praten over wie we wel en niet door zouden laten gaan)
Ik was alweer ontsnaptquote:Op zondag 16 januari 2022 21:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kom er maar weer bij hoor. Half uurtje is voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |