20 cent bij de Appie?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik schaam me denk ik meer voor het bedrag waar ik laatst een tas voor heb gekocht(lees: lager)
Ik dacht al, wat doet zequote:Op zondag 16 januari 2022 21:21 schreef Em31 het volgende:
Waarom zit ik mezelf te verdedigen?
@:Strani Nee inderdaad, ik geef elke week 150 euro uit aan tassen, helaas nu moet je maar iemand anders zoeken.
Het niveau gaat hier eindelijk omhoogquote:Op zondag 16 januari 2022 21:23 schreef molloot200 het volgende:
Over die topictitels gesproken hebben we nu al veel topictitels achter elkaar die te maken hebben met nieuwsactualiteiten
Heb je een leuke suggestie?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:23 schreef molloot200 het volgende:
Over die topictitels gesproken hebben we nu al veel topictitels achter elkaar die te maken hebben met nieuwsactualiteiten
Waar gaan jullie heen?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Wij hebben net voor het eerst in vijf jaar een vakantie(tje) naar het buitenland geboekt omg
Zie je eerst nog maar eens te plaatsen.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga daar over twee jaar heen.
Ja al een paar keer geweest, laatste keer was alweer 6,5 jaar geleden, gaat hard.quote:
Naar de Olympische Spelen?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga daar over twee jaar heen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:13 schreef Em31 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja, dat is nog wel een dingetje.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie je eerst nog maar eens te plaatsen.
Ik hoef niet eens terug te gaan om te weten welke TT dat wasquote:Op zondag 16 januari 2022 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ga naar topic 1871 en lees hardop voor.
Ooooh welke????quote:Op zondag 16 januari 2022 21:15 schreef Em31 het volgende:
Ik heb van de week een tas gekocht voor dat bedrag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, is de bedoeling om dat met een groepje te gaan doen.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Naar de Olympische Spelen?
Die ellende begint op mijn verjaardag zie ik. Ja, ik zei ellende.
Nicequote:Op zondag 16 januari 2022 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, is de bedoeling om dat met een groepje te gaan doen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk uit Em, Meke is heel links dus goede kans dat ze die schoenen van jouw geld koopt.
Is gewoon waarquote:
Dit zijn de betere argumentenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nikes gaan meestal wel lang mee. Wat dat betreft vind ik het de investering meestal wel waard.
Inderdaad, niet naar Nice, maar naar Paris.quote:
Precies. Djokovic zit in het vliegtuig nyu, het is klaar!quote:Op zondag 16 januari 2022 20:24 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat @:Koen66 het nou wel weet, maar het is een algemeen iets. Er zijn al heel wat namen direct of indirect in verband gebracht met twijfelachtig gedrag in dit topic sinds gisteren. En ja, daar moeten we gewoon wat terughoudender in zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |