Dat snap ik.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:31 schreef Cyan9 het volgende:
Ik krijg zo'n reclame op Fok! van vijf onderwerpen die me zouden moeten aanspreken:
1. Jurken voor vrouwen boven de 60.
2. Huur een camper.
3. Top keuken design voor 2021.
4. Vitaminen voor haaruitval.
5. Jobs voor senioren.
Nu ben ik verdrietig.
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Wij hebben net voor het eerst in vijf jaar een vakantie(tje) naar het buitenland geboekt omg
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:31 schreef Cyan9 het volgende:
Ik krijg zo'n reclame op Fok! van vijf onderwerpen die me zouden moeten aanspreken:
1. Jurken voor vrouwen boven de 60.
2. Huur een camper.
3. Top keuken design voor 2021.
4. Vitaminen voor haaruitval.
5. Jobs voor senioren.
Nu ben ik verdrietig.
Wat leueueueukquote:Op zondag 16 januari 2022 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Wij hebben net voor het eerst in vijf jaar een vakantie(tje) naar het buitenland geboekt omg
Ja drie keer eerder, vier keer als je Disneyland meerekent!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ooh leuk!![]()
Ben je er wel eens eerder geweest?
Neequote:Op zondag 16 januari 2022 21:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De Hamvraag is natuurlijk: met ook nog een uitstapje naar Disneyland Parijs?
Tof! Gaan jullie nog iets specifieks doen of willen jullie per se iets van zien?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja drie keer eerder, vier keer als je Disneyland meerekent!
[..]
Nee
Tijd om het hele programma om te gooien dan!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja drie keer eerder, vier keer als je Disneyland meerekent!
[..]
Nee
Ik wil ook nog een nieuwe tasquote:Op zondag 16 januari 2022 21:34 schreef Meke het volgende:
O voor mijn favoriete tas heb ik ook dat bedrag betaald @:Em31, misschien hebben we dezelfdeMaar die gaat ook alweer bijna vier jaar mee
Ik ben nogal een controlfreak en regelneef, vorige keer had ik heel het programma voor elke dag strak gepland qua activiteitenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Tof! Gaan jullie nog iets specifieks doen of willen jullie per se iets van zien?
Daarom ben ik ook al bijna 29 jaar getrouwdquote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef Strani het volgende:
Dat gezegd hebbende ben ik wel een beetje in shock dat ik al twee jaar achter een vrouw aanzit die 150 Euro uitgeeft aan een tasZo blijkt maar weer dat het vaak echt beter is om bijna niks van iemand te weten.
Ik gebruik altijd een herenportomonnee, veel handiger dan die vrouwendingen.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:36 schreef Guanabana het volgende:
Ik liep tot voor kort met een herenrugzak als mijn tas![]()
Ik vind een rugzak gewoon heel praktisch als ik meer dingen meeneem, en ik heb niet echt een smaak.
Maar ik was het een beetje zat om op mijn leeftijd erbij te lopen als een scholier, dus toen heb ik toch maar een echte dameshandtas gekocht eindelijk (dat klinkt alsof het er een is voor 80-jarigen).
Nou dat heb ik! Zo'n cowboysbag, echt heel fijnquote:Op zondag 16 januari 2022 21:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een nieuwe tas![]()
Een leren met veel vakjes
Dan kun je ook die ene toren kijken, bekend van de puntenverdeling tijdens het ESF.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben nogal een controlfreak en regelneef, vorige keer had ik heel het programma voor elke dag strak gepland qua activiteitenIk denk dat we het dit keer eens anders doen en gewoon wat meer gaan rondlopen en rustig dingen bekijken. Waarschijnlijk wel museum doen, maar weet nog niet welke (denk niet Louvre).
Is ook een oplossing, ik zal het er eens met Em over hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook al bijna 29 jaar getrouwd
Tour Montparnasse?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dan kun je ook die ene toren kijken, bekend van het stemmen tijdens het ESF.
Ze bedoelt dat ze al 29 jaar elk jaar zo'n tas krijgtquote:Op zondag 16 januari 2022 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook een oplossing, ik zal het er eens met Em over hebben.
Zo ben ik ookquote:Op zondag 16 januari 2022 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben nogal een controlfreak en regelneef, vorige keer had ik heel het programma voor elke dag strak gepland qua activiteitenIk denk dat we het dit keer eens anders doen en gewoon wat meer gaan rondlopen en rustig dingen bekijken. Waarschijnlijk wel museum doen, maar weet nog niet welke (denk niet Louvre).
Dat is wel spannend dan, als je dingen meer los gaat laten terwijl dat niet per se in je aard zit. Er is genoeg te doen en je kan wel een rugzak voor al je portemonnees gebruiken, want wat is het daar toch duurquote:Op zondag 16 januari 2022 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ons hotel ligt heul dichtbij Jardin du Luxembourgquote:Op zondag 16 januari 2022 21:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo ben ik ook![]()
Ik vond rondhangen in de parken wel heel fijn als ontspanning tussen de activiteiten![]()
(Jardin du Luxembourg vooral)
En ik vond Pere Lachaise, de begraafplaats, ook een must see.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |